Kaartenhuis

4.4

Bestellen

3.2

Service

7.6

Prijs

2.8

Levering

60%

Zou hier weer kopen

Kaartenhuis

Je hebt geboortekaarten, valentijnskaarten, kerstkaarten, verjaardagskaarten, housewarmingkaarten en we kunnen nog wel even doorgaan. Je hebt voor alle gelegenheden wel een kaartje. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is een kaartje voor. Kaartenhuis is met de tijd meegegroeid en heeft de kaarten omgezet in e-cards, die je eenvoudig online naar al je vrienden en familie kunt versturen. Je kunt kiezen uit de talloze ontwerpen of zelf aan de slag gaan. Ben je benieuwd naar de reviews van andere klanten? En wil je eerst over hun ervaringen lezen voordat je een kaart verstuurd bij Kaartenhuis? Lees dan hier de reviews van echte klanten. Ze geven hun beoordeling over Kaartenhuis, zodat jij precies weet wat je van de webshop kunt verwachten.


Over Kaartenhuis

Met de komst van het internet werden steeds meer diensten online aangeboden. Kaartenhuis zag met het ontstaan van de e-mail interessante mogelijkheden voor het versturen van kaarten. Ze waren er dan ook vroeg bij met hun e-cards. In 1999 werd het online platform gelanceerd. Je kon bij Kaartenhuis eenvoudig e-cards versturen, maar het werd ook mogelijk om m-cards via SMS te versturen. Je kunt je eigen wenskaarten helemaal zelf ontwerpen en personaliseren. In 2008 werd Kaartenhuis onderdeel van Greetz en nu kunnen klanten ook fysieke kaarten versturen.




Diensten Kaartenhuis

De ruime collectie kaarten die je kunt bestelen bij Kaartenhuis zijn in meer dan 40 verschillende categorieën ingedeeld. Je hebt dus altijd een ruime keuze. Het zijn vooral de fotokaarten die populair zijn in de webshop. Je kunt alle ontwerpen in de collectie eenvoudig zelf personaliseren, maar de fotokaarten blijven toch altijd favoriet. Het is ook mogelijk om je kaart helemaal zelf te ontwerpen. Kaartenhuis heeft een makkelijk te gebruiken ontwerptool. Kaartenhuis probeert hun prijzen ook altijd laag te houden en de kaarten worden zo snel mogelijk verstuurd. Alle bestellingen voor 19:30 worden dezelfde dag nog verzonden.


Contact opnemen met Kaartenhuis

De webshop heeft een contactpagina voor alle klanten met vragen, opmerkingen en klachten. De klantenservice vraagt eerst het onderwerp van je vraag. Je kunt kiezen ui de volgende opties: Bezorgen, kwaliteit, betalen, kortingscode of overig. Aan de hand van het gekozen onderwerp word je doorgeleid naar het specifieke contactformulier. Je kunt het formulier eenvoudig invullen. Probeer altijd alle gevraagde informatie in te vullen en je klacht of vraag duidelijk uit te leggen. De klantenservice neemt altijd zo snel mogelijk contact met je op na het ontvangen van het contactformulier.


Geef jouw mening over Kaartenhuis!

Heb jij kaarten besteld in de webshop voor jouw vrijgezellefeest? Of had je nog iets goed te maken met je vriendin en heb je een sorry-kaart gestuurd? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de webshop en geef je mening. Wat vind je van de kwaliteit van de kaarten? Zijn de kaarten duur? Is de levering betrouwbaar? En kun je eenvoudig zelf een kaart ontwerpen? Laat het in jouw beoordeling allemaal weten. Andere klanten horen namelijk graag van je!


Krijg je de beste kwaliteit? Kun je de fotokaarten zelf ontwerpen? Is de verzending duur? Lees hier de reviews en ervaringen over Kaartenhuis.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

Besteld betaald nooit ontvangen

Heb 14 dagen geleden bestelling gedaan, verhuisbericht ivm samenwonen. Gelukkig éénmalig incasso, vandaag terug gehaald . Heb nog steeds niets mogen ontvangen Naar 2 dagen was het geld wel van mijn rekening. Jammer heel jammer . Je kunt nergens heen bellen . Slechte service kaartenhuis

C

Carola

27-04-2019

0

Wil deze organisatie wel dat je bij ze bestelt?

Ik zit me echt dood te ergeren aan deze website. Ik heb het nu op meerdere momenten geprobeerd, maar of het ontwerpproces loopt vast of als je een stap terug gaat in het bestelproces is je hele ontwerp verdwenen. De schrijftool (formaat, lettertype, kleur) loop ook steeds vast. Er is ook geen preview-mogelijkheid zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Ergerlijk!

A

Annemarie Geerling

22-09-2018

0

Ga niet met deze clun in zee !!!

Slechtste organisatie sinds lange tijd. Willen als klanten service telefonisch niet bereikbaar zijn maar reageren ook niet op mails. Ik had een proefdruk laten maken en wilde daarna gaan bestellen. Nou dat lukt niet en geen velden of wegen zijn ze bereiken. De lage prijs maakt de ergernis niet goed Het moederbedrijf Greetz kent de problemen maar kan niets doen. Mijn advies ga met deze partij niet in zee !!!!! En Greetz directie ode er wat aan en verschuil je niet met we weten ervan.

J

Joost

15-08-2018

0

Nooit meer Kaartenhuis

Ik had een tegoed van 20,00 Euro gewonnen voor Kaartenhuis. Ik heb daarvoor, met nog wat bijbetaling, gepersonaliseerde kerstkaarten besteld. Kennelijk was er in het bestelproces iets niet goed gegaan waardoor ik de verkeerde kaarten ontving. Na kontakt met de klantenservice kreeg ik wederom de verkeerde kaarten toegestuurd. Opnieuw klantenservice benaderd (alleen per mail mogelijk, en telkens een reply van iemand anders) Ik kreeg toen een tegoedcode die alleen ter waarde was van hetgeen ik had bijbetaald en die bovendien niet werkte. Opnieuw klantenservice, opnieuw niet werkende code. Opnieuw klantenservice. Collega's hadden verkeerde code gebruikt. Nu goede code met volledige tegoed. Daarvoor nu maar Nieuwjaarskaarten besteld op 27 december. Inmiddels is het 5 januari en heb ze nog niet binnen. En nog geen reactie van klantenservice. Nog nooit zo'n belabberd bedrijf meegemaakt!

E

Enna Butte

05-01-2018

0

Gratis ecards verdwenen?

Ik ken kaartenhuis eigenlijk vooral van de gratis ecards die ze altijd hadden en die ik altijd verstuurde. Met van die muziekjes enzo, erg leuk. Maar ik kan ze nu niet meer vinden, zijn ze daarmee opgehouden? Ik heb wel een gewoon kaartje gestuurd via Kaartenhuis, dat was best makkelijk en niet zo duur. Het enige nadeel vind ik dat je handschrift er niet op staat, dat is minder persoonlijk. Maar ze hebben wel leuke kaarten en duur is het niet. Vooral handig als je de deur niet uit wilt voor de post.

J

Jooske van Leen

01-12-2017

0