Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
27.3% Zou hier weer kopen
Zoek je huishoudelijke apparaten? Heb je weleens van AEG gehoord? AEG is een bedrijf dat huishoudelijke apparaten verkoopt. Je kunt de artikelen online via Bol.com aanschaffen. Volgens de mensen van AEG kun je met de apparaten op eenvoudige wijze een goed resultaat bereiken. Wil jij weten of deze organisatie betrouwbaar is? Ben je benieuwd naar de kwaliteit van de producten. Lees dan op deze pagina de ervaringen van anderen bij AEG. Alle reviews die je hier leest zijn onafhankelijk geschreven.
AEG is een van oorsprong Duits productiebedrijf van elektronische onderdelen en apparaten. Witgoed en keukenapparatuur zijn daar een goed voorbeeld van. Deze organisatie is in 1883 door een Joodse zakenman opgericht. AEG staat in het Duits voor 'Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft'. Deze organisatie stelt dat niks belangrijker kan zijn dan mooie resultaten. Volgens het bedrijf zetten de medewerkers zich altijd keihard in om een goed resultaat te bereiken. Volgens AEG zijn de producten een combinatie van geweldige prestaties en innovatieve technologieën. Je zult hier volgens AEG op makkelijke wijze een goed resultaat behalen.
Bij Bol.com moet je een account hebben om iets te bestellen. Dan kun je binnen enkele stappen je product(en) bestellen. Selecteer allereerst je artikel. Vervolgens kun je deze in je online winkelwagen doen. Je moet dan enkele gegevens invoeren en daarna de methode waarmee je wilt betalen.
Je kunt je bestellingen bij Bol.com op verschillende manieren betalen. Je kunt onder andere betalen via iDEAL, MasterCard, Visa en via een handmatige overboeking. Als je een betaling via een creditcard doet zal het bedrag worden afgeschreven nadat het artikel is verzonden. Je kunt bij Bol.com eveneens met een Nationale EntertainmentCard en Boekenbon cadeaukaart betalen. Voor de mogelijkheden tot achteraf betalen verwijzen we je naar Bol.com.
Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je per e-mail een bestelbevestiging en factuur. Je kunt je factuur ook via je account downloaden.
Bij het bestellen zie je per artikel de bezorgopties. Sommige diensten gelden niet voor specifieke postcodegebieden. Select-leden betalen voor de verschillende verzendopties geen kosten. Op de website van Bol.com lees je de ins en outs met betrekking tot de leveropties en bijkomende regels en kosten.
Omdat producten bij Bol.com vanuit verschillende distributiecentra komen kunnen deze verspreid zitten over meerdere dozen. Ze stellen alles in het werk om de artikelen in een keer te verzenden. Ze willen hiermee de ecologische impact verkleinen. Je kunt in je account kijken of je volledige bestelling is verstuurd.
Mocht je bestelling vertraging oplopen vanwege meerdere artikelen, kun je ervoor kiezen je bestelling los te versturen. Je kunt de meeste artikelen op een postbusadres laten bezorgen. Er zijn wel uitzonderingen van kracht. Artikelen die niet naar een postbusadres verzonden kunnen worden zijn items van partners, grote huishoudelijke apparaten en producten die zwaarder wegen dan 12 kilo.
Er gelden specifieke voorwaarden met betrekking tot retourneringen en annuleren. Mocht je een retour in gang willen zetten zal dit binnen 30 dagen moeten geschieden. Mocht je een defect artikel ontvangen kun je deze ook terugsturen. Je kunt een bestelling annuleren als deze het magazijn nog niet heeft verlaten. Je kunt de status van je retour online via Bol.com bekijken. Je moet dan inloggen in je account.
