Bonprix

Alle reviews

Bonprix

40% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (95)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ticket-ID 100687730

    Negatieve service houding!
    Ik bestelde kleding in aug 2021. De bestelling werd gesplitst in twee leveringen. Eén met alle artikelen, op een artikel na dat ze de volgende dag apart opstuurden. Na een paar dagen heb ik alle goederen op dezelfde manier teruggestuurd. Twee pakketten, op dezelfde dag op hetzelfde post.nl punt met een paar minuten verschil i.v.m. afhandeling registratie.
    Een paar maanden later kreeg ik een aanmaning om te betalen voor een ontbrekend pakket met een artikel. Ik belde en vroeg waarom. Het antwoord was dat ze maar een pakket hadden ontvangen met een retourbevestigingslabel. Na uitgelegd te hebben dat ik twee retourbevestigingslabels van post.nl had, stuurden ze me een document dat ik moest invullen en terugsturen, zogenaamd voor hun administratie. Ik deed wat ze hadden gevraagd en ik heb kopie van de retourbevestigingslabels van post.nl van de teruggestuurde goederen bijgevoegd.
    Nu heb ik een bestelling geplaatst waarbij ik een bedrag heb betaald dat zes keer zo hoog is als het bedrag dat ze beweren dat open staat. Ze hebben mijn volledig betaalde bestelling geblokkeerd en beweren nog steeds dat ik een openstaand bedrag heb.
    Dit is echt onaanvaardbaar en er is geen enkele rechtvaardiging voor. Ik zou er begrip voor hebben als ze een bedrag zouden inhouden dat gelijk is aan het openstaande bedrag totdat ze de zaken hebben opgelost, maar niet een bedrag dat zes keer zo hoog is!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ballerina's

    Ik heb 2 paar ballerina's besteld Bij Zalando waarvan 1 paar goed zat de andere waren te klein ,ik heb een mail gestuurd naar de partner van Zalando
    SE Valesska- Gertstrabe 5
    10437 Berlijn
    Duitsland
    Mij is netjes gevraagd de te kleine ballerina's terug te sturen en een maat groter te bestellen dat heb ik gedaan ik zou de ballerina's voor dezelfde prijs ze waren in de aanbieding + 20% korting mogen ruilen , het prijsverschil zou verrekend worden ik heb vertrouwen dat ze dit ook zullen doen 🤔 de € 78,00 die ik nu extra hebt betaald aan de opnieuw bestelde ballerina's terug boeken op mijn rekening .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hopeloos

    Zowel via het contactformulier als via de telefoon wordt ik consequent, zonder mogelijkheid tot een andere communicatiekanaal naar 'Mijn BONPRIX" verwezen. Echter juist dat systeem werkt niet naar behoren! Een al jaren geleden afgesloten bankrekeningnummer kan niet veranderd worden. Dan maar geen geld terug is blijkbaar de policy bij BonPrix. Ook al kunnen ze uiteraard zien vanaf welke rekening er betaald is, erop terugstorten blijkt een onmogelijke opgaaf te zijn. Een bijzonder klantonvriendelijke ervaring en een al weken lopende continuing story.

    al 3dagen aangemeld postnl nog steeds niks ontvangen postnl ook niet

    KLOTE SERVICE ! ZO JULLIE ZIJN WEER KLANTEN KWIJT!!!! GA ZO LEKKER DOOR HUFTERS!!!! ZO WAT EEN SERVICES HOOR TISSS ????

    Niet bestellen nu bij Bonprix nu de corona heerst vaak gemaild en gebeld ze geven het aan druk te hebben bij de TNT maar heb helaas na een maand nog niks ontvangen zeer jammer straks krijg ik mijn zomer kleding nog na de zomer als het zo doorgaat
    Dus nee geen online bestelling meer voor mij

    Ja, heel jammer..overal is het vertraagd op hun website geven z3 nu 5 tot 9 dagen aan. Echter al op 8 april bestemd en nog steeds niet verstuurd. Vanmorgen gebeld. Half uur in de wacht gestaan om te horen dat we nog 2 weken geduld moeten hebben...wtf..??

