Bonprix

5.5

Bestellen

3.4

Service

5.5

Prijs

4.5

Levering

40%

Zou hier weer kopen

Bonprix

Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Bonprix is een online shop waar je online kleren kunt kopen. Online kleding kopen is een trend welke alleen nog maar verder groeit. Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen van reviews over dit bedrijf. We weten zeker, dat ook jij zult genieten van de mogelijkheden om een eerlijke mening achter te laten over hun. Je mening mag positief zijn en ook negatief. Op die manier is het immers mogelijk voor een ander om een eerlijk beeld te krijgen van een organisatie en een bedrijf als Bonprix. Wanneer je ze al kent is het slim en goed om juist je mening over hun achter te laten op NederlandReview. Anderen kunnen dan ook een goed beeld van hun krijgen. Al vast bedankt voor het achterlaten van je positieve of negatieve review over Bonprix.  

Over Bonprix

Bonprix is een onderdeel van de grote OTTO groep. Natuurlijk ken je ze nog wel van die grote dikke catalogussen. Het is een wereldmarktleider op het gebied van kleren verzenden. In 1968 zijn ze in Duitsland gestart en later internationaal uitgegroeid. Al snel kwam er Frankrijk, Polen, Italië, Engeland, Rusland en ook Nederland bij plus België.  

Het succes van Bonprix ligt hem in de grote Europese collectie welke gebaseerd is op een goede dienstverlening gericht op haar klanten. Sinds 2004 is Bonprix in Nederland actief. Er zijn meer dan vier miljoen catalogi per seizoen. Er is altijd wel iets moois te zien in hun collectie. Ze weten er een groot publiek mee aan te spreken. Voor iedereen is er eigenlijk wel een outfit.  De hele familie kan zich kleden bij Bonprix.  De redenen hiervoor zijn simpel:

•    Alle maten voor dezelfde prijs.
•    Eenvoudige en gemakkelijke betalingsvoorwaarden
•    Gekarakteriseerde catalogi voor iedere leeftijd 
•    Gevarieerde collecties voor de hele familie, met streng gecontroleerde kwaliteitsproducten.
•    Gebruiksvriendelijke bestelmogelijkheden  
•    Persoonlijk contact met de bonprix consulentes  

Scherpe prijzen zijn de basis van het succes van Bonprix. 

Bonprix diensten

Bonprix heeft een groot scala aan diensten waar je gebruik van kunt maken. Het is mooi om te zien wat er allemaal kan. Kies ook voor de mooie mode van hun. 

Klachten, tips en complimenten over Bonprix

Natuurlijk kan er een keer wat misgaan bij Bonprix. Het is goed om dan de klacht kenbaar te maken en om van je te laten horen. Het kan per mail, per post, per telefoon! Vervolgens mag je een reactie van hun verwachten. Hierna kun je een review over Bonprix op NederlandReview achterlaten. 

Heb jij ervaring met Bonprix? 

Wacht niet langer! Geef jouw mening over dit bedrijf op NederlandReview. Het is goed om te zien welke verschillende mogelijkheden er allemaal zijn om een oordeel te geven over een bedrijf. Wacht niet langer! Deel met anderen wat jij van dit bedrijf vindt. 


 


Lees nu! Ervaringen over dit bedrijf! Goed of slecht? U kunt het hier lezen zodat u weet of de bestelling op tijd aankomt en ze doen wat ze beloven. Lees beoordelingen bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (105)

Zonnejurkjes

In de bestelbevestiging die ik via mijn email ontving na mijn bestelling stond duidelijk dat ik €0,00 verzendkosten hoefde te betalen. In de factuur waren echter wel verzendkosten berekend. Toen ik hierover reclameerde kreeg ik te horen dat nu eenmaal in de voorwaarden staat dat de klant de verzendkosten betaalt, tenzij er gebruik is gemaakt van een kortingcode. Maar achteraf alsnog verzendkosten in rekening brengen is niet netjes en mag zelfs niet. Ik heb contact gehad met een consumentenorganisatie en die bevestigde mijn vermoeden: het mag niet! De klant betaalt wat er tijdens de bestelling afgesproken wordt! Ook op deze mededeling kreeg ik wederom de voorwaarden toegestuurd. Ik ben jarenlang een goede klant geweest, maar dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Oké, het gaat maar om € 4,95, maar het gaat mij ook om het principe...Mij zijn ze kwijt als klant. En hoewel ik twee weken geleden al verzocht heb om mijn account en al mijn gegevens te verwijderen, bestaat mijn account nog steeds. Om moedeloos van te worden...

