NederlandReview

    Ervaringen BCC

    Wat vind je van BCC? En ook belangrijk, wat vinden anderen van BCC? Wij van NederlandReview hebben alle reviews van consumenten opgeslagen en op een handig portaal gezet. Alle reviews zijn stuk voor stuk geschreven door onafhankelijke en echte consumenten. Natuurlijk geven de reviews geen garantie dat u hetzelfde ervaart bij BCC maar het geeft in ieder geval wel een indicatie over wat u kunt verwachten. Daarom is de mening van onafhankelijke consumenten erg belangrijk en vooral wanneer u van plan bent een grote aankoop te doen! Bij goede reviews kunt u er vrijwel zeker van zijn de service te verwachten die u verwacht bij een bedrijf.

    Over BCC

    BCC is een elektronicabedrijf dat al bestaat sinds 1945. Sinds die tijd zijn ze uitgegroeid naar meer dan 75 winkels. Omdat ze al zo’n lange tijd bestaan kunnen we er wel een beetje vanuit gaan de ze betrouwbaar zijn en dat ze doen wat ze zeggen. BCC blijft steeds bezig om zich door te ontwikkelen, ze houden de markt nauw in de gaten en bieden zo nodig steeds nieuwe producten aan in hun assortiment. Op deze manier blijven ze bij met wat de consument wilt hebben en verwacht van een bedrijf en product. Ook blijven ze bezig met het openen van nieuwe vestigingen om zo de concurrentie voor te blijven. BCC is actief door het hele land en heeft ook een online webshop waar de consument online de producten kan bestellen. BCC zegt zich aan 6 beloftes te houden: de beste prijs, het beste advies, de juiste keuze, het meeste gemak, de beste service en een duurzame keuze. Is dit ook zo? Lees hier de reviews van andere consumenten!

    Een van de bekende commercials van BCC - High Service Low Pricing

    Diensten

    BCC is een elektronica bedrijf. Je kan er terecht voor alles op het gebied van elektronica. Van wasmachines tot computers en van koffieapparaten tot telefoons. In de winkel zijn er allemaal zogenaamde gebieden met de verschillende producten die zij aanbieden. Hier lopen medewerkers rond die u kunnen helpen bij vragen of bij het maken van de juiste keuze. Deze medewerkers zijn goed opgeleid op hun vakgebied om zo de klant altijd te kunnen helpen zoals de klant dat wenst. Naast de fysieke winkels heeft BCC ook een webwinkel. Hier kunnen consumenten het volledige assortiment van BCC bekijken en ook bestellen. Bezorging bij BCC is gratis en voor een kleine extra prijs kunnen ze het apparaat ook voor u installeren. Ook neemt de bezorger kosteloos uw oude apparaten mee.

    Klachten

    BCC heeft een grote klantenservice. Zo kunt u zelfs terecht bij de Facebook en Twitter pagina van BCC. Ook zijn ze 6 dagen per week telefonisch bereikbaar en kunt u ze altijd een email of een brief sturen. BCC heeft verder ook een uitgebreide vraagbank met de meest gestelde vragen. Daarnaast kunt u chatten met een virtuele medewerker van BCC, een robot die gemaakt is om u zo goed mogelijk te helpen. Deze verwijst u meestal door naar een vraag op de veelgestelde vragen of geeft aan contact op te nemen met BCC zelf. Heeft u ervaringen met BCC? Deel ze hier met andere consumenten!

    Lees hier de ervaringen van echte klanten van BCC. Is het echt ˜High service, low pricing™? Hebben ze gratis levering, goede aanbiedingen en dealtjes? Hoe is de kwaliteit? Moet je hier wel bestellen?

    BCC – Low Pricing, High Service

    BCC is een bedrijf in elektronica dat al sinds 1945 bestaat. Veel mensen denken dat BCC pas actief is sinds het shoppen via internet in zwang kwam, maar niets is minder waar. Het bedrijf bestaat al 70 jaar. Uiteraard toen nog met uitsluitend winkels, want van internet had tot halverwege de jaren 90 nog bijna niemand gehoord. Met name de afgelopen decennia is BCC sterk gegroeid, Veel concurrenten gingen failliet, maar BCC houdt nog steeds stand. Dat doen ze door hun marketingstrategie steeds aan de laatste trends en ontwikkelingen aan te passen. Het internet speelt inmiddels een zeer belangrijke rol bij de verkopen van BCC, steeds meer klanten bestellen online en een groot deel van de omzet van BCC komt dan ook van online aankopen.

    Altijd de laagste prijs

    BCC adverteert al jaren met de slogan Low Pricing, High Service, al werden de twee termen tot voor enkele jaren geleden omgedraaid. De lage prijs is echter tegenwoordig het belangrijkste. De klant wil niet te veel betalen en gaat dus altijd op zoek naar de goedkoopste deal. Je kunt je als internetbedrijf niet veroorloven duurder te zijn dan de concurrent en dus passen bedrijven als BCC vrijwel dagelijks hun prijzen aan. Voortdurend wordt de concurrentie in de gaten gehouden om ervoor te zorgen om met de prijs in ieder geval op hetzelfde niveau te zitten, maar natuurlijk het liefst net eronder. Want ook al scheelt het maar een paar euro, als een klant de keus heeft kiest hij al snel voor de goedkoopste. En iedere verkochte koelkast is er één, dat geldt ook voor BCC.

    Zes zekerheden voor de klanten van BCC

    BCC werkt met de zogenaamde “zes zekerheden” om de service aan de klanten zo goed mogelijk te regelen. De belangrijkste en daarom op de eerste plaats, is de laagste prijsgarantie. BCC controleert de prijzen van concurrenten al voortdurend om zo steeds de goedkoopste te zijn. Maar koop je een artikel bij BCC en vind je in een straal van 20 km rond de BCC vestiging een bedrijf dat het artikel goedkoper levert, dan betaalt BCC het verschil terug. Daarnaast geeft BCC zijn klanten altijd deskundig en goed advies. De verkoopadviseurs hebben kennis van zaken en zijn dus in staat om al je vragen te beantwoorden. Zij worden regelmatig bijgeschoold zodat alle adviseurs op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties. Wil je persoonlijk advies over een aankoop? Dan kun je een afspraak maken met een medewerker in één van de winkels, of je laat je adviseren via de online klantenservice.

    De juiste keuze en niet goed, geld terug

    Het lijstje met zekerheden gaat verder met de belofte van BCC dat aan de klanten altijd de juiste keuze kan worden geboden. Dit bereikt BCC door alle ontwikkelingen en innovaties op de voet te volgen en ervoor te zorgen dat je als klant steeds uit de nieuwste apparatuur kunt kiezen. Brengt een fabrikant een nieuwe wasmachine, koelkast of stofzuiger op de markt, BCC is één van de eersten waar je dit artikel kunt kopen. Naast een ruime keuze in artikelen biedt BCC ook een ruime keuze in merken en prijzen. Wil je een wasmachine dan kun je er eentje kopen voor pakweg 400 euro, maar er zijn ook merken en modellen die 1400 euro kosten. Natuurlijk is er dan sprake van kwaliteits- en capaciteitsverschil. Maar daarover kun je je dan weer uitgebreid laten adviseren. Ben je niet tevreden over je online aankoop dan kun je het bestelde artikel binnen 14 dagen retourneren en krijg je het aankoopbedrag terug.

    Gemak dient de mens bij BCC

    Om het de klanten zo makkelijk mogelijk te maken om hun aankopen online te doen, probeert BCC het iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. Mensen die shoppen via internet staan bekend als verwende veeleisende klanten en dat weet BCC natuurlijk ook. Daarom wordt er alles aan gedaan om de klant op zo veel mogelijk punten tegemoet te komen. Zo kun je je aankopen die je via internet doet op alle mogelijke manieren betalen. Koop je voor 250 euro of meer dan is gespreide betaling mogelijk. Je kunt een artikel via internet bestellen en desgewenst al na een uur ophalen in één van de winkels. Ideaal als een apparaat defect is en je eigenlijk niet kunt wachten om het te vervangen. Om klanten onbezorgd van hun aankopen te laten genieten is er tevens de mogelijkheid om de wettelijke garantie te verlengen, soms met het beschikbaar stellen van een leenapparaat, wat heel handig is als de koelkast of de wasmachine stuk gaat.

