Lidl

4.8

Bestellen

3.7

Service

5.6

Prijs

4

Levering

45.3%

Zou hier weer kopen

Lidl

Je hebt vast wel eens van de Lidl gehoord. Ook als je er nog nooit boodschappen hebt gedaan heb je vast de folder met aanbiedingen of andere advertenties wel gezien. Maar wat voor een kwaliteit groente en fruit zal deze supermarkt verkopen? Zul je met die weekdeals nou echt zo goedkoop uit zijn? Zullen die afwasmiddelen van eigen merk wel net zo goed zijn als die van iedere andere supermarkt? Zal het lang duren voor de bezorgservice van Lidl jouw boodschappen komt bezorgen? En wat voor een klantenservice zal Lidl verlenen als je niet tevreden bent over hun mode, tuingereedschap of beddengoed? Alleen mensen die al eens boodschappen bij Lidl hebben gedaan kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om een aardig beeld van deze supermarktketen te krijgen. Hun ervaringen, beoordelingen, cijfers en meningen kunnen je laten zien wat er nou echt van Lidl en hun levensmiddelen verwacht kan worden.


Over Lidl

Lidl is een supermarktketen voor levensmiddelen. Je kunt er dus eigenlijk alles vinden wat je in andere supermarkten ook kunt krijgen. Denk hierbij aan groente, fruit, zuivel, melk, kaas, vlees en andere producten die je iedere dag nodig hebt. Er is een broodafdeling waar je brood en boterhammen kunt halen maar waar ook iedere ochtend verse broodjes worden gebakken. Natuurlijk heb je er ook afwasmiddelen zoals waspoeder, wasmiddel of blokjes voor de afwasmachine. Hieronder vallen ook schoonmaakmiddelen en ontkalkingmiddelen. Verder vind je er voor in de keuken nog keukenapparatuur, pannen, bakbenodigdheden en veel meer. Er is ook een afdeling voor je tuin waarin tuinmeubelen, snoeigereedschap, barbecues, tuinhaarden en nog veel meer te vinden zijn. Dat wil trouwens niet zeggen dat Lidl deze producten altijd op voorraad heeft. Ze doen namelijk ook wel aan weekaanbiedingen. Vaak zijn deze gericht op een bepaalde sport of activiteit. Zo zijn er al meerdere keren paardenspullen, skispullen of uitrustingen voor wandelaars voorbij gekomen. Als je dus graag buiten bent, houd die aanbiedingen in de gaten. Ook tuingereedschap is wel eens in de aanbieding. Ook knutselbenodigdheden en speelgoed komen wel eens voorbij. Andere dingen die je regelmatig of permanent bij Lidl kunt tegenkomen zijn elektronica, beddengoed, wijn, frisdrank, mode, huishoudelijke artikelen en schoonheidsproducten.




Diensten van Lidl

Lidl stuurt iedere week een boekje rond met de aanbiedingen van de week erop. Zo kun je kijken of er wat leuke acties bijzitten van een product dat je toch nodig hebt. Je kunt daar dan de volgende keer dat je boodschappen bij de Lidl gaat doen. Maar je kunt veel van hun producten ook online bestellen. De bezorgservice van Lidl brengt die dan netjes bij je thuis. Ook heeft Lidl een klantenservice voor het geval de groente of fruit toch niet vers genoeg blijkt te zijn.


Klachten, Complimenten en Tips voor Lidl

Ben jij één van die klanten die al eens boodschappen bij de Lidl heeft gedaan? Dan horen wij graag alles over jouw ervaring met deze supermarkt. Hoe lekker smaakt de chocola van deze levensmiddelenwinkel? Duurde het lang voor je brood of beschuit werd thuisbezorgd? En kon je erop vertrouwen dat de klantenservice je helpt als de melk toch te zuur is. Schrijf een Lidl review en laat ons weten wat jouw mening over Lidl nou echt is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (148)

Update rollator

Inmiddels geld terug gekregen en er werd ook nog een bos bloemen thuis bezorgd. Top Lidl👍

R

Rien

04-07-2024

0

Update rollator

Inmiddels van Lidl bericht gehad dat we het geld terugkrijgen. Top👍

R

Rien

02-07-2024

0

Rollator gekocht inde winkel.

