50five
Alle reviews50five
Alle reviews (85)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Wallbox Pulsar Plus lader
Ik heb anderhalf jaar geleden een Wallbox pulsar us met load balancing aangeschaft vie 50five. Vanaf vorig jaar december kreeg ik problemwn met het laden van mijn auto. De auto reageerde niet op de lader. Vervolgens kwam ik via de app in contact met Wallbox: wat een vreselijke vergissing. Bij Wallbox werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. De auto kreeg constant de schuld. Na 2x volledig doorgelicht te zijn lag het toch echt niet aan de auto. Via Wallbox kwam er een monteur en die concludeerde dat er een kabelbreuk was. Wederom geen actie van Wallbox maar wel direct van 50five. 50five gaf direct aan dat de lader omgeruild zou worden voor een nieuw type en een week later werd die geïnstalleerd. Complimenten voor deze prima service!
Tado verwarming aansturing
2 jaar geleden hebben we onze volledige woning laten uitrusten met Tado smart home systeem. Na 2 jaar en een week werkt de aansturing van de vloerverwarming niet meer. Na een email en telefonisch verzoek voor support / betaalde dienstverlening krijg ik alleen antwoord dat ik maar met Tado contact op moet nemen. Nog niet eens even telefonisch te woord staan en troubleshooten. Na een week heb ik een installateur gevonden die wel telefonisch wilde helpen en trouble shouten, deze heeft ook het probleem kunnen achterhalen daarmee.
50five laten je letterlijk in de kou staan (13 graden afgelopen week in onze woning).Nest Protect
Nest protect na ca. 2 jaar defect gegaan. 50Five weigert momenteel mee te werken aan mijn garantie claim.
ring deurbel
Jammer dat jullie geen webwinkel meer hebben.
We hebben ooit bij jullie een ring deurbel gekocht en we waren heel erg tevreden met jullie service.
Helaas moeten we nu bij een ander gaan bestellen voor onze ouders.
Dank voor jullie goede service!50Five
Een klant van mij is al bijna 2 maanden bezig om een laadpaal te krijgen via 50Five maar nog steeds niks, zou dit bedrijf dus ook niet aanraden te kiezen. Ze reageren ook niet op emails.
Alfen eve single
31december laadpaal geplaatst en nog steeds niet in werking
Mail sturen of bellen krijgen we geen reactie op
TriestThuis laadpaal
Na een zondagmiddag zoeken kwam ik bij 50five uit. Via selfservice Evie (leuke naam btw) vee info gevonden, mijn info opgestuurd en binnen 1,5 week wordt nu mijn laadpaal geïnstalleerd met een laadabbonement er bij voor het zogenaamde publiek laden. Wat een fijne en eerlijke begeleiding. Aanrader als je er zelf heeeeelemaal niets van weet.
Alfen laadpalen op ons kantoor
Keurige opname van het ‘laadpaal’ traject bij mij op het bedrijf. Installatie verliep naar wens.We hebben voor al onze leaseauto’s ook 50five laadpalen besteld en hebben nu alle elektriciteit op 1 maandelijkse factuur. Ga zo door met de service, wij worden hier blij van.
Laadpaal
Erg goed geholpen door de verkoper en een plezierige installatie en afterservice.
Laadpaal
Snel en makkelijk een laadpaal besteld, geleverd en geplaatst. Alleen achteraf niet goed ingelicht over de mogelijkheden van de laadpaal en evt abonnement en service. En de paal hangt al 3 dagen maar kan nog steeds niet gebruikt worden en een oplossing laat op zich wachten. Zeer frustrerend.
