Otto
Alle reviewsOtto
Alle reviews (21)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hoogslaper (met matras)
Dit is echt de slechte ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Eerst werd het bed op verschillende dagen geleverd zonder iets van communicatie. Als je dan een medewerker probeert te spreken of chatten krijg je de meest ongemotiveerde personen die kunt vinden. Uiteindelijk is het matras nooit geleverd en hebben ze besloten deze niet te leveren en maar een deel van het bedrag terug te storten.. Eindstand... een half bed zonder matras en hopen dat de andere helft ergens deze weken nog maar aankomt. Ik raad iedereen af hier te bestellen als je geen zin hebt 30 keer aan de lijn te moeten hangen met otto
2 bikini tops
Bikini tops retour gedaan. Meteen gebeld dat ik de retour bon ben vergeten en het bewijs van retour of niet heb gekregen of per ongeluk heb weggegooid. Klantenservice gebeld pakket is natuurlijk niet aangekomen, heel vreemd want heb dit nog nooit eerder meegemaakt. De ene persoon van de klantenservice zegt dat het wel goed komt de andere zegt dat ik gewoon de 66 euro moet betalen. Er kan niet buiten het boekje gedacht worden zoals een kwijtschelding... Ben altijd trouwe klant hier geweest maar bestel hier nooit meer. Lekker makkelijk verdiend zo Otto. Las op radar ookal veel klachten over jullie. Bedankt voor niets!
Boxspring
Boxspring besteld, ruim 1000 euro. Oude bed alvast klaargezet om meegenomen te worden op de bezorgdag, maar na meerdere tijdverplaatsingen geen bezorging die dag. Voor niks zitten wachten. Nieuwe bezorgdag, levering vindt plaats, oude bed wordt meegenomen. Wat blijkt? Nieuwe bed heeft meerdere gebroken planken. Wéér afspraak gemaakt, paar dagen later zou er een nieuwe levering plaatsvinden. Inmiddels wel op de nieuwe matras geslapen want oude matras is weg. Vrij genomen van werk, nieuwe matras op verzoek ingetaped klaargezet, en de boel wordt opgehaald. Wat blijkt? Geen nieuw bed! Dat kon niet! Komt later! Wanneer? Tja, geen idee! Dank je wel Otto, wat een service!
Boxspring
Bezorging is deels uitgevoerd, bed staat opgeslagen on berging. Bezorgdienst weigerde te bezorgen op de 4de etage. Stel inbrekers onbegrijpelijk dat dit voor Otto werkt maar ja tijden veranderen. Zwaar teleurgesteld en niks meer van gehoord. Bed mag wat mij betreft weer retour ik kan deze niet tillen ben op leeftijd en beperkt. Wat een schande dit.
Geld betalen en zoek het maar uit.Meubelset
Meubelset besteld heel duidelijk bij illustraties en de handleiding die je kan downloaden staat ook duidelijk bij dat er led verlichting inbegrepen is. Meubel ontvangen maar geen kast verlichting!!! Contact met Otto wat raar zeggen ze zo te zien hoort dat er gewoon bij. Wij gaan erachteraan zeggen ze, komen ze terug enkele dagen later dat de fabrikant de verlichting niet erbij levert en dat de verlichting apart besteld moet worden?? Wtf. Dus jullie advertentie is misleidend nee? Meerdere keren contact met Otto ja we kunnen nu niks meer doen. Werd dan toegewezen om via een artikel nummer de verlichting erbij te gaan bestellen. Die dingen kosten geen tientje ergens online en jullie verkopen de verlichting voor €80???? Sporen jullie niet ofzo die dingen zijn niet eens via de app of wifi te bedienen en jullie verkopen het voor €80 wat in hemels naam bezielt jullie dat is toch echt oplichterij!! Echt zeer triest hoor Otto! Ook geen commentaar over een compensatie hiervoor voor julllie misleiding!! Zeer slecht bedrijf!.
allang niets meer
Northface jas
Backoffice/ klantenservice
Gewoon vanaf 23 augustus al in de ellende vanwege een Infraroodverwarming die niet leverbaar is!
Eerst heel duidelijk in kindertaal uit moeten leggen dat we volgens hun eigen algemene voorwaarden de koop mogen ontbinden indien er na 30 dagen niets geleverd is.
Sinds 2 weken snappen ze nu bij de backoffice het verschil tussen de koop ontbinden en annuleren een beetje!
Er staat nog steeds €350,- open op onze klantrekening ondanks dat de koop is ontbonden!
