Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar duurzame verzorgingsproducten? Dan is The Bo Collective wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over dit bedrijf bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief en onafhankelijk geschreven.
The Bo Collective is een webshop met innovatieve, duurzame schoonmaak- en persoonlijke verzorgingsproducten. Volgens dit bedrijf zijn deze producten beter voor jou, je kantoor en het milieu. Ze stellen het je makkelijk te maken om met plezier over te stappen op duurzaam. Het kan lastig voor jou zijn om de juiste schoonmaakartikelen en verzorgingsproducten te kiezen. Het kan veel tijd kosten om onderzoek te doen naar wat de juiste producten zijn. Vandaar dat The Bo Collective dit werk jou uit handen neemt. Er wordt constant gezocht naar duurzame merken en de ‘greenwashers’ vallen af. Heb jij tips over goede merken? Dan ben je welkom om dit door te geven. Het verzoek is om dit te laten weten via het contactformulier.
Bij een minimale bestelwaarde van € 60,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen tot € 30,- zijn de kosten voor verzending € 4,95 en bij orders tussen de € 30,- en € 60,- betaal je € 2,95 voor de verzending. Jouw pakket wordt gebracht door de fietskoeriers van Cycloon of transportbedrijf DHL. Orders die op werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, worden in de regel de volgende dag bezorgd. Weekendbestellingen worden op maandag verstuurd. Ze doen er alles aan iets zo snel mogelijk bij je leveren. Dit doen ze niet tegen elke prijs. Het moet namelijk niet ten koste gaan van arbeidsomstandigheden, verkeersveiligheid en milieu.
Wil je afzien van jouw aankoop? Daar kun je natuurlijk een goede reden voor hebben. Je kunt dan een retour in gang zetten. Retourneringen moeten behandeld worden volgens het retour- en terugbetalingsbeleid. Er is een retourtermijn vastgesteld van 14 dagen. Binnen deze fase mag je een item terugsturen en kun je een terugbetaling verwachten. Je zal dan wel aan de retourvoorwaarden moeten voldoen. Er wordt gewerkt met de regels van Thuiswinkel.org. Zo moet het product ongebruikt en ongeopend zijn. Verzendkosten zijn bij een retour voor rekening van de klant. Het terugstorten van jouw geld zal binnen 2 weken geschieden. Als je iets wilt retourneren moet je een e-mail sturen naar klantenservice@thebocollective.nl.
Het kan gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. Soms wil je dan zelfs een klacht indienen. Dit kun je bij dit bedrijf doen. Alle klachten worden afgehandeld volgens een beschreven klachtenprocedure. Zowel de koper als verkoper zullen zich aan deze procedure moeten houden. Een klacht moet op tijd, volledig en duidelijk worden ingediend. Ingediende klachten worden in principe binnen 2 weken beantwoord. Soms is er een langere verwerkingstijd nodig. Je wordt hier als klant dan van op de hoogte gebracht. Uiteindelijk wordt er een oplossing voorgesteld. Als je je hier niet in kunt vinden ontstaat er een geschil welke vatbaar is voor de geschillenregeling.
Ben jij al klant bij The Bo Collective? Heb jij hier weleens een aankoop gedaan? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind je van de prijzen en kwaliteit? Hoe heb je het bestelproces en service ervaren? We waarderen het als je je mening geeft via een review op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview objectief en onafhankelijk kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!