Green Mobile

6.3

Bestellen

5.1

Service

6.1

Prijs

5.7

Levering

43.3%

Zou hier weer kopen

Green Mobile

Hoe belangrijk is jouw mobiele telefoon voor je? Ben jij zo iemand die hem altijd bij de hand heeft om maar geen bliepje of piepje te missen of kijk je er maar heel af en toe even op? Os je hem nou vaak gebruikt of niet, jee wilt in ieder geval een goede, degelijke smartphone hebben. Green Mobile verkoopt een hele hoop simlockvrije mobiele telefoons. Maar zullen die refurnished telefoons nou wel zo goed werken? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Green Mobile arriveert met jouw nieuwe tablet? En wat voor klantenservice zul je kunnen verwachten als je tweedehands smartphone toch niet helemaal doet wat je wilt? Hierover kunnen klanten van Green Mobile je het beste inlichten. Lees hun reviews om te ontdekken wat zij van Green Mobile vinden. Hun ervaringen, beoordelingen, cijfers en meningen kunnen je laten zien hoe Green Mobile nou echt in zijn werk gaat.


Over Green Mobile

Green Mobile is een webshop die mobiele telefoons en andere elektronica aanbiedt. Ze hebben echter weinig tot geen nieuwe apparaten. Alle smartphones en tablets die ze verkopen zijn refurbished en hebben dus al een vorige eigenaar gehad. Ze beloven echter dat de enige manier waarop hun smartphones van nieuw te onderscheiden zijn de prijs is. Verder zal het apparaat er helemaal als nieuw uitzien. Je kunt smartphones vinden van verschillende merken zoals Apple, Samsung, Huawei, HTC, Sony, LG en Nokia. De nieuwste Samsung Galaxy S8 zul je hier niet vinden. Maar er zijn wel wat oudere modellen voor een leuke prijs. Als je niet het nieuwste van het nieuwste hoeft dan kun je hier alsnog aan een leuke mobiele telefoon komen. Ook hebben ze verschillende tablets. Het gaat hier dan met name om de Apple iPad. Naast de telefoons zelf heeft Green Mobile ook nog wat accessoires. Natuurlijk zullen de lader en kabels van je mobiele telefoon gewoon bij je apparaat, al is het mogelijk een los nieuw exemplaar te kopen als de jouwe kapot is. Misschien wil je jouw mobiele telefoon wel beschermen door middel van een hoesje of case. Andere accessoires die Green Mobile verkoopt zijn SIM adapters, telefoonhouders, stylus pennen, oordopjes, geheugenkaartjes, koptelefoons, opslag en powerbanks. Ook is het mogelijk om Green Mobile jouw oude mobiel en accessoires te verkopen.




Diensten van Green Mobile

Je kunt op twee manieren van de diensten van Green Mobile gebruik maken. De enige daar hebben we het hierboven uitgebreid over gehad. Die manier is namelijk als koper van één van hun refurbished telefoons. De bezorgservice van Green Mobile zal deze dan komen bezorgen of je kunt hem afhalen op één van hun afhaalpunten. De andere manier is om je hen jouw oude mobiel te verkopen zodat hij nog een extra ronde mee kan en jij wat geld verdient. Ook heeft Green Mobile een klantenservice die je van dienst kan zijn als je ze nodig hebt.


Klachten, Complimenten en Green Mobile

Of je nou verkoper of juist koper op Green Mobile was, wij horen graag hoe jouw ervaring met deze telefoonwinkel is verlopen. Die ervaringen en meningen helpen anderen weer om te beslissen of Green Mobile wel of niet de juiste plek is om een mobiele telefoon of tablet te kopen. Laat dus een review achter zodat iedereen weet wat jouw mening over Green Mobile is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Samsung S8

Stelletje oplichters. Telefoon binnen een jaar kapot. Nu zie ik dat de website is gesloten en de klantenservice dicht is. Aan berichten en telefoontjes geven ze geen gehoor. De bende heeft z'n spullen gepakt en is met de Noorderzon vertrokken :(

M

Maya

03-08-2022

0

Geen

Heb geen bestelling geplaats en toch een telefoon ontvangen die ik niet heb besteld!!!! Telefonisch niet te bereiken vanwege corona:):):) Komt zeeer onbetrouwbaar over dus

E

ed

22-12-2020

0

Iphone 8 zeer goed

Het bestellen gaat heel makkelijk, je vragen worden snel beantwoord door de chat. Tot zo ver was ik heel tevreden over greenmobile. Daarna ging het bergafwaarts. Ipv de genoemde levertijd van 2 tot 5 werkdagen hebben een week of 3 moeten wachten. Bij de telefoon van mijn vriendin zat het scherm los. Deze kon ze zonder problemen terugsturen en zou ze een andere opgestuurd krijgen. (Weer iets van 3 weken wachten). In de eerste weken vond ik de telefoon wel erg snel leeg gaan. Hier heb ik naar geïnformeerd. Ze gaven me tips om het te verhelpen en vertelde me dat als de batterij minder dan 85% van zijn max zou hebben (dit kun je zien op je telefoon) zouden ze dit in de eerste 12 maanden kosteloos vervangen. Mijn batterij is nu op minder dan 85% en valt soms uit als er nog 21% batterij is. Een andere keer gaat het van 7% naar 19% naar 26% (zonder dat ik hem oplaat). Dit lijkt me niet normaal. Nu ik het verzoek doe om mijn batterij te vervangen wordt mij verteld dat de batterij nu onder de 75% moet zijn om kosteloos vervangen te worden. Als ik ze de chat transcriptie laat zien geven ze toe dat ze tegen mij destijds de 85% aangeven. Maar ze houden het er op: ons foutje, jouw probleem. Al met al zal ik hier nooit meer opnieuw iets aanschaffen. Het lijkt leuk in het begin maar als er iets mis is geeft Greenmobile niet thuis.

W

Wissink

17-11-2020

0

IPhone8

In april heb ik een refurbished IPhone8 gekocht, al in juli problemen met het beeldscherm. In september ter controle opgestuurd: recente waterschade werd vastgesteld en n flinke rekening (€157) voor mij, de klant! Telefoon is niet in de buurt van water geweest!!! Toestel deugde van begin af aan niet maar ik kan betalen, valt niet onder de garantie! Toestel in april gekocht.. lees vooral meer reviews! Ik ben niet de eerste met slechte ervaringen; wat een rotservice en ondeugdelijk product!!

R

Roos

01-10-2020

0

IPhone8

Ik heb in April een refurbished IPhone8 bij GreenMobile. Al begin juli kreeg ik problemen met het beeldscherm. Nu heb ik m voor reparatie terug gestuurd en krijg te horen dat er recente waterschade is en een reparatie mij €157 gaat kosten! Ik krijg iemand aan de lijn die mij zegt dat ik vast ongemerkt water in mijn telefoon heb gekregen en het verwijtbare schade is waar ze geen verantwoordelijkheid voor nemen. Ze wachten graag mijn reactie af. Wat een rotservice en ondeugdelijke telefoon!

R

Roos

30-09-2020

0

Samsung S7

Leveren een telefoon met nepaccu van Samsung, doordat die opgebold is (werd veel te warm) is de achterkant stuk gegaan. De grootste grap is dat de garantie vervalt bij schade aan je buitenkant. Moest ik even minimaal 138 euro aftikken. Niet dus....heb hem bij een ander laten repareren voor 65 euro, die mij vervolgens vertelt dat alles nep is aan dat ding. Leg ik dit voor aan greenmobile, zeggen ze dat ze sporadisch nepaccus verkopen. Krijg ik nog iets vergoed, nee natuurlijk niet, garantie is weg omdat iemand anders, die wel eerlijk werkt mijn telefoon open heeft gemaakt. Heel verhaal op de site over duurzaam en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. 1 grote grap, rijk worden over de rug van een ander. Koop hier nooit meer iets en refurbished raad ik iedereen af als het een Samsung betreft.

