LASCANA

4.3

Bestellen

3.5

Service

3.9

Prijs

3.6

Levering

45.8%

Zou hier weer kopen

LASCANA

Naast je gewone kleding moet natuurlijk ook je lingerie en zwemkleding er leuk uitzien. LASCANA kan je wel aan een mooie slip of bh helpen. Maar wat voor kwaliteit badmode zal LASCANA berkopen? Zal die strandkleding echt zo mooi blijven als het met zand en zout water in aanraking komt? Zal die nachtkleding of loungekleding wel lekker genoeg zitten om in te slapen of een luie dag thuis door te brengen? Zullen die badjassen en kimono’s lekker warm zijn? Zal je lang moeten wachten tot LASCANA’s bezorgservice jouw nieuwe strandjurkje bezorgd? En hoe zal de klantenservice van LASCANA reageren als de jumpsuit of bandana toch niet aan je verwachtingen blijkt te voldoen? Voor het antwoord op deze vragen kun je het beste luisteren naar klanten van LASCANA. Lees hun reviews om te ontdekken wat zij nou eigenlijk van LASCANA vinden. Hun beoordelingen, cijfers, meningen en ervaringen kunnen je laten zien wat je van LASCANA kunt verwachten.


Over LASCANA

LASCANA is een modezaak. Ze verkopen echt niet zomaar gewone kleding. Je vind er kleding die je kan dragen op momenten dat je lekker op je gemak thuis bent. Hun collectie loungekleding is hiervan een goed voorbeeld. Deze draag je op een dag dat je verder nergens heen hoeft en relaxed thuis kunt vertoeven. Ze hebben ook nachtkleding waar je in kunt slapen. Deze selectie bestaat onder andere uit pyjama’s, jumpsuits, badjassen, kimono’s, negligés en nachthemden. Er is ook een selectie voor grote maten zodat iedereen wel iets kan vinden. Voor onder je normale kleding is er nog een afdeling lingerie. Hierin vind je bh’s met beugel, body’s, korsetten, shapewear, sokken, bh’s zonder beugel, panty’s, balconettes, tops, voorgevormde bh’s, onderbroeken, push-up bh’s, slips enzovoort. Voor op het strand hebben ze nog wat badmode. Denk hierbij aan halterbikini’s, corrigerende badpakken, oversized tankini’s, bustierbikini’s, bikini’s met beugel, badpakken zonder bandjes, bandeasu bikini’s en nog veel meer. En als laatste hebben ze dan nog strandkleding die je over je badpak of bikini kunt dragen als het wat frisser wordt. Deze sectie bestaat uit strandjurkjes, strandrokken, strandvesten, strandshirts, strandbroeken, jumpsuits, truien, strandshorts, strandtunieken en strandtops.


 


Diensten van LASCANA

De badkleding, nachtkleding en andere lingerie van LASCANA kunnen online worden besteld. LASCANA en hun bezorgservice zullen jouw bikini of pyjama dan zo snel mogelijk naar je opsturen. Als je je inschrijft voor hun digitale nieuwsbrief dan geeft LASCANA je €5 korting op je eerstvolgende bestelling via hun website. Je hoeft hiervoor alleen maar je e-mailadres in te vullen. Ook heeft LASCANA een klantenservice die je kan helpen als je advies of assistentie nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor LASCANA

Heb jij al eens een nachthemd of jumpsuit van LASCANA gedragen? Wat je aankoop ook was, wij willen alles weten over jouw LASCANA ervaring. Hoe lekker zitten die pyjama’s nou echt? Zijn die badjassen lekker zacht? Hoe lang blijven die bikini’s en badpakken mooi? Zien die strandjurkjes er in het echt ook zo leuk uit? En wat is jouw oordeel over LASCANA’s klantenservice en bezorgservice? Laat een LASCANA review achter en vertel ons wat jouw mening over deze kledingwinkel is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (24)

Bikinibroekje

Één ster is eigenlijk al teveel Één ster is eigenlijk al teveel. De website geeft verschillende betalingsmogelijkheden. Echter, nadat je besteld hebt, moet je het toch gewoon via Ideal doen. Dan blijkt dat na de idealbetaling hun "systeem" er meer dan 5 dagen over doet om aan te komen. Dàn wordt er pas verzonden. Hierover bellen hoeft niet, want je wordt gewoon afgepoeierd met het excuus: komt door het systeem. Samenvattend: geen bikini voor de vakantie, slechte service, riekt naar oplichting! Bestel er niet!