Elvi EV Box
Snelle, duidelijke en zeer voordelige offerte door Job, vergeleken bij overige aanbieders. De afspraak maken verliep vlot in overleg met Renske. Binnen twee weken volgde de zorgvuldig uitgevoerde installatie. De Elvi EV Box is zeer netjes, op een goede hoogte geplaatst. Chic, hoor! We zijn er trots op. In de meterkast werden oude, lelijk ogende groepen tevens mooi weggewerkt onder een nieuw kastje. Service! Alles werd netjes achtergelaten door de drie monteurs. Erg blij met deze investering. Wij kunnen Groenopladen.nl / 50Five gerust aanraden: vlot, gunstig geprijsd, goede installatie en oplevering.
Honeywell slimme radiator knoppen
50five.nl heeft slimme radiatorknoppen geïnstalleerd. Helaas raken sommige knoppen de verbinding met het systeem kwijt en gaan ineens midden in de nacht op 21 graden.
Op mijn email naar de klantenservice kreeg ik als reactie twee filmpjes die uitleggen hoe ik het kan proberen op te lossen.
Raar als je betaald om het te laten installeren en het niet wordt opgelost.
Op mijn vraag wanneer het kan worden opgelost aangezien ik de installatie als dienst heb betaald is geen antwoord gekomen.
Erg irritant dat er niet gewoon een telefoonnummer is waarop je kan bellen. Als je snel reactie wil moet alles via facebook. Daar heb ik geen zin in.
Kijken of jullie op een review wel adequaat reageren.
De installatie ging op zich goed. Alleen heeft de monteur zonder overleg de instelling zones van de vloerverwarming aangepast waardoor de bijkeuken ipv koel nu de warmste plek is geworden. Toch handig om dat even te vragen.Tado installatie en vloerwarming zoneklep
Doe geen zaken met 50five. De installateur liet ons op maandag 15 feb achter met een niet functionerende vloerverwarming. Foutje kan gebeuren maar de manier waarop het werd "opgelost" was echt niet sjiek. Ten eerste is 50five NIET bereikbaar via telefoon. Ongeveer 15x geprobeerd te bellen voordat we iemand aan de telefoon kregen. Dame van de "technische support" heeft geen idee waar ze het over heeft. Ze verwees ons eerst door naar Tado (blijkbaar moesten we het zelf oplossen), die overigens ook niet telefonish bereikbaar zijn. Verder deed ze geen enkele moeite om ons te helpen het probleem op te lossen. Na nog een flink aantal telefoontjes werd een afspraak ingepland via het planning team. De installateur zou de 18de langskomen. Het leek 50five niet te interesseren dat hun klant daarmee 3 dagen in een huis van 15 graden moest vertoeven.
Installateur heeft het probleem op de 18de opgelost en gaf aan dat we de vloerverwarmingsklep er ook gewoon direct handmatig af hadden kunnen halen om toch warmte door de vloerverwarming te laten lopen. Dit hadden we uiteraard graag direct willen horen van de technische dienst en niet 3 dagen later!Laadpaal installatie
Eind december offerte geaccepteerd voor laadpaal installaties op 11 Januari. Op 11 Januari niemand geweest en 3 keer gebeld zonder iemand aan de lijn te krijgen.
Na e-mail gestuurd te hebben dat niemand was geweest, krijg je een e-mail terug dat ze het opnieuw willen inplannen een dag of 8 later. Wat een slechte service en zeker geen bedrijf dat ik zou aanraden.Speaker grijs
Speaker die zogenaamd op voorraad was besteld, dan hoor je meer dan een week helemaal niets. Navraag bleek deze speaker niet meer op voorraad. Doe dan maar dezelfde in een andere kleur zeg ik, maar dat kan blijkbaar niet. Voorraadbeheer is heel slecht en de service om fouten in hun eigen 50five systeem te wijzigen nog slechter. Hier ga ik nooit meer iets bestellen.
Netatmo weerstation
Na een halfjaar geleden een Netatmo weerstation gekocht te hebben, deed de barometer het niet meer. Een korte reset leek niet te werken. Hierop een mail gestuurd, ik had echter het bestelnummer niet meer.
Vanochtend hebben zij gebeld en de rekening opnieuw gestuurd, zodat ik het nummer weer heb.
