Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een deurbeslag? Dan is de Deurklinkenshop wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over dit bedrijf bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief geschreven.
Via Deurklinkenshop kun je deurklinken en toebehoren kopen. Iedereen is welkom om deze webshop te bezoeken. Het personeel van dit bedrijf stelt haar best te doen je te helpen in het vinden van de ideale deurklink. In de webwinkel vind je allerlei soorten deurbeslagen. Neem voor het gehele assortiment zelf een kijkje in de webshop. Er wordt aangegeven dat de producten worden gemaakt met kwalitatief materiaal. Privacy staat naar eigen zeggen hoog in het vaandel. Er wordt aangegeven dat je als klant veilig, snel en betrouwbaar kunt betalen. Wil je een vraag stellen of opmerking indienen? Dan kun je op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur contact opnemen. Dit kun je doen via telefoon of e-mail. De exacte contactgegevens lees je op de site van Deurklinkenshop.
Een online bestelling kan binnen een aantal stappen gerealiseerd worden. Je kunt iets bestellen als gast of geregistreerde gebruiker. Als je voor registratie kiest dan heb je je eigen klantaccount. Dit kan een aantal voordelen met zich meebrengen. Zo hoef je bij een nieuwe bestelling niet steeds het leveringsadres opnieuw in te voeren. Ook heb je eenvoudig inzage in de bestelhistorie. Accounthouders zullen ook als eerste op de hoogte zijn van aanbiedingen. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. De betaalmethodes staan vermeld op de website en worden getoond tijdens het bestelproces.
Bij een minimale bestelwaarde van € 99,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt voor Nederland en België. Bestellingen worden in de regel binnen een aantal dagen verstuurd. Op een productpagina wordt een indicatie van de levertermijn gegeven. Als je pakket de deur uit is ontvang je een track en trace code. Hiermee kun je online volgen waar jouw pakket zich op welk moment bevindt.
Heb je iets gekocht maar is dit toch niet waar je naar op zoek bent? Dan is dat geen probleem. Je kunt dan gratis een retour in gang zetten. Je moet dan online een retouretiket aanmaken. Om een retournering goed te kunnen verwerken, heeft het bedrijf wat informatie nodig. Zo moet je bijvoorbeeld je ordernummer en e-mailadres doorgeven. Ook dien je aan te geven wat de artikelen zijn die je terug wilt sturen. Er wordt ook verzocht een reden voor de retouraanvraag door te geven. Zorg dat het retourpakket is voorzien van een retourformulier en retouretiket. Pak een pakketje goed in zodat er onderweg geen schade kan ontstaan. Er kan namelijk van alles gebeuren tijdens een transport.
Ben je ergens ontevreden over? Dan is het net als bij andere online shops mogelijk om een klacht in te dienen. Er kan natuurlijk altijd eens iets misgaan. Het verzoek is om een klacht per e-mail door te geven. Het e-mailadres dat je kunt gebruiken is info@deurklinkenshop.be. Vervolgens wordt er bekeken of ze een oplossing kunnen bedenken. Het kan voorkomen dat je je niet kunt vinden in hetgeen er wordt voorgesteld. Er ontstaat dan een geschil welke vatbaar is voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen ingediend worden bij de Stichting WebwinkelKeur. Zij gaan dan aan de slag met bemiddelen. Sinds een aantal jaar kunnen klachten ook gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij de Deurklinkenshop? Heb jij weleens een aankoop gedaan via de webshop? Dan zijn we reuze benieuwd naar jouw ervaringen. Wat vind je van de prijzen en kwaliteit? Hoe heb je het bestelproces ervaren? Is je bestelling op tijd afgeleverd? We waarderen het als je je mening deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!