J

Jem Hermsen

10-08-2023

0

Dameskleding

Waar blijft mijn pakje ?? 31/05 /2023 dameskleding besteld voor ruim 232 euro . Nu 19/06/2023 Nog steeds niets ontvangen. 100 keer gebeld en gemaild naar jullie .Van allerlei loze beloftes van jullie .En nu tot op heden nog geen pakje ontvangen en of mijn geld terug gestort. Nee helemaal niets van deze beloftes .Helemaal niks. Ik ben al jarenlang klant bij jullie in Nederland en in Spanje .En nu word je zo slecht behandeld als klant .Schandalig. Jullie zijn verantwoordelijk dat ik mijn pakje krijg .Zoniet mijn geld terug . Ik sta jullie om de dag te bellen .Kunnen jullie zien in jullie systeem. Mijn klantnummer in Nederland is 130811116 Nou AUB .Zorg dat dit nu heel snel word opgelost .Of willen zo klanten kwijt raken .Dit is zo toch Schandalig.

A

Angelina Bexkens

19-06-2023

0

Jurk

Eind april retour gestuurd. 3 mei bevestiging ontvangen dat het pakket ontvangen is. 27 mei nog geen geld terug. Meerdere malen gebeld met incompetente klantenservice, waar het enige antwoord is u moet maar geduld hebben. Een advies koop hier niet tenzij u graag opgelicht wilt worden

R

Rvb

27-05-2023

0

kleren

Bestel hier niet op betaling. ze verkopen je dingen die uitverkocht zijn. vervolgens krijg je rekeningen en aanmaningen. terwijl zij jou nog geld verschuldigd zijn. aan de telefoon zeer onbehoorlijke mensen die elkaar tegenspreken. Ik bestel hier nooit meer

T

Tirza

06-02-2023

0

11 stuks aangekocht 1 niet ontvangen en de andere 10 zijn niet de maat die ik besteld hebt

Het personeel die de bestellingen maken opletten naar Europese maten en de telefoonlijn mag wel wat vriendelijker en niet zomaar inhaken 11 kleding stukken besteld 1 niet gekregen en da andere 10 zijn niet de maat wat wij besteld hebben

D

Danny Vcb

28-12-2022

0

Kleding

Voor 200 euro besteld met achteraf betalen ( Let op, hier moet je alleen bestellen met achteraf betalen, scheelt later veel tijd en ergernis), een paar uur later een automatische mail met aanbieding: 20 % korting op uw vlg bestelling. Gemailt naar de klantenservice, ze willen dat ik al mijn gegevens mail, incl klantnr, bestelnr etc plus een screenshot van de mail met 20 % korting. ( ik koop sinds 15 jaar af en toe bij Bonprix, stom dat ik de mij beloofde korting moet bewijzen!) Netjes gedaan. Antwoord dat het bedrag in mindering is gebracht en dat dat te zien is in mijn account. Maar dat is niet zo, tenminste: ík zie het niet in mijn account. Na nog 3 keer vragen zie ik het nog steeds niet staan. Goed, dat wachten we af. Nu heb ik op 1 artikel na mijn hele bestelling retour gestuurd, dus ben benieuwd of mijn retour ontvangen wordt en daarna hoe het zal gaan met de administratieve verwerking. Krijg ik mijn korting nog, wordt de betaling icm retour goed verwerkt? Spannend, spannend... Gelukkig heb ik gekozen voor achteraf betalen, dan hoef ik iig niet op een terugbetaling te wachten.

B

Beeha69

21-10-2022

0

1 vest en twee truien

Daar ik mijn drie artikelen heb terug gestuurd en 7 oktober in Zwolle zijn aan gekomen, heb ik daarna gevraagd wanneer ik mijn geld teruggestort krijg toen kreeg ik een mailtje terug dat het nog 21 dagen zal duren terwijl ze adverteren dat je na 14 dagen je geld teruggestort zal krijgen Ik heb er al vele dingen hiervoor gekocht ,,maar ik koop hier ook nooit méér wat. Het is best nog veel geld wat ik moet terug krijgen 71,92 Dus mensen betaal niet maar achteraf !!!!!!!!!!!!!

M

Marijke Ponsen

20-10-2022

0

meubel

Geen goed woord voor deze website over. Ik zag een salontafel die ik mooi vond en bestelde halverwege juli. Hij zou binnen 3 weken geleverd worden stond op de website. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat de tafel niet meer beschikbaar zou zijn, maar ik had hem dus al wel besteld dus ik begreep het niet helemaal. Geld terug dan maar? Hoewel op de website kon je de tafel nog gewoon bestellen? Ik had eerder voor deze tafel een melding aangezet dat wanneer hij weer beschikbaar zou zijn ik een mail zou krijgen dus ik dacht, misschien heeft dit elkaar gekruisd. Bonprix benadert om dit duidelijk te krijgen. Ik kreeg als reactie dat ze ernaar streven om het alsnog binnen 3 weken te leveren en mocht ik mijn bestelling willen annuleren ze dit graag hoorden. Dus ik denk, ik wacht wel maar vage communicatie. Op 4 augustus kreeg ik een mail dat het artikel nog steeds niet is aangekomen en dat ik nog een beetje geduld moest betrachten. De wachttijd kon nog een maand oplopen. Nou ja, vooruit... Op 1 september kreeg ik het mailtje dat ze de tafel toch niet konden leveren. Ik kon gratis portokosten bij mijn volgende(!) bestelling krijgen als excuus. Overigens staat de tafel NOG STEEDS (ten tijde van deze review op 12 september!) op de winkel beschikbaar en dat hij binnen 4 weken geleverd kan worden terwijl hij eigenlijk zelfs binnen 2 a 3 maanden niet geleverd kan worden. Deze website is echt niet up to date en de klant wordt eigenlijk gewoon voorgelogen. Ik begrijp dat leveringstijden vervelend zijn en dat bonprix ook deels afhankelijk zijn van andere partijen, maar informeer je klanten (vooral klanten die nu mogelijk die tafel nog bestellen!) beter en haal die tafel van die website als beschikbaar?! Zodat niet mensen net als ik ook 3 maanden bezig zijn met wachten op niets. Overigens kon bonprix mij ook eerst niet terugbetalen omdat, hoewel ik met iDeal had betaald, ze mijn IBAN nummer niet hadden? Hoe dat dan mogelijk is snap ik niet, of misschien hopen ze dat klanten dit niet zien/aanvullen en dat ze zo jouw geld kunnen behouden? Beetje achterdochtig misschien maar ik snap niet hoe het anders mogelijk is dat ze jouw digitale gegevens kwijt kunnen zijn terwijl je er mee hebt betaald en het dan aan de klant overlaten om dit aan te vullen i.p.v. dat ze dit hun probleem maken en het even gaan checken op hun rekening. Ze geven pas ook op hun website aan dat dit een probleem is, via de mail heb ik niet meegekregen dat dit een probleem was. Zonder het IBAN in te vullen houden ze het betaalde geld gewoon bij jouw account als in de plus/tegoed. LET OP voor andere klanten met een bonprix account: ik constateerde terwijl ik mijn IBAN nummer aanpaste dat bonprix je automatisch opt-in voor allerlei dingen, waaronder het aanvaarden dat bonprix je adres(?!) doorgeeft aan derden voor commerciele doeleinden???!, dat moet je dus zelf uitzetten. Dit kan je uitzetten via Mijn bonprix > Mijn aanmeldingen, daar staat alles waarvoor bonprix je automatisch heeft aangemeld. Ik heb gewacht tot ik mijn betaling terugkreeg, wat gelukkig wel vlot ging (ging 2 a 3 dagen overheen), voordat ik deze review post, want ik vertrouw dit bedrijf niet. Ik heb voorheen zonder problemen kleding hier besteld maar ik zou echt uitkijken als dingen in nabestelling zijn of misschien is het (alleen?) de meubelafdeling waar je voor uit moet kijken. Hoe dan ook, ik zou het bestellen bij deze winkel echt afraden. Mijn tips naar bonprix: - Wees duidelijker in de communicatie, zowel op de website (hou het up to date!) als via de klantenservice/mail. Ik kreeg het idee dat het bedrijf te groot is om te begrijpen wat er precies gebeurd en wat de status van dingen zijn. Ik neem dit de klantenservicemedewerker an sich niet kwalijk maar het oogt algeheel slordig. - Informeer klanten in een mail als er openstaande terugbetalingen niet gedaan kunnen worden. Wacht niet tot klanten hier zelf achterkomen, dit komt niet betrouwbaar over. Het is sws bizar dat je dit het probleem van de klant maakt ipv jullie zelf, maar als je er echt niet meer achter kan komen... - Niet zonder informeren naar de klant hun informatie doorverkopen aan derden?! Echt bizar dat ik dit als 'tip' moet meegeven. - Informeer klanten (op website maar het liefst ook via de mail) dat de terugbetaling in stand is gezet en dat het meerdere dagen kan duren voordat dit op jouw rekening terecht komt. Nu heb ik dit meerdere keren moeten checken voordat het geld er op stond.

N

Nancy

12-09-2022

0

Jurk

L

Leendert

08-09-2022

0

Legging, broek

Ik heb 2 artikelen gehouden. Betaald. Ineens krijg ik een aanmaning met aanmaningskosten. Ze reageren op mijn mails niet wat precies ik moet betalen, daarna krijg ik weer een aanmaning. Heb contact opgenomen via whatsapp. Ik hoor via whatsapp dan dat ik op mijn account moet kijken wat openstaat en ook de retourkosten betalen terwijl op hun website staat dat het kosteloos, natuurlijk, je retourneert de spullen naar het antwoordnr. Waardeloos. Slechte service en administratie afhandeling.

O

Oxana Tropina

12-08-2022

0

Kleding

Kleding ziet er in het echt heel anders dan op de website en maten vallen te vaak anders. Hierdoor ben je bijna verplicht om meerdere maten te bestellen. En vervolgens als je niks neemt omdat het tegenvalt mag je lekker verzendkosten gaan betalen. Vind ik uiterst klantontvriendelijk. Laatst ook een ruoling gedaan en alsnig mag ik verzendkosten betalen. Bah verwijder alsjeblieft mijn account en ik bestel nooit meer!!!

E

Eunice

18-07-2022

0

Verduisteringsgordijnen 5 stuks bestel nummers 927237

Hallo ik wou ook even een review geven over mijn gordijnen ,deze zijn erg mooi alleen zijn het geen verduisterings gordijnen de zon komt er toch een beetje door mijn vorige gordijnen waren niet verduisterend maar verduisterde meer dan deze en dat vind ik wel jammer, maar verders zijn het prachtige gordijnen maar als ik dat had geweten had ik toch andere gordijnen genomen die beter verduisteren ,verders ben ik erg tevreden over BonPrix .

T

T de Vos

13-07-2022

0

Mijn vrouw heeft iets gekocht

We betalen altijd netjes en snel. Volgens BonPrix hebben we de factuur niet betaald en ook niet gereageerd op een aanmaning. Het eerst dat we zien is een 2e aanmaning. Inmiddels is het oorspronkelijke bedrag met 2x 10 Euro verhoogd. We betalen maar want voor 64 Euro ga we geen gezeur aan, maar er wordt nooit meer iets gekocht bij BonPrix. Ik verdenk ze ervan van de aanmaningskosten een verdienmodel te hebben gemaakt.

