De Bijenkorf
Alle reviewsDe Bijenkorf
Alle reviews (29)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kitchen Aid Mini
Kitchen Aid keukenmachine aangeschaft, Bijenkorf heeft mooie 30% korting actie.
Bij ontvangst bleek de doos al eens geopend te zijn, door schade van plakband aan de doos. Na uitpakken miste de platte menghaak. Na reclamatie werd mij verteld dat ik zelf even contact op moest nemen met de fabrikant om de haak alsnog toegestuurd te krijgen.
Blijkbaar is hun retour procedure niet op orde, en sturen ze onvoldoende gecontroleerde retouren weer door naar de volgende klant. Ik heb de Kitchen Aid weer geretourneerd, geld terug gekregen (vandaar de 2 sterren) en via BOL.com besteld, wat uitstekend is verlopen. Ben benieuwd wie mijn onvolledige apparaat weer toegestuurd krijgt.jas max mara
zeer dure jas bij bijenkorf gekocht, binnen het jaar beginnen mouwen al te slijten. bijenkorf wil niets met klacht doen, contact gehad met producent, dit wil me helpen maar dan dient bijenkorf even contact met hen op te nemen om een oplossing te vinden. bijenkorf weigert contact op te nemen met producent. nog nooit zo'n waardeloze service van een winkel gehad.
Koffietassen set Urban Nature Culture
Order 39393543 werd reeds besteld op 24/11/2022.
De bestelling werd aangeboden door de postbode op 26/11/2022 maar we waren toen niet thuis.
Met het bericht van afwezigheid gingen we het pakket ophalen in het postkantoor.
Daar zei men dat het pakket inderdaad daar moest liggen maar dat men het pakket niet vond.
Ik moest contact opnemen met Bijenkorf, wat ik ook deed.
Ik probeerde via chat verschillende malen duidelijk te maken aan de Bijenkorf medewerker dat de post letterlijk zei dat men het pakket is verloren. Toch hield de medewerker voet bij stuk dat het wel in orde zou komen en ik gewoon nog langer moest wachten.
Schandalig!!! Zogezegd wordt een bestelling de volgende werkdag geleverd. Dat het eens twee tot drie dagen kan duren begrijp ik best. Maar intussen al 8 dagen????? En zelfs als de post letterlijk zegt het pakket verloren te hebben, wordt nog geen actie ondernomen?????
Ik ben Member+ lid bij Bijenkorf en word op deze manier behandeld, echt schandalig!!!Ik heb online een parfum gekocht
Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.
SMEG koffiemachine
op 23 juli een SMEG koffiemachine gekocht . De koffieopschuim functie ging na anderhalve week al stuk. Contact gehad met SMEG en deze opgestuurd, en is vervangen. Na 2 weken gebruik van de nieuwe, exact hetzelfde probleem. Besloten om niet nogmaals te gaan voor reparatie / vervanging maar om mijn geld terug te vragen. Hier ben ik nu, zonder succes, al ruim 6 weken mee bezig. eerst via WhatsApp contact en de laatste dagen ook via de telefoon. Ik heb de machine op 26 september teruggestuurd, waarna De Bijenkorf hem naar SMEG heeft gestuurd (12 dagen later!), hoewel ik constant heb aangegeven dat ik de machine niet meer wil hebben maar mijn geld terug wil. SMEG is voor mij geen partij; De Bijenkorf wel. De klantenservice is, voor een degelijke groot bedrijf, beneden alle pijl. Elke keer hetzelfde bericht 'ja ja, ik snap dat dat vervelend is..'. Daar koop ik niks voor. Onbegrijpelijk voor een bedrijf als De Bijenkorf!
Stylist Gaby
Nadat mijn man afgelopen week perfect geholpen werd door Gaby op de herenafdeling. hij wist heel mooi de juiste items te vinden en te combineren, had ik gisteren een afspraak met hem gemaakt voor personal styling.
