VRBO

3.9

Bestellen

2.4

Service

3.6

Prijs

2.6

Levering

16.9%

Zou hier weer kopen

VRBO

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je een vakantie accomodatie kunt huren? Dan is Vrbo voor jou wellicht wel een goede uitkomst. Lees eerst wat andere mensen bij dit bedrijf hebben ervaren.  


Wat is Vrbo?

 


Vrbo is een organisatie waar je een vakantie accomodatie kunt huren. Zij opereren via de website Vrbo.com. Het bedrijf stelt via haar website als missie te hebben om reizigers te verbinden met mensen en plaatsen waar ze van houden. In 1995 introduceerde Vrbo een nieuwe manier voor mensen om samen te reizen, huiseigenaren te koppelen aan families en vrienden die op zoek zijn naar verblijfplaatsen voor hun vakantie. Gericht op één doel: mensen de ruimte te geven die ze nodig hebben om de afleidingen van het dagelijks leven te laten vallen en gewoon samen te zijn. Sindsdien stelt het bedrijf te zijn uitgegroeid tot een wereldwijde gemeenschap van huiseigenaren en reizigers, met unieke eigenschappen over de hele wereld. Vrbo stelt het gemakkelijk en leuk te maken om appartementen, strandhuizen en alle soorten ruimten daar tussen in te boeken. Vrbo maakt deel uit van Expedia Group en biedt huiseigenaren en property managers elke maand meer dan 750 miljoen bezoeken aan sites van Expedia Group.  


Vrbo helpt mensen beter te reizen

 


Het bedrijf gelooft er stellig in dat je alleen in een vakantiehuis privé diner gesprekken kunt voeren met dierbaren die tot diep in de nacht doorgaan. Ook wordt er aangegeven dat de tijd die je in de accomodatie doorbrengt zorgt voor meer ruimte om leuke en domme momenten dichter bij elkaar te brengen. Mensen worden volgens het bedrijf steeds vaker gedwongen om werk boven het leven te kiezen. Het bedrijf geeft verder aan dat we allemaal meer verbinding kunnen gebruiken met de mensen van wie we houden. Dit gebeurt volgens Vrbo alleen te weinig. Veel mensen vinden een reis plannen met vrienden en familie te stressvol. Het is te tijdrovend volgens veel personen. Het wordt vaak als excuus gebruikt om niet te gaan. Het plannen van een reis moet net zo moeiteloos en plezierig aanvoelen als er één zijn. Vrbo geeft aan mensen te helpen om samen wereldwijd beter te reizen.  


Voordelen

 


Er worden door het bedrijf een aantal voordelen aangegeven. Zo laten ze weten dat het veilig is om een vakantie via dit bedrijf te boeken. Je kunt volgens het bedrijf veilige betalingen doen, je krijgt 24/7 ondersteuning en er wordt een 'Book with Confidence-garantie' afgegeven. Het bedrijf stelt dat betere vakanties bij Vrbo beginnen. Er wordt aangegeven dat het hele proces van boeking tot verblijf eenvoudig en plezierig is. Het brengt alle gemakken van thuis mee en het is genieten van volledige keukens, wasfaciliteiten, zwembaden, werven en meer. Het bedrijf stelt dat je via Vrbo meer privacy, ruimte, waarde en meer voorzieningen krijgt.  


Welke klantervaringen zijn er bij Vrbo?

 


Ben je al klant bij Vrbo? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Heb jij al vaak een vakantieaccomodatie via Vrbo geboekt? Was je tevreden over deze vakantieaccomodatie? Ga je in de toekomst vaker samenwerken met Vrbo? Zou je andere mensen aanbevelen om met Vrbo samen te werken? Wat vind je van de prijzen? Jouw mening is goud waard. Door je visie te delen met NederlandReview help je andere mensen een goede keuze te maken. Mede door jouw input kan NederlandReview het meest objectieve en onafhankelijke platform van Nederland blijven.  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (83)

Waardeloos en duur Appartement gehuurd

Zeer slechte organisatie die op site faciliteiten voorspiegelt die niet aanwezig zijn. Hebben een eigen garantieregeling die niets voorstelt. Zeer slecht in communicatie, reageren nergens op. Erkennen dat ze een valse voorstelling van zaken gaven maar weigeren financieel te compenseren. Appartement was puinhoop en hebben met toestemming VRBO de reis afgebroken. Wat ze zich nu niet kunnen herinneren hoewel het op de mail staat. VRBo is niet bij garantiefonds aangesloten. Tip: vooral niet boeken.

