Joolz

10

Bestellen

10

Service

10

Prijs

10

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Joolz

Ben je zoekende naar een kinderwagen, buggy, autostoel of toebehoren? Dan is Joolz wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over deze onderneming. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.


Wat is Joolz?


Via Joolz kunnen duurzame kinderwagens, buggy’s, autostoelen, accessoires en onderdelen besteld worden. Het merk richt zich op ouders die het beste voor hebben met hun kinderen. Het assortiment bestaat naar eigen zeggen uit producten die duurzaam en slim zijn. Deze bieden ondersteuning zodat je lekker in balans kan blijven en je comfortabel kan voelen. Zo hou je over alles goed de controle. Er wordt gestreefd naar een wereld waar iedereen trots op kan zijn. Ze vinden het fijn als daar samen van genoten kan worden. Heb je een vraag, opmerking en/of feedback voor Joolz? Dan ben je welkom om contact op te nemen. De klantenservice is op werkdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur. Het telefoonnummer staat vermeld op Joolz.com. Je kan het bedrijf ook volgen via social media. Joolz is onder andere actief op Instagram, Facebook, Pinterest en Twitter.


Bestellen en betalen


Wil je een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Je kan iets bestellen als gast of geregistreerde gebruiker. Als je voor registratie kiest krijg je een eigen klantaccount. Het hebben van een account brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo kan je online bekijken wat je bestelhistorie is. Als je een nieuwe bestelling gaat doen hoef je niet opnieuw het leveringsadres in te voeren. Ook zal je als eerste op de hoogte zijn van acties en aanbiedingen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, Visa en Mastercard. Er kan ook achteraf betaald worden via Klarna. Alle betaalwijzen staan vermeld op de website en worden getoond tijdens het afrekenproces. Ieder te bestellen product wordt getoond met een afbeelding. Ook wordt er productinformatie beschreven en zie je welke prijs er betaald moet worden. Je kan een product zoeken via de zoekfunctie of een kijkje nemen via een van de categorieën.


Retourinformatie


Wil je afzien van een aankoop? Dan kan je een retour in gang zetten. Dit is binnen 3 stappen te realiseren. Via de retourpagina moet je een formulier invullen. Je vult daar onder andere je e-mailadres en ordernummer in. De producten die je terug wil sturen moeten geselecteerd worden. Daarna geef je een reden van retour door. Je kan ook foto’s toevoegen. Er wordt binnen 2 werkdagen op een retouraanvraag gereageerd. Deze reactie ontvang je per e-mail. In het schrijven ontvang je een link waarmee je kosteloos een retourlabel kunt downloaden. Het label mag vervolgens geprint en bevestigd worden aan de retourzending. Bij ontvangst van het retourpakket wordt een controle uitgevoerd. Als er aan de retourvoorwaarden is voldaan zal er een terugbetaling plaatsvinden.


Klachten


Ben je ontevreden over een product of dienstverlening? Dan is het mogelijk om een klacht in te dienen. Voor vragen, klachten en bezwaren kan op werkdagen contact worden opgenomen met de klantenservice. Dit kan telefonisch gedaan worden via telefoonnummer 020 630 4887 en per e-mail via e-mailadres info@joolz.com. Vervolgens zal er een oplossing worden voorgesteld. Het kan voorkomen dat je je niet kunt vinden in hetgeen er wordt voorgesteld. Dan kun je je klacht deponeren bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit is een platform welke zich richt op het bemiddelen bij geschillen.


Klantervaringen


Ben je al klant bij Joolz? Heb je weleens een kinderwagen bij dit bedrijf besteld? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Ben je tevreden met jouw aankoop? Hoe heb je de service ervaren? Is jouw artikel op tijd bij je afgeleverd? We waarderen het als je je visie deelt via een review op deze pagina.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (0)