Appelhoes

3.5

Bestellen

2.2

Service

3.9

Prijs

3.4

Levering

30.8%

Zou hier weer kopen

Appelhoes

Zoek je een bedrijf waar je bescherming en accessoires voor je Apple producten kunt verkrijgen? Wellicht is Appelhoes een geschikt bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er over Appelhoes bekend zijn.


Wat is Appelhoes?


Appelhoes is een winkel waar je bescherming en accessoires voor alle Apple producten kunt kopen. Het bedrijf is in 2009 opgestart. Het bedrijf is gestart zodat klanten zo lang mogelijk plezier kunnen hebben van hun Apple producten. De focus van dit bedrijf richt zich exclusief op Apple. De hoes en kwaliteit moet volgens het bedrijf geen obstakel zijn van je mooie design. Op de website wordt aangegeven dat je alleen maar de beste merken zult vinden. Voorbeelden van merken die genoemd worden zijn Herschel, DECODED en Spigen.


Betalingen


Mocht je jouw bestelling willen betalen dan kun je dit op een veilige manier doen. Op het moment dat jij gaat bestellen kun je een betaalmethode kiezen. Betalingen gaan via een veilige en betrouwbare verbinding. Enkele betaalmethodes waar je mee kunt betalen zijn iDEAL, PayPal, MasterCard, Visa, Amex, Bitcoin, Mister Cash en via Afterpay. Je kunt zelfs contant betalen bij het ophalen.  


Leveringen


Volgens het bedrijf kun je jouw bestelling snel bij je afgeleverd krijgen. Ze vinden de levertijd van je aankoop erg belangrijk. Dit is de reden waarom de bestelling door het bedrijf zelf wordt verstuurd vanuit het eigen magazijn. Mocht je iets voor 22:00 uur bestellen, dan zal dit dezelfde dag nog worden verzonden. Er zijn geen kosten aan verbonden. In de meeste situaties zul je jouw bestelling de volgende dag al binnen hebben. Sowieso als dit binnen Nederland is. Het bedrijf werkt samen met vervoersbedrijf PostNL. Voor Belgische klanten duurt het ongeveer tussen de 1 en 2 dagen voordat de bestelling binnen zal zijn.


Retourneringen


Het bedrijf geeft aan dat het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Dit kan nou eenmaal voorkomen. Mocht dit zo zijn dan kun je binnen 14 dagen jouw spullen retourneren, zonder dat je een opgave van reden tot annulering hoeft door te geven. Er wordt door het bedrijf ook een extra service geboden. Deze extra service bestaat uit een gratis ruilservice. Mocht jouw product defect ontvangen zijn dan kun je deze aanmelden via de website. Mocht je een retour willen starten dan moet je een aantal stappen volgen. Zo dien je eerst aan te geven of je wilt ruilen of dat je een terugbetaling wilt. Mocht je een Apple telefoon willen kopen dan kun je dit via andere bedrijven doen.


Klachtenregeling


Het bedrijf geeft aan alles in het werk te stellen om je klachten te behandelen. De organisatie beschikt over een klachtenprocedure. Deze staat beschreven in de algemene voorwaarden. Zowel het bedrijf als de consument dienen conform deze regeling te handelen mochten er klachten zijn. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten tijdig worden doorgegeven. Je klacht zal ook duidelijk en volledig omschreven moeten worden ingediend, bij de ondernemer. Een klacht zal volgens het bedrijf binnen 14 dagen beantwoord worden. Deze termijn gaat lopen vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen. Mocht het bedrijf langer de tijd nodig hebben voor je klacht, dan zul je hiervan op de hoogte worden gebracht.


Wat zijn de klantervaringen?


