10

10

10

10

100%

Pneusmart

Ga altijd veilig de weg op met de juiste banden. Banden van de beste kwaliteit dragen niet alleen bij aan je veiligheid, maar besparen ook benzine. Banden hebben namelijk invloed op het brandstofverbruik van je auto. Je zit met de beste kwaliteit autobanden dus niet alleen veiliger in de auto, maar rijdt ook goedkoper. Dit is voor Pneusmart.nl geen nieuws. Zij weten alles van banden en zeggen dan ook hun klanten het beste te kunnen helpen bij het vinden van nieuwe banden. Wil je eerst weten wat de klanten zelf van de winkel en de banden vinden, lees dan hier hun reviews. In hun beoordelingen ontdek je alles over hun ervaringen met Pneusmarkt.nl.

Over Pneusmart.nl

Gemakkelijk en snel, dat zijn de eisen die Pneusmart.nl stelt. Ze willen het vinden van nieuwe banden zo eenvoudig mogelijk maken voor hun klanten. De online bandenshop is een Nederlandse onderneming die opgericht werd door een jong team van verschillende nationaliteiten. Ze hadden allemaal een passie voor auto’s en motoren en interesse in alles wat digitaal is. De online webshop voor autobanden en motorbanden was voor hun dan ook een logische investering. Klanten kunnen digitaal de perfecte banden voor hun auto of motor vinden en bij Pneusmart.nl heb je de juiste banden zo gevonden.

De bandenkennis van Pneusmart.nl

Door de passie van het team, heeft Pneusmart.nl klanten altijd professionele bandenkennis te bieden. Ze willen dat de online klanten alle informatie hebben om de beste keuze te maken voor hun auto of motor en sinds kort nu ook bestelwagens. De webshop biedt klanten daarom uitgebreide informatie over de run-flat band, de bandenspanning, de bandentechnologiën, de winterbanden, de wetgeving, het vinden van jouw bandenmaat en de verschillende bandensoorten.

Diensten Pneusmart.nl

Met alle informatie en de eenvoudige zoekmachine heb je al snel de juiste band gevonden van onder andere Bridgestone, Continental, Dunlop, GoodYear, Metzeler, Michelin en Pirelli. Je kunt daarna eenvoudig je bestelling afronden en veilig betalen met iDeal, PayPal, Visa, American Express of MasterCard. Vervolgens worden de banden gratis en snel verzonden. Je betaalt bij Pneusmart.nl nooit extra bezorgkosten. Ook voor de montage kun je terecht bij één van de partners van de webshop. Voordat je het weet rij je met nieuwe banden de weg op.

Klachten Pneusmart.nl

Ging er iets mis met de levering? Of waren de banden beschadigd? Neem dan altijd contact op met de klantenservice voordat je een review schrijft. Op de website zijn alle contactgegevens te vinden. Je kunt van 09:0 tot 18:00 gebruikmaken van het telefoonnummer. Buiten deze tijden is het mogelijk om een mail te sturen of om contact op te nemen via Facebook of Twitter.

Wat vind jij van Pneusmart.nl?

Heb jij nieuwe winterbanden besteld voor je auto? Of was je bestelwagen aan nieuwe banden toe? Laat andere klanten dan weten wat jouw ervaringen zijn met de webshop en schrijf een review. Wat vind je van de kwaliteit van de banden? Is de informatie altijd duidelijk? En krijg je professioneel advies? Geef jouw beoordeling en laat andere klanten weten of jij de banden van Pneusmart.nl aanraadt.

Hebben ze veilige autobanden, bestelwagenbanden en motorbanden? Wat vinden klanten van de winterbanden? Lees reviews en ervaringen over Pneusmart.nl.

10