Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Zoek je een online shop waar scherp geprijsde artikelen worden aangeboden? Dan is Bazta wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er bekend is over dit bedrijf en bijbehorende webshop. Alle reviews die je leest zijn op objectieve en onafhankelijke wijze geschreven.
Bazta, online actief op Bazta.com is een online shop. Deze onderneming is in 2022 opgestart en heeft als missie iedereen een mooie koopervaring te bieden. Deze doelstellingen willen ze bereiken door een groot aanbod aan kwaliteitsartikelen aan te bieden. Ze stellen dit te doen tegen zeer scherpe prijzen. Ook wordt er ingezet op een goede klantenservice. Ze willen producten verkopen waar iemand van kan dromen. De scherpe prijzen zijn naar eigen zeggen te danken aan goede onderhandelaars.
Wil je een online bestelling doen? Dit is binnen een aantal stappen te realiseren. Als je al weet wat je zoekt kun je de artikelnaam in de zoekbalk invoeren. Vervolgens geef je een zoekopdracht. Wellicht kijk je liever eerst even rond. Dit kun je doen door op een van de categorieën te klikken. Het is mogelijk om als gast of met een klantaccount te bestellen. Betalingen kunnen via diverse betaalmethodes verricht worden. Zo betaal je onder andere via iDEAL, Visa en Mastercard. Voor alle betaalopties kun je het beste een kijkje op de website van Bazta nemen.
De leveringen vinden gemiddeld plaats tussen de 2 en 3 werkdagen. Orders die tijdens werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verstuurd worden. Je dient er rekening mee te houden dat er op drukke dagen vertraging kan ontstaan. Er wordt samengewerkt met een aantal bezorgingsbedrijven. Tijdens het bestelproces krijg je de optie om een bezorgingsbedrijf te selecteren. Er kan louter geleverd worden aan Nederlandse afleveradressen. Bij een minimale bestelwaarde van € 99,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Als jouw bestelling onderweg is zal je een verzendbevestiging ontvangen. Dit is inclusief Track & Trace code. Hiermee kun je online bekijken waar jouw pakket zich op welk moment bevindt.
Wil je afzien van jouw aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 30 dagen. Deze fase gaat in op het moment dat je jouw bestelling fysiek hebt ontvangen. Een retour moet bij dit bedrijf aangemeld worden via een retourformulier. Na de aanmelding heb je twee weken de tijd om het artikel terug te sturen. De verzendkosten bij retourneringen komen voor rekening van de klant. Er wordt bij een retourzending geadviseerd om een Track & Trace te gebruiken. Nadat een retourpakket is ontvangen zal het aankoopbedrag worden terugbetaald. Let op dat je hiervoor wel moet voldoen aan de retourvoorwaarden. Als je dit niet doet kan er waardevermindering toegepast worden.
Het kan voorkomen dat je een klacht wilt indienen. Klachten kunnen per e-mail worden doorgegeven. Het e-mailadres dat je daarvoor kunt gebruiken is support@bazta.com. Er wordt aangegeven dat ze zo spoedig mogelijk zullen reageren. Is de uitkomst niet waar je op had gehoopt? Dan zou je je klacht kunnen indienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij Bazta? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Wat vind je van je aankopen? Hoe heb je het bestelproces en service ervaren? Ga je hier in de toekomst vaker iets bestellen? We waarderen het als jij je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Ik heb dit product gekocht bij bafta, omdat zij merkelijk goedkoper waren dan de concurrentie. uiteindelijk is het artikel reeds na 1 maand defect, maar het is onmogelijk om hen te bereiken. Al twee e-mails verstuurd naar de helpdesk en via de chat, maar krijg geen antwoord. Je mag het product niet terugsturen onder garantie, zolang ze niet bevestigd hebben. Hier zit ik nu mee.
christophe ryffranck
19-07-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Op 25 juli 2023 heb ik een bestelling geplaatst. Er wordt op de website aangegeven binnen 2 dagen wordt de bestelling bezorgd. Na 4 dagen werd ik wat ongerust en vroeg ik via de chat of het wel goed gaat met de bestelling. Vervolgens geen antwoord. Na wederom 2 dagen besloot ik een e-mail achteraan te sturen omdat ik nog steeds niets hoorde. Op de website staat binnen 48 uur ontvang je een reactie. Een reactie heb ik nooit ontvangen maar wel eindelijk de track en trace op 1 augustus 2023. Op 3 augustus krijg ik de melding dat het pakketje bij een service point afgeleverd is maar niet bij welke. Ik was gewoon thuis maar niemand belde aan. Als ik vervolgens probeerde de klantenservice te bellen, wordt meteen opgehangen. Nu blijkt het ook dat ik met het bestelde product niet tevreden ben en wil het terug sturen. Helaas is er nergens de mogelijkheid om een retoure aan te melden. Heb dus zelf bijna € 11 moeten betalen voor het verzandlabel. Ben benieuwd of ik überhaupt de hele aankoopprijs terug krijg. Al met al ben ik dus erg ontevreden en zal bij deze webshop nooit meer bestellen.
M.
04-08-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal