Dekbed-Discounter
Alle reviewsDekbed-Discounter
Alle reviews (404)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Boxspring
Begin februari zou onze boxspring geleverd worden. De leveringstermijn is voorbij gegaan zonder resultaat. We hebben verschillende mails gestuurd zonder reactie. Toen we hebben gebeld zou het binnen de twee weken opgelost worden. Waarna dit bedrijf met de noorderzon is verdwenen.
€500 in de vuilbak!matrassen
Een bestelling geplaatst maar wanneer je meer info wilt is er telefonisch niemand te bereiken, via facebook wordt niet gereageerd en via mail mag je blij zijn dat je binnen een week antwoord krijgt.
Linnen dekbedovertrek
Helaas heel slechte ervaring. Ik koop hier nooit meer iets. Zij komen acties niet na, ik heb speciaal gewacht op een 1+1 gratis actie. Ik heb maar 1 dekbedovertrek mogen ontvangen, na contact met de (slechtwerkende) klantendienst, werd me heel duidelijk dat zij hun fout niet gingen rechtzetten zolang ik geen screenshot had van de actie. Helaas was de actie al afgesloten, in één mail werd het zelf bevestigd dat deze actie toen liep maar toch gingen ze hun fout niet rechtzetten. Slechtste ervaring die ik ooit had met een online webshop.
Bed besteld
Slechte klantenservice beter gezegt geen niks laten weten en niet bereikbaar slecht gewoon slecht
Dekbed
Ik heb 2 dekbedden besteld en teruggestuurd. 17 augustus kreeg ik een mail dat de artikelen waren ontvangen en het geld teruggestort zou worden op mijn rekening. We zijn nu 7 weken verder en ik heb geen geld terug ontvangen. De klantenservice reageert niet op mijn emails en ze zijn telefonisch niet bereikbaar.
Hele slechte service. Ik zou hier niet meer bestellen.Topdek matras
TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, GEEN REACTIE EMAIL, GEEN TOPPER!!!!
Ik heb 4 weken gelden een topper besteld met 1/3 werkdagen levertijd. Ik heb helemaal niets vernomen van dekbeddiscounter, is toch wel zo beleefd om mensen op de hoogte te houden.
Niets over vertraging, en dan denk je vrijdag te bellen zijn ze niet telefonisch bereikbaar ivm personeels tekort maarrrrrr je kan ze wel ze een email sturen en dan trachten ze binnen 24u een reactie te geven....ook niet dus en dan vandaag weer geprobeerd te bellen weer hetzelfde automatische bandje!!Topper
TELEFONISCH NIET BEREIKBAAR, GEEN REACTIE EMAIL, GEEN TOPPER!!!!
Als ik alle positieve reacties zie en het cijfer snap ik er niks van.
Ik heb vorige week dinsdag een topper besteld met 1/3 werkdagen levertijd. Ik heb helemaal niks vernomen van dekbeddiscounter, is toch wel zo beleefd om mensen op de hoogte te houden over hoe en wat en niet gewoon niks van je te laten horen. Niks over vertraging, en dan denk je vrijdag te bellen zijn ze niet telefonisch bereikbaar ivm personeels tekort maarrrrrr je kan ze wel ze een email sturen en dan trachten ze binnen 24u een reactie te geven....ook niet dus en dan vandaag weer geprobeerd te bellen weer hetzelfde automatische bandje!! Ik vind dit echt niet netjes, bedoel had gewoon vrijdag even contact gezocht en gezegd er is vertraging of het wordt volgende week. Nou heb ik dus voor aanstaande zaterdag de topper nodig en moet ik dus nu op zoek naar een topper ergens anders of naar de ikea. Leuk extra werk voor een alleenstaande mama met een dochtertje van 5 met cerebrale parese (hersenaandoening) en bedankt....heb al niet genoeg te doen of zo!!!!!Dekbedovertrekken
Besteld en betaald op 2 mei 2022, set dekbeddenen n.a.v de Actie 3 bestellen = 1 betalen. tot op heden niets meer van dit bedrijf gehoord, reageren niet op mails verzonden aan klantenservice. geld kwijt en ervaring rijker.
Dekbedovertrek & hoeslakens
3 hale 1 betalen actie is nep. Ze verhogen de prijzen kunstmatig en foppen je door te denken dat je maar voor 1 product betaald maar eindstand betaal je netzoveel als bij de concurrent. Ik stel smulderstextiel en budgetbed als alternatieven voor!
LAAT JE NIET KISTEN!!!Satijn dekbed
Ik ben kei hard opgelicht. Ik heb meerdere keren gebeld maar geen antwoord. Koop niks hier!
Hi, ik ook! de 3 halen 1 betalen actie is super nep... prijzen zijn gewoon verhoogd je betaalt gewoon hetzelfde! je kunt beter naar budgetbed.nl of Smulders ofzo alles is beter dan dit
DKBD3480511 en DkBD3457599
Deze 4 matrassen zouden vandaag worden opgehaald door DHL.
Het afhaal adres is ineens het zelfde als retour adres. Maar nooit een DHL gezien.
Ik meld dit bij Dekbed Discounter, het antwoord : wacht u maar rustig uw bestelling af, dan kan u altijd het retour sturen.
Krijg ik nu 6 verkeerde matrassen? Ik had het over ophalen/retourLease bed
Bed super snel geleverd helemaal top. Service ook top.
Alleen kwaliteit is super slecht. Ik lease een bed heel mooi bed maar kwaliteit is shocking! Matras hoes gaan verschonen zag ik een schuim. Matras met allemaal. Scheuren die geplakt waren. Ik heb al een jaar lang last van me rug en lig niet lekker op dit bed me zoontje slaap nu hier. Het matras is te zacht het is gewoon schuim kwaliteit van China idd en dan betaal je incl lease bijna 3000 euro voorBoxspring
4 maanden terug heb ik een boxspring besteld bij dekbed discounter.
De boxspring bestaat uit 2 losse matrassen, deze liggen op hun plek waardoor er dus een grote keuze ontstaat, en de matrassen worden vervormd aan de randen van de binnenkant. Elke ochtend sta ik weer op met rug pijn!!!! Heb hier 600 euro aan uit gegegven!!!!! WAARDELOZE ROMMEL UIT CHINA...GA HIER NOOIT BESTELLEN.MATRAS Noir 90x200CM 6cm tekort
2 matrassen gekocht. Levering was binnen 1 dag. Dat is top.
Nu zijn de matrassen 90 breed, 25 hoog. Ook goed. Maar dan :
De matrassen blijken maar 194cm lang te zijn. Ze worden verkocht als 200cm.
Ook normaal in Nederland.
Ik belde meteen met Dekbed- Discounter. Of ik maar bewijs wilde mailen, en dan hoord u binnen 3 werkdagen hoe wij dit afhandelen.
Ik zeg: Kansloos!Verschillende producten
Heb ik weer: bestel ik spullen bij dekbed discounter krijg ik er een gratis oplegmatras bij👍🏻
Later zag ik dat ze een aktie hadden 3 halen de duurste betalen, dus ik bestel nog wat (tweede bestelling) en kan weer een oplegmatras doen dus doe die voor mijn zoon😁.
Krijg ik net de tweede bestelling maar zonder die oplegmatras 😳.
Ik bel op zegt ze dat dit niet kan, bij een aktie is geen oplegmatras.
Ik zei dat het nergens op de site stond en dat ik bij het betalen gewoon een oplegmatras kon kiezen(maat). En heb nu de eerste bestelling nog niet.....
Is toch raar....🤨?
Dingen beloven en niet nakomen....Splitopper en 2xdekbedovertrek
De stof is slecht van kwaliteit en flinterdun en kreukt enorm, terwijl het ongewassen is. Dit is niet te zien in de verpakking, anders had ik het retour gestuurd, uit de verpakking is dat niet mogelijk. Kreeg een gratis dekbed met kussens, zo slecht van kwaliteit, dat ik nu alles nieuw moet gaan kopen. Recensies van te voren bekeken op dekbeddiscounter waren allen goed, helaas is het beddengoed erg slecht, voldoet geenszins aan mijn verwachting.