S

Sanneke

25-07-2022

0

6 12 2021

Ik zie allerlei reviews die wel heel erg lijken op mijn berichten naar Otto en Lascana met namen die ik onder mail heb zien staan. Doet het personeel van Otto dit zelf of is er iets gigantisch mis? Dag Otto?

J

J.M.

20-12-2021

0

meerdere bikinis

Slechte klantenservice! Iedere keer als ik een bestelling doe moet ik ze weer mailen omdat er weer een probleem is. Meestal met het retouren. Het duurt heel lang voordat ze je retour hebben verwerkt. Dan stuur ik een mailtje, maar dan duurt het heel lang voordat je een mail terug krijgt en dan is het meestal een nietszeggende mailtje ook. Mijn retour is na een maand nog niet binnen bij Lascana en krijg een mailtje terug ja, wacht het nog maar even af. Dus ook nog geen geld terug. Ondertussen moet je wel al wel al het gehele bedrag vooruitbetalen... omdat de retour nog niet verwerkt is.. Bij de klantservice willen ze je ook niet verder helpen met bijv. het zoeken naar een retour of de afhandeling ervan.. En als je dan nog niet op tijd hebt betaald, omdat je achteraf betalen hebt gedaan en wacht tot die retour is verwerkt, krijg je ook zo gelijk 13,- administratiekosten erbij en de volgende maand nog eens. Nee dat zetten ze er ook niet bij in de mail hoor...

L

Lala

01-08-2021

0

Bikini

Oude e-mailadres werkte niet. Nieuwe account aangemaakt ander adres. Gekozen voor achteraf betalen. 3 dagen later moet ik voorruit betalen. Ik maak het volledig vooraf ingevuld bedrag over. 3 dagen later moet ik verzendkosten betalen. Ik heb gekozen voor afhalen. Mijn pakket wordt bezorgd op de vooraf ingevulde adres. Blijkt dat je niet achteraf kan betalen en ergens ophalen als “nieuwe” klant. Bij het indienen van een de klacht is het mijn schuld. Ik had moeten vragen of zij mijn e-mail wilden aanpassen. Het ligt zeker niet aan het feit dat je alle opties kan kiezen op hun website! Ik bestel hier nooit meer!

M

Melanie

16-07-2021

0

Shortama

Pakket zou afgeleverd zijn bij PostNL, maar bereikt reeds 5 dagen volgende status niet. Mijn ervaring is dat er dan iets aan de hand is. Lascana weigert echter hier pro-actief mee aan de slag te gaan, “ik moet maar 3 weken wachten en als iets mis is krijgen ze vanzelf een melding van PostNL”. Was een bijzonder vervelend en frustrerend telefoongesprek waar alles werd afgehouden. Heb uiteindelijk zelf maar met PostNL gebeld, daar geven ze aan dat het idd vreemd is dat het pakket al 5 dagen de volgende status niet bereikt en dat het goed is dat ik bel. Melding richting Lascana wordt gemaakt. Heb intussen een klacht ingediend bij Lascana. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik bestel hier niet weer.

A

Anouk

16-06-2021

0

Ondergoed

Helemaal tevreden met mijn ondergoed, maar zeker 10 dagen op moeten wachten dus ik weet niet zeker of ik daar nog bestel. Ik vind de kleding heel leuk en de kwaliteit goed. De langzame levering vind ik echt een minpunt.

D

Danielle

09-05-2021

0

Set pyjama wit en antraciet

2x katoenen pyjama’s roomwit en antraciet. 26 maart besteld, zou half april komen. Bericht gekregen, word half mei. Vandaag 2 mei bericht gekregen, het word eind mei! Ik ben bang dat ik de pyjama’s niet meer krijg. Koop niks bij dit bedrijf!