Heb jij bij Bol.com al eens producten van AEG gekocht? Ben je tevreden over de kwaliteit van deze items? Zijn jouw bestellingen op tijd bij je afgeleverd? Deel je ervaring op deze pagina van NederlandReview. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste bedrijf op het gebied van objectieve bedrijfsreviews kan blijven.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Uhm waar begine aan gemeld voor 10 jaar extra motor garantie en voor de iciparis tegeode bon van alle 2 de aanmeldingen een b3vestegings mail gehad na 2 dagen mailtje dat de bonkassa bon niet gordijnen voor de icaris tegoed bon wat moet ik dan geven geshatt gemeld sturen je van het kastje naar de muur nu weer allesopnieuw aan gemeld zegt die kom niet in aanmerking voor cadou of 10,jaar extra garantie Toen gisteren op trustpilot toen kwam ik er achter van de 144 review was 86% 1 ster
Oetje
22-10-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
AEG gaskookplaat is ontploft, scherven in de muur, vloer beschadigd, keuken kapot. Gelukkig geen gewonden. AEG gebeld, blijkt het mijn eigen schuld want hun producten zijn goed en glas ontploft niet zomaar. Monteur kan voor 200 euro om te kijken of die het kan maken. Gelukkig hebben we de scherven in de kamer bij elkaar geveegd en bewaard. Verder is AEG niet thuis voor garanties of productfouten, je wordt voor gek verklaard aan de telefoon door een manager. Onbetrouwbare producten en service.
Yordi
02-07-2024
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Wij hebben op 11-07-2022 onze nieuw apparatuur gegregen allemaal van AEG onze elektrische kookplaat was €3800,00 dan denk je we hebben hieraan goed gedaan. Nu is deze kookplaat al twee keer kapot geweest en is de monteur 4 keer geweest omdat de onderdelen niet bij zich had en ze wisten welke melding de plaat gaf code 60. De mederwerkster die ik aan de telefoon had gaf aan dat als de monteur 4 keer geweest is voor de zelfde melding word er een nieuwe kookplaat geleverd. Tot nu toe heb ik in de korte tijd de kookplaat zeker 4 maanden niet kunnen gebruiken, en nu word er buitenom de klant een afspraak weer ingeplant op 2 okt buiten ons om. AEG nooit en dan ook nooit meer hoe zij met de klanten om gaan is schandalig. Je zal een gezin hebben met een aantal kinderen hoe gaat je dan koken. Gr met een ontevrede klant.
Ary Koedood
11-09-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik heb vorige week een droger besteld,,zeer lange levertijd,ben tevreden over het merk,maar niet de service, hij wordt pas over 2 dagen bij de pakketdienst geleverd,en dan nog maar wachten tot hij uitgeleverd wordt, via andere sites wordt het de volgende dag geleverd. Heb al gebeld of ik hem zelf niet op kon komen halen,maar die optie hebben ze niet.. Wordt er miedeloos van toch een behoorlijk bedrag voor betaald.
Renske
21-08-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
AEG....21 juni een was/droogcombinatie bestelt en binnen 24uur zou ik worden terug gebeld voor verdere info. 3 Juli en 24 onbeantwoorde telefoontjes later waar er 1 tussen zat die beloofde een interne mail te sturen om contact met mij op te nemen, wat uiteraard niet is gebeurd. De klantenservice van Aliexpres functioneert beter. Ja het is druk en ja er is bijna geen personeel, maar waarom dan wel steeds doorgaan met verkopen i.p.v. de achtertand eens weg te werken!!!!! Oja natuurlijk dan word er geen winst gemaakt. Dit ruikt erg naar OPLICHTING, want AEG kan wel heel snel het geld van je rekening halen. Ik denk er hard over na om aangifte te doen van oplichting. Natuurlijk zal AEG niet op dit bericht reageren want geen tijd en er zijn geen mensen voor. Stel je nou toch voor dat er at mis is met je AEG apparaat, kan je dan ook wachten tot je een ons weegt. Afz. van een uitermate ontevrede klant Marja Metten
Marja
03-07-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Droger gekocht. 2 jaar garantie. Na 3.5 jaar piept de trommel en loopt de trommel aan. In de droger is altijd licht volume wasgoed gebruikt. Ook op lage droog temperatuur gebruikt. De droger staat in een prima geventileerde ruimte. Droger is gemaakt om tussen de 2 en 5 jaar mee te gaan. Na 2 jaar zullen producten van AEG defect raken. AEG claimt dat producten 10 jaar meegaan. Geloven aldus in een verhaal. Boycot.
