Van Boxtel hoorwinkels

4.5

Bestellen

3.5

Service

4.8

Prijs

5.1

Levering

25%

Zou hier weer kopen

Van Boxtel hoorwinkels

Gehoorverlies is niets om je voor te schamen, het komt bovendien erg vaak voor. Sterker nog, 1 op de 6 volwassenen heeft een vorm van gehoorverlies. Dit kan variëren van gehoorverlies door lawaai, leeftijdgerelateerd gehoorverlies en Tinnitus. Gelukkig is hier iets aan te doen. Bij Van Boxtel hoorwinkels verkopen ze verschillende soorten hooroplossingen voor elke situatie. Hoe ervaren klanten de hoortoestellen van deze winkel? Is de prijs-kwaliteitverhouding goed? Lees het hier bij NederlandReview!


 


Over Van Boxtel hoorwinkels


Van Boxtel, opgericht in 1904, was voorheen een Brabants familiebedrijf dat zich specialiseerde in elektronica. In de loop der jaren zijn ze uitgegroeid tot een bedrijf dat hoortoestellen verkoopt. Stoppen met groeien en ontwikkelen doen ze niet: nog altijd proberen ze te innoveren en nieuwe producten te voegen in hun assortiment. Op dit moment strekt het assortiment zich uit van hoortoestellen, onderhoudsproducten en batterijen tot oor verzorgingsproducten, hulpmiddelen en gehoorbescherming.


Bij Van Boxtel hoorwinkels helpen en adviseren ze je bij het kopen van het goede hoortoestel voor jou. Zo heeft de winkel allerlei verschillende soorten hooroplossingen, zoals hoortoestellen voor in het oor (IHO), achter het oor (AHO) of een luidspreker voor in het oor (LIHO). Wat vinden de klanten van de service en adviezen die er worden gegeven? Worden ze goed geholpen? En bevalt het hoortoestel goed? Is deze precies goed voor hun situatie?


 




 


Diensten Van Boxtel hoorwinkels


Wanneer je jouw ideale hoortoestel hebt gevonden, kun je gaan bestellen. Bij Van Boxtel hoorwinkels kan je betalen met iDEAL, Maestro, Bancontact/Mister Cash of middels betaling na ontvangst. Als je je bestelling voor 15:00 uur hebt geplaatst, wordt hij dezelfde dag nog verstuurd. De verzendkosten hangen af van de grootte van je bestelling: voor pakketpost betaal je €4,95 en voor brievenpost betaal je €1,50. Bij bestellingen vanaf €50 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.


 


Garantie, vragen en klachten bij Van Boxtel hoorwinkels


Op alle producten van Van Boxtel hoorwinkels geldt een garantietermijn van 1 of 2 jaar. Dit termijn hangt af van het artikel en wat er is aangeschreven in de beschrijving van het artikel. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij verkeerd gebruik van het product, verkeerde reparaties door andere dealers of defect door val-, stoot- vocht- en/of drukschade.


Heb je vragen over je product? Neem dan eerst een kijkje op de FAQ-pagina van Van Boxtel hoortoestellen. Als je vraag hier niet tussen staat kun je contact opnemen met de klantenservice door een mailtje te sturen naar contact@vanboxtelhoorwinkels.nl of door te bellen naar 088 – 52 52 052. De klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur.


Als je een klacht hebt, kun je contact opnemen per e-mail of per telefoon. De medewerkers van de afdeling klachtcontact zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.


 


Heb jij al ervaring met de producten van Van Boxtel hoorwinkels? Zo ja, wat is er zo goed aan de producten en wat kan er beter? Laat het ons weten!


Ook als je nog niet bekend bent met deze winkel, zit je hier goed! Oriënteer je op de verschillende bedrijven in de branche en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Als je besluit om bij Van Boxtel hoorwinkels iets aan te schaffen, wees dan niet bang om zelf ook een review achter te laten!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (20)

Hoorapparaat met uitgebreide ondersteuning.

Geweldige ontvangst. Esther Hendriks in Valkenswaard was zéér vriendelijk en deskundig en heeft ons toppie begeleid. Zou Van Boxtel iedereen aanraden!

M

Marlou de leeuw

01-08-2023

0forum

Slaap oordopjes op maat

Wat een verschrikkelijke ervaring hebben wij met van Boxetl Hoorwinkels gehad. Het begon al met het maken van de afspraak (bevestiging werd niet verstuurd) , ging verder tot de klantbeleving en service en de uiteindelijke levering (de gemaakte afdrukken waren zoekgeraakt) en uiteindelijk werd me toegezegd dat het volledige bedrag terugbetaald zou worden, echter ook deze afspraak wordt niet nagekomen. Voor ons in ieder geval nooit meer naar van Boxtel Hoorwinkels en ik zou het ook iedereen afraden. Klanttevredenheid, Service en Afspraken nakomen zijn zaken die daar totaal niet voorkomen en ondertussen is het wachten op (je eigen) geld, wat ze gewoonweg niet terugbetalen maar ook geen enkele reactie op verstuurde berichten.

