BCC
Alle reviewsBCC
Alle reviews (44)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Samsung wasmachine
Sinds mei 2022 al bezig voor reparatie Samsung wasmachine wat uiteindelijk geld teruggave zou worden. Op 27 juli 2022 is de wasmachine opgehaald en binnen 7 dagen zou het geld op onze rekening staan beloofde BCC. Dit was niet het geval . We konden ook onze wens voor nieuwe wasmachine niet bij hen inwilligen, want alles wat we kozen was er niet, niet voorradig of niet meer leverbaar. Ja showroom model konden we krijgen. Gezien alle ellende van wat we mee hadden gemaakt was dit niet onze wens.
Hierop moesten we uitwijken naar een andere winkel en hadden bij Expert wel een mooie wasmachine gezien en was op voorraad en werd de volgende dag gelijk gebracht en aangesloten. Service eerste klas.
Geld van teruggaven blijft van BCC nog steeds uit, ondanks wederom contact opgenomen gehad te hebben op 12 aug 2022. Men verzekerde wederom dat het vrijdag op onze rekening staat. Verder moesten we maar geduld tonen. Van mei tm eind juli met de hand wassen en dan ook nog eens lang moeten wachten op je geld tewijl je dus de andere wasmachine voor moest schieten, valt dan niet goed. Voor ons geen BCC meer daarvan genezen daar wederom het geld na menige beloftes vrijdag er niet op stond.Koelvriescombinatie
Ik heb op 14 september een koelvriescombinatie laten ophalen ze beloven geld retour te sturen nu is het 30 september en ik heb geen geld retour ontvangen ik kocht graag bij bcc maar nu zijn ze me kwijt als klant veel beloftes van medewerkers maar nee geen geld mensen niet kopen bij bcc als je product goed is goed bedrijf de problemen beginnen als je iets retour stuurt en je geld moet krijgen
RichardComplete inboedel
We hebben onderhand complete inboedel aan apparatuur gekocht bij hun onder tussen koelkast al 2 x in 1 jaar In reparatie geweest door hun fout maar nu hebben we 2 maanden terug tv kapot gehad kunnen omruilen en een rest waarden van 400 euro terug zouden moeten krijgen hier al 2 maanden mee bezig en elke keer krijg je het zelfde onzin verhaal koop hier nooit niks meer
Goedkoopste
Inderdaad vaak de goedkoopste!
En ze hebben veel keuze en verstand van wat ze verkopen.
Echter, bij de levering ging er van alles mis met het vinden van mijn huis ofzo. Erg irritant, want ik zat te wachten.
Verder prima winkel.Nieuwe vaatwasser gratis laten installeren
Nieuwe vaatwasser besteld via BCC.nl en gratis laten installeren.
Ze kwamen gewoon op tijd en hoefden niet eens koffie of niets, waren zo weer weg en ik heb nu weer een goed werkende vaatwasser voor nog geen 500 euro. Prima serviceKeuken
KOOP HIER GEEN KEUKEN
Na installatie van mijn keuken waren er wat gebreken, dit kan uiteraard gebeuren. Vervolgens moest ik hier zelf achteraan bellen om dit te laten oplossen. De eerste keer dat ik belde werd aangegeven u word teruggebeld. Dit gebeurde niet, dus uiteindelijk maar weer zelf gebeld. Toen kreeg ik het antwoord we zoeken het voor u uit. Vervolgens weer niets gehoord, dus ik bel er nog eens achteraan. Weer het antwoord we bellen u later terug en vervolgens weer GEEN opvolging hierop. Daarna geprobeerd telefonisch in contact te komen (6 keer) en alle keren of weggedrukt of geen gehoor.
Vervolgens uit wanhoop naar de winkel zelf gegaan en daar gevraagd wat er aan de hand was. Krijg ik als antwoord "Sorry meneer ik werk hier pas 4 weken en verder heeft iedereen ontslag genomen, ik weet ook niet hoe dit verder moet." Die jongen geeft mij een email adres van BCC mee en een naam: Orderverwerker@bcckeuken.nl, Tjerk Wiggers. Hier een mail naar verzonden en uiteraard zoals je van de high service van BCC kan verwachten, geen enkele reactie.
De levering van de keuken is inmiddels meer dan een maand geleden en ik heb nog steeds niet eens een idee of er uberhaupt aan een oplossing van de problemen gewerkt word.
Dus nogmaals, maak niet dezelfde fout als ik, schaf hier geen keuken aan.onderbouw koelkast liebherr
Afdeling service heeft de koelkast te vast in de plaatsingsruimte geperst. De afhandeling was uiterst frustrerend. Slecht opgemeten en geplaatst. Voorheen goed bij bcc kunnen kopen, maar zal nooit meer bij bcc iets kopen.