Ik ben heel enthousiast over zijn wijze van werken. Hij geeft alle aandacht, kijkt naar jou als persoon en houdt goed in het oog voor welke gelegenheid je de kleding zoekt. Het mooie is dat hij ook weer items selecteert waar je zelf in eerste instantie niet aan gedacht hebt. Daarnaast maakt hij dit af met accessoires van andere afdelingen. Ik ben dus goed geslaagd en zeer tevreden! Gaby ziet ons zeker terug.Armani tas
Moest mee met beveiliging had m gewoon betaald. Kreeg coupon voor drinken en gebakje ga ik die inleveren word ik uitgelachen dat t niet geldig is voor gebak drankje ben boos aangelopen twee keer belachelijk gemaakt in drie min wat een gore kutzaak is t toch
Kledingartikelen en parfum
Trieste ondergang van een ooit gerenommeerde winkelketen. Ondenkbaar slechte klantenservice. Bestelling gedaan, vervolgens nooit geleverd. Melding gedaan hierover, 3 dagen wachten krijg ik te horen. Na 4 dagen zelf contact op moeten nemen waaruit wederom geen concrete oplossing voor is gekomen. Volgende dag, na 5 dagen vanaf mijn melding krijg ik een een e-mail: Het onderzoek is afgerond! "Bezorger zegt dat hij het heeft bezorgd op de 3e etage en de GPS bevestigt dit!". Ik woon op de 2e etage dames en heren. Nooit een bezorger aan de deur geweest, geen handtekening aangegeven op de Track&Trace, helemaal niks. En toch beweren dat het bij mij is geleverd om niet terug te hoeven betalen. Liever een aantal centjes, dan klanten die deze centjes bij ze uitgeven rechtmatig behandelen. Als het niet om een aardig prijzige bestelling zou gaan (2480EU), zou het gewoon lachwekkend zijn. Vervolgens wederom contact opgenomen om dit door te zetten naar een speciale afdeling. Duurt maximaal 2 weken word er gezegd, ben benieuwd. Weinig is zeker. Wat wel zeker is, is dat; mocht dit niet worden rechtgezet door Bijenkorf, dit een zaak zal worden die van mij wel meer dan het betaalde bedrag mag kosten. Zo kunnen mensen bezichtigen hoe jullie met klandicie omgaan. Als een zogenaamde "gerenommeerde" winkelketen al zo ver gedaald is, dan hoef ik niemand uit te leggen dat het niet meer lang duurt voordat de stekker eruit gaat. Tenzij iemand anders uiteraard wat geld pompt in de "naam" natuurlijk, waar ze momenteel nog op teren. Die Bijenkorf is verleden tijd. Met deze gang van zaken is het in no-time afgelopen. Misschien vandaag niet en morgen ook niet, maar ondergang ligt op de loer. Vaker gezien. Voor de mensen die dit lezen, doe hierna gerust je bestelling. Maar laat het duidelijk wezen dat elk risico bij uzelf ligt, en dat het schenden van consumentenrechten door Bijenkorf niks geks is. Dus mocht er iets fout gaan, wees bereid om uw sportschoenen aan te trekken en héél hard achter uw centen aan te sprinten.
Kinderjas Hugo Boss
Leuke jas gekocht in de winkel. Na een paar maandjes begonnen de letters eraf te gaan waardoor het merk niet meer zichtbaar was. Gevraagd of het opgelost kon worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en na een volle maand nog niemand die antwoord kan geven (contact eerst via de winkel gezocht, toen via whatsapp). Zeer bedroevende service voor zo een groot warenhuis. Ik koop hier echt niks meer.
Onterechte afschrijving
Zeer teleurgesteld in de Bijenkorf. Met betalingen met de Bijenkorfcard heb ik geruime tijd punten gespaard. Doordat de samenwerking met ICS stopgezet werd moesten deze punten (met een waarde van €77,-) uiterlijk 1 maart zijn verzilverd. Op 11 februari heb ik daarom een bestelling gedaan en de punten verzilverd. Ik had meer besteld dan nodig en heb daarom een deel van de bestelling geretourneerd. Hetgeen ik gehouden heb was voor meer dan €77,-. Tot mijn verbazing werd bij het terugstorten van de geretourneerde artikelen de €77,- teruggeboekt. Inmiddels waren de punten verlopen en dus foetsie..
Telefonisch laat de Bijenkorf weten niet terug te storten, maar alleen een cadeaubon uit te kunnen schrijven. Kortom zij maken een fout en boeken onterecht terug en ik moet nu betalen voor spullen die ik anders met punten had betaald en moet daarna nog een keer iets uit gaan zoeken met mijn cadeaubon. Mooi verdienmodel Bijenkorf..Fitbit versa 3
Ik koop met regelmaat online producten.
Niet eerder heb ik mee gemaakt dat er een bestelling, met bestelnummer en betaling 'niet goed door zou zijn gekomen'.
Na diverse keren bellen, niemand die duidelijkheid kon geven over wat de status was van de bestelling, was er eindelijk iemand die vertelde dat de bestelling niet goed door was gekomen, maar via een filiaal de Fitbit opgestuurd zou worden. Aangezien deze online uitverkocht waren.
Dagen verder is er nog steeds geen Fitbit opgestuurd, wel betaald en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens zegt iemand 'ik kan het voor u niet oplossen, maar een collega...'.
