Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Heb je een nieuw koffiezetapparaat nodig? Ben je op zoek naar een waterkoker of haardroger? Bij Solis kun je huishoudelijke apparaten bestellen. Solis is een Zwitserse organisatie met een Nederlandse vestiging in Apeldoorn. Je kunt de producten via de webshop bestellen. De producten die je bij Solis kunt kopen zijn onderverdeeld in de categorieën koffie, keuken, lucht, haar, outlet en onderdelen. Je kunt bestellingen afrekenen via betaalmethodes zoals iDEAL, MasterCard, Visa, Bancontact, Maestro en vPay.
Het Zwitserse bedrijf is ruim 100 jaar geleden opgericht. In die jaren is deze organisatie haar gedachtegoed en handelswijze trouw gebleven. Ze willen het leven van de klant altijd op een aangename manier verrijken. Dit doen ze door kwalitatieve producten voor dagelijks gebruik aan te bieden. Deze items zijn volgens het bedrijf aangenaam, eenvoudig en efficiënt vormgegeven. Je kunt de apparaten van Solis eveneens in veel landen buiten de Zwitserse landsgrens kopen. Ze schrijven een marktpositie te hebben in 40 landen die over de wereld verspreid zijn.
Je kunt je als klant registeren zodat je een account hebt. Je kunt ook zonder account bestellen. Het hebben van een account brengt wel vele voordelen met zich mee. Het zorgt voor snellere afhandeling, je kunt meer dan één adres registreren. Via je account kun je ook je bestellingen volgen. Als je voor de tweede keer gaat bestellen hoef je niet weer al je gegevens in te vullen. Tenzij de producten op een ander afleveradres afgeleverd moeten worden. Klanten met een account zullen eerder op de hoogte zijn van speciale acties en aanbiedingen.
Consumenten kunnen sinds een aantal jaar gebruik maken van het herroepingsrecht. Je kunt je bestelling dan retour sturen zonder dat je een opgave voor reden tot annulering hoeft door te geven. De termijn om te herroepen is bij deze organisatie vastgesteld op 30 dagen. Als je de aanvraag tot herroeping hebt doorgegeven moet je je artikel binnen 14 dagen retour sturen.
Er zijn wel een aantal voorwaarden waar je retour aan moet voldoen. Zo moet een retour zich in de nieuwe staat bevinden. Dit geldt eveneens voor de bijbehorende accessoires. Mocht dit niet zo zijn kunnen er kosten in mindering worden gebracht. Je mag geen onderdelen of accessoires retourneren. Zorg dat er een geldig aankoopbewijs met je retour wordt meegezonden. De klant draagt zelf de verantwoordelijkheid voor het goed verpakken van een product.
Er zijn bij Solis garantievoorwaarden van kracht. Zo weet je welke rechten en plichten je hebt tijdens de garantieperiode. Als er iets stuk gaat door onjuist gebruikt van de klant vervalt de garantie. De garantie vervalt eveneens als er schade is ontstaan door normale slijtage, verkalking, verstopping of vervuiling. Defecten die ontstaan door onvoldoende onderhoud van het product kunnen ook geen aanspraak maken op de garantie. Op onderdelen zit helemaal geen garantie.
Heb je een product via Solis gekocht? Je kunt je producten dan registreren. Deze registratie verloopt online via de website van Solis. Dit brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo zorgt registratie voor bevestiging dat jij de daadwerkelijke eigenaar bent. Het zorgt voor efficiënte support en een snelle service. Je zult altijd als eerste op de hoogte zijn van nieuwe aanbiedingen en producten.
Ben je al klant bij Solis? Welke huishoudelijke apparaten heb je hier gekocht? Ben je tevreden over de kwaliteit en prijs? Is je bestelling op tijd bij je afgeleverd? Hoe heb je de service ervaren? We waarderen het als jij je ervaringen deelt op deze pagina van NederlandReview.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!