Alex
19-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
?niet mee te werken in combi met de gebruiksaanwijzing
Marcel
15-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
AEG combi oven defect. Meermaals, binnen de garantie, melding gemaakt over de combi oven die plotseling uitvalt (zonder verklaring), waarna ik zelf de stekker eruit moet halen en opnieuw erin moet doen. Nu was het weer zover, maar start die gewoon helemaal niet op. Dit terwijl we deze combi oven amper 3-4x per week intensief gebruiken. Natuurlijk, nét buiten de garantie, dus volle pond (240 euro) betalen na 2 jaar en 2 maanden. Daarnaast heb ik ook nog eens een condensprobleem gehad in de ovendeur. Rubber liet zomaar los, terwijl een oven volgens mij 10 jaar mee moet? Dit werd kosteloos vervangen, maar zegt genoeg over de kwaliteit van AEG. Mijn ouders hebben in dezelfde periode een goedkopere Siemens oven gekocht, die nog geen enkele keer een probleem heeft gehad.
Tony
06-06-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Opgelicht door AEG Elektrolux Mijn alweer tweede AEG ComfortLift vaatwasser, in drie jaar tijd, ging stuk. Het apparaat gaf een i30 fout : lekkage. Na ruim anderhalve week te wachten tot er een monteur tijd had, was de machine snel hersteld door de moertjes van het liftmechanisme van de mand aan te draaien en te borgen. Volgens de monteur is dit een veel voorkomende fout bij dit soort, zeer dure, vaatwasser. Toch wou AEG Electrolux in eerste instantie de volle prijs van €219 rekenen voor reparatie buiten de garantie, plus €15 kosten voor de factuur!!! Na lang wachten, mailen en bellen heb ik dit bedrag uiteindelijk kunnen verlagen naar €149 wat nog steeds erg duur is voor het verhelpen van een bekende fabricagefout. Dus, AEG / Electrolux hoef ik nooit meer. Als je zo je klanten moet oplichten kan je als bedrijf maar beter failliet gaan.
Erik Heirbaut
14-03-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
een vriezer gekocht en deze gaat na 2 jaar en 2 maanden kapot. en 0 garantie of coulantie van de AEG. slechte zaak. Een vriezer moet veel langer mee gaan.
bas
22-02-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
De lagers van onze AEG Lavamat wasmachine waren versleten. Na wat zoeken op internet was het mij duidelijk dat dit bij ons type wasmachine geen eenvoudige reparatie zou zijn vanwege de gesealde kuip. Ik wilde deze reparatie dan ook door AEG zelf laten uitvoeren. Ik heb daarom via de AEG-site een reparatieverzoek ingediend, waarbij ik het probleem helder heb omschreven en alle productinformatie heb opgegeven. AEG had dus alle informatie om te weten om wat voor reparatie het hier ging. De monteur kwam langs en wist binnen 2 min. te melden dat AEG/Elektrolux deze reparatie niet meer uitvoert. Zij kon alleen een voorstel doen voor het omruilen voor een nieuwe machine. Het is vreemd dat AEG wel op de site een volledige kuip/trommel/lager assemblage ter vervanging aanbiedt voor 209 euro maar blijkbaar niet bereid is deze te monteren. Op zich al een schande dat een bedrijf zijn wasmachine zo ontwerpt dat bij het falen van het meest slijtagegevoelige onderdeel (een lager twv van 20 euro) de hele kuipassemblage van 209 euro moet worden vervangen waarbij de reparatiekosten zo hoog uitvallen dat vervangen de beste optie lijkt. Mijn grootste klacht gaat echter over het feit dat AEG/Electrolux ons ter plekke 119 euro heeft laten afrekenen terwijl er niets is gebeurd. In mijn ogen had AEG per mail of telefoon kunnen aangeven dat de reparatie niet door hen zou kunnen worden uitgevoerd. Het had ook ons tijd en moeite gescheeld als zij de moeite hadden genomen het verzoek goed te bekijken. Dat is blijkbaar niet gebeurd. Fouten worden overal gemaakt, maar dan breng je niet 119 euro in rekening voor helemaal niets. Buitengewoon klantonvriendelijk
Teun
02-09-2022
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal