Familiebox
Alle reviewsFamiliebox
Alle reviews (13)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
opeens nieuwe bestelling
Ik heb de box 1 keer geprobeerd met ideal betaald. De box viel niet in onze smaak, derhalve gelijk alle bestellingen gestopt, wordt er opeens geld van mijn rekening geïncasseerd en krijg een mededeling dat er een nieuwe box wordt bezorgd. Contact opgenomen met de helpdesk, ja u heeft het wel uitgezet maar dit is een nieuwe maand. Dus uitkijken een stelletje oplichters, niet mee in zee gaan want je komt er moeilijk van af.
Medium 4 dagen box
Echt waar voor je geld! Meer dan genoeg producten, kakel vers en heerlijke gerechten. Belangrijk is dat onze kinderen het ook erg lekker vinden. Bezorging via RedjePakketje liet wel te wensen over maar daar is gelukkig een andere partij voor gekomen. Niets meer aan veranderen wat ons betreft!
1 box met 3 maaltijden voor 2 personen
Nooit meer. Box kwam al een dag te laat. Ondanks dat werd beloofd dat alles net zo vers bij mij zou komen was de tweede dag het gehakt bedorven. Maaltijden vrij saai en smakeloos. Alle 3 de maaltijden hadden cherry-tomaten, ui en knoflook. 2 gerechten gehakt (nou ja, 1 dan de 2de was bedorven).
Reactie op klacht blijft uit. Geen aanrader.De Familiebox voor 4 personen
Iedere week is het weer een feestje een keuze uit de heerlijke en gezonde gerechten te mogen maken. Het zijn verrassende gerechten die je snel niet zo snel zou maken. Ook de kids vinden het heerlijk. Ze geniet iedere week weer van de kidstopper! En uiteraard gaan we ook van de heerlijke kerstbox genieten! Daar kijken we nu al naar uit!
Goed concept, mindere goede uitvoering.
Pluspunten:
- leuk voor kinderen als je kinderen hebt.
- klantenservice via de app is snel.
- levering ging soepel en was op tijd.
(groot) minpunt:
- Vergeleken met Marley Spoon en Hello fresh een teleurstelling. Nul inspiratie in de gerechten. Linzenpasta met "saus" droog en niet boeiend. De broccoli van het kip gerecht was over datum. Morgen derde gerecht proberen, ik ben benieuwd....
- Ook jammer er staat nergens hoeveel kcal, vetten, eiwitten er in de gerechten zitten (voor vrouwen fijn om te weten).Small box, 4 gerechten
Ik ben via via bij de Familiebox beland en werd overtuigd om het een keer te gaan proberen. Met een leuke korting de eerste box besteld en was meteen verkocht! (en inmiddels vaste klant :-). Ze hebben altijd hele lekkere en eenvoudig te maken gerechten, waar ik tot nu toe altijd veel variatie in zie en dus zit er voor mij altijd wel gerechten tussen die mij aanspreken.
++ Altijd lekker veel groente (en vers). Ik vind het zelf moeilijk om veel verschillende groente's te gebruiken en weet nooit zo goed wat dan goed bij een gerecht past of samen gaat. Dat weten zij als de beste!Top
Plus:
Duidelijke receptkaarten
Voldoende keuze
Mogelijkheid broodbox en fruitbox
Veel groenten en verse kruiden
Kidsproof gerechten
Min: vlees niet biologischErvaring Familiebox
Verschillende boxen geprobeerd maar als ik de familie box vergelijk met bv hello fesh dan komt deze er een stuk minder beter uit.
Via post nl zou het geleverd worden.kwam veel te laat( ze zeiden dat het een dag later zou worden) uiteindelijk toch dezelfde dag savonds gekregen.de bezorgen kwam met een piepschuim koelbox met daarin papieren tasje.die waren kletsnat en al gescheurd.ook vond ik de groentes er niet zo fijn uitzien.de pastinaak bv. was gescheurd en en onderkant eraf en uitgedroogd.ik had het idee dat het allemaal b keus groente was.de prijs kwaliteit verhouding vond ik niet goed.ga dit niet weer doen ik vind hello fresh een stuk beter.
- slecht aangeleverdPrima Box
Ik heb voor Familiebox Hello Fresh en Marley Spoon geprobeerd. Familiebox komt het best in de buurt van wat ik wil. De recepten zijn goed en simpel te bereiden zodat je ze ook na een dag werken nog met weinig moeite kunt maken. Meestal in maar vier stappen, zodat je niet in stap vijf nog een saus in elkaar moet draaien. De aangegeven bereidingstijden kloppen meestal, dat is ook fijn. En de ingrediënten zijn heel vers.
waardeloze service en missende ingredienten
Waardeloos, Ik heb nu net mijn tweede box gehad, formaat Large.
