Glamira

4.9

Bestellen

2.7

Service

4.2

Prijs

3.8

Levering

18.2%

Zou hier weer kopen

Glamira

Ben je zoekende naar een online juwelier? Zou je graag diamanten, goud of sieraden willen kopen? Dan is Glamira wellicht een interessante organisatie voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over dit bedrijf bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.


Wat is Glamira?


GLAMIRA, opererend via Glamira.nl, is een online shop voor diamanten, goud en trouwsieraden. Deze juwelier stelt dat het assortiment bestaat uit unieke sieraden. Er zit voor iedereen wel iets tussen. Een kijkje op de site leert dat er ook verlovingsringen en oorbellen worden verkocht. Daarnaast komen we halskettingen, manchetknopen en souvenirs tegen. Het is eveneens mogelijk om persoonlijke artikelen te creëren. Er wordt aangegeven dat er betaalbare producten worden aangeboden. Op de site zie je wat wordt aangeboden en welke prijs er betaald moet worden. Ook wordt er per product specifieke productinformatie beschreven.


Veel opties


Deze organisatie vermeld dat je bij hun onbeperkt keuze hebt op het gebied van edelstenen. Er kan gekozen worden uit vele verschillende variaties en kleuren. Ze willen klanten graag zoveel mogelijk opties bieden. Een sieraad kan op iedere smaak worden samengesteld. Ze hebben jarenlange ervaring. Toch blijven ze hun best doen om hun werk constant te verbeteren. Er worden kwaliteitsbeoordelingen door professionals uitgevoerd. Zo weten ze zeker dat ze items van de juiste kwaliteit verkopen. Tijdens dit proces is er aandacht voor ieder detail.


Bestellen en betalen


Wil je een bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Je kunt als gast bestellen of met een klantaccount. Geregistreerde klanten kunnen gebruik maken van een aantal voordelen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, Visa en Mastercard. Er kan ook betaald worden via waardebonnen, coupons en giftcards. Voor alle betaalwijzen kun je het beste een kijkje op de site van GLAMIRA nemen.


Verzendbeleid


Bij iedere bestelling zit de standaardlevering gratis inbegrepen. Dit geldt overigens niet voor artikelen die geretourneerd gaan worden. Tijdens het bestelproces wordt er een geschatte leverdatum doorgegeven. Dit is geen garantie maar een indicatie. Hoe lang een verzending duurt hangt mede af van het leveringsproces en productieproces. GLAMIRA draagt geen verantwoordelijkheid voor zendingen waarbij vertraging wordt opgelopen. Wil je jouw producten vliegensvlug ontvangen? Dan is het raadzaam om voor Express zending of Premium zending te kiezen. Zendingen worden verzekerd verzonden. Je zal dus geen risico lopen tijdens het verzendproces.


Retour- en garantiebeleid


Er wordt altijd gestreefd naar honderd procent klanttevredenheid. Ze stellen klanten altijd kwalitatief goede producten aan te bieden. Toch kan het voorkomen dat je onverhoopt ontevreden bent. Dan kan er een retour in gang gezet worden. De retourtermijn is door dit bedrijf vastgesteld op 60 dagen. Binnen deze periode kan een ring zelfs een keer aangepast worden. Deze termijn gaat in op het moment dat je jouw bestelling fysiek hebt ontvangen. Als je aanspraak wilt maken op restitutie zal er aan de retourvoorwaarden voldaan moeten worden. Zo moeten items bijvoorbeeld in originele staat teruggestuurd worden. Alle voorwaarden lees je op de website van GLAMIRA. Het bedrijf geeft aan zich te onderscheiden met levenslange garanties.


Klantervaringen


Ben jij al klant bij Glamira? Dan zijn we enorm benieuwd naar jouw ervaringen. Wat heb je hier precies gekocht? Ben je tevreden over de kwaliteit en prijs? Ga je in de toekomst vaker een aankoop doen bij deze onderneming? Hoe heb je het bestelproces ervaren? We stellen het op prijs als je je visie deelt via een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

Ring

Wat een waardeloos bedrijf Prachtige website, en als je het sierraad besteld krijg je prachtige, zeer gedetailleerde plaatjes. De werkelijkheid is iets anders. In het kort de ring viel tegen en de gravure was onleesbaar. ( niet op de 3D animatie ) Ring terug gestuurd voor refund maar toen begon het gezeur. Het labeltje wat aan de ring zit bij levering moet eraan blijven zitten. Dit hebben we gedaan (foto van gemaakt ook) en de ring teruggestuurd. Echter bij aankomst in dit schimmige bedrijf beweerden de fraudeurs dat het label er niet meer bij zat. Ettelijke communicatie verzonden maar Glamira blijft bij haar standpunt. Ring is nu weer terug gestuurd naar mij, maar ik heb nog steeds niet betaald ( Klarna) AL MIJN VRAGEN met wie ik in contact kan komen, juridisch en op management niveau, blijven onbeantwoord. Op de vraag wat er is gedaan aan de gravure heb ik ook nooit bericht gehad. Kortom, het enige wat ik kan doen is toekomstige kopers waarschuwen en de verwachting enigszins te temperen over de producten. Ik blijf mij verzetten tegen onrecht van dit soort "grote" bedrijven. Het verschuilen achter een "veilig" internet website en niet in gesprek durven te gaan is schrijnend.