Heb je weleens een artikel bij Appelhoes gekocht? Ben je tevreden over de kwaliteit van de Appelhoes producten? Ga je in de toekomst vaker een artikel kopen bij Appelhoes? Jouw mening is goud waard. We stellen het zeer op prijs als jij je klantervaringen bij deze organisatie deelt op deze pagina. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (13)

PanzerGlas15ProMax

The ordered PanzerGlas for Iphone15ProMax, be too small by one millimeter on each side, which was a surprise to me because I have been using this brand for many years.so of course it was returned. I received a reply that the product was opened and already installed on the phone, which is of course logical! that it had to be installed to detect the defect is one thing. and secondly, it should #t 100%.the store does not want to accept returns and take no responsibility for the items it sells, even if they are unusable, which is scandalous.I have documented the defects in photos, and the store also has the op'on of checking (installing) PanzerGlas on their phones!, or comparing it with glass from another brand.

P

Paula

17-10-2023

0

Screensaver

Screensaver wordt geleverd met applicator staat op de site, dus besteld. Bij aflevering zit deze er niet bij, zij houden vol dat deze niet meegeleverd wordt, maar op de site staat anders, kijk ff op je eigen site zou ik zeggen. Einde discussie van hun kant. Dus goede klant kwijt.

R

RB

26-09-2023

0

Hardcase Macbook M1 16inxh

Wat een bende zeikers qua heen en weer gemail omdat ze hun ongelujk niet willen toegeven! 2 maal een hardcase met krassen ontvangen. Volgens hen onmogelijk omdat het 'gesealed' is!? Van kortzichtigheid gesproken! Voor de 'sealing' kunnen er geen krassen opkomen?! Men biedt helemaal geen oplossing! En plus, moet je voor de retour bijbetalen ook al spreekt men van gratis retour! Nooit bestel ik hier nog! Op een andere site een (gesealde) hardcase voor een oudere Macbook gekocht, weliswaar zonder krassen!

G

Gert Sneyers

13-09-2023

0

Otterbox iPhone

Super slecht bedrijf. omdat mijn otterbox hoesje kapot ging heb ik hier dezelfde besteld. Althans dat dacht ik. Ze adverteren met met andere foto’s dan dat je uiteindelijk krijgt. Ik kreeg een hoesje van otterbox alleen dat kwam totaal niet overeen met het afgebeelde hoesje (dat wat ik al eerder heb gehad) maar omdat ik het doosje kapot gemaakt had (ik ga als ik hetzelfde bestel wat ik al eerder gehad heb natuurlijk niet helemaal zitten inspecteren of er wel hetgeen in zit wat ik bestel) gaan ze het hoesje niet terug nemen en kan ik het doen met een hoesje van 30 euro wat totaal niet hetzelfde is en bijna niet uit je broekzak te krijgen is. Ze willen in geen geval tegemoetkomen. SUPER SLECHTE ZAAK. AAN IEDEREEN HET ADVIES OM VIA EEN ANDERE WEG JE HOESJE TE KOPEN.

J

Joop

22-08-2023

0

Product defect binnen garantie termijn.

Ik weet niet wat bij dit bedrijf in de tussen tijd is gebeurd. Maar een ding weet ik wel. Klantenservice is er niet. Product kapot binnen 2 jaar kapot en heb gewoon recht op een product die deugt over respecterende termijn. Geef hem/ haar feiten aan. En persoon stuurt nog wat text waar je ook niks mee kan en blokkeert me. Wel bijzonder. Lijkt er op dat dit bedrijf behoorlijk richting de afgrond gaat. Service 0 Sterren producten kan je tegenwoordig beter bij een echt goed werkend bedrijf kopen zoals Amazon, coolblue, mediamarkt. Prijs zal bijna gelijk zijn of beter. Maar service bij het hebben van problemen en lossen ze daar wel op. Als ik zo alle andere recentelijke review kijkt valt het al erg op (bizar negatief en vingertje wijzen op google review erg onprofessioneel). Zal hierbij ook de Berichten posten van het gesprek (indien dit mogelijk is). Mijn advies KOOP HIER NIKS!

