UnitedConsumers

6.6

Bestellen

4.9

Service

5.7

Prijs

6.6

Levering

45.5%

Zou hier weer kopen

UnitedConsumers

Zie voor UnitedConsumers Zorg de speciale pagina voor UnitedConsumers Zorg.


Waarom zou ik veel producten via United Consumers afnemen? Zoals u wellicht gemerkt heeft worden producten goedkoper als je ze in grote aantallen afneemt. Voor werknemers zijn dit soort regelingen vaak al beschikbaar. De werkgever gaat een contract aan met een organisatie en omdat veel mensen via die organisatie klant worden kan de werkgever een korting bedingen. Op deze manier kunnen werknemers producten goedkoper afnemen dan niet werknemers. Dit concept maakt United Consumers voor iedereen mogelijk.
 

Over United Consumers

 
United Consumers is een zogenaamd consumentencollectief van Nederland en heeft als doel om producten die iedereen nodig heeft goedkoper te maken. Een doel van United Consumers is dus om goedkope energie voor iedereen te realiseren. Maar goedkope energie is niet het enige doel van United Consumers. Ook andere vaste lasten kunnen volgens United Consumers verder omlaag.




United Consumers is in 2000 opgericht met het doel om vaste lasten omlaag te brengen. Inmiddels leveren zij als consumentencollectief goedkope energie, een goedkopere autoverzekering en een goedkopere zorgverzekering. Daarnaast kan ook mobiel bellen volgens United Consumers goedkoper gemaakt worden en hier zetten zij zich ook voor in.
 
United Consumers heeft een aantal simpele uitgangspunten. De organisatie is er voor iedereen en sluit niemand uit. Daarnaast worden vaste lasten door United Consumers ook echt omlaag gebracht. Veel mensen aarzelen om zich bij een collectief aan te sluiten. Je hebt immers ook je persoonlijke wensen en wilt niet als een nummer uit de massa behandeld worden. Geen zorgen: United Consumers geeft je graag persoonlijk advies.
 

Diensten United Consumers

 
De diensten die United Consumers levert werden hierboven al kort even opgenoemd. Wat United Consumers simpelweg doet is de vaste lasten van consumenten omlaag brengen. Dit doen zij door diensten die iedereen nodig heeft groot in te kopen. Door groot in te kopen krijgt United Consumers korting en van die korting kan jij als consument profiteren.


De diensten die United Consumers nu collectief inkoopt zijn:
·      Energie
·      Autoverzekering
·      Zorgverzekering
·      Telecom
·      Brandstof
 


Waarom zou je kiezen voor United Consumers?

Bovenstaande zaken hebben betrekking op ieder huishouden. Welk huishouden heeft er nu geen behoefte aan goedkope energie? Wie een auto heeft zal altijd op zijn autoverzekering willen besparen. Voor de zorgverzekering geldt hetzelfde. Het basispakket is bij iedere zorgverzekering hetzelfde, dus als je door collectieve inkoop minder hoeft te betalen voor je zorgverzekering, waarom zou je het dan laten? Om nog een voorbeeld van besparen te noemen door collectief in te kopen: mobiel bellen: vrijwel iedereen is mobiel bereikbaar en heel veel mensen hebben een mobiel abonnement. Door je belminuten echter collectief in te kopen kun je minder per minuut hoeven te betalen en dat voordeel is natuurlijk mooi meegenomen.


Klachten over United Consumers

Heb je klachten over United Consumers dan kun je die via de mail stellen. United Consumers stelt zelf dat ze binnen 1 dag op je mails reageren. Heb je geen zin om te mailen? Geen probleem! Je kunt ook gewoon de telefoon pakken en ze even bellen. Heb je zelf al ervaringen met United Consumers? Deel deze dan hieronder. Op deze manier kunnen mensen die geinteresseerd zijn in collectieve inkoop van goedkope energie, autoverzekering of zorgverzekring beter hun beeld vormen bij United Consumers!


