Greetz
Alle reviewsGreetz
Alle reviews (197)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Kaarten
op 5-9-2023 6 verschillende kaarten besteld voor 6 verschillende personen met dus 6 verschillende adressen en data. 5 kaarten zijn aangekomen bij het adres van de laatste persoon (die zijn kaart nog moet ontvangen). Ik heb gebeld met klantenservice. Vaag verhaal over dat er misschien wat mis is gegaan met hun computer. Kunnen ze niet terugdraaien, ect. In ieder geval....... GEEN compensatie, GEEN korting. Ze hadden op z'n minst de kaarten nogmaals kunnen versturen naar de juiste aderessen. Dit vind ik een slechte service en levering.
Kaarten
Van de 4 kaarten zijn er 3 niet aangekomen
Gepersonaliseerde kaarten
Ik heb voor 60 euro kaarten laten maken bij Greetz, en voor deze website gekozen omdat het lijkt alsof er geen teksten/logo’s etc. op de kaart en envelop komen. In het gehele bestel proces staat dit namelijk nergens weergegeven, terwijl dit bij andere websites (zoals albelli) heel duidelijk naar voren komt als je op “voorbeeld” drukt.
Er staat echter met enorme letters op de kaart en envelop een logo met de tekst “Voor jou”. Terwijl ik dit naar oudere mensen wil sturen die ik met u zou aanspreken. Nogmaals, dit staat nergens aangegeven, en als ik dit had gezien had ik het niet gekocht. Meerdere malen met klantenservice gebeld en die kunnen niets voor me doen. Ongelofelijk slecht en misleidend, dit zou duidelijk aangegeven moeten worden.
Uiteindelijk de kaarten opnieuw besteld bij albelli waar het ook nog eens 2x goedkoper was en veel betere kwaliteit. Wil je kaarten bestellen? Doe dit dan niet bij Greetz!verjaardagskaarten
Heel veel jaren kaarten en af en toe kaarten met cadeau besteld. Sinds onder meer de wijzigingen die in de site zijn doorgevoerd, is het een drama. Onoverzichtelijk, slordig en ga zo maar door. Ben er nu echt helemaal klaar mee. Vanaf nu maar naar een andere kaartensite. Sorry Greetz maar je bent een jarenlange klant kwijt!
Kaarten besteld
Ik heb het weer geprobeert om kaarten te versturen via greetz. Echt nooit meer. Weer zijn er kaarten niet aangekomen. Schuilen zich achter Post Nl.
Maar als je een bedrijf hebt wat 99% afhankelijk is van post nl. Let je op. Liever kaarten een dag eerder dan veel te laat. Je staat gewoon voor die man met korte achternaam bij je dierbaren.
Echt zo een loosers bedrijf dat greetz.
Nooit meer en geen excuus niks. Kost je hoop geld en frustraties. Belachelijk dit bedrijf.Kaarten
Kaart thuis laten bezorgen zodat al mijn collega's er nog iets op konden schrijven. Kaart werd bezorgd zonder bijbestelde envelop, contact gezocht, excuses en konden geen losse envelop sturen dus kreeg hele bestelling opnieuw(dacht ik). Tweede poging, weer geen envelop erbij, weer contact, opnieuw opgestuurd, maar weer geen envelop! En dit herhaalde zich nog een keer. Dus nu heb ik 4x dezelfde kaart maar geen envelop om hem in te doen! Bij 4e x contact kreeg ik te horen, sorry systeemfout probeer het nog een keer!?!? Mijn geld terug geëist, maar ik heb dus nu een kaart die ik morgen moet geven zonder envelop.( En geen gangbare maat waar ik makkelijk zelf een envelop voor kan vinden). Kortom laatste keer Greetz voor mij!
Bloemen + fles wijn
Hoe slecht kan service zijn !! Niet tijdig bezorgde bestelling. Nabezorging nièt gedaan. Moest zelf daarover weer (lang) bellen/mailen. Geld terug geëist, maar kan ook in depot gehouden worden, voor de volgende bestelling. Neen dus, nooit meer, ik wil m'n geld per ommegaand terug. Gedreigd met een hele zware klacht. Duurde nog drie dagen voordat het volledige brdrag werd teruggestort. NEVER, NEVER AGAIN.
Kaart + fles prosecco
Kom er zelf achter dat mijn bestelling niet was bezorgd omdat het adres foutief was volgens bewoner (geen melding gehad??). Met greetz contact gehad en blijkt dat het adres ‘ingewikkeld’ was en moeilijk bereikbaar en dat de chauffeur daarom niet heeft bezorgd??? Heb betaald voor express levering, nu maar hopen dat de bezorger morgen wel de bestelling levert. Ik vind dit een slechte service en maak het dan ook kenbaar en biedt deze levering dan ook niet aan. Bereikbaarheid super slecht, ben hier 2 uur mee bezig geweest om duidelijkheid te krijgen van ze. Ik bestel hier niet meer.
