BCC
Alle reviewsBCC
Alle reviews (67)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Retour, geen geld ontvangen
Wacht ruim 2 maanden op een retour afwikkeling!
Pakket is zoekgeraakte vanuit deze winkel 21/6 was de order. 1e onderzoek niks gehoord, 2e onderzoek gestart. Tot heden 21/8 geen cent ontvangen. Ze hebben op 1/8 bericht dat binnen 10 werkdagen het geld gestort zou worden.
Nu kreeg ik op 16/8 opnieuw een email dat ze buiten de 10 werkdagen nog meer dagen nodig om de boeking uit te voeren! Wat is dit voor retour beleid?!?
Rente trekkers, dag klant!
Tussen persoon is op de hoogte gebracht!Laptop
Ik had een nieuwe laptop nodig voor thuiswerken. Mooie laptop, goede prijs en direct leverbaar bij BCC. Besteld en online betaald. Krijg binnen een paar uur bevestiging en track trace code, maar ook een uur later een melding: niet op voorraad. volgende dag: tijdvak van levering van dhl. Bellen met de klatenservice. Een (toen wel) vriendelijke dame wist me te vertellen dat de laptop niet op voorraad was en dus niet geleverd ging worden, en dat de terugbetaling reeds in gang gezet was. Het geld zou ik waarschijnlijk na het weekeinde wel op mijn rekening hebben staan, want de banken werken immers niet in het weekeinde. Ma, di, geen geld. Woensdag weer bellen: Onvriendelijke meneer wist mij te vertellen dat ik niet moest zeuren en dat zij het RECHT hadden mijn geld vast te houden en pas na 10 werkdagen terug te storten. Bijna 2 weken later.. nog geen geld, maar de 10 dagen zijn nog niet om. En helaas dus ook geen geld om ergens anders een laptop te kopen
Advies: Koop NOOIT iets bij BCC tenzij je het in de winkel kunt testen en gelijk mee kunt nemen!!koelkast
Koop NOOIT maar dan ook NOOIT iets Bij BCC!!!! ik ben al 6 weken op mijn vergoeding aan het wachten nadat ze mijn nieuwe koelkast beschadigd thuis hebben gebracht !!!! Slechter bedrijf bestaat niet!!
Tv
Gister in de winkel nieuwe tv gekocht maar omdat hij niet op voorraad was zou hij vandaag bezorgd worden... nog extra gechekt door de medewerker en ja je raad het al.. geen tv kleinkinderen op visite die geen film konden kijken..gebeld word overal op af geschoven lekker makkelijk andere de schuld te geven zonder dat je een goede oplossing bedenkt!! Word steeds slechter die service bij bcc! Hele teleurgestelde klant die al jaren komt maar steeds slechter behandeld daar
Siemsens Vaatwasser
1 ster is eigenlijk al teveel. Onlangs een vaatwasser besteld, wordt er een kapotte geleverd. Mijn oude was al meegenomen en kwam er pas achter toen ze weg waren. Poging twee komen ze weer met een kapotte vaatwasser aan. De jongens van de bezorgdienst zagen dit al en ik zag ze buiten al foto's maken. Zij geven aan dat BCC mij had gevraagd te zeggen wat ik wil. Wie wil er nou een kapotte vaatwasser voor een kapotte vaatwasser ruilen. Vandaag zou poging drie zijn.. Net gebeld waarom ik geen sms heb van het tijdsvak. Ze komen vandaag NIET. Ondanks het bewijs op mijn bon is er niks ingepland en er is vandaag en morgen geen tijd meer. Ik heb nu mijn geld teruggevraagd. Hier moet ik 7 werkdagen op wachten en maar hopen dat ze dat kapotte ding nog komen ophalen. Ik kan dus nu ook geen nieuwe elders bestellen, want waar laat ik dat? Ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt.