    Wat een drama. Bij de bestelling alles op voorraad. wacht nu al 2 wk. al 2 z gebeld ja de bestelling van 7,8,9 april daar is iets mee fout gegaan sorry zeggen ze dan. nu net mail gehad is het ineens niet op voorraad. ze beloven van alles, ho maar kan nog weken duren. Niet meer bestellen

    Wat een waardeloze service hebben ze bij bonprix de ene naar de andere smoes eerst gegevens konden ze niet verwerken hoezo niet heb vaker besteld en het was per ideal betaald dus toen was het corona en nu is het druk dit was dus de laatste keer service hebben ze nooit van gehoord

    Waardeloos bedrijf. Gebruiken corona als smoes om te laat te leveren. Andere bedrijven (Wehkamp, Bol, Amazon etc.) leveren wel op tijd of hooguit een dag te laat. En terugbetalen daar heeft Bonprix nog nooit van gehoord. Wacht al 2 weken op m'n geld. En verzendkosten krijg ik (ondanks annulering) niet terug. Waardeloos bedrijf, waardeloze klantenservice. Mensen trap er niet in, wees gewaarschuwd.

    Waardeloos bedrijf kastje gekocht laats maart terug gestuurd niet wat ik er van verwachte. Nog steeds mijn geld niet terug.na 6 keer telefonisch contact brief gestuurd met ophaalbewijs van kastje.laatste antwoord word nou uitgezocht op het hoofdkantoor in het buitenland. Nou dit is de eerste en de laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb,dit is echt een slecht bedrijf

    Ik ben heel tevreden over bon prix. bestel er al jaren. Leuke mode voor niet te veel geld. Je krijgt wat je ziet op het plaatje. En het wordt duidelijk omschreven dus ik hoef eigenlijk nooit iets terug te sturen. Het valt nooit tegen.

    Ik wacht inmiddels ook al een maand op m’n geld van 2 badkamerkasten. Allerlei excuses, standaard antwoorden en schijt aan herroepingsrecht.
    Als ze zo doorgaan kunnen ze wel stoppen met de webshop. Ze houden weinig klanten over zo.

    Ik wacht nu al 3 dagen op een "terugkoppeling", zoals de klantenservice dat noemt. Heb vorig weekend een bestelling gedaan, netjes betaald en geen bevestigingsmail gehad, dus ook geen producten ontvangen. Na telefonisch contact, bij een vorige klacht werd er niet gereageerd op mijn mail, werd mij "terugkoppeling" binnen 2 werkdagen beloofd. Ik denk dat zij een andere kalender hanteren dan ik. Dit is hun 4de misser naar mij toe en ik overweeg mijn account bij hun op te heffen. Ik ga zeker weten niet meer bestellen bij bonprix.

    Blij dat ik dit optijd lees allamaal ,zou net een jas bestellen ,zolang op terugstorting van je geld wachten maar als jij niet optijd betaald dan word de rekeing verhoogt

    06-10-2020 pakket retour gestuurd , is bij Bonprix op 7 October om 21.30 in ontvangst genomen.
    Vandaag 21-10 nog steeds geen retour geld op mijn rekening. Helaas geen net bedrijf , gaat slecht met klanten om.

    Plus en min punten, nou heb tot nu toe alleen maar min punten en dat nadat ik voor het eerst heb besteld, nu al een week verder en nog is het niet verzonden. Sorry hoor maar dan met slap excuus komen dat het druk is bij post nl. Waarom word van andere bedrijven dan wel gewoon netjes bezorgd met Mischien 1 dag vertraging en dat zelfs net voor de kerst????????
    Nu al niet tevreden, denk je snel wat in huis te hebben, kan net zo goed gewoon bij Alie express bestellen dan weet je van tevoren dat je fucking paar weken moet wachten. Maar toch niet bij zo'n bedrijf als bonprix met hun mooie reclames, over een jaar hebben jullie nog maar weinig klanten over op deze manier, zeker als je kijk naar hoeveel negatieve reacties er zijn. Nu voor mij ook de 1ste maar zeker ook de laatste keer dat ik hier bestel. Fucking een week verder en pakket moet nog klaar gezet worden, en ja dan zeggen dat het aan post nl ligt yeah right.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verduisteringsgordijnen 5 stuks bestel nummers 927237

    Hallo ik wou ook even een review geven over mijn gordijnen ,deze zijn erg mooi alleen zijn het geen verduisterings gordijnen de zon komt er toch een beetje door mijn vorige gordijnen waren niet verduisterend maar verduisterde meer dan deze en dat vind ik wel jammer, maar verders zijn het prachtige gordijnen maar als ik dat had geweten had ik toch andere gordijnen genomen die beter verduisteren ,verders ben ik erg tevreden over BonPrix .