M

Machiel van der Schoot

10-07-2022

0

Badkamermeubel

Vorige week bleek een geleverd meubel vanwege de slechte wijze van verpakken en/of de wijze van hanteren bij PostNL kapot, 2 van de zijwanden waren in meerdere stukken gebroken zelfs (!!). Het meubel is daarmee volledig onbruikbaar. Hierop dus meteen maar naar de klantenservice gebeld, waar een vriendelijke medewerkster een retouraanvraag aangemaakt heeft welke direct ook gepland werd voor vandaag. Hiervan zou ik een bevestiging ontvangen (deze heb ik), en een link voor tijdstip vanuit PostNL de dag vantevoren. Ook afgestemd dat ik een vervangend artikel zou ontvangen, en er dus geen terugbetaling van toepassing was. So far, so good. Vandaag echter nog steeds geen link met afspraak planning retour vanuit PostNL, dus vanochtend maar de klantenservice gebeld aangezien ik daardoor vermoed dat er iets mis gegaan is bij het boeken van de retourafspraak door de medewerkster. Waarbij een zéér onvriendelijke andere medewerkster mij wist mede te delen dat er niks in het systeem stond behalve een retour die op een terugbetaling zou uitdraaien (wat ik expliciet niet wilde en ook niet de afspraak was, ik wil een vervangend intact product!), zij geen gegevens had van een retourophaalafspraak en daar ook geen informatie van kon achterhalen want de service weet blijkbaar niks van dingen die ze regelen. De mededeling was dat ik maar gewoon thuis moest blijven tot half 10 vanavond in de hoop dat er iets bekend was bij PostNL en die ergens vandaag wellicht op komen dagen. Als dat niet zo was had ik gewoon pech. En daarbij kwam nog, áls het meubel retour gehaald wordt, mag ik 3-4 weken wachten op de retourbetaling (die niet afgesproken was, en ook nog eens 10 euro lager is dan ik betaald heb) en ik moet sowieso zelf maar opnieuw bestellen incl. opnieuw verzendkosten als ik een vervangend product wil want het kapot geleverde product wordt niet vervangen. Oftewel: de klant draait voor de slechte service op, en dat wordt op een wijze medegedeeld die zwaar beneden de maat is. Dit was eens maar nóóit weer bestellen bij Bonprix.

A

Anoniem

20-05-2022

0

T shirt met ankerprint

Ik heb maat 40/42 maar omdat het van Bonprix altijd te groot valt 36/38 besteld. Uitgepakt en niet overdreven zag het eruit als 46/48. Gelijk retour gestuurd. Met verzendkosten was het bijna €22 en ik kreeg maar €16 teruggestord. €5 ver,zendkosten waren blijkbaar voor mij zelf. Never nooit meer bestel ik iets meer van Bonprix. Klaar mee.

J

John

04-05-2022

0

Div

Alleen minpunten Waarom staat er in lijst met sterren niks over retouren Als je iets verkeerd besteld ben je je geld een maand kwijt Toezeggingen over terugbetalen worden niet nagekomen En als op de site 2 weken na ontvangst retour staat terugbetaling zal het nog minimaal een week duren voor je je geld hebt Ik kreeg mails van retourenvelop op 9;april. Nu nog geen geld op de 25 …. Ik belde het wordt 1 deze dagen over gemaakt Waarom moeten klanten wachten op interne afwikkeling terwijl ze bericht ontvingen van retour? En waarom duurt een betaling meer dan een week . Als ik iets over maak is het gelijk bij ontvanger bijgeschreven. Mensen die telefoon beantwoorden en mails komen niet verder dan standaard antwoorden . Heb op fb en Twitter mensen gewaarschuwd voor bovenstaande

B

Boer

25-04-2022

0

Niks

Zo jammer dat nachtkleding niet in jullie woordenboek voorkomt. En ik heb echt alle mogelijkheden geprobeert. Het is een drama. Helemaal als je voor heren nachtkleding gaat zoeken. Gemiste kans!

E

Esther

09-04-2022

0

Hele nieuwe garderobe i.v.m afvallen

Ik heb alleen maar pluspunten. Snelle levering, kleding en schoenen passen precies, kleding is mooi en goed afgewerkt en betaalbaar. Ik ben heel blij met bonprix. Ik hoop dat het zo blijft. Dikke 10 met een griffel.

R

R van Rossum

01-04-2022

0

Kleren

Flink bedrag aan kleren bij deze winkel besteld. Ik zou vandaag het pakket thuis krijgen, niemand bij mij geweest wel gemarkeerd als geleverd door PostNL. Waar? Wie weet, maar PostNL kan dus blijkbaar niets voor mij betekenen. En na dat ik Bonprix belde om dit te melden, krijg ik te horen dat ik niet wachten tot 24-3 om te kijken hoe ze mij verder kunnen helpen. Belachelijk! Ik had een outfit dringend voor donderdag nodig, nou dat kan ik in ieder geval vergeten. En mijn geld? Wanneer krijg ik de kleren waarvoor ik netjes en meteen betaald voor heb? Allemaal vragen zonder antwoorden. Heel slecht dit! Nul oplossing voor mijn probleem!

V

Vera Alvarez

16-03-2022

0

Trainingsbroeken

Weken geleden retour gezonden mijn geld nog steeds niet terug

A

Ab

07-03-2022

0