10

10

10

10

100%

NLP Doe-Spel

Ben je op zoek naar een interessant kaartenspel? Zou je met behulp van kaarten dingen willen oplossen? Dan zijn de NLP Doe-Kaarten wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over dit spel en bijbehorende bedrijf bekend is.

Wat zijn NLP Doe-Kaarten?

De NLP Doe-kaarten zijn onderdeel van het NLP College. Met deze kaarten kun je je op een speelse manier laten leiden. Het spel bestaat uit 100 kaarten. Door dit kaartspel zit je volgens dit bedrijf nooit zonder inspiratie, tools of opties om situaties te herkaderen. Je kunt spreuken en oplossingen creëren die passend zijn bij iemand situatie.

NLP Coach Spel XL

Voor € 49,- kan je het NLP Coach Spel XL bestellen. Dit bestaat uit 100 doe-kaarten die worden omschreven als krachtig. Ze zijn voorzien van alle NLP-Technieken. De kaarten moeten zorgen voor inzicht en actie. Jij kunt mensen inspireren en hulp bieden. Er wordt gespeeld met allerlei mentale technieken. Er wordt naar eigen zeggen altijd wel een oplossing gevonden voor ieder probleem. De luxe inspiratiekaarten moeten zorgen voor uren speelplezier. Dit is inclusief unieke werkvormen.

Superleuke kaarten

Volgens de bedenkers van dit spel gaat het om superleuke kaarten. Iedereen kan er baat bij hebben. Denk aan mensen uit het onderwijs, coaches, oefengroepen, zorg en mensen uit het bedrijfsleven. Er wordt ook veel gespeeld in de privésfeer met familie en vrienden. Volgens NLP Doe-Kaarten kan iedereen er vloeiend en op speelse manier mee aan de slag. Er zijn verschillende levels, voor coaches die net begonnen zijn en ervaren begeleiders. Het spel kan interessant zijn voor personen die graag andere mensen helpen. Die het leuk vinden om inspiratie te bieden en graag op een coachende manier bezig zijn. Dit kan via diepe gesprekken en gerichte aandacht. Je kan een kundige coach worden. Je leert te motiveren, bemoedigen en stimuleren.

Bestelinformatie

Bestellingen worden binnen een aantal dagen gratis afgeleverd in zowel Nederland als België. Je hoeft hier dus geen verzendkosten voor te betalen. Er wordt gewerkt met de ‘niet goed? Geld terug!’ garantie. Als je hier gebruik van wilt maken zullen ze geen vragen stellen. Je kan ook aanspraak maken op de 30 dagen tevredenheidsgarantie. Als je dit wilt doen moet je op de refund-knop klikken of een mail sturen. Via een druk op de knop start je het bestelproces.

Helpen en coachen

Met de kaarten leer je op spelende wijze iemand te helpen en coachen. Dit doe je volgens dit bedrijf op simpele, uitgebreide en krachtige wijze. Er kan ook gespeeld worden met NLP. Er wordt vermeld dat dit niet alleen leuk is maar ook super eenvoudig. Volgens deze organisatie kun je hier veel problemen mee oplossen. Het spel wordt ook wel ‘Het Spel Dat Al Je Problemen Oplost’ genoemd. Spelen kan via diverse werkvormen. De kaarten zijn alleen te gebruiken, maar ook in groepsverband of als duo. De doelgroep bestaat uit beginners en gevorderden. Volgens de bedenkers van het spel is er aan iedereen gedacht. De kaarten zijn in verschillende levels ingedeeld. Ook als je nog nooit aan NLP hebt meegedaan, kan het spel leuk zijn.

Heb je al ervaring met NLP Doe-Kaarten? Dan horen we graag wat jouw bevindingen zijn. Heb jij weleens kaarten besteld via dit platform? Hoe heb je het spel ervaren? Wat vond je van de service en het bestelproces? We waarderen het enorm als jij je visie deelt via een review op deze pagina.

10

Alles van Het NLP College

Wat een toffe NLP-leerproducten. Super praktisch en bomvol inzichten en howto's. Sowieso de meest hands-on NLP-aanpak voor mij. Aanrader!