Trainline

7

Bestellen

3.5

Service

4

Prijs

5

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Trainline

Zoek je een one-stop-shop voor bus- en treinreizen? Wellicht is Trainline voor jou een mooie uitkomst. Lees wat klanten bij dit bedrijf hebben ervaren.  


Wat is Trainline?

 


Trainline is een one-stop-shop voor trein- en busreizen. Het bedrijf brengt elke dag routes, tarieven en reistijden samen van meer dan 270 trein- en busbedrijven in 45 landen. Dit doen ze om hun klanten de mogelijkheid te bieden om gemakkelijk tickets te kunnen kopen en tijd, moeite en/of geld te kunnen besparen. Het bedrijf stelt alles te regelen, zodat klanten dat niet hoeven te doen, van het gemakkelijker voor hen maken om het beste kaartje voor hun reis te kopen tot het geven van live, gepersonaliseerde reisinformatie die je onderweg kunt raadplegen in een app.  


Het is een missie voor het bedrijf om Europa's toonaangevende train- en coach-app te faciliteren. Het bedrijf stelt als doel om alle trein-, bus- en andere reisdiensten samen te brengen in één eenvoudige ervaring, zodat mensen onderweg de beste prijzen en slimme, real time reisinformatie kunnen krijgen.  


Wetenswaardigheden

 


De technologie van dit bedrijf helpt mensen slimmere reiskeuzes te maken. Tenminste, dat wordt aangegeven op de website van Trainline. Ongeveer de helft van het team bestaat uit software-ingenieurs, productmanagers, onderzoekers en productontwerpers. Het bedrijf stelt dat haar data science en data engineering teams, centraal staan in de organisatie. Deze teams zijn belast met het ontwikkelen van unieke en zeer voorspellende functies, aangedreven door data, die klanten tijd, moeite en geld besparen. Het bedrijf spreekt vol lof over haar briljante team. Er zijn meer dan 600 mensen met talent uit meer dan 40 landen. Zij zijn werkzaam in Londen, Parijs en Edinburgh. Ze werken iedere dag omdat ze gepassioneerd zijn door de technologie die het bedrijf weet te ontwikkelen en de positieve impact die deze kan hebben op het leven van hun klanten. Ze werken volgens het bedrijf hard om hun klanten te leren kennen en na te denken over wat ze nodig hebben voordat ze weten dat ze het nodig hebben. Mocht je een vraag/opmerking voor het bedrijf hebben, word je geacht eerst een kijkje te nemen op de FAQ-pagina. Op deze pagina geeft het bedrijf antwoord op veel gestelde vragen.  


Top bestemmingen en tickets

 


De volgende plaatsen worden aangegeven als top-bestemmingen: Londen, Manchester, Birmingham, Lees, Edinburg, Glasgow, Heathrow, Gatwick, Stansted, Parijs, Amsterdam, Disneyland Parijs en Brussel. Je kunt tickets online bestellen en vervolgens ophalen bij een ticketautomaat met zelfbediening. Je kunt dit op ieder moment van de dag doen. Mocht je in de UK reizen kun je tickets ophalen bij ieder station. Elk station heeft namelijk een speciaal ticketautomaat staan. Dit hoeft niet het station te zijn waar je reis naar toe gaat. Mocht je jouw trein of bus kaartje(s) gaan ophalen moet je wel een aantal zaken bij je hebben. Je hebt bijvoorbeeld je bankpas of een andere kaart nodig. Dit wordt aangegeven als je een boekingsbevestiging krijgt. In deze bevestiging staat welke kaart je nodig hebt.  


Welke klantervaringen zijn er bij Trainline?

 


Ben je benieuwd naar de klantervaringen bij Trainline? Dat kunnen we ons maar al te goed voorstellen. Mede daardoor zijn we op zoek naar mensen die al iets gekocht hebben bij dit bedrijf. Heb jij al iets besteld bij Trainline? Dan zijn we ontzettend benieuwd naar jouw bevindingen bij dit bedrijf. Welke producten heb je precies besteld? Wat vind je van de service bij Trainline? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij dit bedrijf. Jouw mening is goud waard. Door je visie te delen met NederlandReview help je andere personen een goede keuze te maken.  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

treinticket Amsterdam Brussel

Wat een vreselijk slechte service. na betaling van het treinticket werd een email verstuurd. Hierop staat geen tijdstip van vertrek noch aankomst. Geen perron. . Bij controle op de website staat na het inloggen een andere vertrektijd dan geboekt was. Bij navraag werd totaal geen antwoord gegeven. Alleen de accounthouder die geen Engels spreekt moest maar contact opnemen. Zelden zo een vreselijk slechte service meegemaakt. Ik raad ook niemand aan om hier een ticket te boeken. ik vrees dat dit bedrijf gewoon een fake bedrijf is en dat het treinticket ongeldig is.

L

Lida

13-10-2023

0

Treintickets naar Londen voor 650 euro

Ik had treintickets naar Londen, maar de heenreis werd gecancelled vanwege een staking van de NS. Ik heb toen meteen contact opgenomen om door te geven dat ik dan helemaal niet kon reizen. Ik ben een half jaar aan het lijntje gehouden en kreeg uiteindelijk bericht dat ik al mijn geld kwijt ben. Hun klantenservice is sowieso nauwelijks te bereiken. Ik heb uren moeten zoeken, mailen en bellen om ueberhaupt geholpen te worden.

M

Marianne van Leeuwen

01-06-2023

0

Ticket van Kevelaer naar Berlijn en terug

Eersteklas, 100 euro retour, geen geld. Niet de snelste treinen maar nog steeds sneller dan met Flixbus. Ook bij missen van aansluiting geen extra kosten, wel ergernis met het personeel maar dat ligt aan 'die Bahn'. Ook in Italië voordelig ticket geboekt. Nadeel voor reizen vanuit Nederland is dat niet alle kortingskaarten meedoen. Bij andere gelegenheden bleek Trainline niet de goedkoopste en soms zijn er zelfs geen verbindingen. Daar zijn ze ook niet duidelijk over. Zeker de app doet vaak irritant. Daarom voor service maar 3 sterren.

S

Steven van der Minne

27-03-2022

0

Treinticket amsterdam madrid

Aangeboden route bleek te krap gepland waardoor een aansluting gemist werd. Extra kosten voor een nieuwe treinreis zijn niet vergoed. Daarnaast dubbele betaling afgeschreven van creditcard die nooit meer is teruggestort.

J

J

09-09-2020

0