Airco
Airco online aangeschaft deze werd beschadigd geleverd, ook laat de bovenkant van de afstandsbediening los helaas bemerkte we dit pas na het installeren en uittrekken tot max lengte van de afvoerslang, een duidelijke foto gestuurd van het gebrek en verteld dat we de slang niet meer netjes ingeduwd krijgen en we de doos open moesten snijden om airco er netjes uit te krijgen dus dat terug sturen problematisch was, alsnog was het enige voorstel van de klantenservice "stuur maar retour" dit zouden wij dan zelf moeten regelen?? Alsof ik met een airco van 25 kg zonder doos even naar een DHL punt kan fietsen?? Toppunt van klantonvriendelijkheid, ik krijg een beschadigd product geleverd, waarschijnlijk een product wat al.geretourneerd is geweest aan bepaalde dingen te zien!
Ik had akkoord gegaan met een kleine compensatie op de prijs, dit lijkt mij redelijk en voor beide partijen de makkelijkste oplossing, als ik een geretourneerd, beschadigd product had willen kopen had ik wel voor een outlet product met korting gekozen!Wasdroger
Deze review gaat specifiek over de KLANTENSERVICE 020 334 88 88. Ik kreeg een zwaar beschadigd apparaat geleverd en heb hierover gebeld. De man met Surinaams accent stond met te woord of hij in een hangmat lag. Hij vroeg mijn postcode en verder zei hij helemaal NIETS!!! Ondertussen hoorde ik wel allerlei stemmen van collega's? op de achtergrond op hoog volume... Ik ben een geduldig persoon. Blijkbaar moest die man van alles invoeren, maar doordat hij niets zei, had ik niet het idee dat er iets gebeurde. Ik vroeg me af of hij überhaupt nog aan de lijn was! Een hele vreemde en onprofessionele manier van mensen 'te woord staan'. Ik vroeg uiteindelijk maar "Ja, gaat het lukken?" Niets vragen, niets vertellen, nog nooit meegemaakt zoiets! Uiteindelijk wel een.bevestiging per mail ontvangen. Hoop maar dat het nu in orde komt.
Maar beste Marcel Hagedoorn, manager Home delivery & installation WTF hebben jullie voor mensen in dienst? Of zijn dit ingehuurde 'medewerkers'? Ik heb alle begrip en geduld met nieuwe medewerkers, maar dit sloeg echt alles. Gewoon iemand fatsoenlijk en vriendelijk te woord staan lijkt me toch wel het minste wat je kunt doen! Instrueer je medewerkers!!! Dit is echt belachelijk.Ring Cameras
This company is basically fraudulent. I bought some products under a cashback arrangement. The cashback has been refused TWICE because they claim the products have been returned. After getting their customer services to confirm that the products (which are currently in my house) have NOT been returned, they are now no longer answering any communications from me.
Droger
Droger gekocht, direct betaald online( wat ik normaliter pas bij aflevering of op credidcard doe) 5 dagen later zou deze bezorgd worden. Gister avond bericht met tijdsvak, vandaag 3 uur voor bezorging sms met technische storing, droger wordt niet bezorgd. Klantenservice via de chat, alles behalve netjes en vriendelijk. Geen fatsoenlijk antwoordt op de vragen. Zeer zeer slechte service. Order door manier van communiceren en zeer slechte service geannuleerd, 2 weken wachten op je geld. NOOIT MEER BCC voor ons.
Scheerapparaat
Binnen drie maanden scheerapparaat van 120 euro stuk. Gekocht bij BCC Lelystad. Volgens BCC versleten…. Binnen drie maanden!?!? 95 euro reparatie en anders jammer maar helaas. Krijgen het apparaat niet eens terug zonder onderzoekskosten te betalen. Wat een schande, schofferend slechte service. Nooit meer BCC, echt nooit meer!
Vaatwasser
Vaatwasser met extra garantie gekocht. Na een tijdje viel de deur open. Dat werd gemaakt onder garantie. Toen het een paar maanden later weer gebeurde viel het niet meer onder garantie. Ondanks eerdere toezeggingen dat dat wel zo zou zijn. Eindeloze mailtjes en telefoontjes tot gevolg. Ik heb er een heel naar gevoel aam over gehouden en zal hier nooit meer wat kopen.
