Christine Le Duc

7.1

Bestellen

6

Service

6.7

Prijs

6.9

Levering

66.7%

Zou hier weer kopen

Christine Le Duc

Wat zeggen anderen van Cristine le duc? Er zijn volop verschillende meningen over Cristine le duc. Het is niet vreemd, aangezien het een bedrijf is welke gericht is op erotische kleding en sextoys. De meningen zullen vaak sterk verschillen. Cristine le duc verkoopt sensuele en vrouwvriendelijke erotische kleren en sextoys. Het kan bovenkleding zijn, dameskleding, lingerie, badmode, drogisterij zaken en ook Beauty en Welness artikelen plus Home en living artikelen. Het gaat om kwaliteitsproducten welke net wat meer een erotische twist geven en meer sensualiteit naar boven brengen. Het is mogelijk om naar een van de winkels van Cristine le duc te gaan of om je bestelling via het internet te doen op de website van Cristine le duc. Er is van alles mogelijk en je privacy zal natuurlijk altijd gewaarborgd worden.  Op NederlandReview kun je reviews en beoordelingen lezen over Cristine le duc. Natuurlijk kun je ook je eigen ervaring hier plaatsen. Wat we zeer waarderen. 

Over Cristine le duc

Christine le Duc verkoopt lingerie, fashion items, badmode, seksspeeltjes, drogisterij artikelen en ook verschillende beauty en wellness producten in de slaapkamer. Het is alles wat je nodig hebt voor een mooie en prettige dag of nacht!

Christine le Duc biedt volop artikelen aan waar je van kunt genieten. Je kunt ze kopen op de website van Christine le Duc en ook in een van de winkels. Christine le Duc is aangesloten bij het thuiswinkel waarborg keurmerk, wat je garanties geeft over een goede aankoop online of in de winkel. 
Ook organiseren ze bij Christine le Duc speciale ladies nights, waarbij geen mannen mogen zijn. Het is volop genieten voor de dames van een geweldige avond vol met goodies en leuke dingen voor vrouwen only.



Diensten van Cristine le duc

Christine le Duc biedt verschillende producten aan welke zijn onder te brengen in een aantal categorieën. Deze zijn: 

-    Spannende lingerie
-    Nachtmode
-    Mode
-    Seks toys
-    Home en Living
-    Beauty en Wellness
-    Het strand
-    Drogist


Spannende lingerie

Het is een uitgebreid assortiment van producten voor dames. Voor Christine le Duc is het belangrijk dat het allemaal een goede kwaliteit heeft en dat de consument er volop van kan genieten. 
Het is trouwens ook mogelijk om een verleidingsbon te geven aan iemand. Iets wat natuurlijk iedere dame erg op prijs zal stellen. 

Tips en Klachten over Cristine le duc 

Er is een aparte klantenservice pagina. Hier is een onderdeel opgenomen om een klacht in te dienen. Hier staat duidelijk wat je moet doen en hoe je de klacht kunt indienen. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing van je ontevredenheid dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie van het Thuiswinkel waarborg keurmerk. Het is dus een voordeel dat Cristine le duc is aangesloten bij dit keurmerk. 
Wat vind jij van Cristine le duc?

Graag horen we jouw mening over Cristine le duc. Het is goed om je mening te delen. Anderen kunnen hier hun voordeel mee doen. Omgekeerd kun jij van hun ervaringen en reviews baat hebben. 