Voor mijn buurvrouw van 87 jaar een rollator in de winkel gekocht. Vanaf begin piept het wieltje maar ze denkt gaat wel over. Na 4 maanden vertelt ze me dit en het lawaai is ondraaglijk geworden en rollator loopt heel zwaar. Ze kan niet zonder rollator. Ik leg het probleem voor en Lidl stuurt het door naar leverancier.lidl belt me niet terug, ik heb nog 4x gebeld en vandaag vragen ze weer om informatie die ik 2 weken geleden al gestuurd heb. Lidl los het op, en snel!!!!!

R

Rien

01-07-2024

0

diverse

Lidl doet aan sluikreclame en loze beloftes met hun waaardeloze app reclamefolders en activeringskortingen ! je slaat achterover aan de kassa wat je moet betalen terwijl thuis uitgerend met de korting er NOOIT iets van klopt ! dit komt bij veel mensen voor dus LET OP vraag de KASSABON en controleer , er zijn meerderen mensen die tov anderen een volle kar , gewoon besodemieterde boel met hun beleid en helaas de medewerkers die hun best doen en hier OOK vanaf weten de rotzooi mogen opknappen !

N

Noel

12-06-2024

0

Zelfscan

Ik ben al sinds dit filiaal er zit vaste klant. Ik kom er elke dag, en sinds de zelfscan er is gebruik ik deze ook elke keer. Alle steekproeven gingen altijd goed. De laatste keer echter was ik door onzorgvuldigheid vergeten een artikel te scannen. Meteen een winkelontzegging voor een jaar. Klantvriendelijk? Buiten alle proporties

E

E

09-04-2024

1

Badkamer meubel

Op 15 januari BESTELD en zou nog steeds onderweg zijn??? Advies van mij. NOOIT iets bij Lidl online bestellen, klantenservice is echt waardeloos. Willen geen contact opnemen met DHL ook al staat het pakket al 9 dagen op uitgestelde levering. Eenmaal betaald zoek je het maar uit. WAARDELOOS die medewerkers.

T

Ted

28-01-2024

0

Badkamer meubels

Op 15 januari BESTELD en zou nog steeds onderweg zijn??? Advies van mij. NOOIT iets bij Lidl online bestellen, klantenservice is echt waardeloos. Willen geen contact opnemen met DHL ook al staat het pakket al 9 dagen op uitgestelde levering. Eenmaal betaald zoek je het maar uit. WAARDELOOS die medewerkers.

T

Ted

28-01-2024

0

makaroni

dus ze maakte het al 10 keer te duur we werden opgelicht!!! en een vrouw een heel oude vrouw van 80 kon nie goed lopen zegt de kassa had geen zin om het helemaal zelf te doen ik wil trouwens ook en slechte resensie geven van 1 ster en ik spreek graag de manergir

18-01-2024

0

Robotstofzuiger Silvercrest garantie maar LIDL.nl doet niets.

Defect binnen 6 maanden na online aankoop. Gemeld bij LIDL.nl. Reactie "wij sturen uw verzoek door naar KSR GROUP in Duitsland". - Na een kleine week "wij zijn LIDL niet en hebben de informatie opnieuw nodig". Dus maar weer alles toegezonden. - Na 3 dagen bericht "uw dossier is doorgestuurd naar de fabrikant om te zien wat wij hierin voor u kunnen betekenen". - En daarna ondanks nieuwe klacht bij LIDL.nl nu 16 dagen geen enkele reactie. Totale tijd van deze garantieclaim nu reeds 25 dagen.

W

Willempie

14-12-2023

0

Trampoline

Een trampoline die word geleverd met een ontbrekend koppelstuk. Dat kan maar het proberen op te lossen is vrij wel onmogelijk bij lidl. Een service center die ondanks tig foto's het voor mekaar krijgt om 2 keer toe een andere onderdeel op te sturen . Inmiddels 3 weken verder en nog geen trampoline , teleurgestelde kinderen en uren tijd in moeten steken

D

Dennis

25-09-2023

0

Matrastoppers

2 matrastoppers besteld, werden maar niet geleverd, door de klantenservice opnieuw besteld, op jet afgesproken tijdstip niet geleverd, dit is 4x gebeurd, waarvan ze 1 keer gewoon retour zijn gegaan! ik zou mijn geld terugkrijgen.....nog steeds niet teruggestort na 10 werkdagen. Noet bestellen hier, het is om te huilen

J

Jolanda

25-08-2023

0

2 matrassen besteld. Annuleren ho maar

J

Jeroen de Bie

24-08-2023

0

Fruit

Peren gekocht na 4 weken nog steeds zo hard als een steen. Nu pruimen gekocht en ook die zijn na twee week nog harde kogels. Melk na drie dagen bedorven idem de havermout, nooit meer Lidl. Beste in troep ipv beste in fruit, belachelijke reclame.

P

Pit

06-08-2023

1

Kat vol

Had een kar vol boodschappen, bij de kassa werd de kort8ng niet gerekend , want de app werkte niet , net alles geïnstalleerd , maar nee dan heeft u hem niet geactiveerd , echt wel had ik dat gedaan , maar de korting kreeg ik niet , ben boos geworden en me kar met boodschappen laten staan, vroeg of de kassa medewerkster de korting niet kon geven maar nee , was boos heb al me boodschappen laten staan , mensen doe dit ook als de app niet werkt misschien werkt het dat ze met deze flauwekul stoppen

F

Frits

27-07-2023

0

Aanbieding

Wat een waardeloze winkel is dit toch onbegrijpelijke aanbiedingen in de folder in hele kleine lettertjes staat er dat ze maar een paar dagen geldig zijn. Prijzen in de winkel kloppen niet als er al een prijs bij staat aanbiedingen die je eerst moet activeren in een mega onoverzichtelijke app! Hoe neem je klanten in de mailing mij zien ze niet meer

J

Jeroen

16-07-2023

0

Fruit

Na veel goede reacties ben ik zelf mijn boodschappen gaan doen bij Lidl. Eens maar nooit meer. Onder de boodschappen zat ook fruit. 1kilo Nectarine. Dat was op een woensdag. Vrijdag waren er nog 2 over. De rest is in de groenbak beland. Niet te geloven dat Lidl verschillende keren is uitgeroepen als beste voor groente en fruit.

E

Ellie

14-07-2023

0

Krimpflatie nootjes

Elke week koop ik pistache nootjes €3,18 voor 350 gram, tot mijn verbazing waren de zakjes deze week 250 gram voor €2,99….krimpflatie per 350 gaat de prijs met een euro omhoog dar is 30% De prijzen verlagen???

Y

Yvonne

03-07-2023

0

Tuinscherm

Tuinscherm beschadigd aangeleverd en heb daarom gereclameerd. Lidl heeft 1x iets van zich laten horen maar verder is het opvallend stil. Dit was de eerste keer dat ik iets via de webshop van Lidl heb gekocht maar ook meteen de laatste keer. Zeer slechte service.

L

Leo

30-06-2023

0

grastrimmer

Eind vorig Jaar een Grastrimmer van het merk parkzide gekocht in de Whebshop bij lidl. Hij is defect zit een Jaar garantie op ,de gegeves doorgegeven,Je hoort er niks van terug, Hoe dit opgelst gaat worden. KOOP dus nooit wat bij lidl ,ZE hebben de slechtste service die er bestaat,Ze wimpelen je af door niks van hun te laten horen!!!!!!!!

G

Gerrit Van 'T Veen

11-06-2023

0

Kweek kas

Op 26 mei een kleine kweek kas besteld. De eerste levering kwam niet door de hel die DHL heet. Kas dus opnieuw gestuurd ( ik moest 1 week wachten ondanks het feit dat de kas voorradig was!). Kas is uiteindelijk op maandag 5 juni gekomen en...incompleet! Ik heb alleen de wanden, voor de rest mis ik alles dus kan ik hem ook niet bouwen! Voor de zoveelste keer contact met Lidl gezocht en die laten HELEMAAL niks van zich horen. Wat een asociaal, onbeschoft bedrijf is dit zeg! Ik wil de kas terugsturen en mijn geld terug hebben maar ik ben bang dat als ik de kas terugstuur kan ik gewoon mijn geld vergeten. Dus geen kas EN geen geld.

I

Ilaria

10-06-2023

0