Ben je op zoek naar designmeubels en/of stoelen? Dan is Kick Collection misschien wel net het bedrijf waar jij naar zoekt. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze onderneming bekend zijn.
Kick Collection is een lifestyle merk waar je designmeubels en stoelen voor ieder interieur kunt bestellen. Deze onderneming stelt originele designmeubelen van goede kwaliteit aan te bieden. Het assortiment is naar eigen zeggen beschikbaar tegen betaalbare en eerlijke prijzen. Dit bewerkstelligen ze door een specifieke werkwijze. Het aanbod bestaat onder andere uit trendy lifestyle artikelen. Hoog vakmanschap staat binnen de organisatie hoog in het vaandel. Er wordt gewerkt met puur materiaal en nieuwe stof. Er wordt aangegeven dat je altijd unieke producten kunt verwachten.
Een online bestelling kan binnen een paar stappen gerealiseerd worden. Er kan besteld worden als gast of met een klantaccount. Als je een order hebt geplaatst ontvang je per mail een bestelbevestiging. Heb je een bestelvraag? Dan ben je welkom om contact op te nemen. Je kunt dan een e-mail sturen naar de klantenservice. Deze afdeling staat gereed om je van een antwoord te voorzien. Ze geven aan dit zo snel mogelijk te doen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn iDEAL, Mastercard en PayPal. Er kan ook achteraf betaald worden via Klarna.
De KICK-artikelen zijn voorradig, waardoor jouw order zo snel mogelijk naar je verstuurd kan worden. In Nederland en België worden veel bestellingen kosteloos afgeleverd. Dit gaat via een pakketdienst. Bij de producten waar geen verzendkosten voor gelden, wordt dit aangegeven. Grote pakketten met bijvoorbeeld tafels en kasten erin, worden tot aan de eerste deur bezorgd. Er zijn wel andere opties mogelijk. Om dit te weten te komen kun je telefonisch contact opnemen of een e-mail sturen.
Wil je afzien van jouw aankoop? Dan is het mogelijk om een retour in gang te zetten. De retourtermijn is vastgesteld op 14 dagen. Deze termijn gaat van start op het moment dat je je bestelling fysiek hebt ontvangen. Het is mogelijk om een retourzending online in gang te zetten. Het verzoek is om de retournering te voorzien van een retourformulier. Zo kan het retourproces correct afgehandeld worden. Mochten ze een doos zonder formulier ontvangen, kan deze niet behandeld worden. Als je een terugbetaling wilt ontvangen moet je wel aan de retourvoorwaarden voldoen.
Het kan altijd eens voorkomen dat je ontevreden bent over service of een product. In dit soort situaties is het mogelijk om een klacht in te dienen. Er wordt aangegeven dat ze het niet leuk vinden als je niet tevreden bent. Er wordt dan verantwoordelijkheid genomen om een oplossing te vinden. Een klacht kan per e-mail worden doorgegeven. Het e-mailadres dat je moet gebruiken is service@kickcollection.nl. Geef de reden van de klacht of gebrek door. Doe dit samen met de vermelding van NAW-gegevens, het ordernummer en de artikelen welke het betreft. Er wordt ook gevraagd om foto's toe te voegen. Ze doen vervolgens hun best om iets op te lossen.
Ben jij al klant bij Kick Collection? Heb jij hier weleens een bestelling geplaatst? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind je van de prijzen en kwaliteit? Hoe heb je het bestelproces en service ervaren? Heb je nog andere relevantie informatie over deze organisatie? We stellen het op prijs als je je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Totaal