W

Willem

11-12-2023

0

Huur vakantiehuis

We hebben via VBRO een appartement geboekt om te ontsnappen aan de regen in Nederland. Alles werd bevestigd en betaald. Na een rit van 10 uur met onze 2-jarige dochter was er niemand om ons op te halen of naar het appartement te begeleiden. Na een half uur proberen een telefoonnummer van de VBRO te vinden, besloten we aan te bellen bij het gehuurde appartement. De eigenaar reageerde en vertelde ons dat hij de reservering had geannuleerd. Daar stonden we dan, moe van de reis zonder slaapplaats, met een 2-jarige die volledig uitgeput was en een bed nodig had. Gelukkig vonden we snel een hotel in de buurt, wat een wonder was omdat het hele gebied volgeboekt leek. Er was nog één kamer over. Een duur exemplaar, maar met een vermoeide peuter vonden wij dat niet erg. Ze moest slapen. Na nog een uurtje zoeken heb ik eindelijk een telefoonnummer gevonden waar ik contact mee kan opnemen met de VBRO. Ik legde de situatie uit aan een ondersteuningsmedewerker en zij bevestigde dat alles was betaald maar niet was geannuleerd en dat er iets mis was gegaan. Het protocol dat VBRO in deze situatie hanteert is uiterst onprofessioneel. Elke zichzelf respecterende reisagent zou er kapot van zijn en er alles aan doen om de klant te helpen. VBRO vertelde ons simpelweg dat we op zoek moesten gaan naar een nieuw appartement en dat de extra kosten voor het hotel NIET gedekt zouden worden. Het is ongelooflijk hoe dit bedrijf verbonden is met HomeAway. Het lijkt een bedrijf te zijn dat geld verdient en het welzijn van hun klanten niet nodig heeft. We moesten 3 dagen wachten voordat we ons geld terugkrijgen. Het hotel waar we verbleven heeft ons geholpen door wat rond te bellen om de komende week een andere plek te vinden om te verblijven. Het waren engelen vergeleken met de mensen van VBRO. Ze hebben ook contact opgenomen met de directeur van de plaatselijke VVV om dit bedrijf en de boekingen in de gaten te houden, omdat het juridisch gezien op fraude zou kunnen uitlopen. 2 weken later heb ik een mail naar de VBRO gestuurd om alle extra tijd en geld te bespreken. Ik heb ze er daarna nog twee keer herinnerd aan de mail. Ze hebben nooit geantwoord. Het is een frauduleus bedrijf. Gebruik dit bedrijf nooit.

J

Jos

07-11-2023

0

vakantiehuis gehuurd

Extreem slechte service, niet bereikbaar, geen antwoord op email. Boekingsbevestiging ontvangen en daarna nooit mer wat gehoord. Verhuurder weet van niks. Gelukkig bij toeval van te voren maar eens geïnformeerd over de gang van zaken met betrekking tot de sleutel, op dat moment was er helemaal niks bekend dat wij geboekt hadden, echter wel een bevestiging gehad. Geen reactie van Vrbo op geen enkele manier. Oppassen. met deze waardeloze club

J

28-09-2023

0

een huis gehuurd maar niet afgenomen

wij hadden een mooi huis gezien op FBRO en deze geboekt vervolgens was deze niet meer beschikbaar en of we een upgrade wilde dat zou ons 2000 euro meer kosten en als je dan belt met VBRO wordt je behandeld als een stuk vuil door de medewerker dus willen we ons geld terug dat kan niet pas over een maand wij boeken nooit meer via dit bedrijf ze checken de mensen niet die een huis aanbieden en doen dan of dat hun neus bloed

V

vos

07-09-2023

0

2 vakantielocaties gehuurd

Ik vraag me af of Vbro de woningen die ze verhuurt zelf keurt. In de eerste woning was zowel de waterhuishouding als het het electra niet op orde. Beide woningen hadden problemen met de afvoer, waardoor het afwassen een probleem was. Ook werden de handdoeken niet om de dag ververst, wat in de zomer wel een must is. Ontvangst en communicatie waren wel goed en vriendelijk. Zowel de handdoeken als de afvoer in het 2e huisje werden snel vervangen en gerepareerd nadat we het vroegen.