    BCC belooft altijd goede service

    De kreet “High Service” maakt niet voor niets deel uit van de slogan van BCC. Als je bij BCC een apparaat bestelt kun je kiezen voor volledige installatieservice bij je thuis. Hiervoor betaal je een kleine vergoeding, maar dan wordt het apparaat wel netjes bij je thuis op de gewenste plaats neergezet, uitgepakt en aangesloten. Het verpakkingsmateriaal wordt meegenomen zodat je dat niet zelf hoeft af te voeren. Als je kiest voor installatieservice, dan geeft BCC de garantie dat de bezorger pas vertrekt als het apparaat naar tevredenheid werkt. Indien nodig krijg je ook nog een uitgebreide bedieningsinstructie. Verder kun je rekenen op de eigen reparatieservice van BCC, je bent dus niet afhankelijk van monteurs van de fabrikant, de medewerkers van BCC zijn bevoegd om ook binnen de garantie reparaties aan bij hen gekochte apparaten uit te voeren. Hierdoor duurt het vaak een stuk minder lang voordat er een monteur langskomt.

    BCC heeft hart en oog voor het milieu

    De zesde zekerheid van BCC is dat het bedrijf al het mogelijke doet om het milieu te sparen. Bij aankoop wordt het oude apparaat indien gewenst kosteloos meegenomen. Dit wordt op een zo milieuvriendelijk mogelijke manier vernietigd. Bij alle apparaten die BCC verkoopt wordt duidelijk aangegeven wat het verbruik is en indien van toepassing wordt de milieubelasting aangegeven met het bekende A-B-C-D kleurenlabel. BCC adviseert zijn klanten altijd graag over een zo milieubewust mogelijke keuze bij de aanschaf van een nieuw apparaat. Zelf doet BCC ook zijn best om zo goed mogelijk met energie om te gaan. Alle winkels van BCC zijn zodanig gebouwd en van verlichting voorzien dat dit zo min mogelijk stroom verbruikt terwijl de klanten toch prettig kunnen winkelen.

    Hoe vind ik de dichtstbijzijnde BCC winkel?

    Natuurlijk kun je op de website kijken waar de winkels van BCC zijn gevestigd. Veel mensen vinden het toch prettig om een apparaat als een vaatwasser, koelkast of wasdroger eerst te zien en uitleg te krijgen over de werking voordat ze tot aankoop overgaan. BCC kan daarnaast ook advies geven over het plaatsen van inbouwapparaten. Als een inbouwapparaat moet worden vervangen kun je een medewerker van BCC bij je thuis laten komen om te zien wat er mogelijk is. Iedere keuken is immers weer anders en het zou zonde zijn wanneer je een aankoop doet en het blijkt later dat het artikel niet te plaatsen is.

    BCC moet hard werken om de concurrentie het hoofd te bieden

    Het gaat BCC zeker niet voor de wind de laatste jaren. Ook BCC moet keihard werken om de klant voor zich te winnen en het hoofd boven water te houden. De concurrentie op internet is nog steeds moordend en de marges zijn daardoor laag. Mensen kopen niet meer zomaar van alles,maar maken weloverwogen keuzes. Apparaten worden pas vervangen als ze defect zijn en niet meer kunnen worden gerepareerd. De economische crisis van enkele jaren gelden heeft de koopmoraal van veel Nederlanders voorgoed veranderd. BCC is geen zelfstandig bedrijf meer, maar in handen van een investeringsmaatschappij. Dit heeft als voordeel dat financiële tegenvallers gemakkelijker kunnen worden opgevangen. Dat is maar goed ook, want de afgelopen jaren heeft BCC steeds weer verlies geleden. Desondanks ziet het bedrijf nog steeds toekomst en lijkt het tij zich nu langzaam te keren.

    BCC legt de focus op de klantrelatie

    BCC moet, om te kunnen overleven als elektronicaketen, steeds vernieuwen .Daarom worden steeds weer nieuwe marketingstrategieën ontwikkeld om de relatie met de klant te verbeteren. Klanten zijn tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk vast te houden. Vroeger zaten er een paar elektronicazaken in de stad en daar deed je je aankopen. Als je wasmachine stuk was dan kocht je een nieuwe waar je de vorige ook kocht, want de service was immers prima. Als je een nieuwe TV wilde dan ging je drie zaken af in de stad en vervolgens kocht je de TV die je het beste beviel. Tegenwoordig werkt het anders. Klanten shoppen online, of bekijken in ieder geval online de producten en de prijzen. BCC heeft het grote voordeel van een combinatie van een webwinkel en daarnaast 75 fysieke winkels waar de klant het artikel kan zien en uitleg kan krijgen over de werking. Deze combinatie werkt duidelijk in het voordeel van BCC. Daarom wordt het verbeteren van de relatie met de klant om deze ook bij een volgende aankoop weer naar BCC te krijgen, als één van de belangrijkste speerpunten van de nabije toekomst gezien.