Ereader
E-reader dinsdag besteld zodat die op woensdag geleverd werd. Woensdagavond krijg ik een sms dat hij die dag niet meer geleverd wordt. Donderdag een e-mail gestuurd met de vraag waar hij blijft. Vrijdag nog niks gehoord en gebeld omdat ik de e-reader wilde hebben voor mijn vakantie. Dan geven ze aan dat hij volgende week ergens zal komen en dat de er niks aan kunnen doen omdat het aan DHL ligt. Als “goedmaker” stelt ze voor dat ik de order annuleer en dan over een tijdje mijn geld terug krijg en dan zelf naar een bcc winkel ga om er een te kopen. Het moet niet gekker worden.
Koelkast
Heb een koelkast gekocht van Bcc. Het toestel was niet helemaal in order. Ik wilde ruilen met een andere if retourneren. De antwoord van klantservice was vreemd voor mij. Ze vraagde als ik de koelkast al gebruikt. Natuurlijk in 30 dagen periode mensen gebruikt het artiekel. En als er iets mis, in die periode, fabriek faut enz, goede winkels krijgen het artiekel als retour en weer kopen als 2de kans product. Maar in deze bedrijd dat is geen geval. Gelukkig de garantie periode is gebruikelijk. En helemaal nieuw koelkast gerepereed worden, in een week na aanschaf. De algemebe policies van dit bedrijf is out of date, helaas..
TV
Dure tv bij BCC gekocht. Na 4 maanden hield hij er al mee op. Inmiddels ben ik 15 dagen verder en heb ik nog steeds geen nieuwe, of gemaakte, tv. Koop hier niks... Slechte spullen, slechte service.
Motorola telefoon
stront klantenservice. Niet meedenkend.1 ster is nog teveel voor deze oplichters. Problemen oplossen kunnen ze niet. Om n telefoon van 120 euro laten ze je minstens 9 keer naar een klantenservice bellen met alleen maar leugens. Mijn telefoon zou naar Motorola opgestuurd worden (zeggen alle klantenservice medewerkers)maar ligt in werkelijkheid bij dynafix...wat het meest waardeloze reparatiebedrijf is die er bestaat.
Dit is een telefoon van 120 euro. Stel je voor dat je er een keuken koopt van 10 tot 15 K. Never nooit meer BCCsmartwatch Fitbit Sense
1 jaar geleden smartwatch FitBit Sense gekocht, in de aanbieding bij BCC. Op 22 oktober 2022 is deze defect. Vervolgens ingeleverd bij DHL, daar raakt de smartwatch zoek. Na veel gebrekkige communicatie biedt BCC nu aan om het aankoopbedrag te retourneren. Echter wil ik een nieuw exemplaar, deze is op voorraad bij BCC. Echter weigert BCC dat zonder opgaaf van reden. Slechte service
Koelkast
Defecte koelkast is thuis opgehaald, omdat deze niet gerepareerd kon worden door BCC. Op zich prima, want het aankoopbedrag zou binnen zeven werkdagen teruggestort worden. Echter zijn we maanden verder en heb ik nog steeds het aankoopbedrag niet ontvangen. Via telefoon kan niks geregeld worden en op mails en app wordt door BCC niet meer gereageerd. Ik vind dit een hele slechte zaak aangezien ik al heel vaak contact heb gezocht en mij al meerdere malen beloofd is dat het geld er binnen 5 dagen zou zijn...
Fitbit sense 2
Mijn in de winkel gekochte product moest ik via de post retour sturen.
Pakketje retour gestuurd en pas na 5 weken mijn geld terug, hoop ik dan want ik heb nog steeds niets! Elke keer als ik bel naar de klantenservice sta ik minimaal 20 minuten in de wacht met een MEGA irritant wacht deuntje. Vervolgens wordt ik elke keer afgescheept 'als u over 7 dagen nog niets heeft gehoord moet u terugbellen' vervolgens na 7 dagen: 'We gaan dit even uitzoeken, u hoort binnen 5 dagen iets van ons' en vandaag: 'uw geld wordt over 7 werkdagen terug geboekt'.