Nee artikel wat nog steeds niet leverbaar is, moet eerst geleverd worden vanuit Duitsland en dan retourneert worden en dan komen we eindelijk van dit kansloze bedrijf af!Hoekbank
Ik heb meerdere producten besteld bij Otto. Tot drie keer toe heb ik een kast besteld en geretourneerd omdat de afmetingen niet klopten met wat aangegeven werd op de site van Otto. Tot mijn ontevredenheid heb ik alles geretourneerd, ook een bank die ik bij hen had besteld. Echter, deze bank werd mij telefonisch toegezegd dat ik kon retourneren en hierover nog bericht zou krijgen van Otto. Helaas kreeg ik niks meer van hen tehoren. Ondertussen bleven zij maar rente toerekenen aan mijn openstaande saldo. Na een maand nog niks van Otto te horen heb ik wederom opnieuw gebeld. Hierbij werd mij weer hetzelfde beloofd dat ik binnen een week bericht zou mogen ontvangen om de bank te retourneren. Na weer een maand niks te horen heb ik besloten een mail te sturen. Reactie van Otto is dat ik nooit contact heb opgenomen met de klantenservice, terwijl ik aan kon tonen op mijn telefoonrekening dat ik meerdere keren contact heb gehad met hen. Nu word ik voor leugenaar uitgemaakt en wordt er gedreigd met een incassobureau terwijl ik netjes handelde hoe de medewerkers van Otto mij vertelde dat ik moest handelen. Dit speelt nu al een jaar zo en ik ben altijd netjes gebleven, in elk mail en telefoon contact maar nu ben ik het zat.
Mijn advies, documenteer alles en neem alle gesprekken op die je met Otto voert. Want als zij de kans krijgen, dan verdraaien zij jouw hele verhaal.Klantenservice
23 augustus een Infraroodverwarming besteld, zou binnen 2 weken geleverd worden.
Inmiddels iis het eind oktober en dat artikel is nog steeds niet leverbaar!
Volgens de algemene voorwaarden 13.3 mag de klant kosteloos de koop ontbinden als er niet binnen 30 geleverd wordt en er ook geen leverdatum afgesproken is.
Nou vergeet het maar bij Otto!
Hier hebben ze nergens verstand van!
Ik ben verplicht om te wachten tot het artikel een keer geleverd wordt en zodra ik het retourneer dan is het pas afgesloten..
Stel amateurs..
We zijn jarenlang klant geweest, maar we willen na deze ellende gelemaal niets meer met Otto te maken hebben, gewoon oplichters!overhemden zonder kraag 6 stuks van Eddie Bauer
Had ongeveer 5 jaar geleden bij Otto een 6 tal overhemden besteld van een redelijk duur merk Eddie Bauer drie witte en drie kaky kleur, nu is het al wel een hele poos geleden, ik had ook uitgelegd wat er tussentijds gebeurd was met overlijden van mijn ouders en door ziekte ben ik het vergeten cq niet aan toe gekomen wegens de verzorging van mijn ouders in die tijd veel konden ze niet zelf meer door ziekte etc, dus ik had contact gezocht met Otto en ik kon mijn verhaal doen bij de Backofficie van Otto, die zeiden van nou stuur maar op dan eenmaal ontvangen krijg je je geld terug, dus zo gezegd zo gedaan, maar nu blijkt dat na navraag te hebben gedaan bij Post.nl dat die twee pakketten waarschijnlijk wel zijn aangekomen bij Otto maar volgens Otto niet maar dat is nog een grijs gebied, echter hun hebben ook eens gezegd dat ze de pakketten niet konden vinden etc, nou maar ik heb dus de verzend bewijzen, Omdat Otto het geld toch ineens niet meer wilde terug betalen toen heb ik gezegd van stuur de hemden dan maar terug want inmiddels had ik via Post.nl de bevestiging dat ze daar wel bezorgd waren, dus ik zei tegen Otto van stuur ze dan maar terug want de zomder hemden waren elk 35 euro per stuk maal 6stuks maar toen is zoals gezegd met terug sturen het pakket verduisterd of kwijtgeraakt, ik weer contact opgenomen en gezegd van ik heb de verzend bewijzen dus als jullie mijn hemden kwijt maken moeten jullie ze ook vergoeden, en ik was inmiddels dat gedoe en getouwtrek zat erover, maar Otto BV wil mij dus de kwijtgeraakte overhemden niet vergoeden!!!Maar goed Otto had het natuurlijk gezegd van we hebben het niet meer om van de betalings plicht af te komen!
Maar in mijn visie flessen ze de boel daar!
En wat betreft Post.nl dat is daar ook wel een chaos soms maar in dit geval zijn hun niet degenen die mij moeten vergoeden maar Otto BV dus, want hun moeten mij bij ontvangst dus of het aankoopbedrag terug betalen of de hemden netjes terug sturen naar mijn adres!en dat is niet gebeurd! dus hun zijn in gebreke!Dus ze kunnen wel allerlei smoesjes verzinnen maar ik ben nu dus mijn geld kwijt!!