    BCC
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (20)

    6.4
    50% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    7.8
    Service
    rating
    5.2
    Prijs
    rating
    6.2
    Leveren
    rating
    6.4

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over BCC

    Uw beoordeling

    Goedkoopste

    Inderdaad vaak de goedkoopste!
    En ze hebben veel keuze en verstand van wat ze verkopen.

    Echter, bij de levering ging er van alles mis met het vinden van mijn huis ofzo. Erg irritant, want ik zat te wachten.

    Verder prima winkel.

    Door: Mourir27-08-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Nieuwe vaatwasser gratis laten installeren

    Nieuwe vaatwasser besteld via BCC.nl en gratis laten installeren.
    Ze kwamen gewoon op tijd en hoefden niet eens koffie of niets, waren zo weer weg en ik heb nu weer een goed werkende vaatwasser voor nog geen 500 euro. Prima service

    Door: J. Lentingh16-10-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    kwaliteit

    hier leveren ze nog kwaliteit en weten ze wat van de producten die ze verkopen. nou dat zie je ook wel eens anders!!

    niet de goedkoopste alleen, dat is jammer, maar daar krijg je dus ook wel wat voor terug.

    Door: Karel04-09-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Nieuwe laptop met hulp van BCC

    Uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe laptop

    Bij andere winkels is het vaak drukdruk druk, hier word je nog goed geholpen


    Door: Hanneke Faber05-12-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Siemens wasmachine.

    Via site besteld . BCC adverteert met altijd beste prijs.
    Tot mijn verbazing zag ik hetzelfde apparaat op 2 plaatsen 100€ goedkoper. De bezorgers zeiden dat ik dat zonder problemen terug zou krijgen. Helaas dus, ergo ze sturen hun mensen niet goed geïnformeerd op pad.
    Bij deze het advies: als je van plan bent iets te kopen bij BCC, tik even het typenummer van het apparaat in op internet. Dan weet je wel zeker, dat je de beste prijs voor je zelf betaalt en niet de beste prijs voor BCC.

    Door: AAE Claassen08-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    wasmachine A 900 euro

    wasmachine binnen de Garantie na 2 weken kwam iemand langs verkeerde onderdeel bij zich en waarschijnlijk ook trommel kapot heb toen BCC gebeld weer wachten op raport en kan weer 3 weken duren in beste geval ben klaar mee met de Bcc

    Door: john fransen01-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Snel goedkoop vriendelijk groot assortiment

    Snel, goedkoop en groot assortiment.
    Volgens mij de enige echte concurrent van Mediamarkt nog
    Nou dan vind ik ze bij BCC vriendelijker maar dat ben ik haha

    Door: Han Visser05-09-2016
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Zoooo tevreden

    Ik heb de afgelopen twee weken twee bestellingen gedaan. Er werd beide keren snel geleverd en de producten waren van een zeer goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden????

    Door: M.Ladan29-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goede hulp bij problemen!

    Zeer netjes te woord gestaan bij problemen met mijn nieuwe wasmachine. Probleem opgelost!

    Ik kom hier zeker terug

    Door: Annelise31-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Philips hue lampen

    Vlotte zending. Inmiddels is het een maand geleden dat. Mijn artikelen retour zijn ontvangen maar nog steeds wacht ik op het mijn geld. Ze pretenderen dat het geld binnen 10 werkdagen teruggestort wordt. Dus niet!!!

    Door: Jolanda 21-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Radio

    Trustpilot-reviews
    Categorieën
    Blog
    Mijn Reviews
    Mijn Instellingen
    Help
    UITLOGGEN
    Alternate Text
    Dik
    NL
    Voor bedrijven
    Jouw review telt!
    Je hebt een review
    Online radio gekocht, bleek echter defect. Aangezien het wel een mooi apparaat is heb ik gevraagd of ik deze kon ruilen. Nee, dat kan niet. De defecte terug sturen en een nieuwe bestellen was het advies. Dit gedaan, elders goedkoper gekocht, maar toen begon de ellende. 8 dagen na het retourneren kwam de bevestiging dat deze in goede orde was ontvangen. Ik kon het retourbedrag binnen 10 werkdagen terug verwachten op het bankrekeningnummer waarmee betaald was. Helaas, ik had met VVV bonnen betaald en voor de zekerheid het juiste bankrekeningen bij het pakket gedaan. Na 10 werkdagen was het bedrag nog niet op mijn rekening gestort. Dus even met de klantenservice contact opgenomen. Zonder verdere klantverificatie (dit is verplicht, ik kon zo al mijn gegevens opvragen zonder dat ze wisten wie ze aan de telefoon hadden) werd mij verteld dat alles goed was. Ze hadden wat vertraging. En is mijn bankrekeningnummer wel juist geregistreerd? Zeker wel meneer. Het komt allemaal in orde, en het gesprek was beëindigd. Na een paar dagen nog steeds geen geld retour. We zitten inmiddels bijna een maand na het terug sturen. Nogmaals gebeld. Weer geen klantverificatie. Meneer dat is wel vreemd, het zou al op uw rekening moeten staan. En nee, als u met bonnen heeft betaald wordt er geen geld teruggestort. Ik zal voor de zekerheid uw rekeningnummer noteren gaf de medewerker aan. Dat zou heel fijn zijn, zei ik. Maar kunt u het rekeningnummer niet zien, zodat we kunnen controleren of de juiste gegevens in uw systeem staan? Nee, was het antwoord, en als u uw rekeningnummer niet wil geven kan ik niks voor u doen. Dus geef het nou maar. Ik geef nog aan dat het precies de reden is waarom ik bel, maar de medewerker wil hoe dan ook een discussie met mij aan gaan. Bijzonder vreemd en onbeschoft gedrag. Kortom: geen service van BCC. Mijn advies is dan ook om hier maar niks te kopen. De prijzen zijn niet concurrerend. De service zou dit goed moeten maken, maar die is heel ver te zoeken. En het geld? Dat is nog maar te hopen of ik dat terug krijg. Wat ik wel krijg is heel veel ergernis en irritatie.

    Door: Dik30-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    Nokia 8.3

    Nokia telefoon gekocht bij Bcc
    Heb Nokia telefoon gekocht bij Bcc na 14 dgn was deze stuk. Heb deze terug gestuurd op advies ter reparatie kapotte telefoon kan niet retour gedaan op 11-11-2020 tot op heden regelmatig contact gehad via mail Watsapp telefoon.Deze is nog steeds niet retour telefonisch zeggen steeds dat ik bericht krijg als hij gerepareerd afgehaald kan worden. Tot op heden 15-1-2021 moet hij nog steeds retour gestuurd worden a, een telefoon van € 580,-.
    Zo klaar mee ze gooien het steeds op de Corona dat het zo lang duurt! Tot op heden 25-1 nog steeds niets wil mijn geld retour oplichters.

    Door: Arjan vossenberg26-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Wasmachine van haier

    Alleen maar minpunten service waardeloos. Klantenservice waardeloos
    Trustpilot alleen maar tienen voor BCC.
    Nou nee hoor wasmachine die defect wordt geleverd een technische omruiling gedaan voor een duurdere machine die niet volgens afspraak wordt geleverd. Bellen wordt een dagje later geen machine schande. Ze weten ook niet waar het aan ligt dat wordt intern opgelost nou dat duurt 7 dagen pfffff hou op man we hebben de koop ontbonden ze gaan bellen voor retour van de fantastische haier machine geruisloos mischien in china maar niet hier.
    En we zouden het aankoop bedrag terug krijgen duurt 10 dagen!!!!!!! En een klacht bij customercare duurt 4 dagen voordat ze reageren je moet natuurlijk een lul verhaal verzinnen nou nee hoor hoeft niet als je geholpen wordt door leo, kaley dan moet je er van uit gaan dat je machine niet komt en dat ze beter in de efteling kunnen gaan zitten daar zitten meer mensen die in een sprookje geloven. Zwaar onvoldoende BCC echt een nare ervaring

    Door: Van den Hoeven 09-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Hue artikelen

    Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, bij DHL is ook niets binnengekomen. Heb geen behoefte om wederom 3 weken te bellen, mailen enz. om vervolgens na 3 weken mijn bestelling te ontvangen. Volgende keer toch maar weer naar de concurrent, die maakt zijn beloftes wel waar. Voor de prijs hoef je het niet bij BCC te zijn, die is tot op heden nog nergens goedkoper mee geweest, je moet het dan nog van de service hebben en als dat dan ook nog slecht gaat dan ben ik er wel klaar mee.

    Door: Patrick04-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Laptop

    Call center bcc gewoon ongemanierd en totaal niet oplossing gericht.
    Mijn laptop scharnier liep vast deze eerst in de winkel laten zien. Daar werd gezegd geen probleem dit is normaal dat hij zo zwaar gaat.
    Later gaf het scharnier het op en ging deze stuk,in de showroom was nu de mening stuur deze maar op wij kunnen er niets mee.
    Acer kwam met een rekening van 260€ voor een laptop 19 maanden oud en totaal onbeschadigd behalve het scharnier.
    Contact met bcc opgenomen met de mededeling dat ik dit probleem al eerder heb gemeld, mening bcc neem zelf maar contact op met acer ?
    Ik koop bij bcc ik leg mijn klacht neer bij bcc en nu trekken ze zich terug.
    Zoek het maar uit met acer, voortaan maar gewoon online kopen.
    Want wat heb je dan aan een ondersteunende winkel als ze je laten vallen

    Door: Robert11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Vaatwasser/inductie plaat/combi magnetron

    Slechte montage van vaatwasser waar ik totaal 240 euro voor heb betaald bij BCC in Hengelo.
    Vaatwasser was verkeerd aangesloten door twee jonge jongens op verkeerde afvoer en vaatwasser is er los ingezet in keukenkastje was het een waterval.
    Na 3 dagen na boos worden gerepareerd door twee mannen,vaatwasser was verkeer aangesloten en de schroeven niet gebruikt zaten nog in plastic zakje met afdek strip.
    Kortom slecht gedaan.

    Wij waren wel tevreden over de verkoop en de deskundigheid.

    Tip;zorg voor een rechtstreeks nummer van filiaal te Hengelo.
    Beter opgeleid personeel die probleem willen oplossen.
    Montage uit de regio aanstellen dat gaat sneller.

    KORTOM NOOIT MEER APPARATUUR VAN BCC ZEKER GEEN MONTAGE VAN BCC.
    ACHTERAF OP DEZE MAIL HOEVEN ZE OOK NIET TE REAGEREN DAT HADDEN ZE DIRECT MET ONS BETER MOETEN OPLOSSEN.

    VOOR ONS EEN DIKKE ONVOLDOENDE.

    Door: Hs13-10-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Televisie

    Televisie gekocht met - tegen betaling - aanvullende garantie. Beeldscherm vertoont nu blauw/paarse stippen. Volgens BCC valt dat niet onder de garantie, maar waarom dat zo is, kunnen ze me niet uitleggen. Heel merkwaardig. Ze wekken de indruk dat die 'aanvullende garantie' ordinaire geldklopperij is. Heb meerdere malen mijn 06 gegeven, maar het contact blijft beperkt tot nietszeggende mailtjes.

    Door: Matt10-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    I felt cheated by cameranu.nl

    On May 8th, I had ordered with cameranu.nl the new Fujifilm XT-4 plus the kit lens fujifilm xf 18-55mm.
    My Ordernummer was XXXXXXX81251. It was a total of 2199 euros. It took me a long time to gather all that money, and I was very excited about this camera!The offers were the same as in the rest of the online shopping sites.The reason I decided to buy in cameranu.nl was I thought I could trust in the site, as it specializes in cameras. But nothing could be further from the truth.
    Next day I had received my package ? and I have to confess that I was very disappointed ?. I instantly realized that the box of the lens XF 18-55mm was from the outside very worn and manipulated, as if it had been opened and used many times before, or even returned by a previous customer or customers.
    When I proceeded to open it, then came the other incident I was already suspicious of:that lens had been used many times before. It was not brand new lens.
    The lens came inside a very old wrapped and manipulated nylon. The lens had lots of dust, scratches, finger prints on it, even a small piece of hair, and I could see all around the lens' mount that it is well used, scratched…I had paid for something new, not for a very used or perhaps returned object from another client. This was the least I would have expected from that site.I returned the lens, and they did not have new lens to replace mine, reason this why I believed this incident was intentional and not by incident. I was cheated by cameranu.nl. They did not offer any other option, like switching to another lens, like the XF 16-80 mm, as a compensation for the damages and my waste of time.This talks a lot about their reputation as a reliable online site. Finally I had my money back on May 19th.They lost a potential customer. I ordered now the package with Coolblue, as I have been buying with them for some time and although they are not a specialized online site for cameras,they do not offer their customers second hand or used items.

    Door: Franklyn19-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    niks

    account afgesloten al sinds maandag deze week, tel contact onmogelijk.
    zin ze failliet ?

    Door: vanderborght11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    FAQ

    Is BCC een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 20 ervaringen geplaatst over BCC. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6.4 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is BCC actief?

    BCC is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Persoonlijke verzorging, Elektronica, Multimedia & Bladen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van BCC gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.