B

Bianca

02-05-2021

0

Lingerie

Net super vreemd gesprek gehad over mijn bestelling. Vorige week maandag besteld, levertijd 3 tot 5 dagen. Niets gehoord, dus even een belletje. Sorry mevrouw, er is vertraging in het magazijn. Natuurlijk kan dat gebeuren. Wanneer kan ik mijn bestelling dan verwachten? Het antwoord; dat weten wij niet want we hebben geen contactgegevens van het magazijn?! Dus wie weet komt de bestelling volgende week of misschien volgend jaar@super irritant!

J

Jacobs

28-04-2021

0

misbruik klantengegevens

Je krijgt een mail over misbruik van je klantengegevens, vervolgens probeer je te bellen. Nu inmiddels 70 min in de wacht...

D

Debby ter Beek

09-03-2021

0

Diverse tankini's

Wat een onbetrouwbare site. Ik had gisteren een account aangemaakt en verschillende tankini's besteld. Gekozen voor achteraf betaling omdat dit mogelijk was. Na de bestelling een mail ontvangen met het verzoek om alvast €60 te betalen. Dat meteen gedaan. Mijn dochter had op een eigen account ook een bestelling gedaan. Aangezien het een lager bedrag was kreeg zij geen mail. Vanavond krijgt zij een mail om alles vooruit te betalen en ik ook. Ineens moest alles vooraf betaald worden. Dus ik bel op om opheldering. Krijg ik te horen dat er een blokkade op mijn account staat en die van mijn dochter. Ik moest een kopie van mij ID en een bewijs van inschrijving op mijn woonadres opsturen en dan kon het in behandeling worden genomen. Uiteraard dat niet gedaan en alles geannuleerd. Nu maar af wachten of die €60 teruggestort worden.

S

Suzan

22-02-2021

0

Badpak

Waanzinnig slecht bedrijf dit. Ik koop er niks meer ! Badpak gekocht, binnen no time kapot, foto’s gemaakt en verzonden met mijn klacht. Kreeg te horen dat ik een nieuw badpak zou krijgen. Netjes dacht ik nog! Enfin, gebeld wat ik met kapotte badpak moest doen, er waren hele duidelijke foto’s dus ik hoefde er niks mee te doen het was duidelijk een fabricagefout. Krijg ik 2 maanden later de factuur met 5 euro extra aan kosten voor het nieuwe badpak ?. Geen enkele mail of iets tevoren!Ik dacht , dat zal een foutje zijn , dus gebeld, maar niets is minder waar, ik had het kapotte badpak niet retour gestuurd en kreeg nu de rekening van het nieuwe badpak! Oftewel; in de maling genomen door Lascana/ Otto want dat is hetzelfde bedrijf. Ze moeten zich kapot schamen daar.

S

Shakira

13-11-2020

0

Bikini

Zeeeeer slechte klantenservice!! Ben al weken op en neer aan het mailen over een retour gestuurd product. Zeer trage afhandeling. Heb na 6 weken nog geen bevestiging dat product retour is ontvangen, laat staan mijn geld terug.

S

Sandra

06-10-2020

0

Meerdere artikelen

Afgelopen 24 juni heb ik een bestelling gedaan van 4 artikelen wat binnen een paar werkdagen zou binnen komen maar tot op heden niets heb ontvangen. Vandaar het verzoek mijn volledige bestelling te annuleren. 1 artikel kon worden geannuleerd de andere artikelen niet die zouden al verzonden zijn?! Daarover heb ik direct een klacht bij Lascana zelf ingediend. Ik ontvang vervolgens een reactie over een artikel die ik geeneens besteld heb!?! Ook via Facebook proberen ze je aan het lijntje te houden. Zeggen nog even geduld te hebben tot ná het weekend omdat de backoffice niet in het weekend geopend is. Dan reageer ik vamdaag en krijg ik bericht dat de aanvraag die is gedaan, nog openstaat?!? Sorry hoor maar wat is dat een waardeloze klantenservice. Doen geeneens moeite voor hun klanten! Dit was de eerste maar direct ook de laatste keer dat ik überhaupt bij Lascana heb besteld! Dacht leuk, kreeg immers ook verjaardagscadeau maar als er dan zo met nieuwe klant word omgegaan.....ronduit schandalig!

