Lintbedrukken.nl

8.4

Bestellen

6.8

Service

7.2

Prijs

6.4

Levering

80%

Zou hier weer kopen

Lintbedrukken.nl

Er zijn momenten waarop u een mooi lint wilt laten bedrukken. Bijvoorbeeld bij een droevige gebeurtenis als een begrafenis of crematie, of bij een feestelijke gebeurtenis als een opening. Ook een bedrukt onderscheidingslint kan het plaatje op een jubileum bijvoorbeeld net helemaal afmaken. Bij lintbedrukken.nl is dit alles en nog veel meer mogelijk. Wat klanten van deze webshop van de kwaliteit vinden, kunt u hier lezen bij NederlandReview.


Over Lintbedrukken.nl

Achter het bedrijf lintbedrukken.nl zit het familiebedrijf Globos (ook van Ja tot Z Trouwartikelen). Zij leveren voornamelijk aan weddingplanners, bloemisten, aanstaande bruidsparen, uitvaartondernemingen, reclamebureaus, evenementenbureaus etc. Globos verzorgt graag de aankleding van winkels, etalages, cafés, restaurants, feestzalen, beurzen, beursstands etc. Achter Globos zitten Marcel en Patricia Vermeer, zowel zakelijk als privé partners. Marcel Vermeer heeft een IT achtergrond en is verantwoordelijk voor de marketing, intra- en internetsites en het automatiseren van de bestelproces. Patricia Vermeer heeft een achtergrond als praktijkopleider in de zorg, zij is verantwoordelijk voor de administratie, communicatie en inkoop van het bedrijf. Globos verstuurt wereldwijd bestellingen. Ze zijn dagelijks actief op Facebook, Google +, Twitter, LinkeIn, Pinterest en Flickr. Als u hun website deelt op Twitter of Facebook krijgt u zelfs 5% korting op je bestelling.


Diensten

Bij lintbedrukken.nl kunt u allerlei linten laten bedrukken. U vindt in de webshop de volgende categorieën:


Antennelintjes
Autostrikken
Bewustzijnslintjes
Finishlint
Cadeaulint
Medaillelinten
Onderscheidingslint
Openingslint
Polsbandjes
Rouwlint
Servetringen
Sieraden
Sjerpen
Labels
Al deze linten zijn van luxe satijn, en u kunt kiezen uit de breedtes 10, 15, 25, 45, 70 en 100mm. Ze hebben altijd 55 kleuren lint op voorraad, en 14 kleuren bedrukking. Full-Color druk is ook mogelijk, net als het bedrukken van de achterzijde van het lint. Wanneer u vandaag voor 15.00 uur besteld, heeft u het lint de volgende werkdag of zaterdag in huis. Bij de bestelling doorloopt u zeven stappen. Eerst kiest u de breedte, de lengte en de kleur. Daarna kiest u voor één van de volgende bedrukkingen: tekst of logo. Vervolgens voert u uw tekst naar keuze in, en het doel waarvoor u het lint wilt gebruiken. Dan kunt u nog voorkeuren opgeven hoe u graag wilt dat het lint bedrukt wordt en als laatste kiest u een verzendwijze.


Klachten

Wanneer u een klacht heeft kunt u ze een e-mail sturen via info@globos.nl. U kunt eventueel ook een afspraak maken om langs te komen, artikelen te bekijken en mee te nemen, u kunt dan niet pinnen. Het adres is:


Globos, Repelvoorde 14, 3204EE Spijkenisse, Tel. +31 (0)181 75 11 54 of +31 (0)181 700 240 (ma - vr van 9 - 17 uur)


Ze hebben tijdens openingstijden ook een live chat waar u gebruik van kunt maken en eventuele feedback achter kunt laten. Buiten openingstijden zijn ze vaak nog wel te bereiken via e-mail of social media.


Was u tevreden of niet?

Laat hier bij NederlandReview weten wat u van uw bedrukte lint vond. Was het van een mooie kwaliteit en stond de print erop zoals u had verwacht? Of viel de kwaliteit u wellicht wat tegen? Vertel hier of u deze webshop aan zou raden bij anderen of juist niet en waarom door uw review achter te laten.  


