Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar producten in relatie tot beeld en geluid? Dan is HOBO hifi wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over deze onderneming bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief tot stand gekomen.
HOBO hifi is een hifi winkel in Nederland. Deze onderneming geeft aan gespecialiseerd te zijn in beeld en geluid. Deze onderneming heeft 5 vestigingen. Het assortiment wordt eveneens verkocht via de webshop op Hobo.nl. Dit bedrijf stelt te staan voor kwaliteit. Ze doen er alles aan om het verschil te maken. Daarnaast wordt er gezegd dat ze het beste kunnen aanbieden in elke prijsklasse. Dit doen ze naar eigen zeggen in combinatie met een unieke service. Klanten zijn hier al jarenlang aan gewend. Het gaat erom dat klanten uiteindelijk van een goed eindresultaat kunnen genieten. Je kan als gast of met een klantaccount bestellen. Accounthouders kunnen gebruik maken van een aantal voorwaarden. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Deze staan vermeld op de website en worden getoond tijdens het afrekenproces.
Bij een minimale bestelwaarde van € 25,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 4,95. Er wordt aangegeven dat ze hun best doen iets zo snel mogelijk te leveren. Orders die voor 17:00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag geleverd. Het product moet dan wel op voorraad zijn. Op het moment dat jouw pakket onderweg is zal je een e-mail ontvangen. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in een van de winkels af te halen. Als iets niet geleverd kan worden, omdat het niet voorradig is, zal je hiervan op de hoogte gebracht worden. De verzendingen worden gedaan door de pakketservice van PostNL. Dit brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo sturen ze je een track & trace code. Hiermee kun je online volgen waar jouw pakket zich op welk moment bevindt.
Het is mogelijk om iets te ruilen en/of te retourneren. Ze stellen zich in dergelijke situaties coulant op te stellen. Om alles soepel te laten verlopen moet je een aantal stappen doorlopen. Zo moet je eerst een e-mail sturen en daarin je ordernummer doorgeven en welk artikel het betreft. Geef door of je wilt retourneren of ruilen. Er wordt verzocht om een reden door te geven. Vervolgens ontvang je een e-mail met bevestiging. In het schrijven worden retourinstructies vermeld. Het retouradres staat op de website vermeld. Als je een terugbetaling wilt ontvangen zal je je aan de retourvoorwaarden moeten houden. Zo mag iets bijvoorbeeld geen schade bevatten en moet het zich in de originele verpakking bevinden.
Ze vinden het niet leuk als je een klacht over een product of service hebt. Toch zou het eens kunnen voorkomen. Je zou dan kunnen overwegen om een klacht in te dienen. Klachten kunnen per post, telefonisch of per e-mail worden aangemeld. Je zal je dan moeten richten tot de afdeling klantenservice. Vervolgens tracht het personeel een passende oplossing te vinden. Als je wilt bellen moet je dit doen op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 uur. Nadat een klacht is aangemeld wordt er binnen 2 weken een oplossing voorgedragen. Soms is er iets langer de tijd nodig. Als je je niet kunt vinden in hetgeen er wordt voorgesteld ontstaat er een geschil. Je kunt geschillen doorgeven aan de Stichting Webshop Keurmerk. Klachten kunnen eveneens gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij HOBO hifi? Heb je weleens een aankoop gedaan via Hobo.nl? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Welke artikelen heb jij hier besteld? Ben je te spreken over de kwaliteit? Is jouw bestelling op tijd afgeleverd? We stellen het op prijs als je je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!