Vreselijk bijdehante klantenservice medewerker.
Nooooit meer BCC.AEG inductie kookplaat en Samsung inbouw oven/grill combinatie
In de BCC winkel te Bergen op Zoom werd goede en begrijpbare voorlichting verstrekt zonder dwang tot aankoop.
De gemaakte afspraken werd via de mail en telefoon tijdig ter herinnering gebracht.
Over het inmeten en montage kan ik vrij kort zijn; dat is gewoon top, we namen alles samen goed door wat wel en wat niet mogelijk was.
Na montage is de uitleg duidelijk en niet onbelangrijk, ze werken netje en nemen de oude installatie mee retour.Inductie kookplaat
op 18-9-2022 heb ik online een inductie plaat uitgekozen. Maar omdat ik 2 linkerhanden heb en niet 100% de nismaten wist een afspraak gemaakt met iemand die zou komen inmeten. 19-9-2022 werd ik gemeld door de adviseur en die vond naar aanleiding van mijn antwoord een meting niet nodig. WANT... de installateurs maken het passend en gaan niet eerder weg voor ze deze hebben geïnstalleerd.
Woensdag 12-10 een dag voor de plaat geleverd zou worden , nog niks gehoord en ze dus gebeld. Je krijgt ze niet aan de lijn. Wachttijden meer als een uur. Advies via Whatsapp. Maar ook dan wacht je nog heel de dag en pas na 20u krijg je een antwoord. Geen zorgen over 2 uur ontvangt u een mail met de bezorgtijden.
Oke dat klopte. 22u de mail met tijden.
13-10-2022 ze waren op tijd. Begonnen gelijk met slopen van mijn gasfornuis plaat. En toen deze er eenmaal uit was kwam gelijk het antwoord. Oh maar deze gaat niet passen.
En dan zetten ze je voor het blok. De plaat achterlaten met risico dat je de garantie verspeelt of gelijk weer retour. Dus ik heb in overleg met mijn buurman die wel technisch is de plaat retour.
Gebeld met BCC en dan begint de ellende. 6x gebeld die dag. 5x een bandje door drukte wordt dit gesprek verbroken. ( kort om je krijgt ze niet meer aan de lijn)
17u eindelijk iemand na 20 minuten in de wacht te staan aan de lijn. In de vorm van Wim. Die in mijn ogen nog minder van de maten wist als ik. Maar goed hij zou even iets uitzoeken en zou binnen een paar minuten terug zijn.
Nou je raad het al de verbinding werd verbroken en heb Wim nooit meer gesproken. Dan het kat en muis spel. Het ene antwoord komt via twitter, dan weer via messenger op facebook, dan weer een antwoord via email en als laatste via whatsapp.
Maar overal hetzelfde Dikke vette pech wij gaan niet installeren. Maar over retour geld praat niemand. We krijg ik op de 14de een factuur dat de plaat de status geleverd heeft gekregen. Dus ik voel al aan me water dat dit een probleem gaat worden. Gelukkig wel een video deurbel dus ik heb duidelijk op beeld staan dat ze de plaat brengen en later weer retour nemen. Jammer dat ik zo al bezig ben met bewijs.
Want als ik dan hier lees dat iemand al 3 weken op haar geld wacht wordt ik niet echt vrolijk.
Dus mijn ervaring met BCC is 0
Anderen bekeken ook


Wanneer u wat ouder wordt kan het gebeuren dat u niet meer alles goed kunt horen. Heel vervelend, want niemand wil graag met een hoortoestel rondlo...

Wanneer je geblesseerd bent, of een blessure juist wilt voorkomen, kun je soms wat extra hulpmiddelen gebruiken. Als je wat extra ondersteuning nod...

Wilt u beginnen met het openen van een fitnessketen of voor u persoonlijk? Dan kunt u de apparaten bemachtigen via de website www.fitnessdelivery.n...