3 maaltijden, 1 maaltijd met garnalen, op het recept staat dat er netto 320 gram garnalen in mijn 'tasje' zou moeten zitten. Ik weeg het na en het is 210 gram. Dat wordt vechten om garnalen vanavond (5 pers).
De volgende avond zet ik het volgende tasje op het aanrecht en ik kijk de ingediende na, ik mis de kookroom. Wat vreselijk irritant, nu moet ik alsnog naar de ah om dit missende ingrediënt te halen.
Wat nog het ergste is dat als ik een nette mail maak naar de klantenservice, er gewoon niet wordt gereageerd. Mail is 4! dagen geleden verzonden. Bellen kan alleen op werkdagen van 9-5 dus gisteren te laat en nu weekend. Box stop gezet.Veel te duur
Voor EUR 65,00 krijg ik voor 3 avonden een Large maaltijd (voor een gezin met 6 personen). Het gaat deze week om een vegetarische maaltijd, een pastaatje en een aziatisch gerecht. Ten eerste is het wederom veel te weinig voor een gezin met 4 kids en 2 volwassene en ten tweede is het enorm overpriced voor wat je krijgt.
Eerst hadden we via Mathijs Maaltijdbox 4 maaltijden per week voor EUR 69,00, maar ben sinds 2 weken overgestapt naar 3 maaltijden per week en betaal alsnog EUR 65,00. Vandaar dat ik vanaf volgende week het abonnement heb stopgezet. Er zijn veel betere opties qua porties en prijs. Sinds Mathijs Maaltijdbox is overgenomen door Familiebox is de hoeveelheid qua prijs enorm achteruit gegaan!!Hoi Marie, Jammer om te horen. We hebben inderdaad onze prijzen verhoogd in Mei 2018 en voor oud klanten uitgesteld tot september 2018. Dit heeft te maken met onze nieuwe manier van leveren met veel meer keuzes, maar ook met het algemene prijs niveau in Nederland. We hebben sinds de oprichting van de box in 2015 niet onze prijzen aangepast. We zijn daarentegen qua portionenring niet naar beneden gegaan en hebben o.a. als extra service meer kleine producten toegevoegd, zoals mosterd en mayonaise om de recepten nog completer te maken. Wel is het zo dat met een gezin van 6 de portionenringen krap kunnen zijn (afhankelijk van hoe oud de kinderen zijn), we werken aan uitbreiding van ons assortiment en onze service, wellicht dat we jou en je gezin binnenkort beter kunnen bedienen. We zijn bereikbaar voor vragen en opmerkingen.
mvg Jim van FamilieboxFruitbox is uitkomst
Ik hou van fruit - maar eet het te weinig. Mijn twee puberende dochters eten telkens de fruitschaal leeg en dan is er niks meer voor hun moeder over... En ho maar dat ze zelf even boodschappen gaan doen en ik heb daar zelf ook niet zoveel tijd voor...
De Fruitbox vind ik een uitkomst, omdat het zo gewoon steeds wordt geleverd, of het nu op is of niet, en dan eet je soms iets meer fruit dan je anders had gedaan en dat is alleen maar beter.
Prijzen zijn ok. Fruit bij de Jumbo of de Albert Heijn is ook duur, en zeker niet zo goed!Fijn eten
Het is voor mij erg belangrijk om gezond en gevarieerd te eten. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Het kost gewoon behoorlijk veel tijd om een drukke baan, boodschappen doen en koken te combineren. Daarom ben ik zo blij dat ik Mathijs Maaltijdbox heb ontdekt. Door bij hen pakketten te bestellen weet ik zeker dat ik wekelijks vers en gezond kan eten, zonder dat me dit bijzonder veel moeite kost. Ik vind dat erg prettig, omdat ik op deze manier meer gemotiveerd ben om gezond te leven. De intentie was in het verleden regelmatig aanwezig, maar het liep vaak spaak in de uitvoering. Dat is nu echter verleden tijd en daar ben ik alleen maar blij om. Het fijne aan dit bedrijf vind ik dat ze zo flexibel zijn. Met enige regelmaat ben ik in het buitenland en dan heb ik natuurlijk geen maaltijdbox nodig. Dat kan ik zo even doorgeven en dan is alles zo geregeld.
Anderen bekeken ook


Iedereen weet dat het gezond is om groente en fruit te eten. Bovendien is het natuurlijk harstikke lekker. Toch komt niet iedereen aan de juis...


Ben je op zoek naar een boodschappenbezorgdienst? Wellicht is Dinnerly dan interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er ove...
Beste Chantal, Ik zie je mail inderdaad terug als onbeantwoord, onze excuses hiervoor. We hebben je mail alsnog beantwoord. mocht je nog vragen hebben horen we het graag. mvg Jim van Familiebox