Candyonline

4.9

Bestellen

4.2

Service

4.9

Prijs

4.7

Levering

36.4%

Zou hier weer kopen

Candyonline

Naar eigen zeggen is Candyonline al sinds 2008 de grootste én de lekkerste. Delen klanten deze mening of hebben zij het anders ervaren? En is die klantenservice echt zo bereikbaar en behulpzaam als er op de website staat? Kun je hier serieus met Bit Coins betalen?

Ieder excuus voor een snoepje of een koekje

Snoepgoed, er is altijd wel een excuus of rede om iets in huis te halen. Of u nu een kinderfeest, trouwerij, kraambezoek, babyshower of verjaardag op de agenda heeft staan, snoep hoort er ondertussen bij. Vergelijk het met een eetbaar bos bloemen. En wat dacht u van bijvoorbeeld Halloween, Sint Maarten, Sinterklaas, kerst, Carnaval en Pasen? Maar ook als er niets te vieren valt, kan het zijn dat u behoefte heeft aan een bepaald soort snoep of koek. Misschien uit gewoonte bij het televisiekijken, gamen, studeren, lezen of achter de computer zitten. Maar afgezien van dat snoep gewoon lekker is, heeft u wellicht heimwee naar een bepaald zuurtje, winegum, chocoladereep, cereal, frisdrank of energy drink uit bijvoorbeeld Scandinavië, Engeland, Amerika, Nieuw Zeeland of Australië. Niet vreemd als u er op vakantie bent geweest, een tijd hebt gewoond of bent opgegroeid. Smaken kunnen, net als geuren, verbonden zijn met herinneringen.


In ons toch al drukke leven, is het helemaal makkelijk als al die heerlijkheid ook gewoon bij een online snoepwinkel besteld kan worden. Zeker als uw kind later in de week gaat trakteren, maar u de traktatie helemaal vergeten was doordat u zo druk bent met het kinderpartijtje te organiseren en de chips en zoutjes in te slaan. Dan kan die voordeel snoepbak of kilo knaller ook gelijk mee. Verder doet snoepgoed het altijd goed bij (ook de grote en volwassen) kinderen als cadeau bij bijvoorbeeld het halen van een zwemdiploma, een goed rapport op school of het slagen voor een opleiding. Kant en klare kado pakketten met “candy” in verschillende thema’s zijn dan een interessante optie. Of wellicht smacht u al de hele week naar een ouderwets lekkere puntzak schepsnoep, maar werkt u als de drogist open is. En dan is er nog de gewone lekkere trek, zin in snaai of de drang om te bakken!



Webshop-weetjes

* De zoete (en soms suikervrije) leveringen van deze webshop gaan als ze vóór 16.30 uur besteld zijn, dezelfde dag nog op de post.
* Betaling is mogelijk via een breed scala aan mogelijkheden, namelijk iDeal, Multisafepay, Maestro, Mister Cash, SOFORT Banking,Visa. Giropay. MasterCard, vooraf overmaken, Bancontact, BitCoin, Belfius Direct Net, KBC/CBC, PayPal en Billink - Achteraf Betalen (met een maximum van 50 euro)
* Het assortiment contactmogelijkheden ligt bij Candyonline al bijna net zo hoog als hun keuze in snoep en betaalmogelijkheden: bellen, e-mail, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest en Google+. De klantenservice stimuleert klanten ook vooral contact met hen op te nemen, mocht er onverhoopt iets niet bevallen of als u gewoon een vraag heeft. Klantcontact wordt snel en direct in behandeling genomen.

Dus heeft u ervaring met deze online snoepwinkel en wilt u deze graag delen of bent u benieuwd naar de mening van andere medeklanten? Pak dan snel uw import caramelreep erbij en kijk hieronder.


