Sonos

4.6
5.8

Bestellen

3.7

Service

3.9

Prijs

5

Levering

38.9%

Zou hier weer kopen

Sonos

Naar welke muziek of praatprogramma’s je ook luistert, je wilt natuurlijk dat het goed te verstaan is. Daar heb je de juiste geluidsapparatuur bij nodig. Sonos is één van de winkels waarbij je terecht kunt voor Luidspreker en andere apparatuur. Maar wat zal de kwaliteit van die palybars nou precies zijn? Welk geluid zal er uit hun surround sets komen? Zul je met de Sonos One echt in meerdere kamers hetzelfde geluid horen? Hoe lang zal het de Sonos klantenservice kosten om jouw set bij je te bezorgen? En wat voor een klantenservice zal je van Sonos kunnen verwachten als er helemaal geen geluid uit die speakers komt? Alleen mensen die al naar muziek luisteren via Sonos kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om erachter te komen wat jouw mening over deze geluidsapparatuur nou echt is. Hun beoordelingen, meningen, cijfers en ervaringen kunnen je laten zien of Sonos echt het gewenste geluid kan produceren.


Over Sonos

Sonos Sonos is een elektronicawinkel die geluidsapparatuur verkoopt. Het bedrijf is opgericht door John MacFarlane, Craig Shelburne, Tom Cullen en Trung Mai. Zij wilden graag dat je overal naar muziek kunt luisteren. Dit moet draadloos kunnen en vanaf je PC, gewoon via internet. Ook moest het volgens Sonos mogelijk zijn om het geluid in meerdere kamers te laten horen. Ze werden allemaal namelijk gefrustreerd over het wisselen tussen honderden cd’s en speakerkabels die steeds maar weer opnieuw in de knoop raakten. Dat moest volgens hen anders kunnen dus zijn ze, na eerst wat andere ideeën aan de kant te hebben geschoven, zich gaan richten op muziekliefhebbers en het luisteren van muziek.


Producten van Sonos

Uit hun onderzoeken zijn een aantal producten voortgekomen. Er is bijvoorbeeld een speaker genaamd Sonos One. Deze kun je alleen kopen of in een set van 2, 3 of zelfs 4 speakers. Als je deze in verschillende kamers plaats dan kun je draadloos in meerdere kamers hetzelfde geluid horen. De Amp is dan weer een versterker voor je entertainmentsysteem. Je sluit hem namelijk aan op je tv. Met deze versterker kun je ook streamen via Sonos-App en Apple Airplay. Een andere vorm van versterken is hun playbar, een volgens Sonos epische soundbar die je van bioscoopgeluid kan voorzien. Maar ze hebben nog een soundbar en dat is de Beam. En als laatste is er dan nog de Sub, een subwoofer.


Diensten van Sonos

Er is zowel een Sonos bezorgservice als een klantenservice om je te helpen als er problemen optreden.


Klachten, Complimenten en Tips voor Sonos

Luister jij zelf al muziek met de producten van Sonos? Dan willen wij alles weten over jouw ervaring met deze elektronicawinkel. Hoe goed is het geluid dat uit die suwboofers komt nou echt? Geven die speakers wel een mooie toon en duidelijke dialogen? Moest je lang wachten tot de bezorgservice je nieuwe soundbar had bezorgd? En kun je er vanuit gaan dat de klantenservice van Sonos je goed helpt als je een vraag voor ze hebt? Laat je eigen Sonos review achter en vertel ons jouw mening over deze elektronicawinkel/

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

2*play 1, 2*play3, roam, amp, one, ray

Nieuwe producten werken geweldig, alleen de afschrijving is enorm hoog. Ineens doet de helft van de producten het niet meer doordat deze software matig niet meer ondersteund wordt......met de s1 app zou het gewoon blijven werken....niet dus. Misschien ben ik van de oude stempel maar ik kocht ze omdat ze onverwoestbaar waren en dan verwacht ik dat ze ook lang mee gaan. Geen probleem als de nieuwe opties niet werken maar je mag toch verwachten dat het wel blijft werken zoals het deed. Een schande in de tijd dat duurzaamheid steeds belangrijker wordt

R

Rutger

12-09-2023

0forum
4

Sonos sound bar

Sinds bbegin van dit jjar een Sonos soundbar aangeschaft. Deze werkt prima geeft goed geluid en is een genot om naar te luisteren. Echter dat plzier is sinds 10 weken weg. De sonos soundbar met google en tuneIn speelt sinds 10 weken aleen mar turkse zender af als je om nererlandse zenders vraagt. Het maakt niet uir welke zender je vraagt want je krijgt toch turkse muziekzenders te hoen. Volges de helpdesk die ik nu al 3 keer hierover gebeld hebt moet ik wachten tot er een update is van Sonos maar wanneer die komt is niet bekend. Dat kan wel het eind bvan het jaar worden werd de laatste keer gezegd.

