10

2

10

2

100%

Internet-Bookshop

Houd je van lezen? Dan ben je waarschijnlijk constant opzoek naar nieuw leesvoer. Misschien vind je jouw nieuwe selectie boeken wel bij Internet-Bookshop. Maar wat voor kwaliteit boeken zal deze digitale boekenwinkel verstrekken? Zullen ze jouw genre wel in het assortiment hebben zitten? Zullen ze wel de nieuwste bestsellers hebben of vind je alleen maar oude klassiekers waar je geen interesse in hebt? Zal het makkelijk zijn om een thriller of roman te bestellen via hun website? Hoe lang zal het duren voor de bezorgservice van Internet-Bookshop jouw nieuwe fantasy boek komt bezorgen? En wat voor een klantenservice zal Internet-Bookshop verlenen als de detective toch niet zo spannend blijkt te zijn? Alleen mensen die al een boek hebben besteld bij Internet-Bookshop zullen je hierover wat meer kunnen vertellen. Lees hun reviews om erachter te komen wat voor een soort boeken Internet-Bookshop heeft. Hun cijfers, beoordelingen, meningen en ervaringen kunnen je laten zien wat er van Internet-Bookshop verwacht kan worden.

Over Internet-Bookshop

Internet-Bookshop i9s een digitale boekwinkel. Ze zeggen dat je via hen online de beste boeken uit de Nederlandse literatuur kunt bestellen. Je vind er leesboeken zoals literatuur, fomans, kinderboeken, thrillers, spannende boeken, fantasy boeken, non-fictie, biografieën en nog veel meer. Naast deze leesboeken heeft Internet-Bookshop nog een assortiment informatieve boeken op verschillende gebieden. Ben je bijvoorbeeld geïnteresseerd in geschiedenis, wetenschap, reizen, koken, psychologie of natuur dan hebben ze vast wel iets hun assortiment. Daarnaast zijn er hobbyboeken voor mensen die graag creatief bezig zijn. Denk hierbij aan kookboeken, knutselboeken en boeken met breipatronen. Al deze boeken zijn praktisch van aard en kunnen je informatie verschaffen. Voor kinderen zijn er natuurlijk speciale boeken. Zij kunnen kiezen uit fanboeken, dagboeken, prentenboeken, voorleesboeken, stickerboeken, educatieve boeken en nog veel meer. Zelfs vriendenboeken, prikblokken en liedjesboeken zijn bij Internet-Bookshop te verkrijgen. Dus van wat voor een soort boeken je ook houdt, er is grote kans dat Internet-Bookshop wel iets van je favoriete schrijver heeft. Mocht je niet van lezen houden dan heeft Internet-Bookshop ook nog een aantal puzzelboeken waarmee je je goed kunt vermaken.

Diensten van Internet-Bookshop

Je kunt via de website van Internet-Bookshop heel gemakkelijk een boek bestellen. Kies de klassieker of juist moderne bestseller uit zie je aanspreekt en plaats een bestelling. Je kunt meerdere boeken in één keer bestellen. De bezorgservice van Internet-Bookshop zal dan het hele pakketje netjes bij je thuis komen bezorgen. Ook heeft de boekenwinkel een klantenservice om je bij te staan als je wat advies nodig mocht hebben.

Klachten, Complimenten en Tips voor Internet-Bookshop

Heb je zelf al een boek besteld bij Internet-Bookshop? Of je ervaring nou positief of negatief was, wij willen graag weten hoe jij over deze boekenwinkel denkt. Hoe makkelijk was het nou echt om een boek te bestellen? Was de thriller wel spannend genoeg of viel dat tegen? Moest je lang wachten tot je roman of kookboek bij je thuis werd bezorgd? En wat zal de klantenservice van Internet-Bookshop doen als je een hardcover had besteld maar een paperback thuis krijgt? Laat het ons weten via een Internet-Bookshop review.

10

ICE cranktrekker

De bedoelde cranktrekker is perfect, alleen.... deze is niet geleverd. Kreeg een inbus sleutel. Retour moet je zelf betalen. Dat is tegen de wet. Niet mogelijk om op het retourformulier de optie aan te geven dat je het bedoelde product wenst. Communiceren is dus lastig. Jammer, het bedrijf zag er wel goed uit.

Richard van der Molen

29-11-2019

0