Lees de reviews! Hoe beoordelen klanten Lintbedrukken.nl? Is de kwaliteit goed? Is het makkelijk bestellen van lint? Hoe gaan ze met klachten om?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

Rouwlint

Ik heb twee orders geplaats voor rouwlinten omdat ik 3 linten wou aan 1 stuk krijg ik 2 met dezelfde tekstgrootte en 1 zo klein dat je bijna een vergrootglas nodig heb om het te lezen krijg ik een mail met dit ( Bij iedere opdracht wordt de machine opnieuw ingesteld. Het is technisch niet mogelijk om uw instellingen van de vorige keer op te slaan of in te laden. U zal daarom ook bij een eventueel vervolgbestelling opnieuw moeten aangeven hoe u het lint bedrukt wilt hebben. Het is dus onvermijdelijk dat er verschil in afstand of letterhoogte in de bedrukking zit t.o.v. uw eerdere bestelling(en). Dit geldt dus ook als u eerst een proefmonster heeft besteld. Daarbij is het onvermijdelijk dat als de tekst erg lang is, dat we dan automatisch kleinere tekst moeten drukken om het op het lint te laten passen) ze maken zich er super makkelijk vanaf zo en ik zit met een lint waar ik niks aan heb alles is precies hetzelfde gekozen het lettertype het kleur lint en hun beweren dat ze het niet kunnen zien aan je vorige bestelling geloof er niks van tevens was de verzending 5 dagen en geen 1 dag

Y

Yasemin Sahin

06-07-2020

0forum

Rouwlint

Pluspunten: Het is even goed kijken op de site naar alle mogelijkheden om een rouwlint aan te maken. Dat is goed te doen en gaat prima. Prijs is oké. Je wordt op de hoogte gehouden van de bepaalde stappen in het proces per email. Is iets vertraagd omdat het niet geautomatiseerd is (maar handmatige actie). Rouwlint goed gedrukt, niet helemaal netjes afgeknipt. Maar nu helaas de minpunten van het bedrijf. Rouwlint op zondag besteld en kwam 6 (!) dagen later pas aan (zat 1 feestdag in deze 6 dagen. En dus NA de begrafenis. Dat is ongelofelijk balen. Heb ook zeker per chat eerst m'n frustraties geuit. Na 15 minuten kreeg ik een bericht terug en vroeg mijn naam. Die opgegeven waarna ik 1 reactie kreeg: "Jij heb zelf voor deze verzendmethode gekozen.". Kwader kan je mij met zo'n reactie niet krijgen! Ik heb inderdaad briefpost gekozen en geen pakketdienst. Je mag verwachten dat ik op tijd had besteld. Maar deze reactie geef aan dat er geen enkele inlevingsgevoel en verantwoordelijkheid is bij dit bedrijf. PostNL heeft het probleem uitgezocht. Er is met zwarte viltstift op een bruin doosje met de hand geschreven adres erop geschreven. Te groot geschreven en door de sorteermachine niet leesbaar in dit geval. Daardoor is door PostNL handmatig gesorteerd en door PostNL een adreslabel op afgedrukt. Daarna opnieuw in sorteerproces gekomen, en dus later bezorgd (bewijs heb ik op foto's hiervan). Dus Globos: neem even 30 seconden de tijd om een fatsoenlijk adreslabel te maken zodat dit door de sorteermachine duidelijk te lezen is. Daarmee voorkom je zware teleurstelling en gezeur. Service: geen inlevingsvermogen. Levering: slecht ivm snel handgeschreven adres ipv een adres-labelprinter.

R

Ron

14-05-2020

1forum

Rouwlint

Goede service, snel uit de brand geholpen door tijdsnood. Lint en bedrukking zijn van goede kwaliteit. Bedankt!

D

Dewi Klop

02-04-2020

0forum

Rouwlint

Roomservice en mooi product! De mogelijkheden zijn erg groot van kleurkeuze tot lettertype. Binnen een dag had ik het lint in huis. Telefonisch goed geholpen en dat voor een klein prijsje. Prachtig lint met een mooie bedrukking. Top service!

R

Rml

14-11-2019

0forum

Sjerpen goedkoop laten bedrukken

Voor de missverkiezing in ons dorp kwamen we er op het laatst achter dat we helemaal vergeten waren sjerpen te bestellen voor de nummers één, twee en drie. Twee dagen voor de verkiezing sloeg de stress echter behoorlijk toe. Deze werd al snel weggenomen toen we bij lintbedrukken.nl terechtkwamen. Op de website kun je heel makkelijk een sjerp bestellen. De keuze is vrij groot voor wat betreft de kleuren en de afmetingen. Je kunt daarnaast zelf je tekst aandragen die erop gedrukt moet worden. De prijs was redelijk hoog, maar dat kwam ook omdat we wat aan de late kant waren. Bestelling vlak na 15.00 uur geplaatst, waardoor we het op de dag van de verkiezing zouden krijgen. Gelukkig waren de sjerpen er ruim op tijd en sloegen we geen flater. Bedankt voor de goede service!!

M

mw. Reijn

21-03-2017

0forum