J

John Woerdman

27-08-2023

0forum
2.5

play one en beam gen 2

ten eerste ik ben zeer tevreden over de producten maar ben boos dat jullie de functie vanaf dit apparaat muziek spelen hebben verwijderd , is het nu dat jullie streaming diensten willen spekken of moet ik nu weer 200 euro uitgeven voor een bluetooth speaker ik luister graag naar mijn eigen muziek nu kan ik alleen nog radiostations luisteren ik hoop dat jullie deze functie terug zetten in de app .

K

karin

17-06-2023

0forum
2

Sonos speakers laten zwaar te wensen over

2 speakers Sonos 1, geluid laat te wensen over (weinig diepte), elke keer als je m aandoet schakelt ie via TUNE-IN (die ik nooit selecteer, JUKE is overzichtelijker) in en krijg je reclames voordat je überhaupt muziek kunt luisteren. Reageert niet of niet goed op commando's. Systeem valt vaak uit en heel veel updates. Na twee jaar ergernis, in de verkoop.

W

Wanda

22-05-2023

0forum
4

3 stuks Sonos Play 1

Ik ben niet zo van de negatieve reviews maar ben helemaal klaar met dit product. TUNE-IN in reclame telkens als je het systeem opstart . Daar heb ik toch niet voor betaald ? Daarnaast uitval of systeem wat niet opstart. Geluid is wel prima maar het systeem gaat hier binnenkort de deur uit.

S

Sander Groenen

01-05-2023

0forum
2

Sonos ARC + Sub gen 3

3 weken geleden een Sonor Arc gekocht tezamen met een Sonos Sub gen 3 voor een sloot geld €1600 . Nu, na 3 weken, problemen met de hdmi poort op de Arc. Het viel mij op dat ineens de TV niet de Arc meer kon vinden. Na wat onderzoek met verschillende kabels en verschillende poorten lijkt de hdmi aansluiting los te zitten. Wanneer ik bij de kabel aansluiting rustig wiebel dan valt het geluid weg en dan weer niet (meerdere kabels getest). Gemeld bij Sonos support en ik kon voor 30% korting een nieuwe kopen a €700. Viel niet onder de garantie werd er gezegt. Nu geen idee wat ik moet doen. Ik ga echt na 3 weken niet nogeens €700 uitgeven voor dit product. Ik had van Sonos een beter product verwacht.

J

Johan van Zetten

28-03-2023

0forum
4

Sonos Sub 3

Helaas... Heb een Sub 3 gekregen en deze werkt alleen met Sonos S2 app en controller, NIET met S1. En mmijn andere devices zijn de Play:1 en Playbar, draaiend op OS:S1. En deze zijn helaas niet geschikt voor S2. Dus de Sub 3 werkt niet samen met alle andere devices. De Sub 3 gaat daarom maar retour, want een Sonos systeem wat niet samenwerkt met de rest is tegen alle regels in van software defined systemen.

M

Matthew Campman

17-03-2023

0forum
7

Alle SONOS die bestaat

Wel, eerlijk? KOOP DIT NIET. Geluid is goed, maar wacht tot je enkele SONOS speakers hebt, die dan net als jij met vrienden een feestje hebt een UPDATE gaan doen....De helft werkt niet meer, ja...nog eens UPDATE...begrijp je? Ik heb hier heel veel SONOS speakers, en ik zit ermee...daarom waarschuw ik iedereen om dit NIET te kopen. Dit gaat ENKEL over SONOS en niet over de verkoper!!!

D

DAVA

11-03-2023

0forum
2.5

Sonos Arc-Sub3-2 x One SL

Het configureren van de 4 componenten tot een 5.1 surround systeem was frustrerend omdat niet van te voren was aangegeven dat de Arc dan echt wel bedraad op het netwerk moest worden aangesloten. Dat was tot daar aan toe niet de grootste teleurstelling. Dat is voor mij toch echt de geluidskwaliteit. Ik heb dit systeem aangeschaft ter vervanging van mijn Denon AVR3100W met Teufel speakers omdat ik met name de kabels van de speakers hinderlijk vond en de grote omvang van de Denon reciever. Helaas moet ik zeggen dat de ruim €1600,- die ik aan het Sonos systeem kwijt was weggegooid geld blijkt te zijn. Het systeem voldoet totaal niet aan de verwachtingen en mijn oude Denon opstelling die ook nog eens €600,- minder koste had/heeft een vele malen betere geluidskwaliteit. Daarbij is het voor mij onvergefelijk dat de Trueplay functionaliteit alleen voor iPhones en iPads beschikbaar is en niet voor Android apparaten (dit is ronduit schandalig en riekt voor mij naar misleiding). Ik heb inmiddels mijn voorgaande systeem teruggezet in de woonkamer en de Sonos naar de slaapkamer verbannen. Een grote deceptie en duidelijk geen Sonos meer voor mij.