M

M.Vermeulen-Heijnen

19-08-2023

0

Vakantiehuisje in Pont-Saint-Esprit Frankrijk

Van 17 juni tot 8 juli hadden wij een huisje met zwembad gehuurd in Pont-Saint-Esprit. Het was een prima vakantie. De week na onze thuiskomst hebben we een positieve review geschreven, behalve dat een aantal foto’s niet meer klopten m.b.t. het uitzicht op de wijnvelden. Wel vonden wij dat de partner van de verhuurster ( zij wonen 2 huizen verderop) heel vaak iets aan het zwembad deed. Wel 8 keer in drie weken heeft hij iets aan het filter, tabletten, bijvullen en de schoonmaakrobot gedaan. Dat leek ons toen positief . De kater kwam later …… Na twee weken kwam er een navordering van € 350 , wegens schade aan het zwembad. Toen wij vertrokken was alles in orde volgens de verhuurster en is ons hierover niets verteld. De week na ons was het huisje niet verhuurd , maar de huurders daarna zouden geen goed gebruik van het zwembad hebben kunnen maken ? Na een aantal mailtjes over en weer met de verhuurster , hebben we VRBO ( na een aantal pogingen ) aan de lijn gekregen. De medewerkster kon de vordering zien , maar zei dat we verder niets hoefden te ondernemen , omdat de verhuurster eerst met bewijzen moest komen. De medewerkster zou contact met ons opnemen als er bewijzen waren. Wij zijn niet teruggebeld , nog hebben wij bewijzen gezien ( over de aangebrachte schade ? ) Wel kwam er bericht van VRBO dat zij accoord gingen met de terugvordering, zonder opgave van reden of bewijslast naar ons toe. Wij zullen dus nooit weer een boeking doen via VRBO !

J

J. Van der Veen

06-08-2023

0

Appartement in Fasana

Voor onze vakantie met de kinderen (pubers) hebben we een accommodatie geboekt via VRBO. Dit na onze goede ervaringen van vorig jaar. Hieronder de Google review betreffende deze accommodatie en de "service" van Isabella van VRBO. Met vijf personen verbleven in deze accommodatie. Plek om te slapen voor 6 personen. Dat was prima. De inventaris is gericht op 4 personen. Bestek voor vier personen. Koffiemokken die gebruikt moeten worden voor koffie, thee, frisdrank, bier en wijn. De accommodaties was niet erg schoon. Veel spinnenwebben, koelkast die erg vies was, douchecabine die uit elkaar valt, water dat niet weg wil lopen en verder erg vies was. Stopcontact dat meer uit de muur hangt dan erin zit. Gewoon gevaarlijk!! Dit aangegeven bij onze contact persoon. Werd afgedaan alsof dit normaal was. Maar het ergste moet nog komen. Onze eerste avond op het balkon, zetten we gezellig te kletsen met elkaar, gewoon kletsen)praten. Geen muziek of geschreeuw of wat dan ook. Om 23:30 komt de eigenaresse naar buiten en vertelt ons op een dreigende manier dat we moeten gaan slapen anders belt ze de politie. 10 minuten later komt betreffende dame wederom naar buiten, op dezelfde dreigende toon, dat we moeten gaan slapen en dat ze de politie gaat bellen. Waarop we proberen!! uit te leggen dat we vakantie hebben en gewoon met elkaar praten. Proberen uit te leggen idd, want dat gesprek wordt afgedaan door haar met ; "blablablabla". Enigszins verbaasd zijn we toch naar binnen gegaan en gaan slapen. We willen geen problemen.... Maar verbaasd zijn we zeker. Ook nu weer contact gehad met onze contactpersoon, maar deze geeft geen thuis. En waar de garantie voor jou als klant op de site staat, is deze nu nergens te vinden. De volgende dag komt de eigenaresse met de huisregel dat het om 22 uur !?!? stil moet zijn. Deze staan niet op de website, anders hadden wij hier nooit geboekt als gezin met drie pubers. Vorige jaar hebben we via deze organisatie (VRBO) een geweldige vakantie gehad. Maar vanaf nu voor ons geen vakantie meer via VRBO en al helemaal niet bij deze accommodatie!! VRBO heeft het over de klant garantie op hun site. Maar wanneer er problemen zijn dan zijn ze er alles behalve voor hun klanten. Verhuren en geld innen dat kan iedereen!! Maar er staan wanneer er problemen zijn is voor deze Isabella een no go. Op de vraag of ze ooit ergens aanwezig is wanneer gasten arriveren, en of ze accommodaties checkt op het acceptabele, heeft ze geen antwoord. En geeft ze niet thuis... Dat zegt al genoeg over deze dame. Daarom hopen we ook dat VRBO als organisatie hier met ons op terug gaat komen. Met Isabella kwamen niet verder.... Want dit alles was verre van acceptabel. En voor ons ook nooit meer op deze manier!!!

