Kazidomi

10

Bestellen

9

Service

7

Prijs

10

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Kazidomi

Heb je geen tijd om naar de supermarkt te gaan om boodschappen te halen, maar ook geen zin in de standaard kant- en klare maaltijden? Hecht je veel waarde aan producten die biologisch en gezond zijn? Of heb je een dieetbeperking waar rekening mee moet worden gehouden? En als laatste, scoor jij je eten het liefst tegen de laagste prijzen? Op de online verkoopsite Kazidomi bestel je snel en gemakkelijk jouw boodschappen. Wat de ervaringen met dit bedrijf zijn lees je hier bij NederlandReview!


 


Over Kazidomi


Kazidomi, opgericht in 2016 door Emma Everard en Alain Etienne, is een platform om online je boodschappen te doen. Op de website vind je allerlei voedingsproducten, schoonmaakproducten, cosmetica, babyproducten, onderhoudsproducten, supplementen en textiel terug. Hun brede assortiment strekt zich uit van detox producten, essentiële oliën en specerijen tot superfoods en pizza’s. Toch hebben ze veel met elkaar gemeen; alle producten zijn biologisch, gezond en worden geselecteerd door een groep gezondheidsexperts.


Als je bepaalde dieetbeperkingen of intoleranties hebt is dat bij Kazidomi geen probleem. De verkoopsite bevat een filter waarmee je je voedsel bijvoorbeeld kunt sorteren op glutenvrij, melkvrij, eierenvrij en nog veel meer.


Om producten op Kazidomi te kunnen bestellen moet je je eerst registreren. Dit kost €100 per jaar, maar dan krijg je wel toegang tot alle producten en kun je gedurende het hele jaar profiteren van kortingen die oplopen tot 50%. Zo kun je relatief goedkoop aan je boodschappen komen. Ook kun je volgen hoeveel je bespaart met je lidmaatschap. Als je aan het einde van het jaar minder dan €100 hebt bespaard, wordt het verschil aan je terugbetaald.


 




 


Diensten Kazidomi


Op Kazidomi vind je naast alle producten ook recepten en blogartikelen terug. Hiermee kun je je alvast oriënteren en voorbereiden op je gezonde levensstijl.


Als je je boodschappenlijstje helemaal hebt afgevinkt, kun je gaan betalen. Bij Kazidomi kan je betalen met iDeal, VISA, Mastercard, Bancontact, American Express, Sofort, Paypal en bankoverschrijving. De verzendkosten voor België bedragen €4 om het op te halen bij een afhaalpunt, en €5 om het thuis af te laten leveren. Om je product in Nederland thuis af te laten leveren worden €5 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestelling vanaf €49 is de verzending gratis.


De pakketten worden binnen 1 werkdag verzonden. Na de verzending ontvang je een track and trace code waarmee je je pakketje in de gaten kunt houden.


 


Vragen en klachten bij Kazidomi


Als je vragen of klachten hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Kazidomi. Dat kan je doen door via dit formulier een bericht te versturen of door een mailtje te versturen naar hello@kazidomi.nl. Voor vragen waar je het liefst direct antwoord op wilt, kun je terecht bij de live-chat of kun je bellen naar +32 2 479 82 62.


 


Ben jij al bekend met Kazidomi? Zo ja, heb je Kazidomi positief of negatief ervaren? Laat hier een review achter.


Ook als je nog geen ervaring hebt met Kazidomi zit je hier op de goede plek! Bekijk hier alle beoordelingen en reviews van de echte klanten van Kazidomi.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (2)