United consumers levert energie, verzekeringen en telecom (mobiel) - lees ervaringen over deze diensten op NederlandReview en bepaal voor uzelf of u de overstap wil maken!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (33)

Stroom

Ik betaal met 16 zoonepanelen en warmtepomp meer dan voorheen zonder deze apparaten. Ze willen mijn maandbedrag naar 142 verhogen, met 16 zonnepanelen. Ter vergelijling betaal ik bij Eneco 119 per maand zónder zonnepanelen! Oplichterij

M

Monica

16-07-2023

0forum

Zorg- en autoverzekering en energie

Ben al 25 jaar klant van United Consumers en heb niets maar dan ook niets dan lof voor UC. Begrijp dan ook niets van het ultra negatieve gezanik van sommige mensen

J

Jack

12-07-2023

0forum

Energie

Dieven, kijk uit van eind afrekenen bij overstappen! Was bijna 2 jaar klant eind afrekening was altijd oké, maar zodra dat ik wilde overstappen voor de laatste 2 maanden (jan/feb) hebben ze €1400 eindafrekening voor gas en elektra in rekening gebracht! Over de hele 2022 heb ik nog geld terug gekregen, maar gingen mij straffen op momenten dat ik ging overstappen naar andere leverancier.

G

Gil

23-05-2023

0forum

Energie

Ik heb een offerte opgevraagd in november waarin ze nog lagere prijzen hanteerden. Vanaf 1 december hanteren ze dus hogere nieuwe tarieven. Telefonisch is mij verteld dat ik binnen het termijn zat en dat ik kon reageren op mijn offerte. Zij hebben zonder te kijken de nieuwe (hogere) prijzen gehanteerd. Toen ik eenmaal in het systeem van ze kon om alles te controleren, zag ik hun fout en heb ik contact met ze opgenomen. Echter doet hun klantenservice hier niks aan en zijn we een maand verder. Enige optie is om te veranderen van energieleverancier. Echter raad ik United Consumers af! Ze maken fout na fout: telefonisch hebben ze het toegegeven en aangegeven dat ze het zouden verhelpen, ook dat gebeurd niet en moet je er weer achteraan gaan. Uiteindelijk wordt er niks verholpen en zeggen ze alleen: je had eerder (binnen 14 dagen na het ontvangen van je contract) moeten bellen, maar het contract had niet duidelijk staan om hoeveel kWh het zou gaan en in mijn offerte juist wel, dus als leek zie je niet snel dat ze een fout hebben gemaakt waardoor je het pas ziet als je eenmaal in het systeem kan (waar natuurlijk een opzegtermijn aan vast zit dus dan ben je al snel een maandje verder). Kortom: ik raad het iedereen af en ze hebben een hele slechte service.

A

Ar

24-01-2023

0forum

Gas & Stroom

Witte boorden criminelen met een hoop valse beloften en vooral leugens. Wat een schofterig bedrijf is dit zeg! Ik heb er geen andere woorden voor. Op de website staat, voor de consument, wat een enorm valse indruk wekt (citaat: UnitedConsumers is een consumentencollectief voor iedereen. We kopen groot in en de korting die we krijgen, geven we aan u.). Nou die korting krijg je niet en extra geld voor een leuk leven ga je via UC niet besparen kan ik je vertellen. Ze zijn op dit moment een van de duurste partijen voor energie (stroom & gas) met zeer hoge tarieven. En dan ook nog eens van de een op de andere dag het teruglevertarief voor energie van de kale prijs verlagen (die ze jou in rekening brengen, in mijn geval de laatste maanden 0,88 cent per kwh) naar 0,135 cent. En natuurlijk weer alles zonder enige vorm van communicatie. Volgens mij wek ik die energie op en is het wel zo netjes dat ik dan dezelfde prijs krijg die UC mij in rekening brengt. Maar nee, ik krijg 0,135 en moet 0,88 betalen. UC weer lekker doorverkopen voor het hoge tarief en waar blijft de winst..? Vanuit mijn zak in die van een graaierig bedrijf zoals velen tegenwoordig. Dieven zijn het, witte boorden criminelen! En dan maar blijven verkondigen: we zijn er voor de consument als collectief.. Het is gewoon een organisatie met als enige doel winst, winst, winst. Natuurlijk hebben ze hun prachtige sales praatje klaar waarin alles weer te verklaren is, nou ik trap er niet in. Dan ga je de autoverzekering vergelijken: bij lange na niet de goedkoopste, en als ze het wel zijn is het een uitgekleed pakket van de verzekering die je krijgt als je het direct afsluit bij de betreffende verzekeraar. Ook nog even op de valreep gekeken naar de zorgverkerering van UC. Want ze hebben geen moeite om je mails te sturen om je te motiveren tot het afsluiten van een product via UC, maar even een mail met het prettige bericht dat ze je stroom van je gaan stelen ho maar! Ook de zorgverkerering is niet de goedkoopste en voor de prijs ook zeker niet de beste value for money. Als u het nog niet door had, ik heb mijn buik helemaal vol van dit flut collectief, terwijl het me in eerste instantie een frisse wind leek tussen de gevestigde orde. Zonde dat ook hier weer over de rug van de consument de zakken gevuld moeten worden. Blijf ver weg van deze WITTE BOORDEN CRIMINELEN!!

T

Tom

04-01-2023

0forum

Energie

Na jaren een goede (Lees: niet de goedkoopste) prijs gehad te hebben voor mijn energie, worden ze nu ineens 1 van de duurste op de markt. Daarnaast is de terugleververgoeding ook drastisch verlaagd. Ik krijg pas na 01-01-2023 mijn nieuwe (waarschijnlijk torenhoge) voorschotbedrag te horen. De service en klantvriendelijkheid van UC is drastisch verlaagd. Ik ben hard op zoek naar een nieuwe leverancier.

W

Wouter

19-12-2022

0forum

autoverzekering

Wij hebben gekeken of onze autoverzekeringen goedkoper konden zijn . Zodoende zijn we bij united cosumers uit gekomen . voor onze zoon werd een aanvraag gedaan en helaas afgewezen dit begrijp ik omdat hij zijn rijbewijs 3 jaar geleden kwijt is geweest . Wel is het zo dat hij nooit is veroordeeld ,maar toch ze hebben gelijk. maar nu komt het omdat mijn zoon ook heel soms gebruik van onze auto.werden mijn vrouw en mijn auto afgewezen wij konden niet via hun verzekerd worden. dit omdat mijn zoon gebruik soms maakt van onze auto. ik heb al vanaf mijn 18 jaar een rijbewijs en heb nooit met politie in aanraking geweest en nooit een achterstand gehad en toch werden wij geweigerd . Ik vind dit een hele slechte zaak en vind dit ook zeer kwalijk . voor mij geen united consumer meer

R

R. pischedda

21-11-2022

0forum

Energie, Autoverzekering en Zorgverzekering

Wij zijn al lid vanaf 2008 en niets dan lof voor deze organisatie, ze zoeken altijd naar de beste deals bij autoverzekering en energie. de Zorgverzekering is al sinds het begin bij VGZ voor ons. Wij hebben geen klachten over contact met UC. en we sparen ook nog met allerlei kortingen tot wel 400 per jaar.

C

Co van den Ham

30-08-2022

0forum

energie

Dat doe ik graag!! Zeer teleurstellend bedrijf die ons letterlijk in de kou laat staan. voor de crisis op de energie markt zijn wij benaderd door Yale Adviseurs, die samen werkt(e) met UnitedConsumers . We hebben via Yale Adviseurs een contract afgesloten voor 3 jaar. Hier ook een bevestiging van gekregen en een energiecontract via de mail ontvangen. Nu zegt UnitedConsumers dat onze gegevens niet bij hun gekend zijn en ons dus geen vastcontract aan kunnen bieden omdat zij de samenwerking met Yale Adviseurs hebben beëindigd. Die samenwerking is na ons akkoord beeindigd!!! UnitedConsumers zegt het zeer te betreuren maar kan volgens hun hier niks aandoen. Ondanks onze bevestigingsmail. Contract is contract of niet soms. Was het andersom geweest dan hadden wij onze verplichtingen na moeten komen, maar zo'n bedrijf zegt alleen sorry, het spijt ons, maar we kunnen alleen wel een variabel contract aanbieden. Ze moeten hun ogen uit hun hoofd schamen en wij zitten nu met een torenhoge energieprijs die ons door de strot wordt gedrukt.

H

hiemstra

25-08-2022

2forum

Energie

vriendelijk en altijd goede service. Ben al jaren klant

B

Bart

09-08-2022

0forum

Energie

Al 3 maal een mail gestuurd. Wordt niet op gereageerd. Dit geeft geen vertrouwen in dit bedrijf.

R

30-07-2022

0forum

Gas en Electra

Heel tevreden... stap regelmatig over maar kom regelmatig toch terug! Dat zegt genoeg denk ik!! Zeer betrouwbaar!!

H

Herman Menke

27-01-2022

0forum

energie

Ik was tevreden met UnitedCustomers. Alles was duidelijk en goed geregeld. Totdat het contract verlopen was. Daarna werden we geconfronteerd met energieprijzen die ver boven anderen en ook hun eigen aanbod op internet uittorent. In een telefoongesprek werd duidelijk dat er niets anders op zat dan over te stappen. Ben goed geholpen door het personeel, maar ze hebben niet de mogelijkheid om een goed aanbod te doen aan klanten die gewoon willen blijven. Niet echt klantvriendelijk zo.

K

Kees Kodde

10-12-2021

0forum

Autoverzekering

Erg leuk allemaal maar komen hun woorden niet na,maak u geen zorgen meneer wij regelen dat,maar datum inmiddels verstrekken en sta hier nog met een schadeauto bedankt hoor nep lui

D

D van der blom

25-08-2021

0forum

Gas stroom

Uit voorzorg gebeld om geen problemen te krijgen met overstappen. Gevraagd wat mijn verbruik is én nagevraagd wanneer ik moet overstappen om juist géén gedoe te krijgen. Eindstand zit ik met een boete én krijg ik mijn bonus niet. >€200,- houden ze nu in eigen zak wat van mij is! Klantenservice interesseert het niets want het is niet te achterhalen wat medewerker gezegd heeft. Geen tegemoetkoming, niks. Lekker makkelijk geld verdienen op andermans centen. Waardeloze onbeschofte medewerkers die je dus niet kan vertrouwen!!! Ze maken van hun probleem jouw probleem. Oplichting eerste klas!

A

A

12-06-2021

0forum

Mobiel abonnement met mobiel

8 december een mobiel abonnement afgesloten bij Unitedconsumers voor mijn zoon dat verliep soepel. 10 december kwam netjes de simkaart binnen van Ben. Het is nu 14 december en nog steeds geen mobiel binnen. Telefonisch contact gehad en de mobiel is niet op voorraad en ze hebben ook geen idee hoe lang het nog gaat duren. Abonnement loopt wel al maar kan er niks mee. Zoon elke dag is de mobiel al binnen. Zeer slecht dat ze niet aangeven dat ze de mobiel niet voorradig hebben. Geert

G

Geert Kuyvenhoven

14-12-2020

0forum

Gas en elektriciteit

Klachtafhandeling reactie vanuit United Consumers:” Wij hebben inhoudelijk gereageerd op uw klacht via een ander kanaal. Indien er nog verdere onduidelijkheden zijn ontvangen wij graag per e-mail uw reactie op e-mailadres energie@unitedconsumers.com.” Oorspronkelijke klacht helemaal niet inhoudelijk afgedaan. Was niet meer dan een standaard reactie zonder inhoudelijk naar klacht gekeken te hebben of er misschien daadwerkelijk iets mis is geweest met de informatievoorziening. Belachelijke reactie van een belachelijk slechte partij. Absoluut geen aanrader.

F

Frank V

20-11-2020

0forum

Energie contract

Informatievoorziening rondom aanpassingen tarieven, contract voorwaarden en eindafrekening zijn onvolledig, onzorgvuldig en incorrect. Klacht afhandeling spreekt servicedesk tegen en vice versa. United consumers geeft aan er voor de gezamenlijke belangen van de consument te zijn. Mijn ervaringen zijn anders. Erg teleurstellende partij. Ontransparante manier van werken en schrikbarend hoge (eind)afrekeningen tot gevolg.

F

Frank V

19-11-2020

1forum

Autoverzekering

Eenmaal binnen, zijn er andere voorwaarden Verzekering afgesloten op basis van info op website. Info was onvolledig en bleek anders te zijn (Website wordt nog aan gewerkt zeiden ze). Verzekering toch maar verzocht te beeindigen, dat kon volgens de website, maar je raadt het al, dit was ook niet zo eenvoudig, maar zeker niet zoals op de site vermeld. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar wel de slechtste in uitvoering!

P

Peter Diemel

28-04-2020

0forum

Restitutie zorgverzekering en aanvullend pakket

Ik ben vorig jaar overgestapt naar UnitedConsumers (restitutiepolis icm aanvullende verzekering). Uiteindelijk ben ik niet blij met mijn keuze. Ik dacht goed verzekerd te zijn, maar te vaak hebben zich situaties voorgedaan waarbij ik mij niet geholpen acht. Een aantal keer ging declareren erg soepel. Vaker echter kreeg ik te horen dat ik niet op mijn geld kon rekenen en moest ik veel tijd stoppen om het geld toch nog na te jagen. Zo deed zich een situatie voor waarbij ik een gedeeltelijke vergoeding wenste voor een behandeling voor mijn rug. Deze behandeling zou vallen onder mijn aanvullende verzekering. Echter hadden zij geen gecontracteerde behandelaars voor de behandeling die ik wilde (een die wordt aangeraden door de wetenschappelijke gemeenschap op basis van review studies). Eén optie, maar via Google bleek die 'out of business'. Houd in gedachte dat zij evenveel geld kwijt zijn als er wel of geen sprake is van een gecontracteerde partij omdat er een max vergoeding per keer geldt.

C

Coen Bakker

10-12-2019

4forum