R

Ronald

13-09-2023

0

Ring

Glamira houdt zich niet aan de leveringsschattingen en de communicatie is er ook niet. Ik heb geprobeerd om ze te bellen, maar de lijn wordt meteen verbroken. Deze week heb ik ze twee keer gemaild, maar ik heb geen enkele reactie ontvangen. Ze waren wel zo vriendelijk om de kosten voor de versnelde levering terug te betalen (wat een automatisch process lijkt te zijn), Ze hebben zelfs hun normale leveringschatting niet kunnen nakomen, wat problemen veroorzaakt omdat ik op vakantie ga en de levering zal missen. Dit brengt extra risico's met zich mee en verstoort in mijn plannen voor een aanzoek.

R

Ro

12-07-2023

0

Ring

Een ring besteld , had al een maat groter genomen. Veel te kleine maat om aan de ringvinger te dragen. Dus maar om de pink... Na een week is er al een steentje uit ! Koop hier nooit iets mensen ... Allemaal geldklopperij ! Veel geld kwijt voor niets .

A

An

24-06-2023

0

Ring

Geen aandacht voor de persoon achter de bestelling. Laat je niet in de maling nemen door de 100% customer satisfaction doelen van Glamira. Je bent een nummertje en er moet geld aan je worden verdiend. Ik kreeg de verkeerde ring doorgestuurd. Dit is de fout van Glamira. Het heeft vervolgens 2 maanden geduurd om de juiste ring bij mij te krijgen (te laat voor het aanzoek), terwijl de eerste levering er binnen 2 weken was. Ze houden je aan het lijntje, en steeds als je wilt annuleren hebben ze ineens een doorbraak, om je daarna weer weken te bedanken voor je "patience". Dit is ook te zien in hun reacties hier. Die zijn gericht op zoet houden. Uiteindelijk heb ik nog steeds niet mijn certificaat en garantiebewijs binnen.

M

Marc

06-05-2023

0

Oorbellen

Kortom: Geen geld restitutie ontvangen. Bezig sinds januari. Klacht Mijn vriend heeft in december oorbellen voor mij gekocht. Ik was jarig in januari maar de oorbellen vielen niet in de smaak. Hij had de oorbellen in een meegeleverd doosje gedaan en er verder niks mee gedaan, daardoor ben is hij het witte labeltje kwijtgeraakt, die Glamira gebruikt voor retourneren. Mijn vriend heeft contact opgenomen en heeft ook de oorbellen netjes binnen de retour tijd opgestuurd. Na maanden en maanden wachten hebben we nog steeds niks. Geen oorbellen en geen geld. Ik wil de oorbellen niet en er is niks wat er mee is gebeurd, maar met alles wat ik probeer, word NIKS mee gedaan. Ik bel ze elke keer en ze geven aan dat mijn zaak 'hoge prioriteit heeft.' Met andere woorden: je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Dit heeft mij en mijn vriend ontzettend veel stress en verdriet bezorgd. We hebben juridische stappen ondernomen om ons gelijk te halen, want die krijgen we niet. We hebben een officiële brief gestuurd met daarin dat Glamira 2 weken de tijd had om het geld terug te geven. We worden genegeerd en ook doet de klantenservice niks. Die zegt alleen maar dat ze het zal doorzetten en verder horen we niks.

A

Ang

26-04-2023

0

Zilveren trouwringen

We zijn super blij met de ringen. Ze zien er het zelfde uit als op de afbeelding. Onze ringen werden geleverd met mooi doosje met verlichting er in. We kregen van de klantenservice ook gelijk antwoord op onze vragen prima service.