I

Inge

30-07-2023

0

huur vakantiehuis

De laatste twee weken een verschrikkelijke ervaring gehad met VRBO. De klant service laat duidelijk aan de wensen over. De betaling voor het tweede deel kan niet worden gemaakt wegens een technische fout op hun site. Na deze betaling reeds 21x !!! te hebben uitgevoerd, 2x 45 min gechat (met een of andere computer) 3 telefoongesprekken in gebrekkig Engels en tientallen mails, is er nog steeds geen oplossing uit de bus gekomen. Ik werk NOOIT nog met deze site, dat staat vast.

N

Nikki Ouvrein

04-07-2023

0

Huis gehuurd via Vrbo

In tegenstelling tot alle negatieve ervaringen schrijf ik graag een positieve ervaring met Vrbo. We hebben in mei/juni 2023 een appartement gehuurd in gebouw La Proa aan het strand van La Fosca bij Palamós (Spanje). Direct na de reservering hebben we via email contact opgenomen met de eigenaar en we hebben diverse emails uitgewisseld voor vragen en informatie. Het was prima, het voldeed aan onze verwachtingen en de hulp bij het krijgen en afgeven van de sleutel was prima. Op basis van deze ervaring reserveerden we voor mei/juni 2024 bij Vrbo opnieuw een huis, ook dit keer hadden we opnieuw emailcontact met de eigenaar en leek alles goed te gaan. Totdat we op Google Streetview naar het huis wilden kijken en we de indruk kregen dat we een ander huis zouden krijgen dan wat de foto's beloofden. Hierover hebben we diverse emails gewisseld met de eigenaar, maar de antwoorden die we kregen bleven vaag. Telefonisch contact met Vrbo leverde niet veel duidelijkheid, omdat ook zij naar dezelfde foto's en Streetview keken en geen uitsluitsel konden geven. Na nogmaals enkele vergeefse verzoeken om duidelijkheid aan de eigenaar hadden we geen andere keuze dan de boeking te annuleren. Binnen 2 dagen stond het volledig betaalde bedrag weer op onze rekening. Dat betekent dat wij best weer opnieuw gaan boeken via Vrbo. Het kan dus ook heel goed gaan.

S

S. Brouwer

03-07-2023

1

Reservering vakantiehuis in Italië

In december 2022 een vakantiehuis met zwembad in Italië gereserveerd voor 22 juli-5 augustus 2023. Aanbetaling gedaan. 15 juni kregen we de melding dat we het restantbedrag moesten betalen. 16 juni hebben we dit betaald. 16 juni in de middag kregen we een mail: het vakantiehuis is geannuleerd want het huis is ineens verkocht??? Gevolg: geen ander huis meer te vinden in dezelfde prijsklasse. Bovendien hebben we ook al vliegtickets gekocht voor een aantal reisgenoten, dus we zitten vast aan het vliegveld/de regio en de periode. De aanbetaling hebben we een week later nog niet terug. Uiteindelijk met heel veel moeite een duurder huis kunnen vinden, op 2 uur rijden van het vliegveld, dat ook nog eens 800 duurder is. Maar met VRBO valt nergens over te onderhandelen of een klacht in te dienen. Waardeloze en onbetrouwbare organisatie.