Dierenartikelen eco

Een webshop reviewen is eigenlijk heel eenvoudig, net zoals de shop zelf moet zijn. Positief Ten eerste behoud ik het graag het overzicht. Net zoals ik ga inkopen in een grootwarenhuis, wil ik precies weten waar ik heen moet. Daarin scoort Kazidomi heel hoog vind ik: iets voor het huis? Langs daar! In dat segment staat ook alles netjes per categorie: schoonmaken, wassen, decoratie, zero waste.. Ten tweede vind ik het belangrijk dat een eco-webshop ècht eco is, gedurende het hele proces. Dat de artikelen duurzaam zijn staat buiten kijf, alles werd duurzaam door experts uitgezocht, en niet gewoon geselecteerd omdat ze er groen uitzien. Ook de verzending is duurzaam. Ok, het wordt vervoerd, maar als ik naar ‘n biowinkel ga die ‘n end van mijn woning is, dan stuur ik uitlaat de lucht in. Dan nog de verpakking: die is groen (of bruin, zo je wil?): recycleerbaar en gerecycleerd dus! Ook de vulling vd doos: om beschading van producten tegen te gaan worden leegtes opgevuld. Niet met plastic bubbelvel (I hate it!) maar met recycleerbaar materiaal. Uiteraard ook geen plastic op of rond de artikelen. Ofwel zit het netjes op een kartonnetje, ofwel in een kartonnen doosje, ofwel in een recycleerbare flacon die je kan navullen tot in het oneindige. Of met pods of met vulzakjes of met bulk (dat vind je daar ook!). Ten derde: het assortiment. Als ik shop, wil ik geen 3 winkels bezoeken en 3x verzending moeten betalen, 3x bestelwagens de baan op sturen en 3x moeten wachten tot ik alles heb. Gelukkig vind je hier alles. Of toch bijna. Ik zocht oa in het huishoudelijk gedeelte: dat is een mooi gamma! Je mag wel niet te kieskeurig zijn en per se dàt of dit merk willen, maar geloof me: de merken zijn bekend, ofwel steengoed! Vertrouwen is de boodschap. Ten vierde: bereikbaarheid. Stel, ik heb een vraag, of twee, of 100.. wel, dan stuur je een mailtje, een Whatsappje, een DM op Instagram, je belt es of (easy peasy): je chat gewoon tijdens het shoppen. Dan kan je meteen verderdoen! De chat is zo makkelijk trouwens, je wordt meteen doorheen je probleem (nou ja) geloodst! Of is het eerder makkelijk op papier..? Meer daarover straks. Ten vijfde: bezorging. Eén woord: snel. Dat was ècht wel fijn: niet lang moeten wachten op iets wat je echt nodig hebt is belangrijk, of je moet toch nog iets niet-eco halen om je te behelpen! Kortom: positief! Negatief Ten eerste: die verdomde chat. Ik had al gezegd dat je makkelijk kon chatten met een computergestuurde bot tijdens je koopproces. Handig… Al duurt het een eind (geeuw) voor Mister Answer Bot wakker schiet. Uiteindelijk is ie er. Ik had gevraagd waar ik waspoeder vond. Antwoord: “de oprichter van Kazidomi is…” Nou, ok dan ?. Gelukkig is er de optie: is dit een oplossing of niet? Ik zeg “neen”, herbegin… weer hetzelfde antwoord. Ik stel een andere vraag, typ es een kernwoord in.. niks helpt. Dan maar niet. Hier mag aan gesleuteld worden.. Ten tweede: lidmaatschap. Dat vind ik niet alleen prijzig maar ik snap het doel niet goed. Geef mij maar een klantenkaart met virtuele puntjes of zo. Per artikel bepaalde punten. Soms es dubbele punten-actie.. punten ruil je ik voor korting of voor een groen cadeautje.. misschien leuk ideetje? Ten derde, en da’s een detail: dierenvrienden komen net niet 100% aan hen trekken. Eerst is het toch effe zoeken (bleek ik in het segment “huis” te moeten zijn. Ok, juist, mijn hondjes leven en slapen u binnen (al ravotten ze graag buiten, gelukkig!?). Makkelijker was geweest om gewoon een aparte categorie in de hoofdlijst te zetten. Dan: het assortiment: beperkt maar goed. Hondenpoepzakjes, toys, kauwmateriaal (een rauwhide kauwbot dat weken meegaat, please) .. zoek niet: het is er niet De negatieve puntjes zijn echt geen struikelblok voor mij. Daarvoor is mijn ervaring te positief, dus als je me vraagt: aanrader? Dan zeg ik overtuigd en volmondig: reken maar van YES♻️! Inge

I

Inge Suys

09-08-2021

0

leuke website voor eten bestellen

Leuke website, paar keer besteld hier, ze hebben leuke producten die ik niet ergens anders vind. Steeds best snel ontvangen en goed verpakt. Zeker een aanrader.

A

Anna

29-12-2018

0