Haarlem, hilversum of zwolle? Welke winkel vindt u goed? Lees of schrijf uw mening en deel ervaringen op NederlandReview!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Eitje voor 60€

7.50 retour en ook nog 7.50 als het product ondeugdelijk werkt Nooit meer hier iets kopen dus Dag klant

A

A.E. Fransen

22-09-2021

0

Slecht

Producten retour gestuurd en nog steeds met geld niet terug en dan kijg je een mail dit artikel vergoeden we niet omdat de zegeling is verbroken. Dan moeten ze het niet in een dichte verpakking stoppen en daarnaast bij de ander geleverde producten waren de verzegelingen al verbroken. Daar hoor je mij ook niet over. Heb na meer dan een week nog steeds me geld niet terug. Nooit wat kopen wat een slechte service ppfff

B

B

05-02-2021

0

Lingerie

Twee dure setjes lingerie besteld. Krijg ik een heel ander artikel dan ik besteld heb. Verwachten ze van mij dat ik bij een bibliotheek een label uit print om vervolgens aan weer aan de andere kant van de stad het artikel retour te verzenden. Dan moet ik zelf een nieuwe bestelling plaatsen en moet ik weer verzendkosten betalen. Nog nooit zo'n slechte service mee gemaakt. Ten eerste bestel ik niet voor niets ONLINE ten tweede heb ik nu niet op tijd het bestelde lingerie binnen.

I

Inge

26-07-2020

0

slechte service

super slechte service vooral bij retourzendingen je zit 5 tot 6 weken te wachten op je geld wat terug gestort zou worden als je ze mailt krijg je geen reacties meer alles bij elkaar zeer slecht

M

marcia de bont

20-07-2018

0

PAS OP!! Schandalige behandeling bij CLD!!

