Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Het kijken van films en series wordt een steeds intensere ervaring. We worden meegenomen in de fictieve wereld op ons scherm door de nieuwe 4K-schermen. Pixels tellen is verledentijd. Het zijn echter niet alleen onze schermen die belangrijk zijn voor een goede kijkervaring. Ook het geluid wordt steeds belangrijker. De ontwikkelen op het gebied van Hi-Fi installaties blijven dan ook niet stilstaan. Bij Harman Kardon weten ze hoe belangrijk deze ontwikkelingen zijn en hebben ze een ruim aanbod geluidsinstallaties van de beste kwaliteit. Tenminste, dat zeggen ze zelf, want wat vinden hun eigen klanten van de kwaliteit van de geluidsinstallaties? Je leest het hier in hun reviews!
Hi-Fi installaties leveren met geluid dat zo dicht mogelijk bij de realiteit ligt, dat belooft Harmon Kardon klanten. In de webshop worden alleen geluidsinstallaties aangeboden met de nieuwste technologie op het gebied van geluid. Bij Harman Kardon zeggen ze dat hun installaties kunst produceren. Ze willen klanten verbazen met hun installaties. Ze hebben dan ook een ruim aanbod met Hi-Fi installaties. Ze verkopen audio- en video-ontvangers, stereocomponenten en CD’s, thuisbioscopen en blurayspelers, hometheatersystemen, soundbars, draagbare luidsprekers, computerluidsprekers, draadloze HD-audiosystemen en hoofdtelefoons.
Design en perfect geluid komen samen in the Harman Kardon Aura Wireless Speaker System.
In de webshop hoef je je nooit zorgen te maken om extra kosten voor de verzending. Bij Harman Kardon is de levering namelijk altijd gratis. Ben je niet tevreden met jouw aankoop, dan kun je alles ook gratis retourneren. Je hebt 30 dagen bedenktijd met altijd een geld-terug-garantie. En alle producten hebben 2 jaar garantie voor eventuele schade of problemen. Harman Kardon vindt het ook zonde om het oude aanbod zomaar weg te gooien en heeft ook veel refurbished producten. Om deze reden heeft Harman Kardon ook een outletshop voor hun klanten. Deze outlet heeft een ruim assortiment met producten die altijd met kortingen worden aangeboden. Soms kunnen deze kortingen oplopen tot 70% van de originele prijs.
Heb jij vragen over de Hi-Fi installaties in de webshop? Of wil het niet lukken om de geluidsinstallaties thuis te installeren? Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Harman Kardon. Zij kunnen je het beste verder helpen met advies. Op de website kun je alle contactgegevens van het bedrijf vinden. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnumer, het e-mailadres en de chat. Er is altijd een geschikte manier om contact op te nemen. Harman Kardon is ook actief op verschillende Social Media platformen. Ook hier kun je informatie vinden of vragen stellen. Is jouw klacht goed afgehandeld door Harman Kardon? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de klantenservice.
Het bedrijf belooft klanten de beste kwaliteit Hi-Fi installaties, maar wat vind jij? Heb jij een geluidsinstallatie van Harman Kardon? Geef dan jouw beoordeling van de producten en het bedrijf. Wat vind jij van de geluidskwaliteit? Heeft de webshop scherpe prijzen? Zijn de producten uit de outlet nog altijd bruikbaar? Schrijf een review en vertel alles over jouw ervaringen. Raad jij de geluidsinstallaties van Harman Kardon aan? Laat het weten!
Wat vinden klanten van de Hi-Fi geluidsinstallaties van Harman Kardon? Leveren ze echt de beste kwaliteit? Lees hier de reviews en beoordelingen.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Erg ontevreden over JBL. Via een actie van de plaatselijke supermarkt oortjes, de JBL TUNE 225TWS (Zwart) gekocht. Na enkele malen gebruik laden de oortjes niet meer op (7 keer gebruikt). Hierop nam ik contact op met de klachten garantieafdeling. Ik kon het product opsturen voor reparatie. Ik kreeg de oortjes na reparatie terug. Na 2 maal te hebben gebruikt kon ik de oortjes niet meer opladen. Nogmaals contact gehad met de afdeling klachten en garantie. Het bleek dat ze de verkeerde oortjes hadden terug gestuurd. Ze hadden nieuwe op willen sturen maar hadden per abuis de kapotte opgestuurd. Nogmaals de kapotte oordopjes opgestuurd en na een tijdje kreeg ik nieuwe thuisgestuurd. Deze circa 5 keer gebruikt en ze laden niet meer op. Wederom contact gehad met de garantie klachtenafhandeling. Of ik dit keer foto's wilde opsturen. Dit gedaan. Nadat ze 2 maal de foto's hadden bestudeerd was de conclusie waterschade. Dit omdat er aanslag op de oordopjes zat en het KON zijn dat er oplaadpinnetje was afgebroken. De eindconclusie was geen garantie. Wel kreeg ik een korting bon om een nieuw product met 20% korting kopen. Ondertussen wel een half jaar verder. De prijs was omdat het een actie was wel aantrekkelijk. Uiteindelijk was goedkoop duurkoop. Een ezel stoot stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen dus voor mij geen JBL meer.
marc
25-10-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal