10

10

10

10

100%

uwgratisboek

Via uwgratisboek kun je het gratis boek 'De Kunst van het Verkrijgen van Geld, de Gouden Regels voor Geld Verdienen' bestellen. De website en het boek zijn onderdeel van Beleggen.com. Volgens de uitgever van dit boek ontdek je dan de strategie die de 'The Greatest Showman' onthuld in zijn bestseller. Op het moment van schrijven kun je het boek, e-book, online training en audioboek gratis krijgen. Je leert op 10 verschillende manieren om een ton uit te bouwen tot een modaal inkomen.

De medewerkers van Beleggen.com hebben op dit moment al ruim 30 jaar ervaring in de financiële wereld. Ze zien het als een missie om allerlei beleggers ondersteuning te bieden zodat ze geld kunnen verdienen op de beurs. Volgens het personeel van Beleggen.com maakt negentig procent van alle beleggers geen winst en zelfs verlies op de beurs. Ze willen daar dolgraag verandering in brengen. Ze delen hun kennis in boeken, workshops en trainingen. Dit doen ze zodat jij kunt ontdekken hoe je op een waardevolle manier voor jou en je gezin kunt beleggen.

Gratis verzendkosten

Via een button kun je het bestelproces voor het hele pakket in gang zetten. Je ontvangt dan een gratis boek, e-book, training, audioboek en rapport. De totale waarde van het pakket is € 238,75, maar voor jou is het gratis. Je zult alleen de verzendkosten moeten betalen. Mede door alle documentatie die je zult ontvangen lees je over één van Amerika's meest bekende miljonair. Deze persoon onthult zijn strategie om uiteindelijk een enorme rijkdom te krijgen.

Op de website uwgratisboek wordt vermeld dat het één van de belangrijkste boeken is die er ooit zijn geschreven. Tenminste, als het aankomt op financiële boeken. Het opvolgen van het advies zal volgens deze uitgever resulteren in meer persoonlijke welvaart.

Boek van Barnum

Het boek van Barnum is in 1880 uitgebracht. Op het moment zijn de gouden regels die in het boek zijn beschreven nog steeds werkend. Barnum was misschien wel de meest bekende Amerikaan in zijn tijd. Hij wordt ook wel de grootste showman in de geschiedenis van het universum genoemd. Barnum doet een boekje open over zijn geheimen. Je leert er onder andere over hoe je enorme sommen geld kunt verzamelen. De achterliggende gedachte hiervan is dat iedereen zijn programma kan volgen en rijk kan worden.

Vertalen en opnieuw uitgeven

Barnun had een geweldige carrière. Tijdens deze loopbaan verloor hij en maakte hij fortuinen. Hij fascineerde ook koningen en koninginnen. Hij schreef met zijn specialiteit volgens velen op geniale wijze. Met humor en welsprekendheid werden er gouden regels vertelt om sommen geld te verdienen. Barnum imponeerde zoveel mensen, dat Hollywood besloot zijn leven te gaan verfilmen. Het boek wordt beschouwd als een klassieker die in geen boekenkast mag ontbreken. Het waren allemaal redenen voor Beleggen.com om het boek te vertalen en opnieuw uit te geven.

Tevredenheidsgarantie

Er geldt hier een honderd procent tevredenheidsgarantie. De uitgevers van deze boeken willen ontzettend graag dat je blij bent met de producten. Mocht dit niet het geval zijn dan mag je de verzend- en afhandelingskosten terugvragen. Klanten zullen bij aanschaf van de boeken dus geen enkel risico lopen.

Heb je al ervaringen met uwgratisboek? Wat vind je van het boek ‘De Kunst van het Verkrijgen van Geld, de Gouden Regels voor Geld Verdienen'? Heb je het totale pakket besteld? Ben je tevreden over de andere producten? De gebruikers van NederlandReview waarderen het als je hier je ervaringen bij uwgratisboek deelt. Het is mede aan jou te danken dat andere mensen een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Moeten ze wel of geen boek bestellen?

10