Beste lezer, Laat mij beginnen met, PAS OP!! Je verwacht van een dergelijk bedrijf als CLD niet dat ze zich niet houden aan hun wettelijke verplichtingen. Ik ben door mijn Rechtsbijstandverzekeraar al schadeloos gesteld inmiddels, maar wil iedereen behoeden voor een aankoop bij Christine Le Duc / Pabo (zelfde bedrijf) Wat ze doen, neigt naar oplichting. Persoonlijk ben ik ook wel boos, maar voornamelijk verdrietig. Dat mensen zo met andere mensen om gaan. Oprecht verdrietig. Mei 2017 producten besteld bij CLD. Helaas meermaals een defect product ontvangen. Na veel correspondentie destijds en heen en weer gestuur een product ontvangen. Omdat dit heen en weer gestuur zo lang duurde, destijds ondertussen elders al een dergelijk product gekocht en in gebruik genomen. Hierdoor was het later geleverde product door CLD overbodig geworden en is deze tot eergisteren in de doos blijven zitten. Zelfs in de omdoos EN verzenddoos. Dom, maar we hadden ook wel zoiets van...pfff...klaar mee, wat een gedoe met dat bedrijf! Het zal wel goed zijn nu een keer. En ' het zal vast wel goed wezen deze keer ' Enfin, uitgepakt en wat bleek, een VOLLEDIG defect product, alweer! Majah... we zijn wel 5 maand verder... dat snappen wij ook nog wel dat een melding van defect wat vreemd over kan komen. Een nette en lange email gestuurd naar CLD met daarin de defecten beschreven met bijbehorende foto's. Ook uitgelegd dat wij snappen dat het vreemd over kan komen dat je na een half jaar nog eens met een defect komt. Ook vermeld dat ik met de hand op mijn hart kan zeggen dat het product NIET gebruikt is. Maar van het slechts uitgaande, dat het product wél gebruikt zou zijn, dat een dergelijk product na 5maand nog niet defect mag zijn en ik dus de melding wilde doen a: voor de importeur en fabrikant maar b: "samen wil kijken naar een oplossing" Tevens ook aangegeven in dezelfde email dat er al eerder defecte producten zijn geleverd en geretourneerd. Dus eigenlijk was mijn email die ik stuurde aan CLD heel open, eerlijk en transparant vanaf minuut 1. Netjes ontving ik een email van Astrid van CLD. Waarin ze begrip toonde en aan gaf dat het product retour naar hun kon. In diezelfde email beschreef ze hoe dat moest. Vandaag een email gestuurd met de vraag hoe het retourneren precies het beste kan? Want die uitleg in de email van Astrid was mij wat onduidelijk. MAAR i.p.v een nette vriendelijke email terug, kregen we een ietwat onbeschofte email terug met; dat tot tegenstelling wat de dag ervoor gezegd was het product " niet retour mag of geaccepteerd zal worden " Ook eindigen ze de email.. met " het bevreemd ons dat u contact met ons hebt opgenomen" en " Op een nieuwe reactie zal niet meer worden gereageerd" Ik zie die email en denk, huh? wat? hoe? Na 1 email van mij, dit? De ene dag is er niks aan de hand, dan stel je vervolgens een vraag over de verzending en draaien ze bij CLD 180 graden en is de deur meteen dicht!!! Natuurlijk CLD opgebeld en gevraagd of ik met Judith(de verzender van de laatset email) kon spreken... de medewerkster die ik aan de lijn had ging dit vragen " Nee dat is niet mogelijk en ik ga het gesprek beëindigen " Waarop ik toch vraag waarom we als volwassen mensen niet kunnen spreken met elkaar, want mij is niet duidelijk hoe ze tot deze beslissing zijn gekomen? Als je opeens een hele andere beslissing neemt, moet je deze ook onderbouwen. Ook leg ik uit dat Judith in haar email refereert aan " er is met u besproken dat het product niet retour kan " Dit is deels waar, maar door CLD verdraait. En als Judith zich nou even GOED had ingelezen en niet alleen de vraag over retourzending van vandaag maar ook de melding van een dag ervoor had gelezen, had ze geweten dat we niet uit zijn op een omruiling 'omdat het product niet bevalt' Nee, we maken aanspraak op het consumentenrecht, aanspraak op garantie! En dit is na 5 maand nog steeds binnen de 6 maand. De bewijslast ligt binnen 6 maand altijd bij de verkoper. Na 6 maand bij de afnemer. Ik leg aan de telefoon rustig en kalm uit hoe dit mis heeft kunnen lopen bij Judith, dat Judith het retour verkeerd geïnterpreteerd heeft en dat het inderdaad niet slim was het product niet eerder uit te pakken. Maar wat dan ook, een dergelijk product na 5 maand niet defect mag zijn, al was het gebruikt. Ook vraag ik meermaals op de leidinggevende te spreken " niet mogelijk " Op de vraag hoe we dan tot een normaal gesprek kunnen komen word gezegd " stuur maar een brief " Maar 5 min erna zegt ze " op verder correspondentie word niet gereageerd " Ik krijg geen antwoorden, geen uitleg, geen gesprek. De betreffende medewerkster wil niet (inhoudelijk) in gesprek, want dat is de opdracht die ze gekregen heeft. Na discussie, najah, eenzijdig, vraag ik haar nogmaals netjes hoe ik dan wel met hun in een normaal