Corendon

4.3

Bestellen

3.6

Service

4.3

Prijs

3.3

Levering

31.3%

Zou hier weer kopen

Corendon

Corendon Ervaringen: Ontdek Wat Klanten Zeggen


Cor en Don van Corendon zijn iconisch geworden in hun reclames. Maar wat biedt Corendon echt? Lees recensies van andere klanten op NederlandReview om te weten wat je kunt verwachten bij het boeken van een vakantie bij Corendon, inclusief hun onderdeel Maris Life.


Over Corendon

Corendon is een vliegtuigmaatschappij die in 2000 werd opgericht. Ze streven ernaar om vakanties op maat aan te bieden die voldoen aan al je wensen. Of je nu op zoek bent naar een voordelige zonvakantie, een verre reis, of een specifieke bestemming zoals Bulgarije, Curacao, of Spanje, Corendon heeft het allemaal. Ze bieden ook jongerenvakanties, golfvakanties, en alles-in-1-pakketten aan.


Bestemmingen van Corendon

Corendon biedt reizen aan naar een breed scala aan bestemmingen, variërend van Turkije en Griekenland tot aan Indonesië en Thailand. Hun assortiment omvat ook Corendon Hotels & Resorts, die vakanties in combinatie met vliegtickets aanbieden.


Diensten van Corendon

Bij Corendon kun je zelf je vakantie samenstellen op basis van je voorkeuren, zoals bestemming, duur, en type accommodatie. Ze bieden scherp geprijsde reizen aan en zorgen voor een overzichtelijk aanbod op hun website. Als je vragen hebt, kun je terecht bij hun uitgebreide klantenservice, zowel doordeweeks als in het weekend.


Klachten bij Corendon

Klachten bij Corendon kunnen worden gemeld via e-mail. Tijdens je vakantie moet je contact opnemen met je reisleider of met Corendon in Nederland om eventuele problemen te melden. Zorg ervoor dat je tijdens je verblijf melding maakt van eventuele klachten, anders kan Corendon je klacht bij thuiskomst niet in behandeling nemen.


Deel Je Ervaring

Heb je ervaring met Corendon? Deel je mening en laat een review achter. Je feedback helpt anderen bij het kiezen van de juiste reisorganisatie.


Reviews, Beoordelingen en Ervaringen

Of je nu met Corendon op vakantie bent geweest, met ze hebt gevlogen, of een cruise hebt gemaakt, deel je ervaringen door een review te schrijven. Lees ook de ervaringen van anderen om een goed geïnformeerde beslissing te maken over je volgende vakantie.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (48)

all inclusieve

Mijn vakantie is verpest door het missen van de heenvlucht door slecht grondpersoneel. Corendon neemt geen verantwoordelijkheid. En zijn niet meedenkend of klantvriendelijk. Ik heb een nieuwe vlucht moeten boeken en was daar teveel geld voor kwijt. Schandalig. Transfer waar ik voor had betaald kreeg ik ook niet. Ze hebben geen klachtenafdeling. Ik voel me niet serieus genomen als klant.

P

Paula

25-07-2024

0

Geboekte pakket reis

In mei de vakantie geboekt bij corendon. Afgelopen week belt corendon met de mededeling dat wij een probleem hebben? We vertrekken vanaf koln maar komen terug op dusseldorf. Terwijl wij een parkeerplek in koln al geboekt en betaald hebben. Daarbij word ook nog vermeld dat we 1 dag later vertrekken. Toen ik vroeg naar compensatie voor de geboekte parkeerplaats en 1 dag minder werd er niet op ingegaan. Mijn man had het gesprek meegekregen en zei meteen dan annuleer maar. Nooit meer corendon.

S

Salden

15-07-2024

0

PAKKET REIS NIET om te boeken!

Onze a.s. reis van 15-5-2024 is niet om te boeken naar een weekje eerder; 8-5-2024! Nog ruim op tijd en de vlucht en hotel ook nog ruim beschikbaar ( prijs ook hetzelfde! Met klantenservice contact gehad en ze zeggen dan MOET u een ander hotel uit kiezen! Maar dat willen we niet,en waarom moet dat vragen we de de klantenservice,dat is de regel zeggen ze! Met waarom en wat is het doel van deze regel? Dat weet men niet bij de klantenservice van corendon geen hulp hierin...vreselijk!