Toch nog een heel goed contact gehad met Chaymaa , na diverse mails met diverse personen van de klantenservice. Het totale bedrag is meteen teruggestort, en al op mijn rekening... en ze wilde dat ik niets retour zou zenden. Ik heb meteen een nieuwe splittopper van Egyptische katoen besteld, en hoop dat de kwaliteit goed is. dan ga ik ook over tot bestelling van een dekbedovertrek van 100 % katoen. De afwikkeling vind ik achteraf klasse, terwijl het om niet behouden van de bestelling zeker niet mijn insteek was/is, en... had dit ook zeker niet meer verwacht. Top.
Dekbedden
Slecht bedrijf.
'Morgen in huis' is gewoon niet waar. Geen pakje gezien!
Hun emailadres bestaat plots niet meer.
De telefoon nemen ze gewoon niet op. Je bent dan eeuwig nummer 1 in de wachtlijst... Jaja Lekker aan het koffieleuten ofzo...
Kansloze klantenservice!Dekbedovertrek set
Na de reviews gelezen te hebben ook d stap genomen een dekbedovertrekset te bestellen. Ik had beter meer uit kunnen geven voor betere kwaliteit. Dit material is zo dun dat je er gewoon dwars doorheen kijkt. Voor 1e gebruik om de nieuwe lucht eruit te krijgen gewassen op 30 graden. Je ziet nu al de pillen eraan hangen. Op de beschrijving staat 20 cm instopstrook over de gehele breedte. Dat zijn in werkelijkheid mss 2 of 3 centimeters. Heb je dus weinig aan als je het graag goed instopt. Al met al een fikse tegenvaller. Voor mij een goede leer. Naar de winkel en voelen aan wat je wilt kopen.
Dekbed-discounter verwijderd negatieve product reviews op hun website!
Aantal weken geleden een bestelling geplaatst bij Dekbeddiscounter. Bestelling werd redelijk laat geleverd en de kussens die ik besteld had waren super zacht en totaal niet geschikt voor mensen die op hun zij slapen ondanks dat dit wel aangegeven stond op de website en daarnaast zijn de kussens van slechte kwalitiet (ondertussen is de prijs ook van 45 euro naar 15 euro gegaan). Ik heb een verzoek gedaan om de producten te retourneren maar kreeg een reactie dat dit niet mogelijk was omdat ik de verpakking had geopend
Ik heb dat uiteindelijk geaccepteerd echter heb ik wel een slechte productreview geplaats over het product om andere mensen op de hoogte te brengen dat de informatie incorrect is op de website. Echter hebben ze deze review verwijderd (net zoals meerdere mensen op trustpilot aangeven) na een paar dagen. Ze laten dus alleen positieve reviews over hun producten staan en verwijderen de slechte reviews. Dit is naar mijn weten wettelijk gezien helemaal niet toegestaan!Dekbedovertrek
Onlangs een grote bestelling gedaan op deze website, inclusief een dekbedovertrek. Dit dekbedovertrek was in het echt veel valer en fletser dan op het plaatje van de website. Aangezien je verzendkosten moet betalen om artikelen te retourneren, was me dit het niet waard. Ik zou dan alsnog extra moeten betalen.
Wel heb ik een review achtergelaten op de website, onder het artikel. Ik zag nog twee slechte reviews onder het artikel staan. Al vrij snel kreeg ik reactie, of ik dan misschien een ander dekbedovertrek wilde uitzoeken, of mijn geld terug.
Opmerkelijk was, dat de slechte reviews voor het gemak ook maar verwijderd zijn. Na contact met de klantenservice, werd mij verteld dat de reviews echt niet verwijderd zijn, dat was onmogelijk. Na het sturen van screenshots, werd aangegeven dat de reviews even verwijderd waren om een passende oplossing te vinden voor het probleem.
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...
beste Anica,
Ook ik heb al diverse malen gebeld nooit bereikbaar, gemaild om iets te retourneren maar krijg het ordernummer niet akkoord met mail adres. Reactie per mail ontvangen weer ingevoerd, lukt weer niet. weer gemaild, geen reactie, bestelorder nummer is gewoon niet herkenbaar.
Mijn retourtermijn is bijna afgelopen, zit nu met iets te kijken wat ik niet zal gebruiken.