D

DReijmer

22-07-2020

0

badpak

Ik bestelde 3 badpakken, om er 1 van uit te kiezen; Echter, precies het badpak dat ik wilde,- werd in de verkeerde kleur (zwart i.p.v. blauw) geleverd. Klantenservice gebeld, die met excuses, het badpak opnieuw voor me bestelden, in de juiste kleur Marine. Wie schetst mijn verbazing & teleurstelling... toen het badpak opnieuw in de onjuiste kleur geleverd werd. Sorry hoor, maar - was er toen wel klaar mee. Zeer teleurgesteld en geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf dus. Om het wat mij betreft eigenlijk nog erger te maken - vond de klantenservice-dame die ik na de TWEEDE fout sprak: het eigenlijk overbodig om nog iets met mijn klacht te doen. Ik had immers sowieso aangegeven dat 't niet meer hoefde voor mij. Ze zou er 'notitie van maken' dan. Persoonlijk had ik onderwijl wel een ander gebaar verwacht, ook een verzekering dat het magazijn-personeel hier op aangesproken zou worden. Zeker ook gezien het feit dat tussen de fouten & bestellingen, er elke keer een dikke week voorbij ging. Als je al zo'n malle maat als ik hebt & onzeker bent over alles wat met badpakken te maken heeft - echt wel het minste wat je zou kunnen verwachten.

L

L. Egmond

23-05-2020

0

nachtjurken

nooit meer iets kopen bij deze winkel, geen pluspunten 1. slechte service, te laat geleverd (voor mijn bevalling besteld en pas na de bevalling ontvangen) 2. slechte kwaliteit producten 3. daarnaast is het achteraf betalen (bij het ontbreken van normale betaalmiddelen zoals masterkaart) simpelweg een oplichting. Eerst kreeg ik geen rekening, daarna ineens verspreid betalen en direct administratiekosten t.w.v. 13,5 en een "soort rentebedrag" terwijl ik niet om verspreid betalen oid had gevraagd. Dit is opjagen op onnodige kosten en misbruik van mensen die niet aan een keer kunnen betalen. Belachelijk!

D

DDak

11-02-2020

0

badpak 502238

na 2 maanden dragen is er een zeer grote dunne plek aan de onderrug, waardoor het niet meer te dragen is. Ik ga er nooit mee op de glijbaan en spoel het na het zwemmen uit. Ik heb de klacht al doorgegeven, dus afwachten. Maar ik kan op de site nergens vinden waar een review achter te laten, dus maar op deze manier.

H

Hetty Hagen

20-09-2019

0

Bikini

Vaak hier wat besteld, maar nog niet eerder zo teleurgesteld geweest. Een mooie bikini gekocht, na 1 keer dragen ging deze kapot, voor 65 euro mag je et toch wel wat van verwachten.. de bikini terug gestuurd. En netjes op tijd nieuwe binnen gekregen... maar ook die na 1 keer dragen kapot.. erg jammer.

M

Mandy

19-08-2019

0

Beugelloze bh's

Als omschrijving bij de bh werd gezet dat ze zijn voorgevormd. Ik ga er dan vanuit dat ze ook gevuld zijn. Welke vrouw trekt er nou onder strakke kleding een ongevulde bh aan? Dan zie je toch tepels! Maar goed, ze waren dus van dunne flutstof, die absoluut ongeschikt is om onder strakke kleding te dragen, zoals in de beschrijving te lezen was. Eerste en laatste bestelling bij Lascana.

R

Rosetta Jansen

14-08-2019

0

Bikini

Ik ben super tevreden, en zal hier ook nog vaker bestellen

A

A Heindrichs

02-08-2019

0

Koop hier nooit!

Ik heb mij al 14x uitgeschreven voor de nieuwsbrief van Lascana, terwijl ik mij nooit heb ingeschreven...3x gebeld om mijn account te laten verwijderen... naar nog steeds krijg ik elke keer weer een nieuwsbrief van jullie !?! Dit is gewoon spam en zal jullie voor de zoveelste keer aangeven bij de ombudsman en ik laat het er niet bij zitten. Jullie zijn erg klantonvriendelijk! *als reactie op je klacht zeggen ze doodleuk: “als je de nieuwsbrief niet wilt ontvangen, schrijf je dan gewoon uit via de button onderaan de nieuwsbrief”... OF IK DAT NOG NIET GEDAAN HEB!?! AL MINSTENS 14 KEER!!!

K

Klant

25-07-2019

0