En kijk uit met hun betalings systeem, als je er iets koopt betaal dan gelijk het bedrag, en sla een pdf op van de transactie of betaling!anders beland je in een ware administratie en incasso hel!
Normaal is zoiets na een 1jr verjaard denk ik maar OttoBV heeft de toezegging gedaan en is daar vanaf geweken weer maar dan nog horen hun ervoor te zorgen dat de overhemden weer goed aankomen bij mij en dat is niet het geval geweest!!Kleren
In april 2022 een bestelling gedaan voor een sportpak. Paar weken gewacht en vervolgens een jurk toegestuurd gekregen (ik ben een man). Contact opgenomen met Otto en situatie uitgelegd. Zodra ze de retourzending hadden ontvangen zouden ze mij alsnog het pak toesturen. Paar weken later het pak toegestuurd gekregen maar wel twee rekeningen ontvangen voor twee sportpakken. Contact opgenomen nogmaals maar ze konden mij niet helpen omdat ik het retourbonnetje kwijt ben geraakt. Zeer slechte service, moest constant zaken aanleveren. Krijg het gevoel dat ze nog steeds in 2002 leven. Ik bestel hier nooit meer, SLECHTE DIENSTVERLENING.
Hoekbank
Mijn hoekbank van OTTO ging al binnen 1 maand stuk. OTTO liet een nieuwe bezorgen en de oude afhalen. Maar ze namen de oude niet mee. Ik kon dus zelf de enorme bank gaan afvoeren. Een maand later krijg ik een rekening (met nog allerlei verborgen kosten) omdat de bank niet retour is gekomen. De klantenservice bood geen uitkomst en ging niet netjes met mijn klacht om, ze draaiden een bandje af en blokkeerden mijn mails. Ondertussen blijf ik wel allemaal ongevraagde reclamespam van ze krijgen. IK BESTEL HIER NOOIT MEER! Wat een oplichters.
Lang wachten
We hadden 2 maanden geleden twee kasten besteld. De ene kast kwam pas na een maand terwijl er 5 werkdagen voor stond, op de andere wachten we nog steeds. We bellen ze elke week en telkens komen ze met hetzelfde verhaal dat de kast in productie staat en het nog twee weken kan duren. We hebben inmiddels de tweede kast maar geannuleerd en hopen ons geld nu terug te krijgen.
Al heel lang hier kleding kopen
Al vanaf heel heel vroeger bestel ik bij de Otto. Vroeger waren ze volgens mij zo ongeveer de enige, maar tegenwoordig kun je natuurlijk echt overal met de post bestellen.
Toch ben ik blij dat de Otto nog bestaat, want ik vind het nog steeds een leuke winkel, ook na al die jaren.
Vroeger kocht mijn moeder hier altijd voor mij, tegenwoordig koop ik hier kleren voor mijn eigen kleintje. Best bijzonder!Goede voorwaarden om te bestellen bij Otto
Gratis verzenden
Gratis ruilen
Achteraf betalen
Dat zijn nog eens nette voorwaarden. Voor mij essentieel, anders ga ik wel naar een andere webshop!Nou dan moet je daar maar eens besteld hebben met achteraf betalen of klarna zoiets, moet je dan kijken in wat voor een lechte situatie je komt!dan zit je automatisch in een lening systeem van hun, en als je dan niet op tijd betaald die lening dan dreigen ze met deurwaarders enz!Nee het is echt een rot zaak!En ik ben hiermee wel 6 maal 35 euro de boot in gegaan!met die nepperds!
Was toen dat er een zogenaamde rode maan actie was bij hun, nou het leek meer op een heksenketel daar!Tuinmeubels bij Otto
Zojuist tuinmeubels gekocht bij Otto. Een tuintafel met bijpassende stoelen met maar liefst dertig procent korting! Dit scheelt nogal. Hoop dat het wel snel geleverd wordt want nu is het nog mooi weer. De verzendkosten zijn trouwens gratis.
- Goede kwaliteit - Snel geleverd -
- Goede kwaliteit - Snel geleverd -
ik koop hier best vaak - dat scheelt gewoon tijd ook. wij wonen niet in het centrum en de winkels in de buurt hebben niet zo veel leuks. -Korte broeken bestellen
Met dat mooie weer van vandaag merkte ik ineens dat ik helemaal geen goede korte broeken meer heb. Otto wel! Meteen maar een aantal besteld. Even afwachten hoe snel ze deze gaan leveren.
zomerjurkjes in de aanbieding
De kwaliteit van de kleding is goed en ze leveren best snel!
Mooie zomerjurkjes gekocht vorige week en daar ben ik heel blij mee nu!
In de aanbieding ook nog
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
de enigste van de grote internet winkels die verzendkosten vragen heb geprobeerd mijn account te verwijderen maar dat lukt natuurlijk niet .zouden jullie dat voor mij willen doen