T

Truusje

01-03-2024

0

Omboeken

10 dagen voor vertrek begonnen met omboeken van ticket. Op geen enkele manier was Corendon bereikbaar. Nu 35 uur voor vertrek eindelijk contact via chat en ik heb gewoon pech. Geen geld terug maar ze willen me wel helpen met nieuwe ticket kopen. Chat is 2x zomaar afgesloten terwijl ik maar 1x minder vriendelijk was.

C

Claudette

20-11-2023

0

Slechte vliegtijden verkort vakantie

Voor de zoveelste keer, en wij zijn niet de enige blijkt, veranderd corendon de vlucht op het laatste moment voor zeer ongunstige tijden. Ben echt zo klaar met corendon. Als je dan belt voor uitleg of een evt oplossing, wordt er heel erg moeilijk gedaan. Als je een vlucht kiest met betere vluchttijden bij je boeking moet je bijbetalen maar zodra je vlucht wordt veranderd naar ongusntige tijden en wel zo dat je een hele dag kwijt bent van je vakantie, gooien ze bij corendon de deur voor je neus dicht en krijg je ook over die dag nog niet eens een symbolisch bedrag terug.... Daarbij wordt je ook nog eens zeer onvriendelijk te woord gestaan en is men allerminst behulpzaam. Zelfs als je zelf nog een dag bij zou willen kopen? Mijn god corendon, waar zijn jullie tegenwoordig mee bezig?? Klanten binnen lokken met mooie reizen en daarna bull-shit verkopen??? Hele foute manier van verkopen helaas!!!!!!

J

Jolanda

26-09-2023

0

Corendon all in vakantie naar Rhodos

Zeer tevreden over Corendon. Al vele reizen met Corendon gemaakt. Altijd zeer tevreden! Top organisatie.

K

Karen

25-09-2023

0

Pakketreis Turkije Alanya

Service Corendon is echt NUL. Voor de heenreis werden mijn gunstige vluchttijden en vluchthaven al veranderd van 7.00 uur naar 19.15 s'avonds. Dus niet vliegen op Gazipasa maar naar Antalya met een transfer van 3 uur i.p.v 1 uurtje Na een kwade mail, kreeg ik een telefoontje dan ik s'middags om 15.30 kon vliegen, maar toch op Antalya. Dit heb ik dan toch maar geaccepteerd zodat ik niet midden in de nacht zou aankomen. Eind goed al goed zou je denken. Helaas niks is minder waar. 4 Dagen voor vertrek een mail met opnieuw met veranderde vluchttijden, maar nu voor de terugvlucht. I.p.v. 23.10 s'avond werd het 13.05 s'middags!!!!!!!! en JA HOOR weer stelen ze een dag van je. Ik had half pension geboekt, dus op dag 1 en de laatste dag mis je het ontbijt en avondeten. Waar wel voor betaalt is. Na verschillende mailtje en telefoontjes, krijg je doodleuk te horen dat dit overmacht is. En dat Corendon dag 1 en de laatste dag wel als vakantiedag zien, dat jij er niks aan hebt boeit ze niet. Wel opvallend dat het altijd ten nadelen van de reiziger is. E komt nooit een mail met u kan een dagje langer blijven. De terugvlucht was gelukkig wel vanaf Gazipasa (moest ik blij mee zijn). Toen ik liet weten flink pissig te zijn en ik vroeg of er niet een latere vlucht vanaf Antalya was, kwam de dame met een oplossing, als 220 euro bijbetaalde kon ik wel een latere vlucht krijgen vanaf Antalya. Ik dacht dat ik het niet goed hoorde, ik moet van Corendon accepteren dat ze mijn vlucht om boeken van Gazipasa naar Antalya en als ik erom vraag moet ik 220 euro bijbetalen. Je zou bijna denken dat dit een verdienmodel is. Gunstige vluchttijden op luchthavens zijn een flinke kostenpost voor Corendon, vooral op Schiphol. Deze tijden worden weergegeven bij verkoop van vakanties, maar wanneer de periode van het kopje “onder voorbehoud” dreigt te verstrijken, gaat Corendon voor de goedkoopste tijden. In ons geval is dus onze hele vlucht verdwenen en zijn wij zonder pardon doorgestoten naar een vlucht van Transavia. Achteraf blijkt ook dat Corendon dit wel vaker doet vanuit ervaringen van anderen. IK weet 1 ding zeker, dit is de laatste keer dat ik bij CORENDON boek. Wat een serviceloos /slecht bedrijf. Verschuilen zich alleen maar achter overmacht en u heeft het geaccepteerd ( kijk maar in 2.6. van de voorwaarde) Betalen mag je, maar je krijgt geen enkele service.