K

Kevin

08-05-2023

0

Apple watch bandje

Koop hier niet vanuit België ! Zeer snel geleverd! en daar stopt het. Bandjes zijn van mindere kwaliteit dan de reviews op de site laten uitschijnen. 2 bandjes besteld. één kon er mee door het andere durf ik niet te gebruiken want dat valt uit de gleuf van de applewatch. Terugsturen vanuit België kan enkel via pakketpost en is op eigen kosten. Ze rekenen ook nog eens retourkosten aan waardoor je slechts een paar euro nog kan terugkrijgen.

E

Erwin

13-03-2023

0

Telefoonhoesje

Bestel hier niks! Sturen een beschadigd hoesje op (24-11 ontvangen). Ik maak het pakketje op 1-12 open (ivm terugkomst vakantie) en meld de beschadiging vervolgens meteen. Verzoek van Appelhoes om een garantieformulier in te vullen. Maar gedaan en afgewacht. In de tussentijd een ander hoesje besteld omdat ik m’n nieuwe telefoon graag wil gebruiken. Verzoek om geld terug van het beschadigde hoesje, maar dat weigeren ze?! Terwijl het binnen de 14 dagen conform retourbeleid is en het hoesje ongebruikt is!! Hele mailwisseling maar ze houden vol geen geld terug te geven.

L

Linda Bakker

06-12-2022

0

H

Hoes besteld voor een ipad, pakje is nooit aangekomen.

07-11-2022

0

Mujjo Apple Laptop Sleeve 13/14Inch

Bij Appelhoes een 13/14Inch Apple sleeve gekocht voor mijn MacBook Pro 14 Inch. Na ontvangst blijkt dat de sleeve niet geschikt is voor mijn laptop, de laptop steekt er namelijk gedeeltelijk uit en daardoor kan de rits niet dicht. Het product kan retour maar de retourkosten zijn voor eigenrekening. Hiermee ga ik niet akkoord omdat het foutieve informatie op de website van Appelhoes betreft. Ik heb contact met de klantenservice opgenomen maar zij kwamen met de intelligentie reactie: "De hoes wordt voor een 14inch verkocht dus hij past". Vervolgens heb ik middels foto's en een video kenbaar gemaakt dat dit niet het geval is maar de klantenservice hield voet bij stuk. Als je niet 100% weet of het product geschikt is voor je laptop/telefoon dan raad ik Appelhoes ten zeerste af. Zij weten het zelf namelijk blijkbaar ook niet maar laten je wel opdraven voor de retourkosten.

R

Ruben

04-10-2022

0

Ipad holders

This review was written on Trustpilot and the company made me remove it I ordered 2 iPad holders for my car a… I ordered 2 iPad holders for my car a few days before we left. using it 2 days one of them started ripping. I contacted the company to the email address vraag AT appelhoes.nl and sent them a picture of the item, in the holiday I got the item repaired. I waited for a response and never got one, mind you I sent the email to the CORRECT email address. I then contacted them again to the same above mentioned email address and another to retour AT applehoes (this one was spelt incorrectly). However as you can see they received 2 emails from me to the correct email address. I got this in return the second time I sent an email: Goedemorgen, Zo te zien stuurt u een email naar ‘applehoes’ dus dan is het niet zo gek dat u geen antwoord ontvangt. Kunt u ons aangeven wat er met het product is gebeurd? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, K Appelhoes I then decided I wouldn't bother communicating with them anymore and then left a review on Kiyoh, this was not directly put on their page as it gave a chance for the company to respond, this was their response, no apology or anything and no refund d or something to compensate us paying for the repair: Geachte heer/mevrouw, Zoals op onze website, factuur bij de zending en in de orderbevestiging staat aangegeven kunt u eenvoudig een aanvraag maken als er een probleem is. Echter hebt u zelf al aangegeven dat u het elders hebt laten repareren en daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen: bovendien wordt er een email gestuurd naar een emailadres die niet bij ons hoort. Hoe u dan ook over service kunt oordelen is ons een raadsel, van onze service is geen gebruik gemaakt. Anders had u het product tenslotte niet elders laten repareren, los van de vraag of het überhaupt een garantie-zaak is. Met vriendelijke groet, Appelhoes B.V. I am disgusted with this company. has the absolute worst customer service. Do keep in mind, if you buy something here and it breaks you will NEVER get any money back!! The most rotten company and people working here...how they have survived this long is beyond me!! disgusted!! I have removed the name of the person and left an initial. There are no other items in the review that are against trustpilots policy. The email address is also not exposed. This company is just unhappy with a truthful review about their non-service! I would appreciate my review to stand. This is what trustpilot is all about. Informing clients about companies they should avoid..

