Ervaringen CardPile

Hou je van spelletjes spelen? Dan struin jij vast wel eens wat speelgoedwinkels af om te zien of ze je favoriete spel verkopen. Maar misschien is het wel makkelijker om te zoeken in een winkel die zich volledig op spelletjes richt. Maar wat voor winkel is dat? Één winkel die spelletjes verkoopt is CardPile. Maar wat voor kwaliteit spelletjes zullen ze verkopen? Zullen de kaarten van hun kaartspellen langer meegaan dan een paar keer spelen? Zullen hun bordspellen voor avonden lang plezier kunnen zorgen, of ben je ze zo zat? En kun je vertrouwen op hun bezorgservice en klantenservice om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant bent? De enige mensen die je dat kunnen vertellen zijn de klanten die al eens bij CardPile hebben geshopt. Lees hun review om te zien of zij hun favoriete spel op CardPile hebben kunnen vinden. Hun ervaringen, oordelen en meningen kunnen je helpen beslissen of shoppen bij CardPile een goed idee is of niet.

Over CardPile
    CardPile is een winkel die spellen verkoopt. In hun winkel kun je allerlei soorten spellen vinden. Ze hebben bijvoorbeeld een assortiment legspellen zoals Kolonisten van Catan (Settlers of Catan), Quadropolis en Caverna. Ook kun je er terecht voor verschillende kaartspellen zoals Avalon, Dixit, Elysium enzovoort. Small World is één van hun bordspellen en heeft verschillende versies en uitbreidingen. Hun afdeling coöperatieve spellen bevat onder andere Pandemic, Unlock, Ghost Stories, Mysterium, Mice and Mystics en Shadows over Camelot. In hun sectie deductieve spellen kun je onder andere Jack the Ripper & West End Adventures, Sheriff of Nottingham, Sherlock Holmes Consulting Detective en nog wel meer vinden. Verder zijn er nog verschillende dobbelspellen, strategiespellen, treinspellen, familiespellen en fantasiespellen. En er zijn wat core games van populaire franchise zoals Yu-Gi-Oh, Magic The Gathering en Marvel Dice Masters. Er zijn spellen voor kinderen vanaf 8 tot volwassenen. En er zijn spellen voor 1-4 spelers, maar sommigen kunnen zelfs met 13 spelers gedaan worden. Dus van wat soort spellen jij en degenen waarmee je meestal een spel speelt ook houden, CardPile heeft vast wel iets wat jullie kunnen waarderen.

De grootste collectie Pokémon kaarten ter wereld.

Diensten van CardPile
    De spellen van CardPile kunnen online besteld worden. Je kunt er dan voor kiezen het spel thuis te laten bezorgen door de bezorgservice van CardPile. Op die manier hoef je niet zelf naar de winkel en kan je meteen aan de slag zodra het spel arriveert. CardPile heeft ook nog een klantenservice die je kan helpen als je tegen een probleem aan loopt.

Klachten, Complimenten en Tips voor CardPile
    Heb je al eens eerder een spel bij CardPile gekocht? Dan ben jij degene die we zoeken. Ben je bereid ons wat meer te vertellen over deze spellenwinkel? Hoe makkelijk was het een spel te bestellen via hun winkel? Wat vond je van de kwaliteit van hun kaarten en spellen? Was et spel snel thuisbezorgd? En was hun klantenservice bereid om naar je klacht te luisteren? Schrijf je eigen review en laat ons weten wat jij echt van deze spellenwinkel vind.

Zullen de spellen van CardPile veel plezier bezorgen? Lees reviews over hun kaartspellen, strategiespellen, deduciespellen, fantasiespellen en meer.

CardPile

10