6

6

6

6

75%

Artandgoldshop

Van die ouderwetse platen die je op een platenspeler plaatst geven een authentieke sfeer. Maar nu Cd’s de markt hebben overgenomen en alles steeds meer digitaal gaat is het niet meer zo makkelijk om aan bijzondere lp’s te komen. Je kunt eens kijken bij een online winkel zoals Artandgold Shop. Maar wat voor kwaliteit langspeelplaten kun je er vinden? Wat voor muziek zullen deze lp’s produceren? Wat voor andere producten biedt Artandgold Shop aan? Zullen hun stoelen wel echte kunst zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Artandgold Shop het horloge of boek opstuurt? En wat voor klantenservice verleent deze winkel aan hun klanten? Hier kun je alleen maar achterkomen via echte klanten van Artandgold Shop. Werp eens een blik op hun eerlijke reviews om te ontdekken hoe betrouwbaar deze online shop is. Hun beoordelingen, meningen, ervaringen en beoordelingen kunnen je helpen om de beslissing wel of niet bij Artandgold Shop te shoppen iets makkelijker te maken.

Over Artandgold Shop

Artandgold Shop is een winkel die langspeelplaten en andere kunst aanbiedt. Ze willen je voorzien van allerlei soorten kunst. Hun belangrijkste product is toch wel de gouden plaat. Er zij er hiervan meer dan 100 op de website te vinden. Dus als je altijd al in het bezit hebt willen zijn van de gouden plaat van The Beatles Hard Day Nights, The Eagles Hotel California, Fleetwood Max Romours of Micheal Jackson Bad dan kan dit je kans zijn. Andere artiesten die voorbij komen op Artandgold Shop zijn Johnny Cash, Jimi Hendrix, John Lennon, Pink Floyd, Carole King en Bruce Springsteen. Behalve gouden platen heeft Artandgold Shop ook nog een selectie platina albums. AC/DC. Queen, The Beatles, Bon Jovi, Led Zeppelin, en Motley Crew zijn hier bekende namen bij. Aparte categorieën zijn gereserveerd voor Elvis Presley, Peter Donkers, Erwin Olaf en Herman Brood. Naast platen biedt Artandgold Shop ook stoelen, boeken, gadgets, horloges en andere kunst aan. En hun categorie As Seen on TV bevat producten die je vast wel eens in een reclame voorbij hebt zien komen.

Diensten van Artandgold Shop

De gouden platen, platina platen en Andre kunstwerken van Artandgold Shop kunnen online besteld worden. De bezorgservice van Artandgold Shop zorgt er dan voor dat het pakket netjes bij je thuis aankomt. Zo hoef je de platina plaat niet helemaal zelf op te halen en kun je gewoon wachten tot de post arriveert. Daarnaast heeft Artandgold Shop nog een klantenservice die klanten kan helpen die advies nodig hebben.

Klachten, Complimenten en Tips van Artandgold Shop

Heb jij al zo’n gouden of platina plaat van je favoriete artiest aan de muur hangen? Dan kun jij ons vast wat meer over Artandgold Shop vertellen. Hoe makkelijk was het een gouden plaat te bestellen via hun website? Zag de platina plaat er wel authentiek uit? Duurde het lang voor Artandgold Shop en hun bezorgservice de stoel of gadget naar je op hadden gestuurd? En wat voor klantenservice biedt Artandgold Shop aan als je ergens zelf niet uitkomt? Schrijf een review en laat ons weten wat jouw mening over Artandgold Shop is.

10

Alle reviews (4)

Krups Nescafé Dulce Gusto Infinissima KP173B + 3 Doosjes Nescafe Cups - Koffiecupmachine

Oplichter. Stuurt geen 2.7L apparaat, maar een veel goedkoper 1.2L apparaat. Geen klantenservice en als je hem belt hangt hij gewoon op. Zeer onbeschofte klantenservice als ik het al een klantenservice mag noemen. KOOP HIER NIETS!

O

ONTZETTENDBOZEKLANT

09-11-2021

0

Poster Herman Brood

Poster binnen 1 dag geleverd. Met het uit de houder haalde, scheurde ik helaas de poster. Gebeld en de dag erna hebben zij een nieuwe opgestuurd. Dan ben je echt een topper. Verder lees ik in de reviews dat iemand verbaasd is dat het replica's zijn. Ik betaal 27,50 voor een poster van een schilder die is overleden. Het woord 'replica' hierbij vermelden voelt pleonastisch.

Gijs

22-07-2021

0

Zeefdruk

Keurige koop gedaan via de website

Mike

15-06-2021

0

"Gouden plaat"

Super slechte ervaring! Via bol.com kocht ik een gouden plaat bij Artandgold.com Gouden plaat bleek hele slechte replica geknipt uit karton in een goedkope lijst. Absoluut geen €169 euro waard. Meneer koster heeft ook op onprofessionele manier contact over de bestelling. Hij communiceert via smsjes zonder afzender en laat via de telefoon maar graag weten dat hij het erg druk heeft met naar het strand gaan en sporten. Artandgold zou de rechten hebben om deze platen te verkopen. Ik vind dit erg ongeloofwaardig. Ze adverteren met andere foto's, en laten ook het woord " replica" weg uit de advertentie. Meneer vond dat geen probleem; " ach ja..het moet ergens staan. Nooit meer Artandgold voor mij!

Roode

05-06-2021

0