gesprek kan komen om het uit te praten? Het gaat mij allang niet meer om het luttele bedrag maar om de band. Het zou toch fijn zijn als we zonder ruzie verder kunnen samen. Helaas, niet mogelijk. Ze blijft een 'bandje afdraaien' En ze hangt op. Ik bel terug, andere medewerkster, iedereen is inmiddels goed geinstrueerd bij de klantenservice, medewerkster is ronduit onbeschoft, terwijl ik nog steeds netjes ben en keer op keer blijf vragen " kan ik dan met iemand spreken zodat we op zijn minst er samen uit kunnen komen? " Nee " luidt het antwoord! En mevrouw geeft weer aan het gesprek te gaan beëindigen hangt op. Zeer onbeschoft. Maar ik heb nog steeds niet uit kunnen leggen wat er nu mis gaat en tevens geen onderbouwing gekregen vanuit CLD waarom hun standpunt, zonder aanleiding, binnen 24 uur veranderd. Ja ze refereren aan iets wat maanden geleden door ene Wendy is gezegd, dat het product niet retour mag. Dit was inderdaad gericht op 'geen andere keuze kwa product meer gaan maken' Maar DIT gaat om GARANTIE. Dus het beleid wat ze nu doorvoeren rust op onwaarheden en neigt naar liegen vanuit CLD. Want ik als klant heb toch gewoon recht op garantie in Nederland? Wel of niet gebruikt! Ik bel nog een keer, er word meteen opgehangen. Ik bel nog een keer, mevrouw hoort mijn naam en hangt op. Ik bel nog een keer, " we staan u niet meer ter woord, ook uw net gezonden email word niet beantwoord" . Ik bel nog een keer, verbinding word verbroken. Judith tussendoor dus per email netjes benaderd dat ik het fijn zou vinden het in ieder geval uit te spreken, het product of het bedrag boeit mij allang niet meer. Het is een principe kwestie EN ik vind het fijn met iedereen door één deur te gaan. Geen reactie. Er word geen optie geboden er samen uit te komen. Je hoeft het niet eens te zijn, dat kan ook niet altijd. Maar op z'n minst menselijk een gesprek voeren en even samen elkaars meningen bespreken word niet toegestaan bij CLD. Ik heb aangegeven bij CLD dat ik zeer verbaasd bent, verbaast is nog zacht uitgedrukt, er heerst hier pure ongeloof. Waar is de menselijkheid gebleven? Ook heb ik, tussen de 20x dat de laatste medewerkster aan gaf het gesprek te beëindigen, gezegd dat ik het jammer vind dat we er samen niet uit komen en ik het jammer vind als ik openbaar zou moeten gaan met dit verhaal en juridische stappen moet gaan ondernemen. "We kunnen het toch samen bespreken en uitpraten?" "Nee is het antwoord" ferm. Contact opgenomen met mijn Rechtsbijstand. Ik had volgens hun zeker een zaak aangezien het binnen de 6 maand lag. Dat houd in dat de bewijslast dan bij CLD ligt en niet bij de klant. De verzekering maakte in mijn geval een zogenoemde ' kosten-baten analyse'. Dit houd in dat als ze verwachten dat procederen meer kost dan vergoeden hun het bedrag aan je betalen. Dit was bij mij het geval, dus ik ben schadeloos gesteld. MAAR omdat het wel een gegronde zaak hebben, word daar nu onderzoek naar gedaan en zal CLD alsnog op het matje worden geroepen indien hier vanuit beide partijen akkoord op word gegeven. Maar mensen, waar zijn we mee bezig met elkaar? Dit had toch gewoon uitgesproken moeten gaan worden, netjes. Dat er geen ingang is per email, per telefoon of wat dan ook is op z'n minst beschamend te noemen en dan dus ook een WAARSCHUWING voor iedereen: Christine Le Duc / Pabo levert defecte producten en probeert zich op ALLE MOGELIJKE manieren te ontdoen van hun wettelijke verplichtingen. En zwijgt de klant dood. En waarom? Omdat de klant te mondig is gebleken in het verleden. Want wie meld nou een defect aan een erotisch product? Weinig mensen, maar ik wel! Want ik heb rechten! Zowel van de gesprekken, emails en correspondentie is bewijs. Dit zal desgewenst openbaar gemaakt worden, op verzoek. Laten we het eerst netjes houden, en kijken wat CLD nog gaat doen... ik denk vrij weinig.. maar heb in het laatste 'gesprek' nogmaals vriendelijk verzocht dat Judith danwel haar leidinggevende contact met mij op zal nemen. Hier werd niet op gereageerd. Ronduit schandalig dit, nog nooit zo onbeschoft onvriendelijk en vol waanzin te woord gestaan en behandeld, door wie dan ook. Een dergelijk bedrijf zou niet meer mogen bestaan. Mij is er ook alles aan gelegen dit verhaal verder te verspreiden via meerdere mediakanalen. Al kost het ze 1 klant, dan ben ik al blij. En er is altijd wel 1 klant die na t lezen van dit wel zoiets heeft van " hmmm, toch even elders kijken " En daar komt bij, tip van de dag: CLD/Pabo is vaak niet eens de goedkoopste met hun producten kwam ik recent achter. Dus, zoek op hun site het product op (mooie overzichtelijke site) en Google het product daarna even... 9 van de 10x kom je beter uit. Maar nu ben ik een beetje gemeen he? Tja, het slechte in de mens word wel gewekt op deze manier. Met vriendelijke groet, B

