Droomidee

8.6

Bestellen

7.7

Service

8.4

Prijs

8

Levering

80.6%

Zou hier weer kopen

Droomidee

Een goede nachtrust is belangrijk voor onze lichamelijke en mentale gezondheid. Een goed matras is hierbij heel belangrijk. Het vinden van het juiste matras kan echter lastig zijn. Droomidee zegt garant te staan voor de beste kwaliteit matrassen. Het maakt in hun webshop niet uit welk matras je kiest. Je krijgt bij hen altijd een comfortabel matras. Wat vinden hun klanten echter van de matrassen? Is de webshop betrouwbaar? En krijg je echt altijd de beste kwaliteit? Vind hier het antwoord op deze vragen in de reviews van klanten die al een matras gekocht hebben bij Droomidee. Je weet dan precies wat je van de matrassen en de webshop kunt verwachten.


Over Droomidee

De matrassen in de webshop moeten de beste nachtrust voor klanten bieden. Droomidee heeft een eigen matras ontwikkelt die bijdraagt aan een goede nachtrust en ook rugklachten voorkomt. In de webshops kun je dan ook veel meer vinden dan alleen matrassen. Ze hebben alles op het gebied van slapen. Ze hebben namelijk ook lattenbodems, hoofdkussens, hoeslakens, moltons en dekbedden




Voordelen Droomidee

Er zijn een aantal beloftes die Droomidee altijd na wil komen voor klanten. Ze zijn zelfs zo zeker van deze beloftes dat ze gegarandeerd worden. De eerste belofte gaat om de kwaliteit van de producten. Ze beloven altijd producten te bieden van de hoogste kwaliteit. Je kunt dit terugzien in de duurzaamheid en comfort van de producten. Het comfort van de matrassen is dan ook de volgende belofte. Alle producten zijn zo ontworpen dat je altijd ontspannen in bed ligt en geen lichamelijke klachten krijgt. Je bent altijd goed uitgerust na een nacht slaap op de matrassen van Droomidee. Verder hebben alle producten een scherpe prijs. De producten worden namelijk rechtstreeks vanaf de fabrikant geleverd. Mocht er toch iets niet goed zijn, dan heeft Droomidee ook altijd een bedenktijd van 14 dagen. Bij Droomidee geldt namelijk: Niet goed? Geld terug!


Klachten Droomidee

Heb jij het verkeerde matras ontvangen? Of waren er problemen tijdens het bestellen? Probeer dan altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van Droomidee. Op de website kun je een contactformulier invullen. Je vindt hier echter ook het postadres in Utrecht als je liever een brief stuurt of je kunt gebruikmaken van het e-mailadres om de klantenservice zelf te mailen. Droomidee is overigens ook actief op Facebook. Je kunt hier een vraag stellen of meer informatie vinden over de producten. Heb jij contact opgenomen met Droomidee? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de klantenservice.


Wat vind jij van Droomidee?

Heb jij een matras gekocht in de webshop en lig je nu elke nacht heerlijk te slapen? Of werd jouw bestelling eerder een ware nachtmerrie? Vertel andere klanten dan over jouw ervaringen met Droomidee. Komen ze al hun beloftes na? Worden de matrassen snel geleverd? En raad jij andere klanten aan een matras te kopen bij Droomidee? Geef jouw beoordeling en schrijf een review om andere klanten te helpen een nieuw matras te vinden. 


Krijg je kwaliteit, comfort en de beste prijs bij Droomidee? Hebben ze echt de beste matrassen? Ontdek het hier in reviews en ervaringen van klanten.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (36)

matrassen

September 2022 klacht ingediend over loslaten verlijming bij 2 matrassen (1 jaar oud). Kreeg snelle reactie en zou per oktober 2022 twee vervangende matrassen geleverd krigen. Deze zijn nooit aangekomen en ik hoorde ook niks. Op mijn initiatief contact opgenomen en bleek dat ze problemen hadden met de koeriersdienst. Om lang verhaal kort te maken, per 2 januari afgesproken dat ik het aankoopbedrag teruggestort zou krijgen omdat ze nog steeds niet konden aangeven wanneer er dan wel matrassen geleverd zouden worden. Dat is ook nog eens bevestigd in een telefonisch onderhoud per 11 januari. Per vandaag 15 februari 2023 nog steeds niets ontvangen en ook is het telefoonummer van Droomidee afgesloten. Op mijn laatste mails wordt ook helemaal niet meer gereageerd. Bedrijf is duidelijk in de problemen en duikt nu weg voor de verantwoordelijkheid en voorkomt alle contact. Maar de website staat nog steeds open. Wees dus gewaarschuwd! Bedrijf komt zijn verplichtingen en toezeggingen niet na!

