Conrad

6.4

Bestellen

3.5

Service

6.5

Prijs

3.6

Levering

34.4%

Zou hier weer kopen

Conrad

Conrad Electronic is een leverancier in de elektronica sector in bijna heel Europa. Vanuit Nederland wordt alleen gewerkt met een webshop en geen fysieke winkels. In deze webshop vind je alles met betrekking tot elektronica. Met meer dan 700.000 producten zit er voor iedereen wel iets tussen.

De producten

Op Conrad.nl zijn de producten onderverdeeld in verschillende categorieën:
-    Auto & eMobility
-    Computer & Kantoor
-    Huistechniek
-    Automatisering
-    Development-kits
-    Kabels
-    Batterijen & Opladers
-    Elektromechanica 
-    Meettechniek & Voedingen
-    Componenten-Actief
-    Gereedschap & Werkplaats
-    Modelbouw & Modelspoor
-    Componenten-Passief
-    Vrije tijd & Huishouden
-    Multimedia

Per categorie worden de producten verdeeld onder productgroepen. Zo kan de consument makkelijk en snel bij het juiste product komen. Op de productpagina wordt het product duidelijk vermeld met een of meerdere afbeeldingen. De pagina’s beschikken ook over een beschrijving en productspecificaties. Accessoires worden ook goed vermeld, je kunt die gemakkelijk meebestellen. Per artikel kan er een review worden geschreven. Na aanschaf krijg je een mail of je schrijft die meteen onder elke product. 



De Levering 

Conrad Electronic is dus alleen een webshop en beschikt niet over een afhaal adres. Het magazijn bevindt zich in Duitsland, hier worden de producten verwerkt en verzonden. Als er boven een bedrag van €35,- besteld wordt, worden er geen verzendkosten verrekend. Conrad geeft een garantie periode van 2 jaar na aankoop. 
 




Wanneer je de bestelling hebt gedaan en het is afgeleverd, heb je 30 dagen bedenktijd. Je krijgt dan het aankoop bedrag terug. Hier zijn geen kosten aan verbonden. 

Betalingen kunnen op verschillende manieren gebeuren: 
-    Ideal
-    Acceptgiro
-    Automatische Incasso
-    Creditcard (MasterCard, VISA, American Express, Diners Club)

Opmerkingen of klachten?

Voor vragen, opmerkingen of klachten kun je bij Conrad op vele manieren terecht. Het is mogelijk om te bellen maar ook om te appen. Op de Conrad website staan alle gegevens duidelijk vermeld. Het is natuurlijk ook mogelijk om via de mail of social media contact te zoeken.

Keurmerk

Conrad Electronic beschikt over twee keurmerken: Thuiswinkel Waarborg en het Ecommerce Europe Trustmark.


Wat vindt u van conrad? Bekijk wat anderen vinden en weet waar u koopt. Hoe is het bestelprocess en de klantenservice? Klanten die u voorgingen vertellen het op NederlandReview!


Ontdek hier wat anderen over dit bedrijf zeggen! Het is heerlijk om te ontdekken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Kies ook voor een goede aanbieding via dit bedrijf. Ken je ze nog niet? Of niet zo goed? Dan is het goed en slim om de reviews op NederlandReview.nl te lezen. Het is goed om te ontdekken hoe het je helpt om een beter en onafhankelijk beeld te krijgen van een bedrijf als ze. Kijk ook naar de optie om juist een beoordeling en review achter te laten om zo een ander te kunnen helpen. Laten we je eerst wat meer vertellen over dit bedrijf. 


Over Conrad

Elektronica en techniek, dat is Conrad! Het is een bedrijf waar iedereen terecht kan met een liefde voor deze twee onderdelen. Ze hebben een zeer ruim assortiment van 700.000 artikelen welke allemaal snel geleverd kunnen worden. Zo zijn er de nieuwste 3D printers tot de meest geavanceerde quadrocopters en drones. Er zijn ook batterijen en opladers, actieve componenten en passieve componenten, computers, development-kits, gereedschap, huis en tuin artikelen, kabels, modelbouw en multimedia. Er is eigenlijk zoveel bij dit bedrijf.  
Ook zijn er een aantal exclusief verkrijgbare merken voor Conrad Energy, C-control, Toolcraft, Voltcraft en Renkforce.    


Het assortiment is trouwens nog steeds groeiende. Het is eigenlijk ook wel logisch, aangezien er zoveel passie is voor elektronica. Het is natuurlijk wel handig voor je, wanneer je van zo’n uitgebreid assortiment gebruik kunt maken. Conrad is eigenlijk jouw one stop shop voor techniek en elektronica. 


Alle bestellingen boven de 35 euro worden trouwens gratis verzonden door Conrad




In het bedrijf is een jarenlange ervaring aanwezig en is er volop kennis om je goed te helpen. Door de goede afspraken met de leveranciers en fabrikanten is het ook mogelijk om zeer scherpe prijzen af te spreken met hun.  


Producten van Conrad

Het bedrijf heeft een zeer ruim assortiment van producten. Het gaat hier onder andere om:
•    Auto & eMobility 
•    Automatisering 
•    Batterijen & Opladers 
•    Componenten - Actief 
•    Componenten - Passief 
•    Computer & Kantoor 
•    Development-kits 
•    Elektromechanica 
•    Gereedschap & Werkplaats 
•    Vrije tijd & huishouden 
•    Huistechniek 
•    Kabels 
•    Meettechniek & Voedingen 
•    Modelbouw & Modelspoor 
•    Multimedia


Klachten, tips en complimenten over Conrad

Het is goed om te zien, dat je natuurlijk ook een klacht snel en gemakkelijke kunt indienen bij hun. Er kan altijd iets misgaan. Ze lossen je problemen, klachten en vragen graag snel en goed op. Natuurlijk moet het wel binnen de mogelijkheden van hun liggen. 


Heb jij ervaring met Conrad? 

Pak je kans! Deel met anderen wat jij van Conrad vindt. Het is heerlijk om te laten weten wat ook jij vindt van deze organisatie. Op NederlandReview verzamelen we de meningen van mensen over bedrijven. Ook jouw mening telt.


Lees hier de reviews van klanten van Conrad. Is dit het beste adres voor al jouw benodigheden in electronica en techniek? Vind je hier alles voor jouw auto, computer, kabels, batterijen, etc?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (32)

Airfryer

Sturen een defecte airfryer op. Defect direct gemeld maar ik ontvang mijn geld niet retour bij het retourneren.

C

Chris

17-10-2023

0forum

meetapparatuur Testp

Conrad is een groot bedrijf waarvan je mag verwachten dat ze hun processen op orde hebben. En dat is voor een groot deel gelukkig ook het geval. Totdat er iets misgaat en je b.v. aanspraak moet doen op je garantie. Dat laatste moest ik, want ik heb een instrument, noodzakelijk voor mijn werk, wat defect was geraakt. Product naar Conrad retour gestuurd waar het vervolgens 3,5 week zoek was. En dat terwijl de reparatietijd 2-4 weken maximaal zou zijn.,,, En dan begint het proces dus pas...... Dan rest me niets anders dan gaan bellen. Aan de telefoon zijn de medewerkers uiterst vriendelijk en beleefd, maar op één uitzondering na doen ze niet wat je vraagt of afspreekt. Ik voel me als klant in de kou gezet. Natuurlijk koop hier geen producten meer die belangrijk zijn voor mijn werkzaamheden. Simpele gebruiksartikelen, geen probleem. Maar als service belangrijk is, zoek verder !!! Echt heel jammer...

H

hans

07-07-2023

0forum

Dompel pompen

Veelste laat geleverd!!!

H

Hoekstra

22-06-2023

0forum

Electronica

Deze mail heb ik aan Conrad klantenSERVICE' verzonden: Geachte lezer, Ik heb onderhand ongeveer 7 mailtjes van jullie in mijn mailbox maar nog steeds niets ontvangen. Heel vervelend al die onnodige spam, 2 mailtjes verzenden volstaat m.i. ook: Mail 1: u heeft mijn bestelling van het product ontvangen. Mail 2: product verzonden met track en trace + factuur. Ik heb 6 dagen geleden mijn bestelling gedaan en volgens de track en trace ontvang ik mijn bestelling morgen, een week later dus. Het product had ik dringend nodig voor mijn werk en omdat er voldoende op voorraad was bij jullie heb ik ervoor gekozen om het bij jullie te bestellen. Van de week heb ik het product nogmaals moeten kopen omdat jullie verzending zolang op zich laat wachten. Extra kosten en nu veel teveel op voorraad. Het is de laatste keer dat ik bij jullie iets heb besteld. En ik kan zeker straks nóg 3 mailtjes verwachten waarin u vraagt of ik tevreden ben over de bestelwijze, het product en of ik een review wil schrijven? Dan bereid ik mij daar vast op voor. Vriendelijke groet, -------------- Gister weer een mail: het zou vandaag bezorgd worden. Vannacht kreeg ik een mail: "uw bestelling is vertraagd". Vanmiddag nog maar eens een mail: "uw bestelling is bezorgd". En deze reactie kreeg ik terug op mijn mail met klachten...dan heb je het niet gesnapt als 'klantenservice'. Die track en trace die had ik al in 1 van hun 9(!) mails betreffende mijn bestelling ontvangen. Een bestelling van 1 product waarvan zeer veel op voorraad was. ------------ Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail. Goed dat u contact met ons opneemt over uw bestelling. Spijtig om te lezen dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb het uitgezocht voor u en als het goed is heeft u het pakket vandaag ontvangen om 1409. Ik heb voor u hieronder ter informatie de Track & Trace code toegevoegd: ... Mocht u nog andere vragen hebben, dan verneem ik die graag.

W

W

05-05-2023

0forum

aankoop particulier

Bestelling geplaatst (2st), levering vlg dag, voldoende voorraad (700). Zou bevestig mail krijgen, ontvang niets, ook niet 2 dagen later. Ga op vakantie, meer dan 30 dgn weg zit dus opgescheept met iets - als conrad al in staat is te leveren - met iets wat ik niet meer nodig heb. Huilie Huilie bedrijf............... pfffttttt

R

Rich

02-05-2023

0forum

elektronica modules

Enkele dagen na het ontvangen van mijn bestelling wou ik deze retourneren aan Conrad. Twee keer had ik dit via de website proberen te doen, maar kreeg steeds een foutmelding. Na telefonisch contact met hun kreeg ik het advies een weekje later nogmaals te proberen, maar helaas wou het nog steeds niet lukken. Terug telefonisch contact opgenomen en toen werd me verteld door de persoon aan de telefoon dat hij de retour manueel ingegeven had en dat ik via mail een retourlabel zou ontvangen. Nu zijn we weer enkele weken verder en nog steeds geen label ontvangen. Begin deze week een mail naar Conrad gestuurd om te informeren en toen kreeg ik het onbeschofte antwoord dat ik te laat ben omdat het zichtermijn van 1 maand net verlopen was. Het is wel door de fout van Conrad dat dit al zo lang aansleept, hierdoor voel ik me dus enorm OPGELICHT !

S

Steven

29-01-2023

0forum

Afstandbedieng

Product vermist opnieuw verstuurt en moet voor de 2 de keer weer verzendkosten betalen na rekening van de verzendkosten gebeld en er wordt botweg gezegd dit moet je Betalen 2 rekening 4 euro verhoogd 3 rekening wordt er gedreigd met incasso,hoe kan je 2 keer moeten betalen voor de zelde dienst.nooit meer Conrad.fouten die zelf maakt ook zelf oplossen niet de klant

C

Cor Oosthoek

09-12-2022

0forum

accu voor traplift

Schandalige service Wij bestelden accu's voor onze traplift, omdat deze niet meer werkte. Na het vervangen van de accu's werkte de traplift nog steeds niet, wat deed vermoeden dat er iets anders aan de hand was. Toen de fabrikant gebeld die een monteur stuurde. Na doormeten bleek dat Conrad gebruikte/lege accu's geleverd had. Een set nieuwe accu's heeft het probleem alsnog opgelost. Bij Conrad aangegeven dat we met een rekening zaten van voorrijkosten en montagekosten doordat zij inferieure spullen hadden geleverd. Nou dan kun je dus barsten als klant. Jammer voor je joh, gaan we niks mee doen. Kapotte spullen leveren schijnt heel normaal te zijn, de gevolgschade is voor je zelf !!

B

Brenda

29-11-2022

0forum

aftakdoos zwart

Bij bestelling bleken al mijn artikels voorradig en direct leverbaar, na bestelling werd mijn levering in twee gedeeld met één deel als status open, nergens op de site te vinden hoelang ik nog moest wachten, na tien dagen heb ik geprobeerd om contact op te nemen maar kreeg ik een automatische mail dat men wegens grote drukte mijn vraag niet kon beantwoorden, niet bereikbaar dus. Ik koop voortaan wel bij de kleinere meer betrouwbare webshop.

Carlo Nuyts

24-05-2022

0forum

59 m tuinslang

Mooie webshop veel keuze, zit goed in elkaar , afrekenen verloop wat stug maar niet een ramp. De bezorging valt echter voor de tweede keer behoorlijk tegen. Dat het druk is is tegenwoordig een stopwoord geworden maar deze beloofde levertijd en werkelijke levertijd liggen wel erg ver uit elkaar. Maar ik heb geduld ben benieuwd wanneer ik mijn product geleverd krijg. Er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven dan je tuinslang te laat binnen krijgen. Alhoewel met emmertjes lopen sjouwen gaat nu wel vervelen.

R

Ronald Dortmond

11-04-2022

0forum

Verlichting

Opgelet! Ik heb onlangs 2x iets aangekocht bij Conrad en 2x liep het fout. En het ergste van alles is dat ik er netto 30 euro aan verlies omdat Conrad weigert me volledig te vergoeden! 1 maand na mijn 2 bestellingen werden ze geannuleerd door Conrad omdat ze de artikels niet meer kan leveren… En zo zijn er nog artikels die ze (soms redelijk goed geprijsd) aanbieden op hun website om je te lokken. Nadat je bestelt, houden ze je aan het lijntje om uiteindelijk de bestelling te annuleren. En in mijn geval wordt de volledige kost niet terugbetaald… Artikel 13 van hun algemene voorwaarden voorziet zelfs in een schadevergoeding, maar ook daar wil Conrad niet van weten. Integendeel: een klantonvriendelijke reactie kreeg ik van hen. Je blijft uiteraard de vrije keuze hebben om bij Conrad een bestelling te plaatsen. Mijn bedoeling is enkel om je te waarschuwen van de mogelijke gevolgen als er iets fout loopt: in mijn geval liep het niet 1 keer fout, maar 2 keer op 2 bestellingen.

J

Johan

15-10-2021

0forum

online

Verschrikkelijk bedrijf, ben nu al 4 weken aan het wachten op een artikel, en over de klanten service maar niet te praten, stuurt je telkens met een kluitje in het riet.

H

H

25-05-2021

0forum

doppendoos

Afspraken na komen is schijnbaar heel moeilijk Een doppendoos besteld en op 29-03-2021 deze doos retour verzonden. Op 01-04 2021 kreeg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een mail zou ontvangen hoe het verder zou worden afgehandeld. Vandaag 12-04-2021 nog steeds niets ontvangen. Ik heb hierover 2 keer telefonisch contact gehad met conrad en steeds kreeg ik een ander antwoord maar geen geld of een andere oplossing. Ik koop al meer dan 40 jaar bij conrad eerst altijd in de winkel in Boekelo nooit geen moeilijkheden gehad maar schijnbaar is het heel moeilijk voor conrad geworden om zich aan de afspraken te houden. Ik hoop voor conrad dat ze snel weer op hun oude niveau terug komen.

J

jan m

12-04-2021

0forum

Somfy producten 2000 euro

Conrad leverde een toestel met slijtage. Heb ik geretourneerd en wacht intussen een maand en een half op een oplosing. Geen terugbetaling en geen retour. Ze negeren mijn voj emails naar contact@conrad.nl.. slechte service en geen communicatie.

K

Kurt callebaut

02-03-2021

0forum

ICY Box IB-1818-U31

Product zou op voorraad zijn maar nog steeds niet geleverd. Is die voorraad op de maan of zo??

J

J.W. van der Wal

05-12-2020

0forum

Lucci Ventilator

Ik bestel hier in elk geval niet meer ik heb het vermoeden dat het hier om b keuze gaat. Telkens mankeert er wel wat aan de bestelling. Vorig jaar een Sony kubus wekker gekocht waarbij de digitale verlichting steeds uitviel terug gestuurd nieuwe gekregen nu nog geen jaar later gebeurd het sinds vandaag weer. Gelukkig kun je het resetten door de stekker er even in en uit te halen maar het is niet zoals het hoort. Vorige week ventilator besteld een wat luxere design ventilator kreeg ik een lullig tristar koeltorentje thuis gestuurd. Was volgens klanten service verkeerde pikorder dus weer retour nieuwe gekregen ditmaal de goede. Nu zit er weer een deukje in de zijkant en pootje is aan de achterkant ligt beschadigd. Zag het helaas pas nadat ik de verpakking had weggegooid maar dat had toch niet uitgemaakt ik had geen zin om het weer retour te sturen en weer te wachten tot er een nieuwe kwam om vervolgens af te wachten of deze dan wel goed zou zijn. Ik neem het voor lief sommige zouden zeggen je lijkt wel niet wijs maar ik heb er geen zin meer in. Ik heb geprobeerd een mail adres te vinden dan had ik een foto van de beschadigingen gemaakt en opgestuurd maar je kunt alleen maar bellen of twitteren Ik ga voortaan gewoon weer naar de winkel dan kun je zien wat je koopt en kun je ter plekke na kijken of het artikel goed is. Misschien in de winkel iets duurder maar wel minder ergernis achteraf.

M

M.Ploeger

17-08-2020

0forum

Gardigo 25157 Insectenverschrikker

Bovengenoemd product 30 mei 2020 besteld. Leveringdatum wordt met de week verschoven.

O

Otten

13-07-2020

0forum

Dometic koelbox

Prijs redelijk,levertijd is afwachten. 27 mei besteld volgens website op voorraad binnen 2 a 3 dagen geleverd 28 mei mail ontvangen levertijd week 23 ik hoorde niets over de levering heb toen contact opgenomen met de klantenservice, kreeg toen te horen dat het artikel pas 12 juni binnen is bij Conrad Electronics.nl. Tot op heden heb ik niets meer gehoord. Je wordt als klant bewust voorgelogen over de levertijden

P

Piet

05-06-2020

0forum

Marklin locomotief

Geen enkel pluspunt. Ze zetten dingen op hun website die ze niet eens kunnen leveren. En die informatie, dat ze niet kunnen leveren, houden ze achter. Je moet er zelf achter komen om daarna tegen een veel hogere prijs elders te moeten kopen. Kut bedrijf dus. Ze blijven vervolgens spam sturen.

J

Joop Lemmens

02-04-2020

0forum

labelwriter

labelwriter besteld voor kantoor. mooie prijs en het type dat ik zocht. 1 dag later geleverd dan ik dacht, maar wel goed ontvangen.

M

monica

12-12-2019

0forum