10

8

10

6

100%

Interbus

Er zijn veel mooie bestemmingen in Europa, maar er komen is vaak niet altijd even makkelijk. je zou voor een voordelige busreis kunnen gaan. Interbus biedt dit soort busreizen aan. Maar wat zal de kwaliteit van hun bussen zijn? Zul je wel een zitplek hebben? Hoe comfortabel zullen die stoelen zijn? Zal je echt zo ontspannen kunnen reizen als ze op hun website beloven? Naar welke bestemmingen zullen ze allemaal rijden? Zal het moeilijk zijn een busreis te boeken via de website van Interbus? En wat voor een klantenservice biedt Interbus aan als de boeking niet lukt of er iets anders misgaat? Dit kun je het beste horen van reizigers die al met Interbus hebben gereisd. Lees hun eerlijke reviews om een indruk te krijgen van hoe Interbus nou echt werkt. Hun beoordelingen, meningen, cijfers en ervaringen kunnen je laten zien wat je van een bustour van Interbus kunt verwachten.

Over Interbus

Interbus is een bedrijf dat busreizen door heel Europa aanbiedt. Ze hebben busreizen naar wel liefst 100 verschillende bestemmingen. Hieronder vallen busreizen naar Frankrijk, Zwitserland, Duitsland, Italié, Spanje, Tsjechië, Kroatië, Oostenrijk en Slovenië. Ze kunnen je naar al deze bestemmingen en nog vele anderen brengen via buspendels. Je stapt op een bepaalde plaats op een bus en wordt dan per bus naar je bestemming gebracht. Daar kun je heen voor een stedentrip zodat je alle bezienswaardigheden van de stad kunt bekijken. Maar je kunt er ook heen gaan voor een korte vakantie. Je moet dan alleen nog even zelf een hotel of ander verblijf boeken. Je kunt dus First Class reizen naar Italië, een Spaanse zomer in Costa Brava beleven of gaan skiën in Oostenrijk. Je kunt kiezen voor Royal Class of First Class. En er zijn door het hele land heen opstapplaatsen waar je op de bus kunt stappen. Er is er dus altijd wel eentje bij jou in de buurt.

Diensten van Interbus

Je kunt via de website van Interbus gemakkelijk een busreis boeken. Ze willen natuurlijk je vertrekpunt weten evenals het land waar je naartoe wilt. Ook je vertrekdatum en retourdatum zijn van belang. Je kunt voor jou alleen boeken maar ook voor een hele groep. In ieder geval zal Interbus je laten zien wat voor jou de mogelijkheden zijn. Je kunt er dan eentje uitkiezen en de boeking afronden. Zo ben je verzekerd van een plaats in de bus. Ook is er een Interbus klantenservice voor klanten die even wat extra hulp nodig hebben.

Klachten, Complimenten en Tips voor Interbus

Heb jij al eens een busreis met Interbus gemaakt? Dan zijn wij uiteraard erg benieuwd naar jouw ervaring met Interbus. Hoe comfortabel waren de bussen en stoelen nou echt? was de bus netjes schoon gehouden? Hoe makkelijk was het om een busreis te boeken via Interbus’s website? Heeft de buschauffeur je netjes naar je bestemming gebracht op een ontspannen manier? En wat is jouw mening over de klantenservice van Interbus? Schrijf een InterbUS-Reviews en laat ons weten hoe jij over Interbus denkt zodat anderen weten wat zij van dit busbedrijf kunnen verwachten.

10

busreis naar Frankrijk

Lekker goedkoop, maar je moet wel geluk hebben met wie je in de bus zit want er zat bij mij een man in de bus en die ging dus meteen liggen snurken... heel goor.