M

Martin

15-02-2023

1forum

Matras verzakking

Ik heb 2 matrassen van hen gekocht, ik krijg problemen matras krijgt een vreemde stem en valt in het midden probeer met hen te communiceren via e-mail en contactformulier als matras onder garantie, gedurende 2 weken geen reactie en niet actief Zeer slechte klantenservice en service na verkoop

M

Mubarak

12-02-2023

0forum

matras

Op 31 oktober 2021 een matras besteld bij Droom idee. Matras was niet leverbaar, maar werd op 26 november geleverd. Na een maand of twee lag het nog steeds niet lekker. Last van pijn in de onderrug en aan een kant had ik het gevoel uit bed te rollen. 100 Dagen proefslapen, dus niks aan de hand.Ander matras besteld bij een ander bedrijf en toen dit er was, het Droom idee matras eraf gehaald. Het leek wel berg en daal. Op sommige plekken kuilen en andere plekken bobbels.Toen een verzoek gedaan bij Droom idee om het matras te retourneren. Prompt kreeg ik het bericht dat mijn 100 dagen proefslapen verstreken was. Ze hadden gemakshalve de bestel datum als begin van mijn 100 dagen proefslapen genomen en niet de dag dat het geleverd was. Nouja, kan gebeuren, dacht ik toen nog. Heb ze daar op geattendeerd en daarom kon ik het matras toch retourneren. Afspraak gemaakt en nu begint het pas echt...De bezorger zou het matras tussen 19.50u en 21.25u komen ophalen. Om 22.00u was er nog steeds niemand geweest. Ik besloot op de tracking link te klikken waar die bezorger toch bleef. Toen kreeg ik de melding dat hij al geweest was om half 10 en dat ik niet thuis was. En of ik maar even 25 euro kon aftikken omdat ik niet thuis was ,anders zouden ze het matras niet ophalen. Ik ging hier natuurlijk niet mee accoord. Ik kreeg toen een mail dat de bezorger meerdere malen had aangebeld en me ook nog gebeld op mijn telefoonnummer. Hoe komt het dan dat ik niets gehoord heb??? Mijn deurbel gaat nogal zwaar en je moet hem best ver induwen voor hij gaat. Het kan dus zijn dat de bezorger hem niet ver genoeg heeft ingeduwd, maar is dat mijn schuld? En dat hij getelefoneerd heeft??? Is hij zowel incababel om op een deurbel in te drukken als om een telefoon te bedienen? Of liegt hij gewoon of is hij nooit geweest? En dat kost mij dan 25 euro! Droom idee bleef volhouden dat ik de 25 euro boete moest betalen, daarmee implicerende dat ik een leugenaar ben en ik daadwerkelijk niet thuis was. En bedankt he.. Als klap op de vuurpijl kreeg ik nog deze mail (adres onleesbaar gemaakt): klantenservice@droomidee.nl Mon 2/21/2022 7:46 AM Beste Tom, Bedankt voor je bericht. Onderstaande betaling van €25,00 moet worden voldaan om het matras bij je te komen ophalen. Als adres hebben we de ********in ******* klopt dit? Wanneer ik op Google Maps kijk, dan is dit een winkelcentrum. Als dit het geval is dan moeten wij de openingstijden van het winkelcentrum weten, anders staan we voor een dichte deur. Ik hoor graag van je! Met een vriendelijke groet, Ismay | Droomidee E: klantenservice@droomidee.nl W: www.droomidee.nl T: 085 7600 742 logo Droomidee Dit is echt hilarisch. Mijn straat grenst aan een winkelcentrum, maar ligt er niet in. Wat denken ze nou? Dat in de Albert Hein woon? Niet alleen zijn ze niet in staat om een bel in te drukken of een telefoonnummer te draaien, google maps gebruiken is voor deze charlatans ook al te moeilijk!! En dit dan als smoes gebruiken dat ze het matras niet kunnen ophalen.., omdat ik in de Albert Hein woon ..of in de bakker..of in de slager. Ze slapen blijkbaar zo beroerd op hun eigen matrassen , dat ze permanent IQ verlies hebben opgelopen. Hahahahahahaahahahahahah. Ze hebben me 300 euro door mijn neus geboord maar ik heb tenminste nog even kunnen lachen. Ik begrijp dat het bedrijf een prijsvechter is met kleine marges , maar om dan zo aan je geld te komen...Want volgens mij was dit alles een vooropgezet plan om maar vooral niet aan hun eigen voorwaarden te voldoen. Wat een nachtmerrie!!!