A

Angelique

22-06-2023

0

huis gehuurd in Normandië

We huren een cottage voor 8 personen in Normandië. Althans, dat is wat er in de advertentie staat. Kosten ruim € 1000 per week. In de advertentie staat geen foto van de buitenkant van de vakantiewoning. Dit had misschien een signaal moeten zijn. Geprobeerd via Google Earth een beeld te krijgen, maar gezien de ligging van het huis (niet aan de openbare weg) gaf dit ook geen beeld. Bij aankomst blijkt dat het hier om een "veredelde" stacaravan te gaan. Drie piepkleine slaapkamertjes met houten tussenschotten. In één van de slaapkamers kan net een bed staan, de deur kan nog half open. Groot gebrek aan bergruimte. (waar slapen de gasten 7 en 8???) Verder is er veel stuk in het appartement. De enige hangkast kunnen we niet gebruiken omdat deze defect is. In een review op de site van VRBO wordt bijna een jaar geleden al melding gemaakt van een paar mankementen, o.a. deze hangkast. Daar is dus nog niets mee gebeurd. De inventaris van het huis is uiterst goedkoop en een aantal zaken zijn niet afgewerkt. Bijvoorbeeld de buitenverlichting en een schuurtje dat niet is afgebouwd. en alleen een dak heeft maar de zijwanden mist. Contact krijgen met de VRBO is een verschrikking. Het heeft mij veel tijd gekost om toegang te krijgen tot een medewerker. Wij dienen een dag na intrek in het huis een klacht in. Vier weken later moet ik zelf contact opnemen omdat VRBO niets van zich laat horen. Uiteindelijk trekken zij aan het langste eind, wij hebben immers getekend voor de voorwaarden en daarin staat dat zij geen enkele verantwoordelijkheid hebben voor de inhoud van de advertentie, de daar getoonde foto's en conflicten met de verhuurder. Zij krijgen zo erg gemakkelijk hun geld. Geen enkel excuus. Uiteindelijk heb ik het allemaal maar laten gaan en gestopt met communiceren. VRBO kan dus gewoon doorgaan met de verhuur van een woning waar de advertentie (op hun website) uiterst misleidend is. Nooit meer via VRBO, dat is mij in ieder geval duidelijk.

A

Ad van Kalmthout

21-06-2023

0

Appartement in Knokke

In de advertentie van ons appartement in Knokke werden veel extra’s beloofd. Op locatie waren deze niet aanwezig of stuk. VRBO helpdesk heeft steeds lange wachttijden en de medewerkers spreken matig engels Eind resultaat: geen hulp / geen korting / geen vergoeding voor extra gemaakte kosten Airbnb doet dit anders/beter Nooit meer VRBO!!

R

Rene Buitenweg

09-06-2023

0

vakantiehuis

Screening van huiseigenaren die worden toegelaten op VRBO is slecht. Er zijn oplichters op deze site aanwezig. Wanneer zoiets fout gaat is VRBO niet te bereiken, geen email of adres beschikbaar van VRBO. In de chatfunctie geven ze geen antwoorden op je vragen. Mijn advies: boek niet via deze site.

J

Jaco

09-05-2023

0

Boeking appartement Algarve

Ik heb begin maart een reservering gemaakt voor een appartement. Een maand later krijg ik een annulering omdat het appartement op een andere website ook was verhuurd. Geen service dus en ik hoop dat ik mijn geld binnenkort terugkrijg. Ik ga niet meer met deze organisatie in zee: ze zijn onbetrouwbaar en vermelden alleen excuses na te chatten met ze.

F

Frank

09-04-2023

0

Chalet boeking in NL.