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleding

    Kleding ziet er in het echt heel anders dan op de website en maten vallen te vaak anders. Hierdoor ben je bijna verplicht om meerdere maten te bestellen. En vervolgens als je niks neemt omdat het tegenvalt mag je lekker verzendkosten gaan betalen. Vind ik uiterst klantontvriendelijk.
    Laatst ook een ruoling gedaan en alsnig mag ik verzendkosten betalen.
    Bah verwijder alsjeblieft mijn account en ik bestel nooit meer!!!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn vrouw heeft iets gekocht

    We betalen altijd netjes en snel. Volgens BonPrix hebben we de factuur niet betaald en ook niet gereageerd op een aanmaning. Het eerst dat we zien is een 2e aanmaning. Inmiddels is het oorspronkelijke bedrag met 2x 10 Euro verhoogd. We betalen maar want voor 64 Euro ga we geen gezeur aan, maar er wordt nooit meer iets gekocht bij BonPrix. Ik verdenk ze ervan van de aanmaningskosten een verdienmodel te hebben gemaakt.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Meerdere bestellingen retour gezonden.

    Meerdere "onaangebroken" artikelen een dag later retour gezonden. Dan duurt het vervolgens 4 weken voordat de retourzending allerlei stations paseert. Stuur je een mail of ze enig idee hebben wanneer ze het teveel betaalde bedrag aan je terug storten..krijg je een korte reactie ..ja dat kan nog wel 4 weken duren .... dus 2 maanden wachten op mijn geld!! Ik bedenk me wel 2x voordat ik hier nog iets bestel.

    Schandalig idd

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Leuke zomerjurkjes bij Bonprix

    Ze hebben bij Bonprix een leuke collectie Bodyflirt jurkjes. Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief dus kijk altijd op Bonprix wanneer een nieuwe collectie komt. Soms is een artikel uitverkocht, maar staat het wel op de site. Ik heb mijn laatste bestelling, sandalen en bodyflirt jurkje, gratis gekregen. Dom van Bonprix, maar ze hebben mijn bestelling retour verwerkt. Dus ik kreeg het bedrag weer teruggestort.

    Beste medewerkenden,

    Ik heb in het geheel geen kritiek . Goede ervaringen.
    Echter ik heb wel een drukwerk sticker op mijn deur omdat ik geen reclame wens te ontvangen.
    En ik ontvang drukwerk van bon prix.
    Vandaag stond mijn naam weer op de catalogus en werd deze weer in de brievenbus gegooid.
    Hopelijk kunnen jullie dat ook voor mij oplossen.
    U kent de bezorgers,
    De kinderen aanspreken op hun gedrag lukt niet. Deze kinderen luisteren niet naar wat ik tegen hun zeg. mogelijk kunt u iets regelen?

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Van alles, bestel hier al jaren.

    Prima bedrijf, laatste jaren verbeterd, er wordt vlot geleverd, bestellen, retourneren, het is allemaal goed te doen!
    Prijs/kwaliteit is ok.

    Wat Ik jammer vind, en da's bij bijna alle kledingshops, dat er nooit rekening wordt gehouden met dikkere bovenbenen bij de grote maten, tussen de benen ontstaan vaak gaten door schuring, zou mooi zijn als daar eens iets op gevonden wordt!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heren boxershorts

    Boxershort besteld voor mijn man. Na een keer dragen was het elastiek volledig uitgerekt. Hij kon ze niet meer dragen. Voor de duidelijkheid de boxers zaten beslist niet te strak. Even over en weer gemaild en ik kon de boxers zonder enig probleem terugsturen. Dit is toch geweldige service. Petje af voor Bonprix 👍🏻😀

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Badkamermeubel

    Vorige week bleek een geleverd meubel vanwege de slechte wijze van verpakken en/of de wijze van hanteren bij PostNL kapot, 2 van de zijwanden waren in meerdere stukken gebroken zelfs (!!). Het meubel is daarmee volledig onbruikbaar. Hierop dus meteen maar naar de klantenservice gebeld, waar een vriendelijke medewerkster een retouraanvraag aangemaakt heeft welke direct ook gepland werd voor vandaag. Hiervan zou ik een bevestiging ontvangen (deze heb ik), en een link voor tijdstip vanuit PostNL de dag vantevoren. Ook afgestemd dat ik een vervangend artikel zou ontvangen, en er dus geen terugbetaling van toepassing was. So far, so good. Vandaag echter nog steeds geen link met afspraak planning retour vanuit PostNL, dus vanochtend maar de klantenservice gebeld aangezien ik daardoor vermoed dat er iets mis gegaan is bij het boeken van de retourafspraak door de medewerkster. Waarbij een zéér onvriendelijke andere medewerkster mij wist mede te delen dat er niks in het systeem stond behalve een retour die op een terugbetaling zou uitdraaien (wat ik expliciet niet wilde en ook niet de afspraak was, ik wil een vervangend intact product!), zij geen gegevens had van een retourophaalafspraak en daar ook geen informatie van kon achterhalen want de service weet blijkbaar niks van dingen die ze regelen. De mededeling was dat ik maar gewoon thuis moest blijven tot half 10 vanavond in de hoop dat er iets bekend was bij PostNL en die ergens vandaag wellicht op komen dagen. Als dat niet zo was had ik gewoon pech. En daarbij kwam nog, áls het meubel retour gehaald wordt, mag ik 3-4 weken wachten op de retourbetaling (die niet afgesproken was, en ook nog eens 10 euro lager is dan ik betaald heb) en ik moet sowieso zelf maar opnieuw bestellen incl. opnieuw verzendkosten als ik een vervangend product wil want het kapot geleverde product wordt niet vervangen. Oftewel: de klant draait voor de slechte service op, en dat wordt op een wijze medegedeeld die zwaar beneden de maat is. Dit was eens maar nóóit weer bestellen bij Bonprix.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    T shirt met ankerprint

    Ik heb maat 40/42 maar omdat het van Bonprix altijd te groot valt 36/38 besteld. Uitgepakt en niet overdreven zag het eruit als 46/48. Gelijk retour gestuurd. Met verzendkosten was het bijna €22 en ik kreeg maar €16 teruggestord. €5 ver,zendkosten waren blijkbaar voor mij zelf. Never nooit meer bestel ik iets meer van Bonprix. Klaar mee.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Div

    Alleen minpunten
    Waarom staat er in lijst met sterren niks over retouren
    Als je iets verkeerd besteld ben je je geld een maand kwijt
    Toezeggingen over terugbetalen worden niet nagekomen
    En als op de site 2 weken na ontvangst retour staat terugbetaling zal het nog minimaal een week duren voor je je geld hebt
    Ik kreeg mails van retourenvelop op 9;april. Nu nog geen geld op de 25 …. Ik belde het wordt 1 deze dagen over gemaakt
    Waarom moeten klanten wachten op interne afwikkeling terwijl ze bericht ontvingen van retour?
    En waarom duurt een betaling meer dan een week . Als ik iets over maak is het gelijk bij ontvanger bijgeschreven.
    Mensen die telefoon beantwoorden en mails komen niet verder dan standaard antwoorden . Heb op fb en Twitter mensen gewaarschuwd voor bovenstaande

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Niks

    Zo jammer dat nachtkleding niet in jullie woordenboek voorkomt. En ik heb echt alle mogelijkheden geprobeert. Het is een drama. Helemaal als je voor heren nachtkleding gaat zoeken. Gemiste kans!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hele nieuwe garderobe i.v.m afvallen

    Ik heb alleen maar pluspunten. Snelle levering, kleding en schoenen passen precies, kleding is mooi en goed afgewerkt en betaalbaar. Ik ben heel blij met bonprix. Ik hoop dat het zo blijft. Dikke 10 met een griffel.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kleren

    Flink bedrag aan kleren bij deze winkel besteld. Ik zou vandaag het pakket thuis krijgen, niemand bij mij geweest wel gemarkeerd als geleverd door PostNL. Waar? Wie weet, maar PostNL kan dus blijkbaar niets voor mij betekenen. En na dat ik Bonprix belde om dit te melden, krijg ik te horen dat ik niet wachten tot 24-3 om te kijken hoe ze mij verder kunnen helpen. Belachelijk! Ik had een outfit dringend voor donderdag nodig, nou dat kan ik in ieder geval vergeten. En mijn geld? Wanneer krijg ik de kleren waarvoor ik netjes en meteen betaald voor heb? Allemaal vragen zonder antwoorden. Heel slecht dit!
    Nul oplossing voor mijn probleem!

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Trainingsbroeken

    Weken geleden retour gezonden mijn geld nog steeds niet terug

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zwarte broek

    Broek was netjes verpakt, maar bij het openen 🤮 voor achter van boven tot beneden vol met honden haren!!! Echt te smerig.
    Maar hoe dan,hoe kan het dat bonprix dit weer terug neemt en het aan iemand anders het weer aanbied?
    Schandalig en te smerig dit.
    Aardige Mevrouw aan de lijn en bood excuses aan.
    Maar goed al het werk wat je er weer mee hebt!!!
    Dus voor degene die mijn bestelde broek weer lekker terug in het zakje gedaan heeft BEDANKT!!!!
    JAMMER dat ik geen foto kan plaatsen.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    niet meer

    Onderwerp: Bonprix Administratie Puinhoop, Onterechte Aanmaning.
    Beste Dame/Heer
    Hierbij wil ik een klacht neerleggen betreft het sturen van onterechte aanmaningen die aan mijn vrouw gericht zijn, deze is onder haar eigen naam klant bij u onder dit account staat bij betalen 0,00.
    Wij senioren 75+ jaar worden al 4 maanden geteisterd met onterechte aanmaningen
    Bonprix stuurt de aanmaningen steeds naar het verkeerde Naam- adres- en huisnummer en verkeerd accountnummer.
    Deze komen terecht bij onze buren, en die komen ze weer naar ons brengen, omdat bonprix een achternaam heeft gekozen die bijna hetzelfde is als onze achternaam van mijn man die geen account heeft, namelijk met een R erin, de echte wanbetaler heeft een achternaam zonder de R.
    Zo weet de buurman dat wij een achterstand van betalen hebben, wat dus niet waar is, zo weet ook het halve appartement het al, dat wij een wanbetaler zijn, wat dus onterecht is, en schande.
    Uw administratie is niet in orde, en de man die de aanmaning stuurt is Dennis ……… deze heeft met nattevingerwerk maar een naam uitgezocht die het dichtst bij onze naam komt. Daaruit blijkt maar weer eens dat deze man zonder te verifiëren, zeer onzorgvuldig heeft gehandeld en dat is u administratie aan te rekenen!
    Tot overmaat van ramp heeft deze man ons nog maar eens een incassobureau EOS op ons dak gestuurd, die ons vraagt om maar eventjes een bedrag van €193,81 te storten, wat ik natuurlijk nooit ga doen
    Telkens als er weer een aanmaning wort gebracht is ben ik helemaal overstuur, en mijn man kan weer met een migraine aanval naar bed wij hebben er slapeloze nachten van, omdat ik geen mogelijkheid zie om dit probleem op te lossen omdat de klantenservice mij niet kan of mag met de administratie doorverbinden.
    Ik heb diversen keren de klantenservice gebeld, en die zeggen ook, u hebt geen achterstand, maar er is niemand die er iets aan doet, of ik krijg het antwoord we kunnen de aanmaningen niet tegen houden, of gooi het maar in de prullenbak, maar daar is het probleem niet mee opgelost!
    Ook is mijn verteld dat een medewerker binnen 2 dagen contact met mij zou opnemen, echter dat is ook niet gebeurt.
    Ook heb ik een aangetekende brief gestuurd naar hoofdkantoor maar daar wordt ook niet op gereageerd.
    Daarom wil ik nu genoegdoening, voor laster en smaad voor al het leed dat u ons 4 maanden heeft aangedaan.
    Groet Francisca
    De klantenservice van bonprix Mevr. Anna heeft geantwoord, mijn excuses voor dit ongemak, en ik krijg nu een kortingsbon van 20% op de volgende aankoop, wat ik natuurlijk niet ga doen, wegwezen bij deze firma ik wil er niets meer mee te maken hebben, en ga nooit meer bestellen.
    Conclusie: Beste mensen zo zie je maar dat je van de een op de andere dag als onterechte wanbetaler weggezet worden, door de firma Bonprix.