J

José

20-09-2023

1

Vliegticket

We booked a combi ticket to Hurghada from Amsterdam through Gate1 via Skyscanner. Corendon cancelled our flight and we only got the their ticket refunded, as the flight to Hurghada is with a different airline. What appeared after contacting Corendon is that the flight is not actually cancelled, but they reserve the flight mainly for package deals. This isn't mentioned anywhere, even though you can't book the flight through their website. As we didn't get a full refund, we couldn't book a different combination of flights from and to another airport. It was a lot of hassle & incovenience to find another flight. All of this is the christmas holiday. They should remove the option in search engines as a separate flight until it's actually available. Very bad service from both Corendon and Gate1!

S

Sanja

13-08-2023

0

Pakketreis

Niet tevreden over Corendon....in 1 vakantie...2x vertraging..meldingen hierover bleven uit in thuisland....moesten voor terugvlucht melding maken bij taxi in Nederland...hij vertelde dat tijd van aankomst nog steeds.zonder vertraging werd doorgrgeven. Zonder uitleg....op.griekse luchthaven....personeel tegen arrogant aan.....nu ook weer verhaal over koffers van vakantiegangers van griekse eilanden waar branden waren....koffers worden op Brussels airport gedumpt...dasr kan men ze ophalen....wat een service.....vreselijke club....nooit meer.Corendon voor ons. Teveel gebeurd.door de jaren heen. klantvriendelijkheid en service.is hen vreemd. .

W

Wijntje

05-08-2023

0

Corendon vlcuht

Koffers hebben standaard 4 uur vertraging

S

Senem

29-07-2023

0

Vliegreis Turkije

Onze reis moet nog starten en we zijn nu al zeer ontevreden. Onze dagvlucht is gewijzigd naar een avond/nachtvlucht waardoor we midden in de nacht zullen aankomen in ons hotel met 2 jonge kinderen en waardoor we de 1ste (halve) dag in ons hotel kwijt zijn. Het gaat hier om een bewuste bedrijfsstrategie van Corendon. Ze geven eerst een aantrekkelijk vertrekuur om te verkopen en zien dan wel waar ze uitkomen. Ook sturen ze je tickets digitaal door de 15de dag voor je reis, want volgens Europese regelgeving is een compensatie verplicht als de wijziging plaats vindt binnen 14 dagen voor vertrek. Als je belt, krijg je iemand aan de lijn die daar ook niks kan aan veranderen. Ook nul communicatie, nazorg nul, je moet het maar zien als je je ticket opent die je per mail kreeg toegestuurd. Malafide praktijken.

S

Sylvie O.

15-06-2023

0

Vakantie Egypte Corendon

Wij hebben voor het eerst een vakantie via corendon geboekt. Altijd met KLM en Transavia gevlogen en dachten toch eens te proberen via corendon. Wat een vergissing is dat geweest. We zouden om 7.00 vertrekken dit wordt nu 10.00 (dit kost ons een middag vakantie want aankomst is nu 15.20). Nog mooier is onze terug vliegtijd, deze was 13.00 uur (prima tijd) en is nu 22.15 uur met een aankomst tijd in Amsterdam van 04.05 UUR. Dit is echt belachelijk. Mede omdat je weet dat er nog een vlucht gaat (niet de oorspronkelijke) om 17.00 uur met aankomst tijd 22.50 uur. Ze kunnen ons niet op deze vlucht zetten want dat zijn DE REGELS. Dus niet dat de andere vlucht vol is of een ander excuus, nee hoor het zijn De Regels !!! Daarnaast hebben we niet allemaal een 9 to 17.00 uur baan. Ik heb de volgende dag een internationaal (zoom)overleg. Zoals gezegd is dit onze eerste privé-boeking via Corendon en het bevalt nu al niet. Ik zal bedrijfsmatig hier ook niet meer laten boeken. Wij geven soms als compensatie aan ons personeel kortingen op vluchten en vakanties bij Corendon. We gaan hier mee stoppen. Als ik als ondernemer zou zeggen dat iets niet kan omdat het De Regels zijn kan ik beter stoppen. Je doet alles voor je cliënten en laat niets na, al helemaal niet omdat het De REGELS zijn. Jammer dat we zo op vakantie gaan. Ik verwacht niets meer van Corendon.

V

van Deun

02-04-2023

0

Pakketreis naar hotel Balafon in Gambia

Betaal voor premiumkamer en krijg een voordeelkamer Wij hadden een premiumkamer van hotel Balafon in Gambia geboekt. Wij kregen een voordeelkamer (zelfs voor Gambiaanse begrippen een slechte kamer). We hebben hierover direct bij de reisleidster gereclameerd maar helaas waren alle premiumkamers bezet. Bij terugkomst direct een klachtenformulier ingevuld. Resultaat dat Corendon 50% van het TEVEEL BETAALDE uit "coulance" wil vergoeden. Volgens mij is dat diefstal!

G

Gerard Kamp

01-02-2023

0

Complete Vakantie

Hopeloze vakantie Corendon Bedankt! Wij zullen niet zomaar bij Corendon gaan boeken. Maastricht en een luchthaven zonder problemen was leuke lokker. Maar vliegtuig viel tegen weinig eten aan boord op heenreis en deze was in de tijd van avondeten. geen Nederlandse crew. Ellendig hotel lees tekst onder inleiding. Transferbus terug weg defecte airco 1,5 uur afzien Weer eenzelfde aftands vliegtuig terug. Corendon heeft ons geen ultiem vakantie gevoel gegeven! Vervolgens schepen ze je af met een karige vergoeding. Reisleiding zegt hotel is zeer onder de maat deze moet uit Corendon assortiment maar je kunt deze gewoon voor 2023 boeken dus die woorden nemen we ook niet meer serieus Het hotel Ayaz Aqua Beach Hotel Gümbet wat we geboekt hadden voldeed geheel niet aan de verwachting. Op website stond 4 sterren maar sterren waardering blijkt in Turkije op faciliteiten en niet op kwaliteit. Hygiëne over het gehele complex was slecht. Algehele schoonmaak de kamer was ver onder de maat, Referentie voor ons was Zonnebrandcreme die we de eerste dag tegen de spiegel geknoeid hadden zat er laatste dag nog. Wij waren laatste appartement in de rij en bij ons werd in de avond de dweilemmer op de gang achtergelaten met zwart water nou dan weet je hoe schoon je vloer is (konden ook precies de dweilsporen zien). Kort samengevat hebben we ons niet echt schoon gevoeld deze vakantie. Hygiene buiten hotelkamers net zo slecht. Een gevallen ijsco wordt met een dweil net zo lang uitgesmeerd over de vloer tot dat hij optisch niet meer zichtbaar is! Dit dweil je op, maakt dweil schoon in water met een sopje en dweilt na. Of er werd een dweil gebruikt die rook alsof hij was gespoeld in het riool. Ander voorbeeld bekers frisdrank worden door zwembadknechtje op terras leeggegooid en plastic gooit hij in prullenbak. Dit gaat plakken want terras en ligbedjes werden niet schoongespoten elke avond en lig je in feitelijk elke dag in de viezigheid van een ander. Kortom we hebben niet heel op ons gemak vakantie gevierd je hebt toch nog steeds Corona in je achterhoofd en dan is Hygiëne het minste wat je verwacht. Eten was erg ééntonig en ver van de kwaliteit en beleving die ze uitstralen op Instagram. Nul beleving en gezelligheid twee restaurantmanagers keken je niet aan geen vriendelijkheid tafels werden tijdens wisseling niet schoon gemaakt). Elke dag twee keer exact zelfde saladebar elke middag witte soep elke avond tomatensoep (dagen dat we in de avond hebben gegeten op hotel). Hierdoor was na een week eetlust tijdens de lunch weg en weet je gewoon niet meer wat je moet eten. Daarbij was de bereiding niet altijd goed lees niet gaar. Of vroegtijdig op en werd het niet meer aangevuld. We hebben een paar avonden het diner aangekeken maar het voelde niet goed en zijn we buiten de deur gaan eten. Kort samen gevat slecht Hygiëne slecht eten heeft onze vakantie en van vele andere niet gemaakt (heb getuige) Gewenste oplossing Wij hebben 12,5% (€ 550,-) retour gekregen maar voor ons gevoel hebben we € 1000,- tot € 1500,- teveel betaald (en vele andere gasten) t.o.v. de geboden service kwaliteit. Ook waren de kosten van buiten de deur eten hoger dan de vergoeding en dan hebben we niks geks gedaan buiten de deur. Ze hebben een mager voorstel gedaan en uitgekeerd. Deze hebben we alvast aanvaard omdat we grote extra uitgaven hadden gedaan en dan hadden we alvast iets terug. Nu verschuilen zich erachter dat je geaccepteerd hebt en klaar voor ons was het meer het idee om alvast iets te hebben om de onvoorziene kosten te dekken. Wij werken er ook het hele jaar hard voor. Weet inmiddels dat de meeste gasten op deze manier zijn afgescheept.

H

Harrie

14-01-2023

0

reis geboekt bij Corendon

Na 3 jaar niet op vakantie te hebben gekund hadden wij, Mijn broer en zijn vrouw en ik met mijn vrouw, een all-in vakantie geboekt bij Corendon van 24 september t/m 5 oktober. Bij aankomst op Ibiza was er geen bus voor ons gereserveerd. Dit is alsnog geregeld maar in plaats van het half uur transfertijd bleek dit toch nog 2 uur te duren. Aangekomen bij het hotel bleek dat er geen kamers voor ons waren geboekt. Later bleek wel waarom. Wat nu? Het contact van Corendon was niet te bereiken en met veel moeite en bellen door de receptionist van het hotel konden we twee kamers krijgen voor één nacht. We moesten deze wel vooraf zelf betalen. Dat kostte voor twee kamers 374,70. Op onze tweede dag van onze “vakantie” moesten we voor 11.00 uur de kamer verlaten hebben. Aan het hotel gevraagd of we na de uitcheck toch nog mochten lunchen moest eerst worden nagedacht. Uit meelevendheid kregen we een bon om te lunchen. Hierop hebben we weer contact gezocht met het Corendoncontact op Mallorca en hebben onze klacht uiteen gezet. Maar helaas weer geen oplossing. In de middag van de tweede dag van onze “vakantie” kregen we van het hotelmanagement wederom twee kamers toegewezen die we weer moesten betalen. Dus weer 374,70 lichter. We hadden geen keus. Door het hotelpersoneel werden wij prima en menselijk behandeld. Wel de volgende morgen voor 11.00 uur uitchecken en weer “uit de koffer leven” en lopen zeulen met de koffers. Op onze derde “vakantiedag” weer uitgeboekt voor 11.00 uur en weer met de koffers lopen zeulen. Mijn vrouw en de vrouw van mijn broer waren inmiddels erg verdrietig en wilden het liefste naar huis. Weer vragen of we toch mochten mee eten en weer werd dat toegestaan door het hotel. Door bemiddeling van San Remo konden we nog een nacht overnachten in de dependance van San Remo. Blij dat we weer onderdak hadden accepteerden wij dat graag. Deze keer hoefden we niet de ruim 370 euro te betalen. Deze kamer was geen schijn van wat we eerder hadden Hij was klein en we keken uit op een soort vuilnisbelt of verlaten bedrijfsterrein. Maar ja we hadden geen keus. Op 27 september natuurlijk weer om 11.00 uur uitchecken. Bij de receptie waar we weer met onze koffers heen zeulden werden wij aangesproken door de manager die vroeg of Corendon nog steeds niks had geregeld. Op ons ontkennend antwoord keek deze boos en verbaasd en is toen met Corendon gaan bellen. Overigens hebben wij de hotelkamers die we moesten betalen van/via het hotel terug gekregen. Het restant van de tijd hebben we doorgebracht in het hotel maar niet met het vakantiegevoel dat we dachten te hebben. We hebben geen excursies gedaan omdat we daar geen zin meer in hadden. De manager van hotel San Remo was zeer verbaasd dat Corendon deze boeking gewoon heeft afgerond en ons naar Ibiza heeft laten vertrekken. Toen wij onze vakantie boekten was San Remo al vol geboekt en hadden wij dus nooit kunnen boeken. Corona heeft hierin ernstig te kort geschoten wettelijk gezien eigenlijk een onrechtmatige daad verricht. Middels een klacht bij Corendon voor de totaal mislukte vakantie leverde ons vieren de schamele tegemoetkoming op van 600 voor 4 personen. De reis kostte ons 3192 euro. Corendon is weer een klant armer. Dus nooit meer met jullie Cor en Don

J

Jan Samuels

21-12-2022

0

Reis

Heel slecht handelt niet in het voordeel van hun klanten , met een klacht merk je dat ze alleen maar bezig zijn met zichzelf indekken.

D

Dennis mijnster

05-11-2022

0

Vakantie Ideal Panorama mamaris

Vakantie geboekt van 29juli tot 10 augustus via corendon Idail Panorama in mamaris op de site van corendon stond dit hotel mooi op de foto’s en de referenties waren ook goed dus boekte deze vakantie. Daar aan gekomen was dit minder mooi en goed als op de site zelf vragen om handdoeken en wc papier bed verschonen dit werd gedaan om de 3 dagen door het personeel niet normaal vind ik het eten was koud niet te eten zeer slecht contakt gezocht met Ferry van corendon viel niet mee te praten wij moesten niet zeuren te gek vind ik het zwembad vieze rand er in tegels kapot te weinig parasols ranzige wc bij het zwembad animatie was ook slecht we zijn misleid door corendon in het echt niet zo als op de site verwacht van corendon wel een schade vergoeding aha van Eijndhoven uit boxtel

A

Ahavaneijndhoven

12-08-2022

0

Pakket reis

Het is lastig om ergens te beginnen. Na jaren zoals zoveel mensen eindelijk weer vakantie plannen gemaakt. De vraag kwam op met wie gaan wordt het weer Tui of Sunweb met beide prima ervaring of toch eens met Corendon die directeur maakte wel een heel betrouwbare indruk. Het werd Corendon na veel zoeken en vergelijken gingen we voor…. Anlaya naar all-inclusive resort….. met een prima beoordeling een 7.9 is toch niet niks en aangeboden door Corendon. Het vertrek was op 13 Juni en we gaan voor 10 dagen nu werden als gewaarschuwd voor de wachttijden op in ons het Eindhoven airport en ja hoor bingo en nog eens de pech dat het vliegtuig één uur vertraging had maar we hebben vakantie.Na een reis van in ons geval 6.15 aankomst 23.15,in een toestel wat niet van Corendon was slecht comfort, kan je spreken van een lange dag. Moet wel zeggen dat de begeleiding van de man van Corendon die ons opving bij de transverbus en meereed Uitstekend was.Maar eenmaal bij hotel aangekomen was ons eerste kennismaking een knetterende ruzie tussen klanten en receptie personeel waarna het receptie personeel met elkaar ruzie kreet. Maar goed gegevens ingevuld en begeleid naar onze kamer 4112. Al bij onze eerste indruk vroegen wij ons al af waarom er 4 bedden inde kamer stonden wat alles wat kleiner leek. Toen de badkamer het toilet zag er niet uit heb ter ondersteuning foto’s gemaakt de badkamer deur was niet bepaald schoon. Gelukkig ook positief nieuws de bedden waren oké. De deseptie bereikt zijn toppunt met iets waarom je all-inclusive boekt het ontbijt de lunch en het avondbuffet. Absoluut onder de maat aanbod niet op temperatuur of nog erger bakken leeg. Tekort bestek geen bediening met betrekking tot drankjes aan tafel geen toetjes zoals kwark,ijs yoghurt echt verbijsterend. Wij hebben op 14 Juni met u contact in Alanya gesproken en om een oplossing gevraagd die wilde graag kijken of hij iets voor ons kon betekenen maar moeten wel eerst €35 administratie kosten betalen voor deze bemiddeling. Er is ons een andere kamer aangeboden in het complex met uitzicht op de afvalcontainers die hebben we afgeslagen. En wat u hostess in Alanya betreft,die kwam met oplossingen waar wij honderden euro’s moesten bijbetalen wat wij niet hebben aanvaard. Uitkomst wel zijn in het hotel blijven zitten maar ergens anders gaan eten en we geprobeerd om er toch nog iets van te maken. Maar beste Corendon verwijder dit hotel van jullie site het is een anti reclame Voor Julie organisatie doe hier iets mee om teleurstellingen voor anderen te voorkomen. Wij willen benadrukken dat wij geen klagers zijn maar deze ervaring gaat ons echt een brug te ver. Groet Henny en Aat de Vries Radijsveld 10 5351LG Berghem