R

Remon de Groot

30-07-2020

1

Twee iPhones (6 en 7)

Diepe teleurstelling maakt van mij meester dat beide iPhones het niet doen. Beiden zijn van de beste refurbished kwaliteit maar kunnen heel bijzonder genoeg niet bellen. Althans de speakerfunctie functioneert bij de ene helemaal niet en bij de andere met kraak en gedoe alleen Ik moet van alles doen....telefoon voor onbepaalde kwijt Mijn bedrijf , dat bewust kiest voor duurzaamheid en spullen niet zomaar weggooien, kan niet zonder en met kunst en vliegwerk doen we ons werk nu Ik heb na gedoe nu maar besloten om aangekondigd naar Bodegraven te rijden. Dit is te gek

J

John Nederstigt

27-06-2020

1

Samsung S6 en S7

in Mei 2018 heb ik een Samsung S6 aangeschaft. Op de site staat 24 maanden garantie. Nu loopt mijn batterij heel snel leeg en werkt de Home Button niet meer. Contact gezocht met Green Mobile. Ik moet hem maar op sturen maar op de batterij wordt geen 24 maanden garantie verleend en op de Home Button ook niet. Ik mag hem opsturen en dan de reparatie offerte afwachten. Ga ik niet op de offerte in dan moet ik alsnog € 35 euro betalen voor reparatie analyse. Wees gewaarschuwd dat die garante dus niks voorstelt. Want hoe dan ook je betaalt als klant gewoon voor de hele reparatie. Maar ze durven we te adverteren 24 maanden garantie.

R

Rudy Dekker

13-04-2020

0

telefoon

Huawei besteld. kreeg er een zonder apps zoals camera, notebook enz. vervolgens bleek de accu na 50 procent al uit te vallen. net terug gestuurd. wat ik zelf moest betalen. nu blijkt omdat ik zelf een barst in de telefoon had laten vallen dat ze de accu niet gaan repareren. Dus of ik moet 227 aftikken omdat ik het scherm bij hen moet laten maken. of 35 om de telefoon weer terug te krijgen zonder dat ze er iets aan gaan doen. Slechtste service ever en dan over de rug van het milieu

L

laura

28-01-2020

0

IPhone 6s

Refurbished IPhone besteld en deze uit de verpakking gehaald en in gebruik genomen omdat deze goed leek. Al na de eerste dag bleek tijdens het gebruik dat de accu lek was, waarna ik het mobiel nog een keer gebruikt heb en binnen een week geretourneerd. Omdat ik het mobiel gebruikt en opgeladen had (wat onvermijdelijk was om het defect te constateren) bracht GreenMobile 30 euro waardevermindering in rekening, terwijl zij een product leverde dat niet deugde. Na contact gezocht te hebben, de situatie uitgelegd te hebben en gevraagd te hebben of het de bedoeling kon zijn dat de klant gedupeerd werd door hun fout werd mij opnieuw verteld dat zij geen enkele actie zouden ondernemen om mij tegemoet te komen. Ronduit slechte voorwaarden, een product geleverd dat defect was en de klant hiervoor 30 euro aftroggelen, KOOP HIER NIET! ps. Tevens is een batterij volgens GreenMobile in de conditie "als nieuw" vanaf 85% capaciteit (lees na 3 jaar gebruik). Hoewel dit niet te zien is tijdens het bestellen.

W

Wouter

26-01-2020

0

IPhone 6s

Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf. Allereerst heb ik langer dan een maand moeten wachten op mijn telefoon toen ik deze aanschafte, omdat deze niet op voorraad was (toen ik de telefoon bestelde stond dit NIET aangegeven). Later was mijn telefoon kapot, de home button deed het ineens niet meer. Omdat dit binnen de garantie viel heb ik het toestel opgestuurd. Er werd door Green Mobile geconcludeerd dat ik te hard had gedrukt op de knop (wat niet het geval was) en ik moest 90 euro betalen voor de reparatie. Toen ik aangaf dit niet te willen moest ik 30 euro onderzoekskosten betalen om mijn toestel terug te krijgen. Het is een goedkope site, maar ik zal nooit meer bij Green Mobile bestellen.

