Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Is het tijd om nieuwe horeca apparatuur te bestellen? Dan is Maxima wellicht het bedrijf waar jij naar op zoek bent. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er bij deze organisatie bekend zijn. Je leest hier alleen reviews die objectief geschreven zijn.
Maxima is leverancier van professionele horeca apparatuur. Deze onderneming geeft aan spullen van topkwaliteit aan te bieden. De meeste ondernemers uit de horecabranche weten wat het belang is van de juiste horeca apparaten. Zo kan je alles uit je horecazaak halen en gasten het beste bieden. Dit zorgt ervoor dat je zorgeloos je werk kunt doen. Deze organisatie bestaat al ruim 40 jaar. Al die tijd zetten ze in op gebruiksgemak en kwaliteit. Dit doen ze in combinatie met het aanbieden van producten voor een scherpe prijs. Dit moet zorgen voor een goede klantbeleving.
Ook op het gebied van service stellen ze er voor je te zijn. Een professioneel en vakkundig advies staan volgens dit bedrijf aan de basis van een efficiënt ingerichte keuken. Er kan door klanten altijd een beroep gedaan worden op adviseurs. Deze mensen zijn te benaderen in de showroom, per e-mail en telefoon. Iedereen is van harte welkom om een bezoekje te brengen aan de locatie. Daar kun je de artikelen zelf bekijken en krijg je er uitleg op maat bij. Er kan een beroep gedaan worden op de klantenservice en technische dienst. Ze voorzien je van een oplossing en/of antwoord. Zo kun jij je volledig focussen op je gasten. Er wordt getracht door samenwerking zo veel mogelijk uit je onderneming te halen.
Bij een minimale bestelwaarde van € 100,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 9,99. Bij ieder product kun je een verwachte levertijd lezen. In de meeste situaties kan een bestelling de volgende werkdag al geleverd worden. Het duurt maximaal 2 werkdagen voordat een order wordt bezorgd. Voor de leveringen wordt samengewerkt met bedrijven DPD en Dascher.
Uitstekende service en klanttevredenheid vindt dit bedrijf erg belangrijk. Vanwege deze reden hebben ze een retourtermijn van 100 dagen. Dit is naast de wettelijke termijn van 14 dagen. Er wordt garantie gegeven bij zowel zakelijke als particuliere bestellingen. Om daar een beroep op te doen moet je je wel houden aan een aantal spelregels. Heb je een product ontvangen met schade of iets dat niet compleet is? Dan moet je een e-mail sturen naar technical@maxima.com. Een retourzending kan eenvoudig en snel worden aangemeld. De retourinstructie staat vermeld op de website van Maxima.
Er wordt alles aan gedaan om goede service te bieden. Desondanks kan het gebeuren dat je ontevreden bent. Het is dan mogelijk om een klacht in te dienen. Je dient dan contact met de medewerkers van deze onderneming op te nemen. Ze stellen altijd hun best te doen een oplossing te vinden. Het is mogelijk om een klachtenformulier in te vullen. Zorg dat je zo duidelijk mogelijk doorgeeft wat er aan de hand is. Iedere klacht wordt met prioriteit verwerkt. Op ieder apparaat van Maxima zit een jaar garantie. Als er iets stuk is kun je het item weer terug sturen. Je maakt dan geen kosten voor reparatie, vervanging en arbeidsuren.
Ben jij al klant bij Maxima? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welke horeca apparatuur heb je bij deze onderneming gekocht? Ben je blij met de aankopen die je hebt gedaan? Hoe heb je de service ervaren? We stellen het enorm op prijs als jij je mening deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!