M

Marc

06-12-2022

0forum
5.5

sonos play1-play3-play5-sub bass

NIET KOPEN. Sonos is geen stabiel systeem. Geluid is wel goed. Valt om de 4 weken wel eens uit. Windows app die hapert, speakers die gewoon verdwijnen uit het systeem en die je dan terug moet toevoegen.

D

Danny

12-11-2022

0forum
5.5

Sonos1 playbar

De 2 woefers waren gescheurd? Er wordt nochtans niet hard mee gespeeld ,hadden het nog niet voor gehad? Wat wad de reden ? Heeft wel 105€ gekost. Voor de rest goed toestel met super geluid.

R

Rudy

23-09-2022

0forum
8

Sonos 5.2

Zeer prachtig matriaal maar iedereen die op mijn wifi zit kan het bedienen en is volgens klantenservice niet te verhelpen

J

Jan verhoeven

05-07-2022

0forum
7.5

retourzending naar SONOS voor vervangend product

Boost aangeschaft bij SONOS zelf. bij het eerste moment van aansluiten bleek deze defect te zijn. Direct via de livechat met een support medewerker contact opgenomen (althans, ga er vanuit dat het geen algoritmische robots zijn). Retour formulier en RMA nummer verkregen. Na ongeveer een week contact opgenomen (via de livechat) dat er nog geen contact was geweest/of informatie over het vervangend product. Persoon bij de livechat gaf aan dat er een storing was in het systeem, maar dit binnenkort verholpen zou zijn. De week erop wederom de livechat benaderd waar ik hetzelfde antwoord wederom kreeg. Intussen, in totaal, vier keer via de chat contact gehad, met iedere keer hetzelfde verhaal met twee maal een vermelding dat een escalatie naar het productretourteam is gestuurd. Het vervelendste is nog dat in de laatste chat gevraagd is of ik wel de procedure voor retourneren heb gebruikt. (terwijl je al een RMA nummer hebt, en dit in eerdere chats al lang naar voren is gekomen). Nu, na 1 maand en vier chat sessies, dus feitelijk nog geen stap verder behalve dan het feit dat mij vermeld wordt dat het systeem in onderhoud is, en er contact opgenomen wordt via de support zodra de zaak afgehandeld is. (waarna pas de procedure begint om eea vervangend te krijgen of het geld retour te krijgen). Weet niet of dit gebruikelijk is en of het echt door het kapotte systeem komt, maar mij dunkt dat communicatie niet geheel soepel verloopt; Als in het systeem niet te zien is of een product aangekomen is op een depot; wat is dan de moeilijkheid om dan even contact met het depot op te nemen Als vervolgens een week later in het systeem wel te zien is dat eea in behandeling is, wat is dan de moeilijkheid om een indicatie te kunnen opgeven in welke status de procedure van de vervanging zich bevindt.

S

Smid

24-05-2022

1forum
4.5

Sonos

Ik heb een dure sonos soundbar gekocht. Nu krijg ik bij iedere zenderwisseling reclame. Ik ben er klaar mee had ik dit maar nooit gekocht!! Koop nooit een Sonos bende .

W

Wcp Schouten

30-03-2022

0forum
2

Sonos Play 5

Op 27-12-2021 een melding gemaakt bij SONOS dat mijn play 5 luidspreker (aangeschaft in 2017) niet meer werkt op WIFI. Na sturen van de diagnose is door SONOS binnen 5 dagen een nieuwe Play 5 beschikbaar gesteld. Prima service.

J

Jos

02-01-2022

0forum
8

Sonos 2

Het blijkt niet mogelijk om met een Sonos 2 naar live radio te luisteren. Oftewel je koopt een product van bijna €200 en dan kan dit niet eens. Dit kan alleen met een duur contract. Niet kopen dus en koop een product dat via Bluetooth gekoppeld kan worden.

H

Henk

30-12-2021

0forum
4

Play 1 7 stuks, playbar, play 5 en sonos boost.

Waardeloos product voor ruim 2000 euro handel en niks dan ergernis. Constant uitvallen. Nu gaat alles de deur uit van Sonos.

E

Edwin

06-11-2021

0forum
3

1995

Mijn klacht gaat over de play 1 Boven in de rand komen scheuren in Het ziet er niet uit . Ze zijn niet gevallen en ze staan ook niet te warm.

M

M.gijsberts

07-12-2019

0forum
6.5