Dealextreme
Alle reviewsDealextreme
Alle reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
droogrekken1+1 gratis
Ik heb tig mails gestuurd waar de droogrekken blijven
In het begin waren ze onderweg
Nu bijna half jaar verder krijg nooit reactie en geven ook mijn geld niet terug€29.95
Echt waardeloos mensen trap er niet inDryingRack
DryingRack (1+1 gratis) op 30 nov 2020 besteld. Nog steeds niks ontvangen. Reageren ook niet op mail.
Drying rack
-2 MAANDEN WACHTEN
- NIET REAGEREN OP MAILS
- 4-01-2021 I.P.V HET BESTELDE RACK EEN STANG VAN 80 CM.
KORTOM OPGELICHT!!!Dubbel staand droogrek besteld, krijg je een lullig 30 cm stangetje, met de email na klacht dat je het uit het dropdown menu had moeten kiezen, er was geen dropdown menu ! stelletje oplichters ! nooit iets bij bestellen !!
Geen reacties op mailtjes
Geen vertrouwen in.tubelamp
Goedendag
De beste wensen voor 2021 en hopen dat het een mooi jaar gaat worden
Het volgende wil even met u afhandelen
Via jullie een klok gekocht (zie de mail verder op)
Ik heb daar heel lang op moeten wachten maar goed geduld is een schone zaak
MAAR wat schep mijn verbazin
A> het is een doe het lekker zelf in elkaar knutselen klok
B >het is in de verste verte NIET wat ik besteld heb (zoals op de advertentie stond een lampen klok)Droogrek 1+1 voor 29,95
Ik heb een lullig stangetje van 60cm ontvangen 1 stuks.
Ik wil mijn geld terug. NL 44 RBRB0917646983 tnv
H.van Dijk Bakker.Hier nog 1, heb ook een droogrek besteld kreeg ik ook zo'n lullig stangetje!!!
Heb een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil!!Precies hetzelfde besteld en ook zo’n stangetje gekregen ???
Heb al diverse mails gestuurdDrying rack 1+1 gratis
Drying rack 1+1 gratis! 29,95 voor betaald
wat kreeg ik vandaag 1 knullig stangetje .
Lijkt er in de verste verte niet op
Nooit maar dan ook nooit iets bestellen dikke oplichtersOplichters!!!! Ook ik kreeg vandaag een stang waar je niets mee kan ,i.p.v het dryging rack. Weg 29,95. Op mails geen enkele reactie. Bestel niets bij deze oplichtersbende!!!!!!!
Ook het Droogrek besteld. Niets gekregen. Ook geen antwoord op mijn mail. Oplichters!!!
Droogrek
Bestelling invullen ging vrij eenvoudig, kreeg antwoord levering zou binnen enkele dagen volgen. Wachten nu al een maand.
Geen reactie op e-mail.
Conclusie : hier nooit meer iets bestellen.Ook al een maand geleden iets besteld. Tevergeefs mails gestuurd zonder enige reply.
Laffe manier van werking !2 droogrekken voor de prijs van 1
Je krijgt niet wat je besteld! OPLICHTERS!
Tubeclock nixie
OPLICHTING ! Krijg een waardeloos bouwpakket wat in de verste verte niet lijkt op wat er besteld is. Contactformulier niet te vinden , retour adres in China. Pure oplichting. Fijne feestdagen en nog bedankt. OPLICHTING NIKS BESTELLEN BIJ DEZE SHOP
Precies hetzelfde verhaal, dealextreme.shop oplichters!!!
Oplichters!
Je krijgt niet wat je besteld, 1x maar nooit meerWat een golera zooi sturen die lui je besteld een tubeclock en krijgt een waardeloos bouwpakket.
Als ik elke onderdelen op tel is het 1/10 van het bedrag dat ik betaald heb. Pure oplichting#4494
Kan er iemand een keer een levertijd melden ?
Ik hoor of zie niets en de levertijd zou 1 a2 werkdagen zijn.
De bestelling staat vanaf 30-11 open.
