De Bijenkorf

Alle reviews

De Bijenkorf

38% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (29)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kitchen Aid Mini

    Kitchen Aid keukenmachine aangeschaft, Bijenkorf heeft mooie 30% korting actie.
    Bij ontvangst bleek de doos al eens geopend te zijn, door schade van plakband aan de doos. Na uitpakken miste de platte menghaak. Na reclamatie werd mij verteld dat ik zelf even contact op moest nemen met de fabrikant om de haak alsnog toegestuurd te krijgen.

    Blijkbaar is hun retour procedure niet op orde, en sturen ze onvoldoende gecontroleerde retouren weer door naar de volgende klant. Ik heb de Kitchen Aid weer geretourneerd, geld terug gekregen (vandaar de 2 sterren) en via BOL.com besteld, wat uitstekend is verlopen. Ben benieuwd wie mijn onvolledige apparaat weer toegestuurd krijgt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    jas max mara

    zeer dure jas bij bijenkorf gekocht, binnen het jaar beginnen mouwen al te slijten. bijenkorf wil niets met klacht doen, contact gehad met producent, dit wil me helpen maar dan dient bijenkorf even contact met hen op te nemen om een oplossing te vinden. bijenkorf weigert contact op te nemen met producent. nog nooit zo'n waardeloze service van een winkel gehad.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Koffietassen set Urban Nature Culture

    Order 39393543 werd reeds besteld op 24/11/2022.
    De bestelling werd aangeboden door de postbode op 26/11/2022 maar we waren toen niet thuis.
    Met het bericht van afwezigheid gingen we het pakket ophalen in het postkantoor.
    Daar zei men dat het pakket inderdaad daar moest liggen maar dat men het pakket niet vond.
    Ik moest contact opnemen met Bijenkorf, wat ik ook deed.

    Ik probeerde via chat verschillende malen duidelijk te maken aan de Bijenkorf medewerker dat de post letterlijk zei dat men het pakket is verloren. Toch hield de medewerker voet bij stuk dat het wel in orde zou komen en ik gewoon nog langer moest wachten.

    Schandalig!!! Zogezegd wordt een bestelling de volgende werkdag geleverd. Dat het eens twee tot drie dagen kan duren begrijp ik best. Maar intussen al 8 dagen????? En zelfs als de post letterlijk zegt het pakket verloren te hebben, wordt nog geen actie ondernomen?????

    Ik ben Member+ lid bij Bijenkorf en word op deze manier behandeld, echt schandalig!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik heb online een parfum gekocht

    Ik ben opgelicht door dit bedrijf. Ik bestelde een parfum en ik heb het teruggestuurd. Ze zeggen dat ze me zullen terugbetalen en het is nooit op mijn bankrekening terechtgekomen. Ze zeggen dat ze het geld al hebben gestuurd en dat ik het niet heb ontvangen. Ik raad het niemand aan.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SMEG koffiemachine

    op 23 juli een SMEG koffiemachine gekocht . De koffieopschuim functie ging na anderhalve week al stuk. Contact gehad met SMEG en deze opgestuurd, en is vervangen. Na 2 weken gebruik van de nieuwe, exact hetzelfde probleem. Besloten om niet nogmaals te gaan voor reparatie / vervanging maar om mijn geld terug te vragen. Hier ben ik nu, zonder succes, al ruim 6 weken mee bezig. eerst via WhatsApp contact en de laatste dagen ook via de telefoon. Ik heb de machine op 26 september teruggestuurd, waarna De Bijenkorf hem naar SMEG heeft gestuurd (12 dagen later!), hoewel ik constant heb aangegeven dat ik de machine niet meer wil hebben maar mijn geld terug wil. SMEG is voor mij geen partij; De Bijenkorf wel. De klantenservice is, voor een degelijke groot bedrijf, beneden alle pijl. Elke keer hetzelfde bericht 'ja ja, ik snap dat dat vervelend is..'. Daar koop ik niks voor. Onbegrijpelijk voor een bedrijf als De Bijenkorf!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stylist Gaby

    Nadat mijn man afgelopen week perfect geholpen werd door Gaby op de herenafdeling. hij wist heel mooi de juiste items te vinden en te combineren, had ik gisteren een afspraak met hem gemaakt voor personal styling.
    Ik ben heel enthousiast over zijn wijze van werken. Hij geeft alle aandacht, kijkt naar jou als persoon en houdt goed in het oog voor welke gelegenheid je de kleding zoekt. Het mooie is dat hij ook weer items selecteert waar je zelf in eerste instantie niet aan gedacht hebt. Daarnaast maakt hij dit af met accessoires van andere afdelingen. Ik ben dus goed geslaagd en zeer tevreden! Gaby ziet ons zeker terug.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Armani tas

    Moest mee met beveiliging had m gewoon betaald. Kreeg coupon voor drinken en gebakje ga ik die inleveren word ik uitgelachen dat t niet geldig is voor gebak drankje ben boos aangelopen twee keer belachelijk gemaakt in drie min wat een gore kutzaak is t toch

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kledingartikelen en parfum

    Trieste ondergang van een ooit gerenommeerde winkelketen.

Ondenkbaar slechte klantenservice. 

Bestelling gedaan, vervolgens nooit geleverd. Melding gedaan hierover, 3 dagen wachten krijg ik te horen. Na 4 dagen zelf contact op moeten nemen waaruit wederom geen concrete oplossing voor is gekomen. 

Volgende dag, na 5 dagen vanaf mijn melding krijg ik een een e-mail: Het onderzoek is afgerond! "Bezorger zegt dat hij het heeft bezorgd op de 3e etage en de GPS bevestigt dit!". Ik woon op de 2e etage dames en heren. Nooit een bezorger aan de deur geweest, geen handtekening aangegeven op de Track&Trace, helemaal niks. En toch beweren dat het bij mij is geleverd om niet terug te hoeven betalen. Liever een aantal centjes, dan klanten die deze centjes bij ze uitgeven rechtmatig behandelen. Als het niet om een aardig prijzige bestelling zou gaan (2480EU), zou het gewoon lachwekkend zijn.

Vervolgens wederom contact opgenomen om dit door te zetten naar een speciale afdeling. Duurt maximaal 2 weken word er gezegd, ben benieuwd. 

Weinig is zeker. Wat wel zeker is, is dat; mocht dit niet worden rechtgezet door Bijenkorf, dit een zaak zal worden die van mij wel meer dan het betaalde bedrag mag kosten. Zo kunnen mensen bezichtigen hoe jullie met klandicie omgaan. Als een zogenaamde "gerenommeerde" winkelketen al zo ver gedaald is, dan hoef ik niemand uit te leggen dat het niet meer lang duurt voordat de stekker eruit gaat. Tenzij iemand anders uiteraard wat geld pompt in de "naam" natuurlijk, waar ze momenteel nog op teren. Die Bijenkorf is verleden tijd. Met deze gang van zaken is het in no-time afgelopen. Misschien vandaag niet en morgen ook niet, maar ondergang ligt op de loer. Vaker gezien.

Voor de mensen die dit lezen, doe hierna gerust je bestelling. Maar laat het duidelijk wezen dat elk risico bij uzelf ligt, en dat het schenden van consumentenrechten door Bijenkorf niks geks is. Dus mocht er iets fout gaan, wees bereid om uw sportschoenen aan te trekken en héél hard achter uw centen aan te sprinten.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kinderjas Hugo Boss

    Leuke jas gekocht in de winkel. Na een paar maandjes begonnen de letters eraf te gaan waardoor het merk niet meer zichtbaar was. Gevraagd of het opgelost kon worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en na een volle maand nog niemand die antwoord kan geven (contact eerst via de winkel gezocht, toen via whatsapp). Zeer bedroevende service voor zo een groot warenhuis. Ik koop hier echt niks meer.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onterechte afschrijving

    Zeer teleurgesteld in de Bijenkorf. Met betalingen met de Bijenkorfcard heb ik geruime tijd punten gespaard. Doordat de samenwerking met ICS stopgezet werd moesten deze punten (met een waarde van €77,-) uiterlijk 1 maart zijn verzilverd. Op 11 februari heb ik daarom een bestelling gedaan en de punten verzilverd. Ik had meer besteld dan nodig en heb daarom een deel van de bestelling geretourneerd. Hetgeen ik gehouden heb was voor meer dan €77,-. Tot mijn verbazing werd bij het terugstorten van de geretourneerde artikelen de €77,- teruggeboekt. Inmiddels waren de punten verlopen en dus foetsie..

    Telefonisch laat de Bijenkorf weten niet terug te storten, maar alleen een cadeaubon uit te kunnen schrijven. Kortom zij maken een fout en boeken onterecht terug en ik moet nu betalen voor spullen die ik anders met punten had betaald en moet daarna nog een keer iets uit gaan zoeken met mijn cadeaubon. Mooi verdienmodel Bijenkorf..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Fitbit versa 3

    Ik koop met regelmaat online producten.
    Niet eerder heb ik mee gemaakt dat er een bestelling, met bestelnummer en betaling 'niet goed door zou zijn gekomen'.

    Na diverse keren bellen, niemand die duidelijkheid kon geven over wat de status was van de bestelling, was er eindelijk iemand die vertelde dat de bestelling niet goed door was gekomen, maar via een filiaal de Fitbit opgestuurd zou worden. Aangezien deze online uitverkocht waren.

    Dagen verder is er nog steeds geen Fitbit opgestuurd, wel betaald en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Telkens zegt iemand 'ik kan het voor u niet oplossen, maar een collega...'.
    Ontzettend slecht, telkens van kastje naar de muur worden gestuurd, en geen passende oplossing geregeld wordt. Als ik dit vooraf wist, had ik nooit bij de Bijenkorf iets gekocht. Dit was ook een keer en nooit meer.

    Ik koop dus nooit meer iets bij de Bijenkorf en zal dit ook zeker iedereen afraden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Herenkleding gant

    We werden geholpen door Gaby. Hij gaf hele goede en leuke adviezen, was ontzettend enthousiast en we zijn heel erg prettig door hem geholpen! We komen graag bij hem terug! :)

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    LOTT.gioielli Iris Pearl Mother Earth oorstekers

    Goed verpakt verzonden. Goed kunnen volgen wanneer ze bezorgd zouden worden. Precies de dag erna thuis bezorgd. Prachtige oorbellen. Min punt de oorbellen wijken af van de foto. Waar op de foto het platte deel wat op het oor komt groen is klopt dat niet met de werkelijkheid. Het platte deel is in werkelijkheid goudkleurig. Maar dat maakt de oorbellen niet minder mooi.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Meerdere aankopen

    Ik shop regelmatig in de DBK en helaas is het me opgevallen dat premium service verdwenen is. Elke keer als ik er ben, voorraal bij de cosmetica afdeling word ik niet geholpen. De medewerkster (van het merk The Ordinary) ziet me blijven kijken naar bepaalde producten, terwijl ze iemand anders aan het helpen is. Zodra ze klaar was met afrekenen, ging ze meteen weg met een andere collega lunchen. Toen ik in de DBK werkte, klanten gingen altijd voor, helaas is het niet meer het geval. Het is meer een zelf service winkel geworden.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sieraden

    Bestelling 35733194
    Ik was altijd tevreden met de service van de Bijenkorf, maar bij mijn laatste bestellingen gaat het behoorlijk mis met de terugbetaling en moet ik vreselijk achter mijn geld aanzitten. En 1 keer kan misschien gebeuren, maar nu het een patroon wordt en ik wel een betere tijdsbesteding kan bedenken, vind ik het wel erg vervelend worden.
    Als je de customer service belt dan kunnen zij alleen maar notities van je gesprek maken maar zij kunnen je verder geen duidelijkheid geven van hoe of de wat.
    Ze vertellen, afhankelijk van wie je aan de lijn hebt, allemaal wat anders. Maken daarbij valse beloftes en komen afspraken niet na en schuiven het probleem af met de mededeling nog even geduld te hebben.
    Mij uitleggen hoe het echt zit en wanneer ik mijn geld kan terugverwachten dat kunnen ze niet. Kennelijk kunnen ze online bestellingen niet meer op een niveau afhandelen wat je van kennelijk een vroegere Bijenkorf kon verwachten.
    Ik bestel hier iig nooit meer wat.
    En ik hoef geen reactie van de Bijenkorf op mijn bericht. IK WIL MIJN GELD TERUG. Richt daar je energie op!!!!!

    En dan krijg je een reactie dat je extreem vaak contact opneemt!! Ik bel precies op de momenten terug dat zij beweren dat het geld erop zou staan: steeds 2 dagen verder over 2,5 week gerekend.
    Als het geld dan nog steeds niet binnen is, ga ik idd weer bellen. Het gaat hier wel om ruim 600 EUR!!

    Omgekeerde wereld dus want extraam vaak liegen over je afspraken, zul je dus bedoelen!!
    Kom je afspraken na Bijenkorf, dan hoef ik ook niet steeds te bellen!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mason heren schoenen

    Ik heb schoenen besteld van het merk Mason.
    Deze schoenen zijn besteld geweest op 19 december 2021 om vervolgens op 4 januari naar de orthopeed te brengen wegens aanpassingen.
    Op 21 december 2021 krijg ik een mail waarin staat dat de schoenen zijn bezorgd. Ik ben de hele dag thuis geweest, niemand aangebeld, bij de buren niet geleverd, geen briefje in de brievenbus, helemaal niks.
    Vervolgens verschillende keren geprobeerd via de chat bijenkorf te benaderen, ook hier geen gehoor of communicatie waarbij ze je kunnen helpen . Vervolgens een mail opgesteld waarin ik een antwoord krijg: ze gaan een onderzoek starten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 weken. Dus ik denk die gaan achterhalen waar het pakket gebleven is? NIET DUS.
    Vervolgens krijg ik op 05/01/2022 een mail waarin staat dat '' het onderzoek is afgerond'' en dat het op een normale wijze geleverd is. wij kunnen u dit dus niet vergoeden.
    Het is toch tegek dat je voor bijna 300 euro schoenen besteld en vervolgens niets krijgt. Bij deze als Beijenkorf dit leest: binnen 5 werkdagen een reactie anders worden er juridische stappen ondernomen. Eveneens is dit de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel. Graag met een oplossing komen en niet steeds proberen uit te stellen.

    We zijn nu een maand verder en nog steeds geen reactie of oplossing.
    ordernr: 1742100: 35039677

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Dyson v10

    The worst oneline store. I made an order for a vacuum cleaner and waited a few days for a product that was canceled on the day of delivery. Very incompetent. I do not recommend!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Calvin klein onderbroeken en TH pullover

    Zeer goede korting en de volgende dag geleverd volgens afspraak. Pullover was helaas iets te groot, dat hadden ze misschien beter aan kunnen geven op de webshop. Gelukkig wel een een retroursticker geleverd en dit is allemaal gratis. Ik bestel hier vaak en eigenlijk nooit problemen. Wel heb ik het idee dat DHL het soms niet helemaal aan kan.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Stone Island Jas

    Ongeveer 1,5 week geleden heb ik een jas van Stone Island in de winkel gekocht als kerstcadeau voor mijn vader. Vervolgens krijg ik gisterenochtend een e-mail dat op Stone Island nu 30% korting zit, waaronder ook op de jas die ik in de winkel heb gekocht, mijn maat was ook gewoon nog op voorraad.
    Via Whatsapp heb ik toen contact met de Bijenkorf opgenomen, ze gaven aan niks voor mij te kunnen betekenen, mocht ik de jas voor de actieprijs willen dan zou ik maar eventjes op en neer naar de Bijenkorf in Eindhoven moeten om hem daar retour te brengen en hem vervolgens online voor de actieprijs opnieuw te moeten betellen, kortom alleen maar extra moeite en kosten terwijl het op een hele simpele manier opgelost zou kunnen worden, namelijk, het prijsverschil terugstorten.
    Ik heb dit ondertussen al meerdere malen bij de Bijenkorf meegemaakt, nooit heb ik er iets mee gedaan maar om zo afgewimpeld te worden had ik van zo’n winkel niet verwacht.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Schoen Alex McQueen

    Bestelling werd de eerste maal op de geplande dag van levering om een bizarre reden geretourneerd. Ik had nochtans helemaal geen retour aangevraagd. Klantenservice gecontacteerd, maar die konden geen verklaring geven en ik moest blijkbaar ook zelf de bestelling opnieuw plaatsen.

    Tweede maal kreeg ik de bestelling wel aan, maar hadden ze mij de verkeerde schoenen meegegeven ..... Echt onbegrijpelijk. Schoenen kosten 450 euro. Je zou toch verwachten dat je voor die prijs een beetje een fatsoenlijke service krijgt.

Anderen bekeken ook

Juwelier It's Beautiful
63 reviews

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Hipinderegen.nl
4 reviews

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Sinner
5 reviews

Heeft u een sport zonnebril, skihelm, skihandschoenen, skibril of iets heel anders gekocht bij Sinner? Deel hier uw review over deze webshop. Daar ...

Scapino
58 reviews

Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...

De Bijenkorf

Of het nou gaat om een fles Möet & Chandon, dat prachtige Aubade setje, die MAC eyeliner of die wereldberoemde crème van La Mer...je vindt het bij de Bijenkorf. Dit Nederlandse warenhuis heeft inmiddels ook een webshop, waar zelfs exclusievere producten te vinden zijn dan in het echt. Bang dat de prijzen te hoog zijn? Deins hiervoor niet terug, want tijdens de sale bieden ze tot tot 70% korting op de duurste merken. Als je overweegt iets bij de Bijenkorf te bestellen maar nog twijfelt, dan ben je hier aan het juiste adres! Hier kan je recencies nagaan van mensen jou voorgingen, en aan de hand daarvan kan je hopelijk een weloverwogen keuze maken. Hier vind je onder andere antwoorden op vragen over klachtafhandeling, leveringstermijn en verzendkosten. Als je zelf al klant van de Bijenkorf bent, vergeet dan niet om jouw ervaring te delen!

Over de Bijenkorf
Magazijn de Bijenkorf, opgericht door Simon Philip Goudsmit, opende voor het eerst haar deuren in 1870. Dit magazijn in Amsterdam zat toen nog niet waar ze nu zit, maar op de Nieuwendijk. In 1889 neemt Arthur Isaac, neef van Goudsmit, de zaak van hem over. Sinds 1912 zit de Bijenkorf op haar huidige locatie op de Dam, ook al was dit oorspronkelijk maar een tijdelijke vervangplaats omdat het eerste filiaal  gerenoveerd kon worden, In 1926 opent de Bijenkorf een filiaal in Den Haag en in 1930 eentje in Rotterdam. Vandaag heeft de Bijenkorf 7 verschillende filialen door heel Nederland. De Bijenkorf is tevens het moederbedrijf van de HEMA

Wat kan je bij de Bijenkorf kopen?
Bij de Bijenkorf vind je uitsluitend luxe merken. Ze hebben een rijke mode collectie voor beide geslachten en voor alle leeftijden. Ze verkopen merken van verschillende prijscategorieën, van Louis Vuitton tot Karen Millen tot Ted Baker tot Mango. Naast kleding hebben ze ook een uitgebreide lingerie en badmode collectie ook waar vrouwen met een grote cupmaat een ruime keuze hebben Enkele voorbeelden van deze merken zijn Prima Donna, Aubade en Marlies Dekkers. Daarnaast beschikken ze over een boeken & multimediaafdeling, evenals een afdeling voor huishoudelijke producten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de Dyson stofzuiger en föhn. Wat uitsluitend en tegen heel veel korting bij de Bijenkorf te koop is, zijn José Ebers hairstylingproducten, zoals hun stijltang en krultang., 

Wat kan de Bijenkorf voor jou betekenen?
Het is mogelijk om een Privilege member te worden, en op die manier kun je punten sparen voor gratis artikelen of korting, In de webshop kun je betalen met:De Bijenkorf Card, de Bijenkord Punten, Creditcard, iDeal, PayPal en Bijenkorf cadeaukaarten. 

Indien je je aankoop vóór 22:00 op de webshop afrondt, wordt het de volgende dag gratis huis aan huis bezorgd op weekdagen. Op zaterdag wordt er ook bezorgd. Indien je aan afspraak wilt maken zodat je je bestelling krijgt op een moment dat jou schikt, kost dit 7,95 euro.  Het is tevens ook mogelijk om je bestelling in een Bijenkord filiaal af te halen of bij een PostNL pakketpunt. In beide gevallen is dit gratis. 

Mocht je je bedacht hebben en heb je je bestelling niet meer nodig, dan kan dat gedurende 21 dagen na ontvangst. Als je bestelling in verschillende gelegenheden is afgeleverd, gaan die 21 dagen vanaf het moment dat je de laatste in ontvangst hebt genomen. Je dient dan het formulier in te vullen om aan te geven waarom je het niet meer wil. Je hoeft dit niet online te melden, via post is voldoende. Artikelen moeten in hun oorspronkelijke verpakking zitten. Cosmetica producten dienen ongeopend te zijn. Kleren moeten ongedragen zijn en het prijskaartje moet er nog aanhangen (het is uiteraard wel toegestaan om ze je passen zoals in een winkel). Er zit in het pakketje een etiquette voor bij het retourneren, deze dien je over de oorspronkelijke verpakking te plakken. Je kunt het pakket dan naar een PostNL kantoor brengen, het afgeven in een Bijenkorf filiaal of het meegeven aan een PostNL pakket bezorger. Zodra zij het ontvangen hebben, duurt het maximaal 10 dagen voordat je geld wordt teruggestort, maar meestal gaat dit een stuk sneller.  Zie, indien nodig, hun eigen website voor nadere instructies. 

 

Heb je nog vragen?
Schroom in dat geval niet om contact met de Bijenkorf op te nemen! Dit kan  telefonisch op het nummer 088 2454 488. Op hun website kan je live met ze chatten , en je kunt ook met de klantenservice appen. 0621135135. Ze antwoorden dan gemiddeld binnen 10 minuten. Houd er wel rekening mee dat er alleen naar dit nummer kan worden geappt en niet gebeld 

Indien je een nare ervaring hebt gehad, heb je hier, op NederlandReviews de gelegenheid op een klacht tegen de Bijenkorf in te dienen. Je kunt ze eventueel ook een advies geven, zodat hun service in de toekomst vlekkeloos wordt. 

Jouw mening telt!
Ben jij al klant van de Bijenkorf? Geweldig! Laat ons weten wat je ervan vond! Wat vond je van die prijs-kwaliteitsverhouding? Hoe snel was je pakket bezorgd? Indien je dingen terug hebt gestuurd, hoe lang duurde het voordat het geld weer op je rekening stond? Wat voor artikelen heb je gekocht? Ben je daar blij mee? Wat voor merken heb je gekocht. Heb je het idee dat je bij de Bijenkorf voordeliger af was dan in een eigen zaak van het merk in kwestie? Wat vond je van de klantenservice, indien je hier gebruik van hebt gemaakt? Vele bezoekers van NederlandReviews zijn razend benieuwd naar jouw verhaal dus deel het met ze! Op deze manier kunnen zij een weloverwogen keuze maken, en kan de Bijenkorf haar minpunten verbeteren. 

}