H

Hilly Messemaker

23-04-2023

0

2 ringen

Bad quality and very bad service! Almost a year ago (June 2022) we bought two rings suposed to be our wedding rings. The ring for my husband is a simply ring of gold. The ring for myself is the Golden Joanna ring with a vintage look. We spend more than 1000 euro for this ring. A lot of money. When the rings arrived, we immediatly saw that the Joanna ring was not nicely finished. The ring looked sloppy and cheap. On the website the ring looked much nicer than in real life. We were disappointed. We contacted the costumer service en returned the ring for inspection and repair. They were friendly and helpful. Soon we got a response. They produced a new ring. The new ring arrived at home (August 2022). This ring looks a lot better. It does not look sloppy. We were happy and put the ring away for a few months to wait for the wedding day (January 2023). We started wearing the rings from the wedding day. Immediatly I felt fabric of my clothes got caught on the ring. I got concerned because after a very close look I saw parts of the ring were not properly attached. That was the part were fabrics got hooked/hitched. It looked much nicer in this way, but it was in expense of the quality. I got concerned because I was afraid that even by normal use this part of the ring could break. This happened after less than 24 hours wearing of the ring. We contacted the costumer service about this situation. Because this was the second time, we had lost our trust in the quality of the products from Glamira. We asked for a refund for the Johanna ring. The ring for my husband is fine. Soon we got response. She told us we were to late for refund and sent us the terms of conditions. I was shocked. I think it is normal to arranged the wedding rings a few months before the wedding itself. I told them we only wear the rings from the wedding day (less than 24 hours). I pointed to the date engraved in the ring. We were able to return the ring for examination (second time). We had to buy a return label through the website for 10 euro's. We did. But the return label didn't arrive. We contacted the costumer service. They told us that they would do an examination before we would return the ring. We waited for 3 months. We kept emailing about the situation and when we would get a answer. They kept telling us to wait. At a certain point I stopped expecting an answer at all. But the answer came after 3 months. They wouldn't fix our ring because it wasn't a manufacturing defect. They decided this without even seeing the ring, because we never received the return label. I can not believe this. Because I was not satisfied with the appearance of the first ring (sloppy finish), they chose to produce the second ring in a different way. I'm guessing they left out the finishing here at all because they couldn't do it in a better way. It is clear to me that this second way has seriously lowered the quality, because there were parts that were not properly attached. And now they are telling us they will not fix our ring because it was not a manufacturing defect, without even seeing the ring. We are left disappointed with a broken ring and a lot of money poorer. We never got de 10 euro's back for the return label that never arrived.

P

Priscilla

22-04-2023

0

Engagement ring never arrived!!!

DO NOT ORDER A THING FROM GLAMIRA!!!! I'm so very sorry for not reading online reviews before ordering from these thiefs. Order number 1150125387. Delivery date was 23.03.2023. They keep lying ? about sending me tracking number, apologizing every day bla bla bla. They don't want to refund me. So dear people if you wanna waste your money and nerves order from these very very honest people. Or just take your cash and burn it.

S

Stipe Alesandro Carevic

04-04-2023

1

ring Glamira

Ik had voor mijn vrouw een ring gekocht van 430 euro. In minder dan 3 maanden valt er een steentje uit de ring. Glamira zegt dat dit normaal slijtage is en ze niks voor je kunnen doen. Een schandelijke werkwijze. Ze willen de ring niet eens aannemen voor reparatie. Het is een Bulgaars bedrijf wat alleen maar lage kwaliteit sieraden verkoopt en geen enkele verantwoordelijkheid neemt als er is mis is met je aankoop. De communicatie gaat in het Engels. Koop dus nooit wat bij Glamira want als er iets mis is dan ben je de klos. Het zijn Bulgaarse oplichters!

A

Arno

14-01-2023

0

Ringen

Ik had meerdere ringen besteld op deze website. Verdeeld over twee bestellingen. 3 ringen in 1 bestelling en 1 in de andere. 3 dagen na de bestelling kreeg ik telefoon dat de eerste bestelling was geannuleerd omdat ik niet zo veel ringen mocht kopen ivm mogelijk op passen en daar deden ze niet aan. Dit was begrijpelijk wat dat was ook mijn intentie. Maar omdat bestelling 1 was geannuleerd wilde ik bestelling 2 ook annuleren omdat ik er anders toch niks aan had. Dit was een groot probleem het zou allemaal makkelijker zijn voor hun als ik de ring zou ontvangen en terug zou sturen. Toen destijds gevraagd of dit gratis Retour was gaven ze als antwoord ja. Dus om hun te helpen en mee te denken de bestelling laten komen om hem vervolgens te retourneren. Bij het retourneren moest ik opeens retour kosten betalen. klanten service gebeld en dan doen ze er niks meer aan en ontkennen ze alles. Ze denken nergens in mee en proberen alle Nederlandse regels te omzeilen. Ik bestel hier nooit meer op.

T

Ted

27-12-2022

0

ring

Ik wilde een ring terugsturen omdat deze niet aan mijn verwachtingen voldeed, maar dan krijg je niet thuis. Glamira hanteert zn eigen regels ten aanzien van het herroepingsrecht en respecteert daarbij het nederlandse recht van herroeping niet. Bij het opsturen van de ring wordt er een wit plakkertje om de ring gedaan, wat Glamira als 'zegel' kwalificeert en daarom bij het verwijderen daarvan als ontbindende voorwaarde voor herroeping hanteert. Ik heb contact opgenomen met de Autoriteit Consument en Markt en die stellen dat Glamira dit helemaal niet mag doen. Ook de andere clausules die Glamira aanhaalt om maar niet tot het overgaan van refund over te gaan snijden geen hout. Er wordt geen enkele moeite gedaan om mij als consument tevreden te stellen. De betaling is voor Glamira binnen en je mag het uitzoeken. Mijn conclusie is duidelijk. Bestel hier nooit.

M

Marco

28-11-2022

0