Ontzettend slecht, telkens van kastje naar de muur worden gestuurd, en geen passende oplossing geregeld wordt. Als ik dit vooraf wist, had ik nooit bij de Bijenkorf iets gekocht. Dit was ook een keer en nooit meer.
Ik koop dus nooit meer iets bij de Bijenkorf en zal dit ook zeker iedereen afraden.Herenkleding gant
We werden geholpen door Gaby. Hij gaf hele goede en leuke adviezen, was ontzettend enthousiast en we zijn heel erg prettig door hem geholpen! We komen graag bij hem terug! :)
LOTT.gioielli Iris Pearl Mother Earth oorstekers
Goed verpakt verzonden. Goed kunnen volgen wanneer ze bezorgd zouden worden. Precies de dag erna thuis bezorgd. Prachtige oorbellen. Min punt de oorbellen wijken af van de foto. Waar op de foto het platte deel wat op het oor komt groen is klopt dat niet met de werkelijkheid. Het platte deel is in werkelijkheid goudkleurig. Maar dat maakt de oorbellen niet minder mooi.
Meerdere aankopen
Ik shop regelmatig in de DBK en helaas is het me opgevallen dat premium service verdwenen is. Elke keer als ik er ben, voorraal bij de cosmetica afdeling word ik niet geholpen. De medewerkster (van het merk The Ordinary) ziet me blijven kijken naar bepaalde producten, terwijl ze iemand anders aan het helpen is. Zodra ze klaar was met afrekenen, ging ze meteen weg met een andere collega lunchen. Toen ik in de DBK werkte, klanten gingen altijd voor, helaas is het niet meer het geval. Het is meer een zelf service winkel geworden.
Sieraden
Bestelling 35733194
Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
Ik bestel hier iig nooit meer wat.
En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!
En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!
Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!Mason heren schoenen
Ik heb schoenen besteld van het merk Mason.
Deze schoenen zijn besteld geweest op 19 december 2021 om vervolgens op 4 januari naar de orthopeed te brengen wegens aanpassingen.
Op 21 december 2021 krijg ik een mail waarin staat dat de schoenen zijn bezorgd. Ik ben de hele dag thuis geweest, niemand aangebeld, bij de buren niet geleverd, geen briefje in de brievenbus, helemaal niks.
Vervolgens verschillende keren geprobeerd via de chat bijenkorf te benaderen, ook hier geen gehoor of communicatie waarbij ze je kunnen helpen . Vervolgens een mail opgesteld waarin ik een antwoord krijg: ze gaan een onderzoek starten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 weken. Dus ik denk die gaan achterhalen waar het pakket gebleven is? NIET DUS.
Vervolgens krijg ik op 05/01/2022 een mail waarin staat dat '' het onderzoek is afgerond'' en dat het op een normale wijze geleverd is. wij kunnen u dit dus niet vergoeden.
Het is toch tegek dat je voor bijna 300 euro schoenen besteld en vervolgens niets krijgt. Bij deze als Beijenkorf dit leest: binnen 5 werkdagen een reactie anders worden er juridische stappen ondernomen. Eveneens is dit de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel. Graag met een oplossing komen en niet steeds proberen uit te stellen.
We zijn nu een maand verder en nog steeds geen reactie of oplossing.
ordernr: 1742100: 35039677Dyson v10
The worst oneline store. I made an order for a vacuum cleaner and waited a few days for a product that was canceled on the day of delivery. Very incompetent. I do not recommend!
Calvin klein onderbroeken en TH pullover
Zeer goede korting en de volgende dag geleverd volgens afspraak. Pullover was helaas iets te groot, dat hadden ze misschien beter aan kunnen geven op de webshop. Gelukkig wel een een retroursticker geleverd en dit is allemaal gratis. Ik bestel hier vaak en eigenlijk nooit problemen. Wel heb ik het idee dat DHL het soms niet helemaal aan kan.
Stone Island Jas
Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.Schoen Alex McQueen
Bestelling werd de eerste maal op de geplande dag van levering om een bizarre reden geretourneerd. Ik had nochtans helemaal geen retour aangevraagd. Klantenservice gecontacteerd, maar die konden geen verklaring geven en ik moest blijkbaar ook zelf de bestelling opnieuw plaatsen.
Tweede maal kreeg ik de bestelling wel aan, maar hadden ze mij de verkeerde schoenen meegegeven ..... Echt onbegrijpelijk. Schoenen kosten 450 euro. Je zou toch verwachten dat je voor die prijs een beetje een fatsoenlijke service krijgt.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...