P

Petra

16-06-2022

0

Apple Watch band

Voor mijn Apple Watch had ik een horloge bandje besteld van dbramante1928. Er stonden meerdere versies in hun webshop. Van deze versie heb ik zelf een bruine en een zwarte. Beide bandjes zijn het zelfde type alleen is de zwarte wat luxer, een andere gesp en dikker leer. Nu wilde ik deze ook in het bruin hebben. Beide type bruine bandjes staan op de website. Het verschil je de gesp en het leer wat iets dikker is. Ik kreeg dus het bandje geleverd die ik al had en vroeg per mail of er iets verkeerd was gegaan want ik had de andere besteld. De reactie die ik terug kreeg was vrij kort. 'Je hebt de goede ontvangen, maar als je hem niet mooi vind kan je hem retourneren'. Dat is logisch, dus ik mail terug. Nee ik heb niet de goede ontvangen. Foto's en linkje erbij met de verschillen. Krijg ik de volgende mail terug: 'Zoals aangegeven is het ontvangen product de juiste, dus als het niet bevalt kunt u deze uiteraard naar ons retourneren. De rechter is de opvolger van de linker en komen beide op hetzelfde neer: bruin leer, grijze hardware en wit stiksel.' Nu is het zo dat de ene versie de oude versie is en de andere de nieuwe versie. Het vreemde is dat ze wel allemaal op de website staan. De ene met een andere naam. In totaal staan er 3x een oude versie en 3x een nieuwe versie met een andere naamgeving. Ik retourneer hem, ik ging er vanuit dat ik geen kosten daarvoor hoef te betalen want er wordt een verkeerd product geleverd die niet het zelfde is als is getoond. Ik stelde de vragen aan ze of ze 1. De oude versie nog hadden van het bandje. Geen reactie. En 2. Of ik hem dan gratis retour kan sturen, want misleidende info op de website. Ik kreeg niet wat ik besteld had. Maar daar kwam ook geen reactie op. Ik liet een review achter bij het bedrijf en daar kwam deze reactie op: 'Zoals ook al meermaals aangegeven heeft u precies ontvangen wat u heeft besteld, dus daar kunt u een hele discussie over starten maar dat heeft niet heel veel zin. Het is eenvoudig: als het product u niet bevalt stuurt u deze naar ons retour. Daar is dus geen discussie, of het maken van verwijten voor nodig.' De leugen is dus 'U heeft precies ontvangen wat u heeft besteld'. Dit is geen service. De vragen worden niet in detail beantwoord.

J

Jasper

10-06-2022

0

Telefoon hoesje

Let op; koop hier niet! Volgens de site zijn Burga hoesjes kras bestendig, maar dat is niet zo. Als je dit vervolgens meld zeggen dat het onder gebruik valt. Lekker makkelijk. Daarnaast reageren ze ook vrij onbeschoft.

B

Bjorn

21-04-2022

0

iPad hoesje

Een zekere Jordy is degene die zo af en toe mails van deze verder onbereikbare webwinkel beantwoordt. Verder wordt er nergens op gereageerd als er iets mis gaat. Helaas blijkt hij niet erg klantvriendelijk. Fouten worden ontkend, misverstanden als leugens beschouwd. Nee, voor mij nooit meer Appelhoes

A

Andries

02-10-2021

0