T

tom ooms

23-02-2022

0forum

matras 160x200 traag en koudschuim in 1 geweldig matras

begin april 2021 besteld. toe aan een nieuwe matras. de levering via xxlpakket is top! precies te volgen wanneer ze bij je zijn. 2 dagen laten rusten en daarna de eerste nacht in 1 woord geweldig. en daarna ook nog even.en zeker met mijn rugklachten. inmiddels 2 maand verder en langzaam in deze periode kreeg ik pijnlijke schouders maar vooral rug. ik kwam er achter dat de rand van het matras aan 1 zijde helemaal scheef liep tijdens omdraaien van matras. en ook inzakte bij de rand. matras voelde niet goed meer en maakte soms ploppend geluid. dat was de eerste nacht slapen al Dat geluid maar stoorde me er niet aan. de matras was vreselijk statisch met omdraaien, dat was echt niet leuk. direct contact opgenomen. en werd supervriendelijk geholpen. even foto's moeten maken en een filmpje. er werd direct actie ondernomen. hoewel t voor mij lang duurde omdat ik totaal niet meer kon slapen van het niet kunnen liggen, en niet alleen door het matras maar al mijn rugklachten. door het probleem met het matras werd het wel erger .voor mij was het lang maar binnen 3 dagen alles geregeld en er werd een nieuwe matras na mij toegestuurd!! vandaag 18 juni 2021 binnengekomen. gevraagd aan chauffeur van xxl of ze de matras na boven wilden tillen. dat was geen enkel probleem. tevens de oude mee genomen. inmiddels matras laten uitpakken door vrienden en op bed gelegd en nu even laten rusten. merk wel dat het matras sneller z'n vorm aan neemt dan in april. toch wacht ik om er op te slapen. zondagavond hoop ik er op te kunnen slapen. ik merk dit matras is sneller in vorm, voelt toch anders aan dan die van april. er is iets anders aan het matras en na toch even voelen merk ik direct een verschil. de oude had gewoon al een fabrieksfout vanaf het begin. droomidee heeft supersnel geholpen en en super service geleverd. binnen 3 dagen nieuwe matras en oude weg. ook de chauffeur van xxlpakket erg aardig. bracht de nieuwe na boven en sleepte de oude mee. dat ging ongelofelijk snel. ik kan niet wachten om er op te slapen. als was de eerste een fabrieksprobleem. tja kan gebeuren toch. dit matras is geweldig en hoop hier heeell lang mee te doen!! en dank jullie droomidee voor de snelle fijne goede service !!!!!! voor nu 2 nachten op oude matras die ik nog heb voor ik de eerste nieuwe droomidee matras kocht. maar was het al maar zondag !!!!!!

D

db

19-06-2021

0forum

Nasa/koudschuim 22cm

De klantenservice is top. Matras is van zeer goede kwaliteit gemaakt. Helaas past dit matras niet bij mijn lichamelijke klachten. kan het dus kosteloos weer laten ophalen.

K

Kelly

23-04-2021

0forum

120 matras

Snel en netjes geleverd maar ik vraag me alleen af waarom de matras helemaal opgerold wordt geleverd....op internet opgezocht hoelang ik moet wachten met uitzetten voordat je erop kan slapen. Zat geen beschrijving bij. Dus over 3 dagen kunnen we pas kijken hoe de matras ligt...we hebben gelukkig 100 dagen om proef te slapen ik ben heel benieuwd .

A

Anita

27-11-2020

0forum

NASA matras

De service en klantenservice is fantastisch! Makkelijk en duidelijk contact mogelijk. Mensen luisteren naar je lichamelijke klachten en geven advies.

L

Leonie Carree

25-08-2020

0forum

matras 140 2x mogen ruilen

Helaas, het 3e matras was al snel ook door gezakt. De rits was snel kapot bij niet openen van de rits die ik moest plakken met tape. Ik heb het probleem iets op gelost met een top matras van elders. Helaas heb ik nog rugpijn, nu herstellende van een 2e hernia en oa reuma klachten . Helaas is mijn opmerking eerder op deze FB verwijderd. As ik eens rond zoek zie ik wel heeeel veel doorzak klachten over de matrassen en ontelbare omruil matrassen. De service is echt prima maar de matrassen scoren geen voldoende. Ik ben zelfs met veel tijd en aandacht in de fysieke winkel ontvangen. De bezorger tilt alleen 5 trappen naar boven. Ik lees ook op het internet dat Droomidee van leverancier is veranderd. Daar ben ik dus te laat voor. Maar officieel heb ik nog garantie , 3e matras is nog geen 4 jaar oud. Ik weet niet zo goed wat te doen, omdat ik wel geloof in de prima service maar de matrassen niet meer vertrouw. Maar is er een uitleg waarom er zoveel klachten te vinden zijn over de matrassen ? Ik heb het matras op aanraden van een bekende van mij gedaan en omdat het matras geheel vegan is. Echt overal te vinden . Ook bij @Radaravrotros Jammer ik raad dan ook niet aan voor dit goedkope matras te gaan, met of zonder klachten. Ik ben er best verdrietig over omdat ik het matras geschonken heb gekregen . En ook zeker niet met een kleine portemonnee .

L

Leonie Carree

16-07-2020

0forum

matras 200x80

Behalve dat het matras veel te hard voor mij was, was het contact met Droomidee redelijk. Het is vooral de vervoerder XXL Pakket die zwaar in gebreke was. Liegen en bedriegen over gemaakte afspraken. Ik heb verschillende dagen vrij genomen van mijn werk voor het ophalen, totaal 5x een afspraak gemaakt en de vervoerder kwam niet opdagen of op een geheel ander tijdstip. TIP : ga alstublieft verder met een werkelijk betrouwbare vervoerder !

E

Erik

24-07-2019

1forum

matras 1.80 x 2.20

Eerst een verkeerd matras geleverd. Toen kwamen de bezorgers onverwachts: geen bericht vooraf gekregen. Ze stonden ineens voor de deur terwijl ik niet thuis was. Toen bleek mijn matras niet geproduceerd. Ik moest nog weken wachten, voor het geleverd werd. Na enkele weken behoorlijke kuilvorming. Dat terwijl ik het matras in mijn eentje gebruikte, omdat mijn partner in het buitenland was. Ik een e-mail gestuurd en ik moest foto's met een lat maken en een rolmaat, zodat men de diepte van de kuil kon zien. Kreeg een reactie en de kuilvorming viel binnen de door Droomidee gestelde normen. Ik heb, sinds het matras kuilvorming kreeg, niet goed geslapen. Ik heb het gevoel, dat mijn klacht niet serieus genomen werd en daarom stuur ik het matras terug binnen de 100 dagen garantie.

W

Willem

19-06-2019

0forum

Pocketvering traagschuim 180x200

Na ongeveer 2 1/2 jaar ontdekte ik een tweetal spleten in het matras. Contact opgenomen met Droomidee, foto's gestuurd en na ongeveer een week een nieuwe matras ontvangen. Super service en dat voor een matras die 1/3 kost van een vergelijkbaar matras bij de concurrentie

L

Lion

02-06-2019

0forum

Top!

Top met hoofdletter T

R

Ron

27-05-2019

0forum

Snel geleverd

Snelle levering en bellen netjes van te voren

M

Maarten

18-04-2019

0forum

Klacht na 4 jaar

Ik had een probleem met de matras na 4 jaar en heb toen contact gezocht met droomidee. Ik werd erg vriendelijk en persoonlijk geholpen en had met paar dagen een nieuw matras in huis. Wat een topservice, dat zie je zelden. Alleen bij coolblue heb ik een soortgelijke service ervaren. Je koopt hier niet alleen een betaalbaar en lekker matras maar na een paar jaar krijg je alsnog topservice.

B

Bob

04-04-2019

0forum

Tevreden

Op basis van de reviews die ik op verschillende sites had gelezen heb ik een matras besteld. Ik ben er zelf erg tevreden over! Het matras is comfortabel en de levering ging snel. Je merkt pas echt dat je een nieuw matras nodig hebt als je een nieuwe hebt hahaha

R

Reinier Geurts

07-03-2019

0forum

Niet tevreden

Niet tevreden over matras 160keer200keer2cm al eerder mail gestuurd maar geen reactie met bestellen zijn ze wel snel zonde van mijn 287 eurotjes mvg

R

Rik Van Zwam

19-02-2019

2forum

Goede en snelle service!

2 jaar geleden een matras gekocht bij jullie een Pocketvering Matras, 7 Zones, (BxLxH) 180 x 200 x 22 cm + Traagschuim / NASA / Memory Helaas kregen wij problemen met dit matras na het invullen van een klachten formulier kreeg ik binnen 1,5 week al een nieuwe matras toegestuurd. Ben erg blij met de nieuwe matras en de goede en snelle service dit bedrijf is echt een aanrader !!!

E

Evonne van der Krol

05-02-2019

0forum

Matras 160 bij 200

Ongeveer anderhalf jaar geleden een matras hier bij Droomidee gekocht. Ik ben destijds naar de winkel geweest maar ik zie nu dat ze die niet meer hebben. Ik zie wel dat ze nog dezelfde keuze hebben. Ik ben toen voor het matras in 160 bij 200 met traagschuim gegaan omdat ik die het lekkerste vond liggen. Nu naar 1,5 jaar nog steeds erg blij mee. Momenteel ben ik aan het kijken voor de kinders en dat word denk ik dezelfde in eenpersoons. In ieder geval een aanrader!

M

Margriet

03-01-2019

0forum

Feestdagen

Fijn matras en eindelijk een heerlijke nachtrust. Er was een goede service vanaf Droomidee, maar ik denk dat het transportbedrijf wat moeite had met de drukte rondom de feestdagen, het liep niet helemaal gesmeerd. Succes verder!

J

J Veldhuizen

03-01-2019

0forum

Test

Dit is een test

P

Petronette

28-12-2018

0forum