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    jas

    ik ben tevreden met bonprix, alleen een bestelling ging mis, maar was fout van post nl, die heb wel mijn bestelling gescand maar niet bezorg! nog steeds niet!

    bonprix heeft mijn bestelling bezorg, ik ben zeer tevreden met klanteservice van bonprix.

Anderen bekeken ook

MUCHACHOMALO
2 reviews

Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...

Hipinderegen.nl
4 reviews

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...

Kleren.com
2 reviews

Wanneer je op zoek bent naar een leuke nieuwe outfit, en eigenlijk helemaal fan bent van een bepaald merk omdat dat nu eenmaal het lekkerst zit, ka...

Sinner
5 reviews

Heeft u een sport zonnebril, skihelm, skihandschoenen, skibril of iets heel anders gekocht bij Sinner? Deel hier uw review over deze webshop. Daar ...

Bonprix

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Bonprix is een online shop waar je online kleren kunt kopen. Online kleding kopen is een trend welke alleen nog maar verder groeit. Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen van reviews over dit bedrijf. We weten zeker, dat ook jij zult genieten van de mogelijkheden om een eerlijke mening achter te laten over hun. Je mening mag positief zijn en ook negatief. Op die manier is het immers mogelijk voor een ander om een eerlijk beeld te krijgen van een organisatie en een bedrijf als Bonprix. Wanneer je ze al kent is het slim en goed om juist je mening over hun achter te laten op NederlandReview. Anderen kunnen dan ook een goed beeld van hun krijgen. Al vast bedankt voor het achterlaten van je positieve of negatieve review over Bonprix.  

Over Bonprix
Bonprix is een onderdeel van de grote OTTO groep. Natuurlijk ken je ze nog wel van die grote dikke catalogussen. Het is een wereldmarktleider op het gebied van kleren verzenden. In 1968 zijn ze in Duitsland gestart en later internationaal uitgegroeid. Al snel kwam er Frankrijk, Polen, Italië, Engeland, Rusland en ook Nederland bij plus België.  

Het succes van Bonprix ligt hem in de grote Europese collectie welke gebaseerd is op een goede dienstverlening gericht op haar klanten. Sinds 2004 is Bonprix in Nederland actief. Er zijn meer dan vier miljoen catalogi per seizoen. Er is altijd wel iets moois te zien in hun collectie. Ze weten er een groot publiek mee aan te spreken. Voor iedereen is er eigenlijk wel een outfit.  De hele familie kan zich kleden bij Bonprix.  De redenen hiervoor zijn simpel:

•    Alle maten voor dezelfde prijs.
•    Eenvoudige en gemakkelijke betalingsvoorwaarden
•    Gekarakteriseerde catalogi voor iedere leeftijd 
•    Gevarieerde collecties voor de hele familie, met streng gecontroleerde kwaliteitsproducten.
•    Gebruiksvriendelijke bestelmogelijkheden  
•    Persoonlijk contact met de bonprix consulentes  

Scherpe prijzen zijn de basis van het succes van Bonprix. 

Bonprix diensten
Bonprix heeft een groot scala aan diensten waar je gebruik van kunt maken. Het is mooi om te zien wat er allemaal kan. Kies ook voor de mooie mode van hun. 

Klachten, tips en complimenten over Bonprix
Natuurlijk kan er een keer wat misgaan bij Bonprix. Het is goed om dan de klacht kenbaar te maken en om van je te laten horen. Het kan per mail, per post, per telefoon! Vervolgens mag je een reactie van hun verwachten. Hierna kun je een review over Bonprix op NederlandReview achterlaten. 

Heb jij ervaring met Bonprix? 
Wacht niet langer! Geef jouw mening over dit bedrijf op NederlandReview. Het is goed om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een oordeel te geven over een bedrijf. Wacht niet langer! Deel met anderen wat jij van dit bedrijf vindt. 

 

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Goed of slecht? U kunt het hier lezen zodat u weet of de bestelling op tijd aankomt en ze doen wat ze beloven. Lees beoordelingen bij NederlandReview

}