LCD
Ik heb een lcd scherm gekocht ik werd netjes en goed geholpen. Ze waren keurig op tijd werd netjes geïnstalleerd en de oude namen ze gelijk mee dan ben ik daar ook van af hele Goede en nette service bedank voor de goede service
kwaliteit
hier leveren ze nog kwaliteit en weten ze wat van de producten die ze verkopen. nou dat zie je ook wel eens anders!!
niet de goedkoopste alleen, dat is jammer, maar daar krijg je dus ook wel wat voor terug.Nieuwe laptop met hulp van BCC
Uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe laptop
Bij andere winkels is het vaak drukdruk druk, hier word je nog goed geholpenSnel goedkoop vriendelijk groot assortiment
Snel, goedkoop en groot assortiment.
Volgens mij de enige echte concurrent van Mediamarkt nog
Nou dan vind ik ze bij BCC vriendelijker maar dat ben ik hahaVaatwasser
Verschrikkelijk afhandeling van retour gestuurde spullen. Communicatie vanuit hun kant is 0! En geld wacht ik al weken op! Meerdere malen nadat ik gebeld had beloftes gedaan en niet nagekomen. Schandalige “service” !!!
Inductie fornuis
Ik heb een slechte review achter gelaten en ik zie dat BCC mijn review niet heeft toegevoegd, omdat zij weten dat ik gelijk hebt.
Je kan een klant zijn geld niet achter houden terwijl jij als bedrijf een verkeerd product hebt geleverd. Ik moet iedere dag bellen en vragen naar mijn geld. Dit is totaal niet klantvriendelijk, maar oplichterij! Wij zijn al 3 weken verder en ik moet ieder keer aanhoren dat mijn geld de volgende dag terug wordt gestort.TV Philips bij BCC
TV's van Philips blijken al jaren steeds vanzelf uit en weer aan te gaan. Gebeurt bij mij meerdere keren per dag. Toch verkoopt Philips nog steeds tv's met dit mankement. De site van Philips doet net alsof je het bij jezelf moet zoeken. Ik belde BCC en ze vertelden dat ze wettelijk 4x (!) een apparaat mogen innemen voor reparatie, iedere keer weken lang. Wel even zelf langsbrengen en ophalen, kilometers verderop. En dat terwijl er geen oplossing voor het probleem lijkt te zijn. De telefoniste probeerde een afspraak bij mij af te dwingen, maar daar trap ik niet in. BCC moet geen troep van Philips verkopen als er zo'n serieuze klacht over is.
Robot stofzuiger
De stofzuiger is niet thuis te krijgen, kan hem ophalen in Lelystad, terwijl ik in Almere met een BCC bijna naast de deur woon.
vaatwasser
Zeer slechte ervaring.
Op 5 januari een vaatwasser besteld met installeren.
2 maal na afspraak niet gekomen. geen telefoontje geen mail.
In die weken contact gehad met Dennis Charel Amalia.
Hebben mij ieder keer beloofd dat alles in orde komt.
8 februari zou hij geleverd worden maar helaas, nadat ik zelf weer gebeld hebt kreeg ik te horen dat de vaatwasser niet leverbaar was.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd.Samsung koelkast
Begin december inbouw koelkast gekocht. Deze was én niet goed geïnstalleerd én de magneet rubbers sloten niet goed af zodat het vriesgedeelte in korte tijd vol ijs zat. Koelkast zou om worden geruild dit duurde enkele weken. Nieuwe koelkast nu goed geïnstalleerd opnieuw vrij moeten nemen. De nieuwe koelkast was 50 euro goedkoper. In december zou dit over gemaakt worden maar zelfs na talloze beloften is dit op moment van schrijven nog steeds niet gebeurd. Geen BCC meer voor mij...roeptoeteren dat je de klant tevredenheidcijfers hebt..... haha drama daar..
tv
WAARDELOOS, WAARDELOOS, WAARDELOOS !!!
13-7-21 tv geleverd, binnen één maand diverse defecten, was drie dagen over de 30 dagen waarin men zonder reden koop ongedaan maken, helaas wegens ziekte. Reparatie aangemeld door winkel in Beek op 24 augustus , tv kwam op 4 oktober retour. Na een paar dagen zelfde problemen , nee zelfs nog meer problemen ! Dit wederom gemeld in winkel op 23 oktober reparatie aangemeld, tv drie weken later opgehaald nog steeds tv niet retour.
Bellen ,mailen helpt allemaal niet " je wordt terug gebeld" inmiddels al een heel dossier !! Ook besproken in filiaal diverse malen , geen oplossing. O ja ze boden een oplossing : ik werd gebeld dat ik een nieuwe tv kon komen uitzoeken, bcc zou dan de defecte tv retour nemen bij aflevering, maar toen ik vertelde dat de tv nog ALTIJD bij bcc stond werd zei men : ik bel je zo terug ! Ik werd terug gebeld met de mededeling dat ik GEEN nieuwe tv kon uitzoeken omdat de defecte tv bij bcc stond ??? Kreeg wel een mail adres en een telefoonnummer van hem ,daarop gebeld naar bcc, en ja hoor volop begrip en ik zou na het weekend gebeld worden om het op te lossen, zou zelfs korting krijgen op een nieuwe tv !! Wie niet belde was bcc ! Gemaild naar desbetreffende afdeling en nu na twee weken geen mailtje of telefoontje terug !
Ik heb aangetekend op 15 november de aankoopovereenkomst aangetekend opgezegd, en ja hoor tot op heden geen enkele reactie ! Geen oplossing is ook eenoplossing , niet dan !!Strijkplank
Bestelling geplaatst die de volgende dag bezorgd zou worden. Nu 4 dagen later nog steeds niks ontvangen.
BCC liegt, geeft andere de schuld en komt afspraken niet na. Bestel hier nooit iets online!Koelkast
Ik wil al een week een koelkast terug sturen, maar klantenservice is echt gwn WAARDELOOS. Ik krijg iedere keer te horen: 'Veel wachtende voor u, probeer het later nog eens'. Nou lekker dan zit met een koelkast een hele week thuis die in de weg staat. DOE WAT AAN JULLIE KLANTENSERVICE AUB!
Miele wasautomaat en Miele wasdroger
Advies over producten en klantvriendelijkheid top bij BCC Barendrecht, geholpen door Marvin, deskundig, rustig en aardig kortom klantvriendelijk!
Aflevering apparaten is minder fijn verlopen
Op 25 november jl. zijn de apparaten geleverd en gemonteerd, tussen dewasmachine en droger is een Miele tussenstuk bevestigd
De levering en montage verliepen niet fijn, gehaast en niet zorgvuldig , later op de dag spraken wij buren en zij zeiden dat de apparaten “met geweld” van hun beschermingsmiddelen waren ontdaan.
De wasmachine was op spoelprogramma gezet door de monteurs, toen die was afgelopen en ik een was wilde draaien kwamen wij er achter dat de tussenplaat te ver naar voren was bevestigd en de wasmachinelade niet dicht kon
Direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, Sharon gesproken
totaal niet empatisch en professioneel, ik had direct moeten bellen dan had ze de monteurs binnen 20 minuten nog terug kunnen sturen, na mijn toelichting dat het spoelprogramma een half uur duurde en ik ook niet eerder terug had kunnen bellen vroeg ik op ze vrijdag konden terugkomen, dat kon ze beslist niet toezeggen, toen werd mijn toon ook minder aangenaam en zei ik dat ik eiste dat ze op vrijdag bij ons langs moesten komen, dat gesprek verliep niet fijn en heb heb het gesprek beëindigd en wij zijn direct naar het filiaal in Barendrecht terug gegaan,Marvin gesproken en direct een ander afvoerverdeler meegenomen ( de afvoerverdeler die de bezorgers bij zich hadden paste ook niet op de afvoer en de bezorgers hadden mij toegezegd dat een andere ploeg dezelfde dag of op vrijdag bij ons terug zouden komen om e.e.A. In orde te maken.
Op 26 november jl. 2 aardige monteurs t.w. Bastiaan&Senna langs geweest bij ons, echter het waren bezorgers en geen monteurs, ze hebben nog getracht e.e.a. te stellen maar zonder gereedschap kun je niet veel beginnen
Op 29 november zijn Edwin&Theo bij ons langs geweest en hebben e.e.a. gesteld, er zijn wel montagestukjes van het originele tussenstuk verwijderd , dat bevreemdt ons want het is een origineel tussenstuk van Miele, echter de apparaten functioneren nu wel maar ik ga regelmatig kijken of ze stabiel staan uiteraard verdient deze bezorging en nazorg geen schoonheidsprijs en wij adviseren BCC hier goede notitie van te nemen, het is geen pakje boter en nazorg is en blijft heel belangrijk , wij beraden ons na deze ervaring om klant te blijven van BCC
Anderen bekeken ook

Wilt u een condoom, glijmiddel of iets anders kopen maar durft u het niet om het zelf te kopen bij een lokale winkel? Dan is de website www.durexsh...


Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...