Tevens hebben zij het probleem opgelost.
Topservice !Honeywell
Onze ervaring sluit helaas aan bij andere feedback die hier al eerder is gegeven. Tot en met de installatie van het Honeywell systeem ging het best oké. Helaas werkt de zoneregeling niet waardoor de begaande grond géén verwarming heeft. En dat is heel vervelend met deze temperatuur. Dit is een week geleden per mail aangegeven. Inmiddels zijn er verschillende mailtjes en WhatsApp berichten gestuurd. Er is geen telefoonnummer voorhanden. Helaas komt er geen contact tot stand om het probleem op te lossen. Heb 1 mailtje terug gehad met vooral vragen waarop gelijk gereageerd is. En vervolgens alweer dagen niets…
Er kan altijd iets niet goed gaan en dat is niet erg. Hoe dit bedrijf daar vervolgens mee omgaat of juist niet mee omgaat is onbeschoft. Dit bedrijf laat je letterlijk en figuurlijk in de kou staan.Laadpaal
Verkopen zijn ze goed in maar daarna moet je het maar uitzoeken. Niet bereikbaar telefonisch, mails worden nauwelijks beantwoord. Ik zou dit bedrijf nooit aanraden. Spijt!
cv adaptor (ordernummer 000151485)
BETAALDE BESTELLING IS NIET GELEVERD!. (ordernummer 000151485)
Eind augustus 2020 een cv adaptor besteld en betaald.
Deze heb ik nooit ontvangen, ondanks uitgebreide e-mail wisseling hierover.
Iedere e-mail wordt automatisch beantwoord in de vorm van "Wij hebben je bericht het ticketnummer (189070) gegeven.", maar niet meer dan dat, geen echt antwoord dus.
Het telefoonnummer 50five.nl, zoals vermeld op Kieskeurig.nl, wordt niet beantwoord.SpeedComfort Basic duo set (A+2xB)
Wij hebben bij 50five een SpeedComfort Basic duo set (A+2xB) gekocht. Kleine ventilators voor onder de verwarming, die zorgen dat de warmte beter verdeeld wordt en je dus minder gas hoeft te gebruiken om je kamer te verwarmen. Een mooi duurzaam product, en uiteindelijk nog kostenbesparend ook (als het goed is, aangezien onze verwarming nu nog uit staat kunnen we het product nog niet testen). Wij waren echter heel verbaasd toen we het pakketje ophaalden en het een mega pakket bleek. Een mega doos vol met plastic luchtzakken om de drie kleine doosjes die erin zaten op hun plek te houden. Een doos die toch zeker 10 keer te groot is met mega veel single-use plastic. Je zou verwachten dat een shop die inzet op smartadvice, comfort en energiebesparing toch ervoor zorgt dat je zelf ook hun steentje bijdragen aan het besparen van onnodige grondstoffen en uitstoot. Als dit pakket representatief is dan rijden er dus 10x zoveel busjes rond om alle pakketjes met lucht van 50five te bezorgen, zet iedereen de plastic container nog eens extra buiten en moeten de SpeedComfort Basic duo set (A+2xB) een winter voor niets draaien om te compenseren voor het ondermaatse pakketbeleid van 50five.
Anderen bekeken ook

Ook besparen op meerdere diensten? Pure energie maakt het mogelijk. Het is energie waar u blij van wordt, zoals ze zelf zeggen. Pure energie maakt ...

Ook besparen op kosten en uitgaven? Wat is EasySwitch.nl? EasySwitch.nl is een onafhankelijke overstapservice in Nederland. Je kunt hier de v...

Ben je op zoek naar een energieleverancier? Wil je graag bijdragen aan een duurzamere samenleving? Wellicht is ENGIE Energie een interessante organ...

Ontdek alles! Wat anderen van dit bedrijf vinden. MetDeZon is een naam welke direct voor duidelijkheid zorgt: het gaat om zonnepanelen. Natuurlijk ...