Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je producten in de home & living categorie? Dan is Esktero wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over deze organisatie bekend is.
Esktero is een onderneming in de home & living branch. Bij deze organisatie speelt duurzaam ondernemen een belangrijke rol. Ze willen items aanbieden die geen chemicaliën en schadelijke stoffen bevatten. De reden hiervoor is dat ze de gezondheid van planeet, dier en mens positief willen beïnvloeden. Daarnaast willen ze de afvalstromen beperken. Er wordt onder andere ingepakt met duurzaam verpakkingsmateriaal. Dit materiaal kan hergebruikt worden waardoor het een tweede kans krijgt. Het aanbod is onder andere in te delen in de categorieën dekbedovertrekken, hoeslakens en kussenslopen. Neem voor het gehele assortiment zelf een kijkje op de website van Esktero.
Online bestellingen kunnen binnen een aantal stappen gerealiseerd worden. Je dient hiervoor het stappenplan te volgen. Er moet allereerst een artikel geselecteerd worden dat je graag wilt hebben. Deze klik je vervolgens de online winkelmand in. Je kunt dan doorgaan met winkelen of je richting het afrekenproces begeven. Tussendoor moet je een aantal gegevens invullen zodat je order goed verwerkt kan worden. Hou goed in de gaten dat er een juist afleveradres staat ingevuld.
Orders voor 17:00 uur geplaatst worden dezelfde dag nog verstuurd. Je kan jouw pakket dan de volgende dag verwachten. Het product moet dan wel op voorraad zijn. Op een productpagina wordt een indicatie van de levertijd gegeven. Ze stellen hun best te doen om de bezorgafspraak na te komen. Weekendbestellingen worden op dinsdag uitgeleverd. Iedere bestelling wordt bevestigd met een orderbevestiging. Klanten ontvangen een trackingslink waarmee ze hun pakket live kunnen volgen. Bij een minimale bestelwaarde van € 50,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 4,95.
Wil je afzien van je aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 30 dagen. Binnen deze termijn kan je het product kosteloos terugsturen. Een retouraanvraag kan online gedaan worden via je persoonlijke account. Na het aanmelden wordt er een retourlabel verzonden. Het verzoek is om items terug te sturen in de originele verpakking. Zo kan de retournering sneller worden verwerkt en het is beter voor het milieu. Retourpakketten kunnen afgegeven worden bij een afhaalpunt van PostNL. Je krijgt dan een track & trace code. Hiermee kun je de zending van deur tot deur in de gaten houden. Na ontvangst van de retour wordt er zo snel mogelijk een terugbetaling in gang gezet.
Soms komt het voor dat ergens ontevredenheid over ontstaat. In sommige situaties wil je dan een klacht indienen. Dit behoort bij deze organisatie tot de mogelijkheden. Klachten worden afgehandeld volgens een vastgestelde klachtenprocedure. Zowel de koper als verkoper moeten zich aan de regels uit deze procedure houden. Klachten moeten op tijd en duidelijk worden doorgegeven. Een klacht wordt in de regel binnen 2 weken behandeld. Soms is er een langere verwerkingstijd nodig. Je zal hier dan van op de hoogte worden gebracht. De inzet is altijd een oplossing te vinden waar beide partijen zich kunnen vinden. Als er geen overeenstemming wordt bereikt ontstaat er een geschil. Deze geschillen zijn vatbaar voor de geschillenregeling. Sinds een aantal jaar kunnen klachten ook bij het ODR-platform van de Europese Commissie worden ingediend.
Ben jij al klant bij Eskero? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Wat heb jij hier gekocht? Ben je tevreden over de prijs en kwaliteit? Ga je hier vaker iets bestellen? We waarderen het als je je mening deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!