B

Berend

02-11-2017

3

de enige 'spannende' winkel waar ik kom

Christine le Duc is de enige 'spannende' winkel waar ik wel eens iets koop. Ik heb ze ontdekt in als winkel, maar online kopen vind ik toch wel wat fijner, want dan ziet niemand wat ik koop. De kwaliteit is altijd goed en ik heb één keer iets moeten retourneren voor de maat, maar dat werd gewoon goed afgehandeld. Meestal pas ik het wel of is het iets dat je niet hoeft te passen als je begrijpt wat ik bedoel. Wel jammer dat de winkel aan het Spui nu is gesloten, want daar ging ik soms wel naar binnen!

G

geen naam

17-12-2016

0

mooie spannende lingerie

een winkel met mooie spannende lingerie online kopen wordt netjes discreet verpakt daarom bestel ik hier graag.

M

miepie

27-08-2016

0

Vrouwvriendelijke winkel voor seks artikelen

de enige 'sekswinkel' waar ik gewoon iets bestel af en toe. De meeste van die winkels vind ik zo goor en ordinair, deze is echt een stuk vrouwvriendelijker. Zowel de winkels als de website.

A

Anneliese

14-06-2016

0

discreet verpakt lekker stiekem spulletjes kopen

Verpakking is discreet en niemand weet dat jij spannende spulletjes voor jezelf hebt gekocht. Durft er iemand wel zo'n winkel in te gaan dan?? Christine le duc zit ook nog in van die drukke winkelstraten, mij niet gezien hoor! Straks ziet iemand me!! Maar online gaat het dus heel goed en op de verpakking staat ook niet in koeienletters waar het pakje vandaan komt ofzo, daar was ik blij mee!!

.

....lalalaala

10-01-2016

2

Snelle levering, mooi setje

Had een setje besteld en dat werd sneller geleverd dan gedacht, dus heel blij daarmee. Maar hij zit wel een beetje te strak, kennelijk valt het kleiner dan online is aangegeven. Dus ik moet gaan ruilen, maar dat zou gewoon moeten kunnen, gelukkig.

A

Anouk

06-11-2015

0

Wel erg keurig

Christine le Duc is duidelijk niet een echte seksshop, want alles is erg keurig. Die kleding bedekt veel en de 'toys' zijn alleen van die simpele vrouwendingetjes. Niet mijn ding.

F

F.

21-10-2015

0

5 euro korting via nieuwsbrief!

Wilde jarretels online kopen en toen zag ik dat ik 5 euro korting kreeg als ik me zou aanmelden voor de nieuwsbrief. Dat scheelt toch weer wat! :-D

F

Fransie

09-10-2015

0

online kan ook hihi

hihihi hier loop ik weleens langs maar ik durf er nooit in eigenlijk. zie nu dat het ook online kan, misschien dat ik dat wel durf?

J

Jessica

30-09-2015

0

Spannende producten

In zo'n winkel zou ik nooit durven komen, getsie. Maar online durf ik soms wel. Dit is een van de weinige websites die niet heel smerig zijn enzo, ik vind de stijl erg mooi. Dus dan durf ik ook eerder iets te kopen. Spannend, hoor!

M

ME

30-09-2015

0

prima winkel

(betsuperlingerie setje gekocht. zit lekker en heel blij mee. Leuk assortiment met veel keuze! (bestellen weet ik niet wat ik heb het in de winkel gekocht)

S

Sifra Oomij

08-08-2015

0