Kaart en kado
Een dag eerder , zaterdag, voor bezorging gekozen ivm eiland bezorging. Ontvang ik een mail dat de bezorging pas op maandag zal zijn. Met wie gaan jullie in zee , deze bezorger werkt blijkbaar niet op zondag? Dan moeten jullie niet beloven dat er 7 dagen bezorgd wordt! Mosterd na de maaltijd voor een feestelijke gebeurtenis.
Chat reageert alleen in Engels en ik krijg geen verklaring en met een sorry wordt het gesprek beëindigd.
Elke keer bestel ik toch weer via Greetz ivm gemak. Nu is het definitief afgelopen omdat dit al de 4 de keer is dat er iets mis gaat.Kaart
Helaas na vele kaarten wn cadeaus te hebben verstuurd is het nu toch echt slecht met de service. Kaarten wel betalen maar worden niet gemaakt. Balonnen worden vaak niet geleverd is ons meerdere keren gebeurd. Bloementjes zijn minimaal.
Wij gaan over naar kaartje2go. Leuke ontwerpen en mooie kwaliteitBeterschapskaartje
Zeeeeeeeer slechte service. dit is de 3e keer dat ik dit opschrijf. Het komt steeds niet door!
Fotokaart
Bloemenbezorging veel te laat of niet ontvangen
twee maal achter elkaar ging het mis met de bezorging van bloemen besteld bij GreetZ. Eenmaal als verzender, de bloemen zijn nooit aangekomen bij het getrouwde echtpaar, daarvoor hebben we uiteindelijk geld terug gekregen. Vandaag op 19-7-2023 bloemen ontvangen die als bezorgdatum 10-07 (verjaardag) op de doos hebben staan. 9 dagen te laat dus, de bloemen stonden inmiddels droog en waren verlept.
Voor 2x duur pakket niet geleverd op de aangevraagde dag
2x is duur pakket (48€) niet geleverd op de aangevraagde dag.
Dat us echt heel vervelend, want jarige heeft de hele middag tot 19.15 uur erop gewacht.
Door ziekte kan ik niet zelf het Noorden. Dus dacht het zo te regelen. Gelukkig heb ik om 19.30 uur de levering alsnog gecancelled en krijg ik hoop ik mijn geld terugGreetz vertikt zich te verdiepen in hoe in amerika adressen worden ingevuld. En omdat men dan de vakken verplicht moeten invullen, lukt het nooit op de juiste manier het adres op te geven.
kaart sturen
Hele lap tekst geschreven over de prijs en hoe 'greedy' Greetz is geworden, ging er iets mis dus review POEFFF weg.
Kortom, een slechte zaak!Een gepersonaliseerde kaart
Ik mag een review geven, maar mag niet persoonlijk zijn.
Dat is ook een mooie. Ik bepaal dat zelf.
Een review is een beoordeling van producten of diensten.
Nou, bij Greetz schort het aan alle kanten.
Een product bestellen en deze komt maar niet aan. Vervolgens wel een mail met daarin de vraag hoe het is bevallen. Ik heb totaal 3 mailtje naar Greetz gestuurd met mijn klacht. GEEN reactie. Ronduit schandalig. Ik adviseer iedereen om GEEN gebruik te maken van de diensten en de producten van GREETZ!!!Verjaardag kaart
Verjaardag kaart nog niet ontvangen zaterdag nu wachten tot dinsdag BEDANKT
GREETZ!
belachelijk bedrijf is dit. bestelling geplaatst voor de verjaardag van een vriendin en je raad het al.. bestelling is niet bezorgd. eerst zou het 27 juni bezorgd worden het is inmiddels 30 juni en ze heeft nog steeds niks ontvangen. ik neem elke dag contact op met de klantenservice maar schiet er NIKS mee op. er word telkens een nieuwe bezorgdatum beloofd. ik weet niet wanneer het wel word bezorgd maar wat ik wel weet is dat ik hier nooit meer bestel. tip : bestel hier NIET!!! bespaar jezelf de moeite en begin er niet aan.
Anderen bekeken ook


Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...


Als je je auto- motor- of bromfietsrijbewijs of een ander rijbewijs wilt gaan halen dan moet je eerst je theorie-examen met goed gevolg afleggen. E...
Bij bij idem dito. Een zeer slechte service.