M

Michella

21-03-2023

0forum

van boxtel helmond

28-01-2023

0forum

Hoortoestellen

Vanaf dag 1 heeft de van Boxtel hoorwinkel Gemert waar gemaakt wat er beloofd was en dat betekent dat ik nu weer volledig aan de samenleving kan deelnemen! Dus mensen een goede raad, neem ook die beslissing als het over beter horen gaat.

P

P. Heuvel

21-09-2022

0forum

Hoortoestel

Hoortoestel gekocht. Op n zeer fijne manier geholpen. Erg tevreden over de service. Personeel is vriendelijk en altijd bereid om te helpen waar nodig.

A

A. Hamers

21-06-2022

0forum

Categorie 5

P

Peter

18-06-2022

0forum

Hoortoestellen

Mijn er varingen zijn positief kreeg de mogelijkheid twee verschillende toestellen uit te proberen.Ook kan je bij iemand komen waar je getrouwen in heb. Het service contract is ideaal. Je kan daarmee alles wat je nodig hebt online bestellen en dan wordt het thuis gestuurd zonder te betalen. Erg tevreden erover.

D

Dini Paans

07-06-2022

0forum

2 hoor toestellen.

Alleen maar minnen, uit op geld, totaal geen goede service, wordt niet geluisterd en is niet mee te praten. één keer mijn dochter mee geweest en zei later, wat een vreselijke man, is niet mee te praten. En ik zit nu met een apparaat waarvan één het niet doet en wil de filiaalhouder in Maassluis nooit meer zien.

M

Maria van Dorp

12-01-2022

0forum

apparaat 1.412,00

Eerste afspraak afgezegd: zaten in qarantaine, daarna met zieken, uiteindelijk een gesprek met een man die niet weet hoe te communiceren met gehoorgestoorden, dan een vriendelijke dame. eerst een slecht apparaat. Doorverwezen door de KNO arts naar audiologisch centrum. Ander apperaat aanbevolen en mij lange tijd in behandeling gehad. Steeds de vraag of ik het wilde aanschaffen. de audioloog zei : dat bepaal IK. Aangeschaft. Wel op de datum van het eerste slechte apparaat! Nu zijn mijn filters verstopt. Ik heb aangegeven dat ik momenteel niet naar de winkel kan komen ( 75 jaar, heel slecht weer, corona) en gevraagd of ze mij nieuwe wilde sturen met de rekening. Dat moet via de website! Dan komt de bestelling bij hun en zij sturen het door. Niks op de website gevonden. Laten weten dat ik wel weer ga horen als het weer en corona het toelaat. Weg hoorapparaat. service? Echt niet wanneer je betaald hebt. Dan is het over.

R

Ria van der Waal

01-12-2021

0forum

hoorapparaten

Mijn man ernstig tinnitus patiënt kon niet langs komen om zijn hoor apparaat te laten maken. Werk van tien minuten Vier dagen wachten met een weekend er in . D v d Graven

A

A.J.M. Graven

30-11-2021

0forum

Hoortoestellen

Een spervuur van vragen hoelang draagt u hoortoestellen ,uw oren zijn verstopt de batterijen zitten er verkeerd in wat mankeerd er aan uw hoortoestellen ik kan ze repareren en zoveel meer vragen word hun geleerd zegt zij dank zij deze dame heb ik besloten geen hoortoestellen meer van van Boxstel ,De audicien mark een kundig man veel van geleerd ,ik wil niet zo te woord gestaan worden door een mede werkster van van Boxtel

J

J Kokmeijer

05-09-2021

0forum

gehoorapparaat

Vrijdag 27 aug. 13:00 uur Bij van Boxtel Uden is het normaal dat mensen van 88 jaar die een gehoorapparaat van van Boxtel hebben aangekocht. Hierna compleet genegeerd in de winkel staan te wachten met een kleine vraag over het functioneren ervan !