J

Jaat

20-03-2023

0

Appartement in Cabanas de Tavira woning 6786052

Appartement geboekt voor een maand van 20-12-2022 t/m 19-01-2023. Mooie foto's van appartementencomplex mét zwembad. Bij aankomst was er iemand die de sleutel overhandigde en het appartement aanwees. Het zag er heel anders uit dan op de mooie foto met het zwembad... Aan de achterkant was een gevaarlijk ijzeren trapje direct aan de keukendeur, waaronder zich een zéér slecht verzakt ongelijk stoepje bevond met tafel en tuinstoelen; ontzettend vies; we hebben het zelf helemaal schoongemaakt. Er was géén balkon/terras zoals dat was afgebeeld op de misleidende luxe foto's. Appartement was zeer gedateerd, onderhoud was niet bijgehouden, het was er vies (vooral de keuken was enorm vet; de korsten zaten op de kookplaat, de pannen waren vies, versleten en krom getrokken) de ramen waren vet en wazig en er waren defecten zoals een deurpost van de slaapkamer die helemaal los stond omdat er een barst van onder tot boven in de muur zat. Matrassen zaten vol vieze vlekken en de ijzeren veren die erin zaten zorgden voor drukplekken op je lichaam. Verlichting van de afzuigkap was kapot. De bank en de stoelen waren niet comfortabel. Er stond een oude stofzuiger maar die werkte niet. Telefonisch contact opgenomen met de eigenaar; die liet twee dagen later weliswaar een andere stofzuiger bezorgen, maar daar zat geen stang bij, dus moesten we op onze knieën stofzuigen. Op ons bericht aan de eigenaar dat de stang ontbrak van de vervangende stofzuiger hebben we nooit meer antwoord gehad. De schuifdeur van de linnenkast/hangkast in de slaapkamer klemde en konden we op geen enkele manier openkrijgen. Er staken metalen schroeven uit de vloer, waar ooit een deurstopper had opgezeten (die eraf waren) waardoor er gevaar was om op blote voeten te lopen. Wij hebben kurken van wijnflessen op deze schroeven bevestigd. De elektriciteit viel regelmatig uit als we 's avonds aan het koken waren. Als de oven aanstond kon je niet meerdere kookplaten tegelijk gebruiken, want dan viel de hoofdschakelaar uit en stond je in het donker. Dit gebeurde 4 tot 5 x per maaltijdbereiding. Het geheel was zéér minimaal te noemen. Wat er verder ontbrak (en wat je volgens ons mag verwachten): een föhn, een waslijn buiten, wasknijpers en een wasmand. Het meest vervelende was nog dat we het zwembad nergens konden vinden, terwijl we juist hadden geselecteerd op een appartement met zwembad. Het weer was heel mooi 20 tot 25 graden en zonnig, maar helaas geen zwembad. We hebben een bericht gestuurd naar de eigenaar om te vragen waar het zwembad was, dat op de foto stond. In de derde week kregen we antwoord dat het zwembad zich aan het eind van de straat bevond. Dus wij hoopvol met handdoeken op zoek en warempel; daar was het zwembad dat op de foto's stond afgebeeld. Wat dan wel weer jammer was, dat wij géén sleutel hebben gekregen van de toegangspoort, dus konden we lekker met onze handdoeken langs de straat op de stoep gaan zitten en door de tralies kijken naar het mooie zwembad met de lekkere ligstoelen, die waarschijnlijk bij een heel ander appartementencomplex hoorde. We hebben het er verder maar bij gelaten. We hebben 600 euro betaald voor een hele maand, dat is immers niet erg duur. Toch was deze prijs niet in verhouding tot de slechte kwaliteit van het appartement. Nóóit meer via Vrbo!!!

M

Marinus Duine

12-01-2023

0

Vakantie huisjes gehuurd

Wij hebben al zeker 10 jaar vakantiehuisjes gehuurd. Meest in Frankrijk en soms in Duitsland. Eerst via Homeaway en nu dus VRBO. In al die jaren alles naar tevredenheid . Nooit geen problemen gehad. We moesten een keer iets annuleren en kregen heel snel ons geld terug. Kijk of er in de advertentie staat: neem contact op met de eigenaar. Meteen na je boeking doen! Door te mailen of op te bellen. Wij moesten dit jaar onze vakantie een week vervroegen. Meteen met de eigenaar gemaild en direct antwoord. Dus lees goed alle voorwaarden !! Inderdaad wel jammer dat VRBO moeilijk te bereiken is via de telefoon. Verbeterpunt. Laat duidelijk een telefoonnummer zien!

H

Henk

11-01-2023

0

Huur vakantiewoning

We zijn heel ontevreden over de hulp van VRBO. De eigenaar rekende een extra kost aan zonder bewijs. VRBO houdt je aan de lijn. Ze zeggen dat ze zullen helpen, maar doen niets. Na 5 contacten was er nog steeds geen oplossing. Nooit meer!

S

Sofie

07-01-2023

2

vakantiehuis in de Ardennen februari 2023

Na kontakt met de eigenares blijkt dat wij maar eventjes 260€ teveel betalen via VRBO en Novasol . we boekten op 10 december en op de bevestiging stond dat wij konden annuleren voor 10 december met 90% refund. Je moet dus de dag zelf al annuleren anders ben je sowieso al 10% kwijt. Te mijden als de pest die mensen!

F

Frans Demey

12-12-2022

1

Wij hebben geboekt en 7 weken later meldt de verhuurder dat data niet meer kan. Blijkbaar kunnen zij éénzijdig alles aanpassen en sta je als huurder in de kou.

K

Katrien

09-12-2022

0