Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je spullen voor in de keuken? Heb je pannen, serviezen, planken en andere keukenspullen nodig? Dan is Gusta wellicht een interessante organisatie voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over dit bedrijf bekend zijn.
Bij Gusta verkopen ze voor iedere gelegenheid pannen, planken, serviezen en anderen om een diner specialer te maken. Deze website/onderneming, is/zijn onderdeel van KPM E-commerce. Voor alle producten dien je het assortiment op de website te bekijken. Bij deze onderneming wordt de keuken als een gezellig centraal middelpunt gezien. In deze ruimte kun je lekker babbelen op hetzelfde moment dat je aan het koken bent. Het is een samenzijn met je gezin of met vrienden. Soms is het een plek waar je onder het genot van hapjes en drankjes tot in de late uurtjes verblijft. Je kunt er een pizzaatje, pasta of iets anders lekkers nuttigen. Bijvoorbeeld een kop soep of zelfs een uitgebreid 5 gangendiner.
Wil je een bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Je kunt een bestelling doen via een klantaccount of als gast. Het hebben van een eigen account kan een aantal voordelen met zich meebrengen. Zo staat als geregistreerd gebruiker het afleveradres al ingevuld. Je bent ook als eerste op de hoogte van aanbiedingen. Je kunt je order via uiteenlopende betaalmethodes afrekenen. Een aantal manieren om te betalen zijn iDEAL, PayPal, Visa en Mastercard. Betalingen gaan via Pay.nl, dit is een tussenpartij. Dit zorgt er volgens dit bedrijf voor dat er op veilige en betrouwbare wijze betaald kan worden.
Voor iedere verzending wordt een bedrag aan verzendkosten in rekening gebracht. Op de verzendpagina lees je om welke bedragen het gaat. De status van de zending kan via een link gevolgd worden. Deze heb je per e-mail ontvangen. De pakketten worden verzonden door koeriersbedrijven Trunkrs of DHL. Er is ook een mogelijkheid om bestellingen af te halen. De bezorgingen vinden plaats tijdens werkdagen. De exacte tijden staan vermeld op de site van Gusta.
Het kan gebeuren dat je na het ontvangen van je product niet tevreden bent. In een dergelijke situatie is het mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 30 dagen. Als je iets binnen deze tijd terugstuurt hoef je geen opgave van reden om te annuleren door te geven. Na het aanmelden van je retour heb je twee weken de tijd om het artikel terug te sturen. Volgens Gusta ontvang je snel het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) terug op je bankrekening.
Ben je ontevreden en wil je een klacht indienen? Dit is mogelijk. Er is een klachtenprocedure opgesteld waar de ondernemer en klant zich aan moeten houden. Klachten moeten zo snel mogelijk, maximaal binnen 7 dagen worden doorgegeven. Geef duidelijk en volledig aan wat er aan de hand is. Er wordt binnen twee weken een oplossing voorgedragen. Soms is de uitkomst niet wat je ervan verwacht had. Er ontstaat dan een geschil welke vatbaar is voor de geschillenregeling.
Heb je een vraag, opmerking en/of feedback? Dan ben je van harte welkom om contact op te nemen met de klantenservice? Als je belt krijg je naar eigen zeggen gelijk iemand aan de telefoon. Deze medewerker staat je graag te woord. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen. Deze worden volgens dit bedrijf op werkdagen binnen een uur beantwoord.
Ben jij al klant bij Gusta? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Ben je tevreden over de producten? Hoe heb je het bestelproces ervaren? Heb je nog andere nuttige dingen die je zou willen delen? Laat het weten via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!