Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
42.9% Zou hier weer kopen
Wat vinden consumenten van Kinq? Omdat er vele online warenhuizen zijn die gadgets en smart devices aanbieden vindt NederlandReview het belangrijk u op de hoogte te stellen van ervaringen van andere consumenten met Kinq. Kinq zegt zoveel vertrouwen te hebben in de kwaliteit van hun producten dat ze in plaats van de gangbare twee jaar garantie, drie jaar garantie bieden op alle producten. Maar gebeurt dit ook echt? En is de kwaliteit echt zo goed als zij garanderen? Op NederlandReview kunt u beoordelingen over Kinq terugvinden. Deze beoordelingen beperken zich niet alleen tot de kwaliteit van de producten, maar vertellen u ook meer over de service en het omgaan met klachten door Kinq. Is het de moeite waard om een elektronisch snufje bij Kinq te bestellen of kunt u beter verder zoeken naar een andere aanbieder? Op NederlandReview kunt u daarachter komen.
Kinq is een online warenhuis voor gadgets en smart devices. ‘Smart makes easy’ is hun motto en zij bieden de nieuwste technologische snufjes aan die op de markt te vinden zijn. Ze beschikken over een ruim aanbod van artikelen. Smart devices (slimme apparaten) zijn bijvoorbeeld smartphones, tablets en smartwatches. Het kenmerk van smart devices is dat dit elektronische apparaten zijn die via onder andere Bluetooth of Wi-Fi draadloos verbonden zijn met een ander apparaat. Zo bieden zij bijvoorbeeld een ‘Smartphone deurbel’ aan. Dit is een camera die u via een Wi-Fi verbinding aan uw smartphone kunt koppelen, zodat u altijd kunt zien wie er aan uw voordeur staat, waar u zelf ook bent.
Gadgets (hebbedingetjes) zijn vernieuwende en slim ontworpen elektronische apparaten of toepassingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de bekende USB-stick. Maar Kinq biedt nog veel meer verfijnde gadgets aan zoals een MiniPresso espressomaker waarbij geen elektriciteit nodig is voor een kopje koffie. Of een Eye TV Micro, waarmee je televisie op je mobiel kunt kijken, zonder extra kosten. Het aanbod van Kinq is groot, je zult er zeer waarschijnlijk vinden wat je zoekt, en meer.
Kinq zegt dat het de normaalste zaak van de wereld is dat zij in dienst staan van de consument. Dat is op zich natuurlijk niet uniek, want dit zal elk bedrijf moeten doen om klanten binnen te halen en te behouden. Kinq zegt kwaliteit, vertrouwen en service te bieden. Omdat zij alle vertrouwen hebben in de kwaliteit van hun producten leveren zij drie jaar garantie in plaats van de gangbare twee jaar. Dat is natuurlijk een prettig idee. Ze houden zich aan afspraken; als u vandaag voor drie uur iets bestelt dan heeft u het morgen in huis. Ook niet heel verrassend, want wanneer zij zich niet aan de afspraken houden zijn zij natuurlijk niet betrouwbaar. Ze pretenderen dat er voor elk probleem een oplossing is. Hiervoor zijn zij elke dag bereikbaar, 365 dagen per jaar. Dit via e-mail, social media en telefonisch. Maar als je verder kijkt dan blijkt de helpdesk echter wel beperkt beschikbaar te zijn. Namelijk alleen op werkdagen van tien tot twaalf uur en van één tot vier uur, dus de vraag is of uw probleem ook buiten die tijden opgelost kan worden.
Klachten kunt u telefonisch of via een contactformulier melden. Deze worden binnen veertien dagen na ontvangst beantwoord. Verdere informatie over een klachtenprocedure bij Kinq is helaas niet te vinden op de website.
Hoe beoordelen echte klanten gadget shop KINQ? Biedt KINQ wel kwalitatieve gadgets of is het meuk? Kun je retourneren? Lees de reviews voor je bestelt!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Nokia TV box besteld via Bol. Ik ontvang een track & trace chauffeur zou onderweg zijn en dan het bericht dat ik niet thuis zou zijn. Ik neem contact op met Postnl die vervolgens vertellen dat het pakket nog helemaal niet in hun bezit is. Tsja wat is het nu? IIG nog steeds niets ontvangen. Sameday is de zelfde dag dan moet je er voor zorgen dat de klant het ook ontvangt, daar word voor betaald.
Dennis
06-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Kocht een toestel maar heeft waarschijnlijk een paar technische problemen. Gemaild en gebeld maar tot heden geen antwoord! Kan de beoordelingen van anderen gewoon niet geloven!
Levent Ceylan
07-12-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Laatst ging de oorluidspreker van mijn Vestel smartphone kapot. Een ritje Einhoven en de phone werd zonder enig probleem omgeruild voor een nieuw exemplaar, zonder veel gedoe uitstekende service Kinq, complimenten!
Karel van veen
02-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Mooie, kwalitatieve spullen, veel design ook. Niet goedkoop helaas.
G. van Astern
04-02-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
ik vind kinq een hele leuke webshop. niet altijd goedkoop. maar nu heb ik in de sale een mooie bluetooth speaker gevonden en die wilde ik al kopen maar nu is deze ineens een stuk goedkoper. bestellen gaat hier heel makkelijk en ik vind het een prettige winkel!!
Josinda
30-01-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Kinq: ik had er zelf nog nooit van gehoord. Toen ik een kijkje nam op de website, viel het aanbod me wat tegen. Ik had veel meer verwacht, want tegenwoordig hebben alle online bedrijven een webwinkel met een uitpuilend assortiment. Doordat er niet zoveel wordt aangeboden is het wel overzichtelijk en dat maakt het een stuk makkelijker om de juiste producten te vinden. Ik had wat vragen over het product dat ik wilde bestellen en ik werd goed geholpen door de customer service. Na hun uitleg heb ik het product besteld en een paar dagen later werd het keurig aan de deur afgeleverd.
Martha Uil
05-01-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal