Conrad
Alle reviewsConrad
Alle reviews (27)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
elektronica modules
Enkele dagen na het ontvangen van mijn bestelling wou ik deze retourneren aan Conrad. Twee keer had ik dit via de website proberen te doen, maar kreeg steeds een foutmelding. Na telefonisch contact met hun kreeg ik het advies een weekje later nogmaals te proberen, maar helaas wou het nog steeds niet lukken. Terug telefonisch contact opgenomen en toen werd me verteld door de persoon aan de telefoon dat hij de retour manueel ingegeven had en dat ik via mail een retourlabel zou ontvangen. Nu zijn we weer enkele weken verder en nog steeds geen label ontvangen. Begin deze week een mail naar Conrad gestuurd om te informeren en toen kreeg ik het onbeschofte antwoord dat ik te laat ben omdat het zichtermijn van 1 maand net verlopen was. Het is wel door de fout van Conrad dat dit al zo lang aansleept, hierdoor voel ik me dus enorm OPGELICHT !
Afstandbedieng
Product vermist opnieuw verstuurt en moet voor de 2 de keer weer verzendkosten betalen na rekening van de verzendkosten gebeld en er wordt botweg gezegd dit moet je Betalen 2 rekening 4 euro verhoogd 3 rekening wordt er gedreigd met incasso,hoe kan je 2 keer moeten betalen voor de zelde dienst.nooit meer Conrad.fouten die zelf maakt ook zelf oplossen niet de klant
accu voor traplift
Schandalige service
Wij bestelden accu's voor onze traplift, omdat deze niet meer werkte. Na het vervangen van de accu's werkte de traplift nog steeds niet, wat deed vermoeden dat er iets anders aan de hand was. Toen de fabrikant gebeld die een monteur stuurde. Na doormeten bleek dat Conrad gebruikte/lege accu's geleverd had. Een set nieuwe accu's heeft het probleem alsnog opgelost. Bij Conrad aangegeven dat we met een rekening zaten van voorrijkosten en montagekosten doordat zij inferieure spullen hadden geleverd. Nou dan kun je dus barsten als klant. Jammer voor je joh, gaan we niks mee doen. Kapotte spullen leveren schijnt heel normaal te zijn, de gevolgschade is voor je zelf !!aftakdoos zwart
Bij bestelling bleken al mijn artikels voorradig en direct leverbaar, na bestelling werd mijn levering in twee gedeeld met één deel als status open, nergens op de site te vinden hoelang ik nog moest wachten, na tien dagen heb ik geprobeerd om contact op te nemen maar kreeg ik een automatische mail dat men wegens grote drukte mijn vraag niet kon beantwoorden, niet bereikbaar dus. Ik koop voortaan wel bij de kleinere meer betrouwbare webshop.
59 m tuinslang
Mooie webshop veel keuze, zit goed in elkaar , afrekenen verloop wat stug maar niet een ramp.
De bezorging valt echter voor de tweede keer behoorlijk tegen.
Dat het druk is is tegenwoordig een stopwoord geworden maar deze beloofde levertijd en werkelijke levertijd liggen wel erg ver uit elkaar. Maar ik heb geduld ben benieuwd wanneer ik mijn product geleverd krijg. Er zijn natuurlijk ergere dingen in het leven dan je tuinslang te laat binnen krijgen. Alhoewel met emmertjes lopen sjouwen gaat nu wel vervelen.Verlichting
Opgelet!
Ik heb onlangs 2x iets aangekocht bij Conrad en 2x liep het fout. En het ergste van alles is dat ik er netto 30 euro aan verlies omdat Conrad weigert me volledig te vergoeden!
1 maand na mijn 2 bestellingen werden ze geannuleerd door Conrad omdat ze de artikels niet meer kan leveren…
En zo zijn er nog artikels die ze (soms redelijk goed geprijsd) aanbieden op hun website om je te lokken. Nadat je bestelt, houden ze je aan het lijntje om uiteindelijk de bestelling te annuleren.
En in mijn geval wordt de volledige kost niet terugbetaald…
Artikel 13 van hun algemene voorwaarden voorziet zelfs in een schadevergoeding, maar ook daar wil Conrad niet van weten. Integendeel: een klantonvriendelijke reactie kreeg ik van hen.
Je blijft uiteraard de vrije keuze hebben om bij Conrad een bestelling te plaatsen. Mijn bedoeling is enkel om je te waarschuwen van de mogelijke gevolgen als er iets fout loopt: in mijn geval liep het niet 1 keer fout, maar 2 keer op 2 bestellingen.online
Verschrikkelijk bedrijf, ben nu al 4 weken aan het wachten op een artikel, en over de klanten service maar niet te praten, stuurt je telkens met een kluitje in het riet.
doppendoos
Afspraken na komen is schijnbaar heel moeilijk
Een doppendoos besteld en op 29-03-2021 deze doos retour verzonden. Op 01-04 2021 kreeg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een mail zou ontvangen hoe het verder zou worden afgehandeld.
Vandaag 12-04-2021 nog steeds niets ontvangen.
Ik heb hierover 2 keer telefonisch contact gehad met conrad en steeds kreeg ik een ander antwoord maar geen geld of een andere oplossing.
Ik koop al meer dan 40 jaar bij conrad eerst altijd in de winkel in Boekelo nooit geen moeilijkheden gehad
maar schijnbaar is het heel moeilijk voor conrad geworden om zich aan de afspraken te houden.
Ik hoop voor conrad dat ze snel weer op hun oude niveau terug komen.Somfy producten 2000 euro
Conrad leverde een toestel met slijtage. Heb ik geretourneerd en wacht intussen een maand en een half op een oplosing. Geen terugbetaling en geen retour. Ze negeren mijn voj emails naar contact@conrad.nl.. slechte service en geen communicatie.
ICY Box IB-1818-U31
Product zou op voorraad zijn maar nog steeds niet geleverd. Is die voorraad op de maan of zo??
Lucci Ventilator
Ik bestel hier in elk geval niet meer ik heb het vermoeden dat het hier om b keuze gaat. Telkens mankeert er wel wat aan de bestelling. Vorig jaar een Sony kubus wekker gekocht waarbij de digitale verlichting steeds uitviel terug gestuurd nieuwe gekregen nu nog geen jaar later gebeurd het sinds vandaag weer. Gelukkig kun je het resetten door de stekker er even in en uit te halen maar het is niet zoals het hoort. Vorige week ventilator besteld een wat luxere design ventilator kreeg ik een lullig tristar koeltorentje thuis gestuurd. Was volgens klanten service verkeerde pikorder dus weer retour nieuwe gekregen ditmaal de goede. Nu zit er weer een deukje in de zijkant en pootje is aan de achterkant ligt beschadigd. Zag het helaas pas nadat ik de verpakking had weggegooid maar dat had toch niet uitgemaakt ik had geen zin om het weer retour te sturen en weer te wachten tot er een nieuwe kwam om vervolgens af te wachten of deze dan wel goed zou zijn. Ik neem het voor lief sommige zouden zeggen je lijkt wel niet wijs maar ik heb er geen zin meer in. Ik heb geprobeerd een mail adres te vinden dan had ik een foto van de beschadigingen gemaakt en opgestuurd maar je kunt alleen maar bellen of twitteren Ik ga voortaan gewoon weer naar de winkel dan kun je zien wat je koopt en kun je ter plekke na kijken of het artikel goed is. Misschien in de winkel iets duurder maar wel minder ergernis achteraf.
Gardigo 25157 Insectenverschrikker
Bovengenoemd product 30 mei 2020 besteld. Leveringdatum wordt met de week verschoven.
Dometic koelbox
Prijs redelijk,levertijd is afwachten. 27 mei besteld volgens website op voorraad binnen 2 a 3 dagen geleverd 28 mei mail ontvangen levertijd week 23 ik hoorde niets over de levering heb toen contact opgenomen met de klantenservice, kreeg toen te horen dat het artikel pas 12 juni binnen is bij Conrad Electronics.nl. Tot op heden heb ik niets meer gehoord. Je wordt als klant bewust voorgelogen over de levertijden
Marklin locomotief
Geen enkel pluspunt. Ze zetten dingen op hun website die ze niet eens kunnen leveren. En die informatie, dat ze niet kunnen leveren, houden ze achter. Je moet er zelf achter komen om daarna tegen een veel hogere prijs elders te moeten kopen. Kut bedrijf dus. Ze blijven vervolgens spam sturen.
labelwriter
labelwriter besteld voor kantoor. mooie prijs en het type dat ik zocht. 1 dag later geleverd dan ik dacht, maar wel goed ontvangen.
delta schuurmachine
Machine binnen 5 werkdagen leverbaar verschillende mails ontvangen waarin de levering elke week weer werd uitgesteld.
Nu na bijna anderhalve maand nog steeds niets anders ontvangen dan dat de levering vanwege "kwaliteitscontrole" weer een week is uitgesteld. Inmiddels is het weer zodanig dat ik het apparaat volgend jaar pas weer nodig heb. Zal dit apparaat nu elders bestellen want dit is geen doen!Led verlichting
Levertijden komen nooit overeen. Een week geleden lampen besteld en gebeld om na te gaan of de levertijd op de website zeker klopt. 1 week later (4 dagen nadat het bezorgd zou moeten worden) nog steeds niet geleverd.
Geen reactie op klacht
Ik heb al meerdere malen een mail gestuurd over een klacht die ik heb. Tot op heden is er nog geen enkele reactie ontvangen vanuit Conrad.
Heel jammer, want als je iets wilt bestellen zijn ze heel snel.géén levering, géén communicatie !
ik bestelde een muis die volgens de website na 3-5 werkdagen geleverd zou worden en kreeg een maand later nog steeds niets geleverd. Na 2 weken stuurde ik een bericht via het contactformulier en kreeg géén reactie. Ik belde met de klantendienst aan 30 cent per minuut en haakte na 5 minuten in.
HIER BESTEL IK NOOIT MEER IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Artikel niet bezorgd
Artikel besteld dat ruim op voorraad was en binnen 1-3 werkdagen bezorgd zou worden.
6 werkdagen verder is het artikel nog niet verzonden.
Helpdesk neemt na 15 minuten nog niet op.
Vragen via mail worden binnen 7 werkdagen beantwoord.
Wat een service!!!!
1e en laatste keer Conrad
Anderen bekeken ook

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...


Goed of slecht? Wat anderen van dit bedrijf vinden. Het is een bedrijf actief in de telecom en de hosting. Het is een bedrijf waar je terecht kunt ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...