Groet, YvonneHad het droogrek besteld 1plus 1 gratie type oud linnen rek van vroeger, wat krijg ik een stang van plm 80 cm. Reactie van hun is. U heeft gekregen wat u besteld heeft,echt geen stang voor goed 29 euro .en en voor retour naar China sturen , oh,oh wat een service , nooit weer
Had ook een wasrek 2 voor de prijs van 1 besteld en ook ik heb een ijzeren staaf gekregen niet eens 2.Het zijn oplichters
Ook ik heb in plaats van een 1+1droogrek die uitschuifbaar zou zijn tot 2 meter, een lollig waardeloos slangetje ontvangen van nog geen meter lang. Vieze huichelaars zijn het!! En terug sturen naar China...pfff. Dan ben je ook nog es dat geld kwijt want terugbetalen doen ze echt niet!!!
Hier precies hetzelfde!
Ze beweren ook nog dat ik zelf besteld heb
Idioten is maar een woord voor OPLICHTERSWat ik heb gekregen een kunststof wit stangetje van 60cm.
Moet dit het droogrek zijn van 1+1 gratis?
Dit zijn toch echt oplichters, ik wil mijn geld terug maar hoe moet ik dat doen. Een stang van 60cm is het niet waard. Oppakken die luiLight bar
Still not recieve my order.
Under investigationAntene
Heel slechte rerv je of zie niks volgens zijn het een stelletje oplichters
Logitech Keyboard
Begin januari heb een Logitech keyboard besteld van 61 euro inclusief verzekering. Na dat de levertijd van 18 dagen werd overschreden heb ik diverse malen gevraagd naar tracking informatie. Op eens 5 weken later geven ze aan dat het keyboard volgens hen is afgeleverd en ik deze niet heb opgehaald en dat deze nu in weer in China is. Belachelijk waarom zou ik een bestelling waar ik met spoed op zit te wachten niet afhalen. Ik geef aan geen bericht te hebben gehad en vraag om het bewijs van aflevering in Nederland. Hierop heb ik nog steeds geen reactie ontvangen ook heb ik het volledige bedrag nog niet ontvangen. Je zult begrijpen dat ik met dergelijke onbetrouwbare partij geen zaken meer doe.
UMIDIGI F2 EU + Blue
Custoer service answer and read my messages!!!!!!!
I missed my order due to a hospitalization. Sent back to China by PostNL. Have asked them if they will receive it or send it back to me as soon as possible. I have sent many messages to them but I do not receive any response from them. My smartphone is unknown somewhere. I am retired and do not have the finances to order a new one. How many messages do I have to send to them before I receive an answer from them? you
My last messages to you dated may 19.
T&T LL330273023LU
Order Number: 200131100107101174
Hello, customer service. Today I contacted PostNL again regarding my missing Umidigi smartphone.
Postnl advised me that you should contact PostNL. So that an investigation is started into the missing package. You have their data and also the telephone numbers and e-mail address of PostNL.
I have already asked you several times what information you have which T&T number you have used. And asked several questions. See my previous letter to you 20/05/14 12:27. I have sent a number of questions to you. Unfortunately, I don't get an answer from you. Have it written on your messenger also no answer to that.
Pls read my letter again carefully
So please contact PostNL again. So that I get a solution what happened to my smartphonlevering pakje
pakje besteld op 23-11-2018 en 10 weken later nog niets ontvangen.
Producten goed, klantenservice niet
Tot nu toe waren de ervaringen goed: alle bestellingen kwamen netjes binnen. Dat is helaas veranderd: half november een bestelling gedaan, waarover ik na een paar dagen bericht kreeg dat dit pakket de 'airline security check' niet had doorstaan en daarom via een ander kanaal zou worden verzonden. Met een nieuw tracking nummer erbij. Helaas is sinds 28 november de status van de tracking niet meer veranderd: 'en route to the Netherlands'.