P

Petra Notermans

28-08-2021

0forum

2 hoortoestellen Audika H160V2 minirite CBE10

Op 30 oktober 2018 gekocht bij van Botel Zwolle 2 hoortoestellen. Zonder bericht aan mij is van Botel vertrokken uit Zwolle. Linker hoortoestel ter reparatie laten verzorgen door de firma Roos uit Zwolle (dit op advies van van Boxtel). Zeer goed geholpen. In 2021 mijn rechter hoortoestel deed het niet meer. Afspraak gemaakt met Van Boxtel Raalte. Daar werd geconstateerd een oorprop. Na behandeling wederom een afspraak gemaakt in Raalte, heeft niets opgelost. Ondertussen wel ca 100 km met de auto gereden. Via de firma Roos het toestel op 23 juli 2021 in reparatie gegeven. Thans op 17 augustus nog geen hoortoestel. Waar gaat het fout?

E

Eikelboom

17-08-2021

0forum

Draadloze GPS om te bellen.

Bijna een jaar geleden gekocht.Werkt nog steeds niet. Geld terug gevraagd ,maar doen ze niet aan.In Rotterdam Schiebroek geweest.Personeel zeer Onvriendelijk . Hier is klant echt een nummer .Denk aan gerechtelijke stappen.

S

Sweben

16-06-2021

0forum

Handsfree voor in Auto.

Bijna jaar geleden gekocht.Werkte toen al niet.Paar keer terug geweest.Kregen hem niet goed Naar de Fabriek gestuurd maar zou oké zijn.Personeel kreeg het niet voor mekaar.Tijdelijk andere gehad werkte ook niet.Nu na bijna een jaar zijn ze er achter zeggen ze. Moet tijdelijke geleende weer terug geven.want de oude doet het weer.Erg jammer voor zo goede zaak.Beter naar echte vakman.

S

Sweben

03-06-2021

0forum

2e helft 2019

Ik verkeer nog in de nazorg periode van mijn onlangs aangekochte hoorapparaatjes Bernafon Zerena en had heden daarvoor een afspraak alhier te Maastricht. Aangezien het tijdstip slecht uitkwam belde ik voor een nieuwe afspraak en na lang wachten en doorverbindingen werd mij door een vreemde dame medegedeeld dat de vestiging alhier inmiddels gesloten was. Ik kon mij bij Schoonenberg alhier melden ! Geen informatie naar de klanten tot nu toe. Schandalig. Honderden klanten die dus prompt verloren in de steek gelaten worden. Einde van het tijdperk van Boxtel, zo lijkt het.

L

L.Depondt

05-01-2021

2forum

2011

Wat een balletent. Nooit zal ik hier gehoorapp. kopen. Voorheen zat er een hele fijne audicien in dat pand. Maar die man heeft zijn zaak over gedaan aan van Boxtel. Maar de service hier is zo waardeloos. Mijn gehoorapp. zijn inmiddels 9 jaar oud, maar ze doen het nog best. Dat mag ook wel want ze hebben 3500,00 euro gekost Ze proberen je alleen maar nieuwe gehoorapp. aan te praten. Ze hebben totaal geen verstand van oplaad batterijen. Ik heb nl. een accu, waar ik elke avond mijn gehoorapp. inzet. Ik hoef maar één keer per jaar nieuwe batterijen. En als je daar komt, gooien ze gewoon mijn batterijen weg, en zetten ze er wegwerp batterijen in. Het is nu al twee keer gebeurd dat ze mijn batterijen uit de prullenbak moesten vissen. Echt heel onkundig personeel. Nooit meer naar van Boxtel.

R

R. van Norden

25-11-2020

0forum

gehoortoestel

eerst gehoortest gedaan, moest hoortoestel, doorverwezen ziekenhuis. Testen gehad ziekenhuis, kom met de resultaten van die testen om 2 gehoortoestellen te krijgen. zou besteld worden. nieuwe afspraak, sta voor een dichte deur. Niemand aanwezig. schijn 20 km verderop een afspraak te hebben voor een gehoortest! pardon....volgende afspraak bellen ze een uur van te voren af. Neem ik vrij voor! Geen toestellen. Morgen 1 gehoortoestel voor een fitting ipv 2. Zal mij benieuwen. Vertrouwen 0 kom hier nooit weer!!! wat een aanfluiting

F

flierman

09-06-2020

1forum

Gehoortoestel

Zeer slechte service bij aanmeten van hoortoestellen van mijn schoonmoeder zeggen dat er geen kosten zijn en dan als de kosten bij de verzekering gedeclareerd zijn een aanmaning sturen zonder factuur omdat de verzekering toch nog een vergoeding kan geven ik vind dit op zijn minst ernstige misleiding

V

Van den doel

20-05-2020

1forum

Gehoortoestel

Zeer slechte service.Gaan slecht om met ouderen Super lange wachttijden bij reparatie.Onvriendelijkbij bellen.

F

Frietman

04-02-2020

0forum