Ook zo benieuwd of de klanten van Candyonline sweet teeth of kiespijn kregen? Of bent u er zelf een ervaren zoetekauw? Lees of plak uw ervaring hier!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (11)

Kauwgom

Had verkeerde gekregen en terug gestuurd maar nooit nieuw gekregen of goed terug zeer slechte zaak je kan ze ook niet bellen Koop er nooit weer

A

Alex

30-06-2021

0forum

Snoep

Snoep werd geleverd in een helemaal kapotte verpakking waar ik laat achterkwam. Hele slechte service en reageren laat.

K

Kris

02-07-2020

0forum

666

Hele slechte service. Ze reageren niet eens op je mail. Ik had het een en ander bij hun besteld, vervolgens hebben ze een verkeerde nummer op mijn pakket geplakt. Hoe moeilijk kan het zijn om een sticker op een doos te plakken? Ik had ze een mail verstuurd en erbij gezegd dat ze de verkeerde adres hebben gebruikt. Geen reactie, vervolgens is mijn pakket terug gestuurd naar CandyOnline. Vervolgens heb ik ze een mail verstuurd van dat ik mijn geld terug wil. Geen reactie. Ik heb via PayPal betaald en het mooie van PayPal is dat je altijd je geld terug kan krijgen via PayPal. Dus hier heb ik een money refund ingediend, normaal gesproken moet de seller (CandyOnline) reageren. Ook hier hebben ze niet gereageerd na 1 week. Je hebt de optie om de boel te laten escalleren waarbij een medewerker van PayPal er naar gaat kijken. Ik had mijn klacht gescaleerd en binnen 1 uur had ik mijn geld terug. Candyonline heeft echt een hele slechte service. Ze hebben wel de tijd om op TrustPilot te posten maar geen tijd om op je mails te reageren. Heel triest. Verder zijn er andere webshops waarbij alles bijna 50% goedkoper is. Ik zou zeggen: koop niks bij CandyOnline. Zoek naar andere websites daar krijg je tenminste een beter service. Mocht je toch de risico nemen betaal dan via PayPal dan zit je tenminste veilig.

J

Jan

31-05-2020

0forum

snoepgoed t.w.v. >200 euro

Dit was een site die elke soort snoep had dat ik wenste en dat voor een redelijke prijs. Omwille van aankopen via fraudulente websites in het verleden besloot ik eerst de nodige info te vergaren over Candyonline.nl , de reviews waren verre van perfect.Om Candyonline het voordeel van de twijfel te gunnen besloot ik dan toch bij hen te bestellen, mits een klein hartje. 2 dagen na bestelling ontving ik een email dat er 2 van de bestelde producten uit het assortiment waren. Ik antwoordde dat ik een terugbetaling van deze producten verwachtte alsook de extra transportkosten die ik betaalde. Hun antwoord luidde als volgt : 'Geen probleem, van zodra de bestelling verzonden is ontvangt u van ons een aangepaste factuur alsook een terugbetaling.' Zo gezegd, zo gedaan, een dag later kreeg ik een email dat het pakket verzonden was en de volgende dag zou aankomen. Niet gelogen, het pakket arriveerde. 1 voor 1 haalde ik mijn bestelde snoepgoed uit de doos terwijl ik het afvinkte op mijn factuur. Alles arriveerde op de producten die uit het assortiment waren na. Diezelfde avond ontving ik een notificatie van PayPal dat Candyonline een terugbetaling had gedaan. Eind goed, al goed en zeker voor herhaling vatbaar!

E

EllenD.

01-05-2020

0forum

Div amerikaans en hollands snoep

Van mijn bestelling ontbrak een aantal producten en er meerdere producten beschadigd. Hierom heb ik contact gezocht met de klantenservice . Ik heb een nette en vriendelijke mail gestuurd met een overzicht van wat er mis was. Ik kreeg een ongelofelijke onbeschofte en kleinerende email terug. Daar heb ik op gereageerd maar heb niets meer van ze gehoord. Daarnaast zijn veel van de producten zonder houdbaarheid datum geleverd. Dat mag helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier veel repeat customers krijgen. Wat een verschrikkelijk bedrijf.

R

Ramona

23-04-2020

0forum

Amerikaanse producten

Ontzettend fijne webwinkel met een heel veel keuze. Meestal heb je de bestelling de volgende dag of de dag daarna. Kim van de klantenservice heeft me goed geholpen toen mijn pakket vertraagd was.

S

Sabine

11-02-2020

1forum

diversen voor afscheidscadeau collega

Typisch louche bedrijf. Alles is leuk en werkt tijdens het bestellen en vragen daarover. Tot je je bestelling verwacht en je hier vragen over hebt. En iets niet klopt. Telefoon? ze zijn NOOIT bereikbaar, altijd het zelfde bandje. Mail? Nope Chat via hun site? Uiteindelijk wel Bevredigend antwoord? Nee Ik had nog steeds mijn order niet binnen, krijg je als reactie ow wat vreemd. Bij het aangeven dat ik al een week wacht, de producten zijn te laat voor waar we het voor bedoeld hadden. Geen reactie zoals je die hoopt te verwachten. Geen wat vervelend voor u of hoe gaan we het oplossen, niks. Alleen hele rare reacties met veel smiley gebruik. Geef aan dat ik de producten niet meer nodig heb. Krijg ik weer een rare reactie op mijn verhaal, super kort af, geen erkenning of excuses voor het ongemak, met als afsluiter Fijn weekend gewenst en een zootje ongepaste blije smileys En hop, meteen offline. Geen reactie meer. Schaamteloos.

V

Vos

29-11-2019

0forum

Buiten hun groot assortiment kan ik niets goeds bedenken

Bepaalde producten zijn VEEL TE DUUR voor wat het is. Verpakken kunnen ze niet, te veel voor een TE KLEINE VERPAKKING waardoor de helft is gedeukt of verkruimeld. Bepaalde producten smaken bizar en vertonen GEEN HOUDBAARHEIDSDATA Tijdens het bestellen is alles van je bestelling zogezegd nog op voorraad tot het wordt geleverd. Bij elke bestelling ontbrak wel iets en kreeg ik een creditnota in de plaats. Antwoorden op mail doen ze niet, schrijf je dan een review op trustpilot, beweren ze (Telkens dezelfde Kim van de klachtendienst) zich hier niet in te herkennen en alle klachten meteen op te lossen als beide partijen hiertoe bereid zijn, toch heb ik nooit enig aanbod als oplossing ontvangen. KLANTENCONTACT of KLANTENSERVICE nergens te bespeuren. Daarenboven hebben ze een zeer misleidende reviewscore door hun LOZE BELOFTEN CAMPAGNE. Enkele dagen na je bestelling (niet zeker, heb deze niet altijd ontvangen en laatste keer was dit weken na mijn bestelling) krijg je een mail met daarin de vermelding dat je kans maakt je geld terug te winnen door het plaatsen van een review op Trustpilot. Terwijl dit nergens vermeld staat op hun website, evenmin vind je wat terug over iemand die wat zou hebben terug gewonnen. Eén simpele leugen om iedereen te doen geloven dat ze de beste zijn.

M

Michael

13-08-2019

0forum

snoep en fanta blik

Monster prijzen snoep en drank. Drank fanta blik over datum. Verkeerd snoep geleverd. Kinderfeest verpest Op internet dezelfde artikelen voor minder dan de helft van de prijs verkrijgbaar met gratis verzenden. Te vlug gekocht. Eigen schuld grote dikke bult.

J

Jan

04-06-2019

0forum

Drop

Al enige tijd ben ik op zoek naar dubbelzout drop. Ik kocht dat altijd bij de Makro maar niet meer verkrijgbaar.waar kan ik dat eventueel nog vinden?

E

E.P.M. Van Hooijdonk

24-03-2019

0forum

Bereikbaar nee dus

Diverse drop besteld,de helft niet gekregen, geprobeerd te bellen! Niet te bereiken Dus service slecht,mail gestuurd geen antwoord. En dus niet de eerste keer

Z

Zonneveld

19-07-2018

0forum