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar dan verwacht je dat je contact op kan nemen met support of klantenservice. Dat valt tegen: op geen enkel moment is de live chat beschikbaar, mail komt terug van de mailserver en meldingen die ik via de site achterlaat ('antwoord binnen 24 uur') blijven onbeantwoord staan. Ik heb de zaak nu maar aangemeld bij PayPal, misschien dat er dan iemand naar kijkt..SAMMERS
A few months ago i ordered a phone. Never arrived they no it never arrived and they do not want to give my money back DX (dealextreme) will steal your money.
you are warned!
when i asked for my money back this is there answer
We apologize for the inconvenience we have brought you.
We apologize for this long delay in the delivery process. Around 3-5 days to get the response, please check back then.
We apologize for the inconvenience we have brought you.Please wait a few more days and we really appreciate your understanding.
We apologize for the inconvenience we have brought you.We really appreciate your patient for another a few more days.
when i asked them: please stop apolizing and just refund me my money this was there answer.
We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned as the tracking shows:Please check back 5-7 days later.
We feel a pity. the returned order if is still in your country, it may be shipped to you again.Please be a little patient.
and more of the same on the live chat.BUT STILL NO REFUND!!!!
last respons:
Good Monday and sorry for late reply. We feel a pity to inform you it is confirmed that your order was returned:
In this case we need to deduct 7USD as returned postage. We just hope we can do something to make you feel better.
So would you like a resend, a refund, or keeping the cost as store credit?
So now they want me to pay for an order that never arrived at my address??????????? My only mystake was ordering at DX!!!!!!
They still got ALL my money. They still don't wan't to pay me back.camera gekocht met enorme korting
Prachtige camera gekocht met een enorme korting. Volgens mij een beetje een ouder model (maar ik kan het mis hebben), maar mij maakt dat niks uit, anders kon ik deze niet betalen. Levering met een paar dagen!
Verzendkosten waren trouwens gratis
Groot assortiment en lage prijzen
Koop al een paar jaar producten bij DealExtreme. Het is volgens mij een Chinese webshop. De prijzen zijn er heel erg laag en het aanbod lijkt haast onuitputtelijk. Bestel er niet alleen voor mezelf, maar ook regelmatig voor vrienden, familie en kennissen. De kwaliteit van de producten laat soms wel te wensen over, maar dat kan ook bijna niet anders gezien de prijs die je ervoor betaalt. Ook de levering duurt soms echt heel lang. Het wordt dacht ik per boot vervoerd en dat neemt nu eenmaal wat tijd in beslag. Ondanks de lange levertijd en de kwaliteit van de producten ben ik zeer te spreken over DealExtreme.
I missed my order due to a hospitalization. Sent back to China by PostNL. Have asked them if they will receive it or send it back to me as soon as possible. I have sent many messages to them but I do not receive any response from them. My smartphone is unknown somewhere. I am retired and do not have the finances to order a new one. How many messages do I have to send to them before I receive an answer from them?Goedkoop sporten met Dealextreme
Onlangs een halterset gekocht nu kan ik lekker thuis sporten! Levering duur aardig lang, maar wel lekker goekoop.
Hoop zooi
Woww, wat een hoop zooi hebben ze hier joh!
Wel leuk om een keertje te doen ofzo, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn smaak is het niet, maar voor anderen misschien wel heel verslavend hahaAbsoluut niet verslavend, kreeg niet wat ik besteld had, en ze beweren van wel, oplichters
Opochters, sturen rotzooi op wat je niet besteld hebt en geven een adres op in China die niet bestaat voor je retour zending die minimaal 30 euro verzendkosten heeft
Anderen bekeken ook

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Weet wat anderen vinden van deze onderneming. Goed of niet? Snowrental.nl! Het is goed om de ervaringen te delen met anderen en om te ontdekken wat...

Ontdek het! Lees wat anderen zeggen over deze organisatie. Je zal er geen spijt van krijgen. Je kunt nu namelijk ontdekken wat anderen zeggen over ...

Hoi inderdaad nooit ontvangen en reageren nergens 0p