S

Susanna

25-01-2020

0

iPhone 7

Had wat vragen voor de aankoop en werd er heel professioneel mee geholpen, er werd echt meegedacht. Keurige telefoon ontvangen, zag er zelfs nog beter uit dan ik had verwacht.

J

Joost

09-01-2020

1

iPhone 7 en iPhone 8

Duidelijke site en komt vertrouwd over en de prijs-verhouding is ook goed. Beide toestellen besteld met de kwaliteit "als nieuw" en zien er echt fan·tas·tisch uit! Beide toestellen de volgende dag in huis.

E

Esther Prins

09-01-2020

1

iPhone 6

Ik heb een ZEER slechte ervaring met Green Mobile. Ik heb bij hen een refurbished iPhone 6 gekocht. Vanaf het begin was de iPhone defect. Het scherm reageerde vaak niet op aanrakingen en tijdens het kijken van videos bleef de telefoon vooruit en terug spoelen zonder dat ik het scherm aanraakte. Dit scherm defect kan alleen ontstaan door het foutief monteren van een slechte kwaliteit scherm. Ze verkopen iPhones met originele onderdelen vervangen door onderdelen van slechte kwaliteit. NIET KOPEN DUS! Toen ik de defecte telefoon terugstuurde, binnen de retour termijn etc., wilde zij mij mijn geld niet terug geven. Te idioot voor woorden!

M

Misja Steinmetz

06-01-2020

1

Samsung S6

Telefoon gekocht bij green mobile vanaf de eerste dag problemen met de batterij . Ik heb de telefoon 3 keer opgestuurd en bij de derde keer zijden ze dat het mijn schuld was echt een kansloos bedrijf koop hier nooit een telefoon geef liever een paar tientjes extra uit

W

Willem Den oudsten

25-12-2019

0

Samsung S6

Nu 1 jaar telefoon. Ziet er aan de buitenkant netjes uit maar WAARDELOZE accu. 2x vervangen. Moet zelf steeds betalen voor opsturen. Nu de derde accu en garantie (1 jr) verlopen... dus als accu nu stuk voor eigen kosten. Hiervoor altijd nieuw toestel en NOOIT problemen met accu. JAMMER!!!

E

Esther

23-12-2019

0

Iphone 6

Bij aanschaf van het toestel liep het allemaal erg stroef en duurde het erg lang voordat het toestel werd ontvangen. Medewerkers waren netjes en hielden me profesioneel aan het lijntje. Nu een jaar later en hebben we problemen met het toestel. 24 mnd garantie en een jaar op moederboard en batterij, geweldig toch! Helaas, als er problemen zijn en het toestel stuk is geven ze niet thuis.... Sorry meneer maar de schade komt door vallen van het toestel, tuurlijk want dat wordt niet vergoed. Het toestel zat in een zg. Otterbox beschermhoes dus erg goed beschermd. Binnen de garantie periode kapot, niet repareren en kosten rekenen (bijna 30 euro) erg jammer allemaal.

G

Gert van Norel

19-09-2019

0

Samsung galaxy s8

Heel blij mee. Ik heb tot nu toe geen mankementen kunnen vinden.

J

Jesse

04-09-2019

0

Iphone 6 refurbished

Heel behulpzaam. Er waren wat kleine probleempjes met de eertse iphone die ik opgestuurd kreeg. Na contact hierover kon ik de iphone kosteloos terugsturen en kreeg binnen een oaar dagen een nieuwe iphone. De mensen van green mobile staan je altijd te woord. En reageren op elke email. Erg fijn.

A

Ardan

27-08-2019

0

iPhone 6

Greenmobile verstuurd de telefoon onbeschermd in een doos! Dus niet volgen richtlijnen PostNL. Bij het uitpakken van de doos (met onlogische bouwconstructie) glipte de telefoon uit de handen van onze dochter. Gevolg: telefoon stuk. Greenmobile neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor hun onzorgvuldigheid en onze dochter is haar 240€ kwijt, waar ze heel lang voor gespaard heeft. Een malafide bedrijf.

R

Rianne

15-08-2019

0