A

A de Vries

19-07-2022

0

Al in mamaris

De reisleider verdi maakt ruzie en laat de mensen niet uit praten . Een klacht is maar een menimg.hoor je dan het eten is koud de kamers worden super slecht schoongemaakt Ales is kapot te oud voor woorden. Wc word niet schoongemaakt Het personeel achter de bar is het enige goede aan ideal panorama mamaris. N8et met corendon gaan zijn heel slecht

N

Nikki

14-07-2022

0

Vakantie rhodos

Bij aankomst in Rhodos werd ons bij de transfer bus verteld door onze reisleidster, Margarita, dat onze hotelkamer overboekt was en dat we dus 2 van de 7 nachten in een ander hotel moesten verblijven. We hebben direct aangeven dat we het heel apart vinden dat dit zo wordt medegedeeld en dat we graag een klacht wilden indienen. Het hotel had een lagere rating dan het hotel dat we geboekt hadden en het zag er een stuk gedateerder uit. Daarnaast hebben we gevraagd of we hiervoor gecompenseerd zouden worden, haar antwoord was dat we waarschijnlijk 2 nachten gratis airco zouden krijgen. Hiervan hebben we direct aangegeven dat we daar niet mee akkoord zouden gaan, daar we geen behoefte hebben aan airco (anders hadden we dat er wel bij geboekt). Ze ging eerst achterhalen of het een fout was van het hotel of Corendon en zou ons nog op de hoogte brengen. Toen we afgezet werden bij ons “nieuwe” hotel, schrokken we van wat we aantroffen. Het leek wel een motel. De kamer stonk naar riool, het waren 2 losse eenpersoonsbedden, de douche was te klein, de stoelen waren van plastic en ons uitzicht was op een hek en een oude vriezer. Vier dagen kregen we eindelijk een berichtje dat het de fout was van het hotel en dat ze ons zouden compenseren met gratis airco 2 nachten, iets waarvan we al heel duidelijk hadden aangegeven niet mee akkoord te gaan. Margarita gaf aan dat de eigenaar zei dat er waterschade was, waardoor we onze kamer niet eerder in konden en het enige was we konden krijgen was of die airco, of 20 euro compensatie vanuit Corendon of 40 euro reistegoed en dat dat het meest was, omdat het niet de fout van Corendon was. Echter had de eigenaar tegen ons gezegd dat we pas om 1 uur in de kamer konden, omdat de gasten er om 11 uur uit gingen en de kamer daarna schoongemaakt moest worden, waterschade was een leugen dus. Na een aantal keer aan te geven bij de reisleiding dat we vinden dat we slecht geholpen werden en dat een ander stel ook een overboekte kamer had en dat zij een upgrade kregen naar een luxer hotel, met gratis ontbijt en hun studio bij het geboekte hotel geüpgraded werd naar een appartement, kregen wij als reactie “ik zal het doorsturen naar de clientenservice”. Uiteindelijk op eigen houtje naar de eigenaar gegaan en gevraagd om een waardige compensatie. Al vrij snel stelde hij 50 euro voor, terwijl volgens Margarita had zij er alles aan gedaan en ging hij echt niet meer geven dan 2 nachten airco. Vervolgens is Margarita achter onze rug om naar de eigenaar gegaan om op een nieuw klachtenformulier te schrijven dat wij compensatie hebben gekregen en dus niets meer van Corendon zullen krijgen, terwijl wij nogsteeds niets tevreden zijn met hoe Corendon ons heeft behandeld in deze situatie en dat we eerder tegengewerkt werden, dan geholpen.

K

Klant

13-07-2022

0