Greetz
Alle reviewsGreetz
Alle reviews (158)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Ballonnen en kaart
Speciaal bij greetz een verjaardagscadeau gekocht om op de verjaardag te leveren. De datum werd ook in de bevestiging genoemd. Echter later bleek dat de bestelling later werd verwerkt en kwam het cadeau te laat aan. Fijn als je verjaardagsballonnen verstuurd. Nooit weer bestellen bij greetz! Dit als de tweede keer dat het mis gaat met bezorgen!
Bloemen
Voor de verjaardag van mijn schoonmoeder een mooie maar dure bos bloemen besteld. De bloemen zijn tijdig bezorgd, maar leken absoluut niet op de foto op de website. Het was een heel ielig goedkoop ogend bosje. Echt een enorme teleurstelling en ik schaamde me kapot dat ik dat had gegeven!
Kaart
Even leuk een verjaarsdagskaart sturen. Gewoon een standaard kaart voor de duidelijkheid. Kost €7,28! Brengen €3,99 bezorgkosten in rekening. Belachelijk. Laatste keer voor mij. 😡
Cadeautje met kaart
Super slechte service!!! Koop hier nooit meer iets. Al anderhalve week bezig om een cadeautje met kaart bezorgd te krijgen bij een 6 maanden oud mannetje wat medisch een flink lastige periode doormaakt. Adres van ziekenhuis (1 van Amsterdams grootste ziekenhuizen) snapte het bezorgbedrijf Packs niet (hoe moeilijk kan het zijn...). Daarna geeft supportmedewerker van Greetz via de chat (jaja de enige manier om te contacten met Greetz) aan het pakket door te sturen naar het huisadres. Ook niet gelukt. Na ruim een week weer contact met de chatservice en dan krijg ik te horen dat ik credits terug kan krijgen en alles opnieuw kan bestellen. Dame van de chat kan het adres niet wijzigen (haar collega wel, bijzonder...). Spoedlevering kost geld, dus die compensatie wordt niet aangeboden. Fijn bedrijf dat Greetz... NOT!
Verjaardagskaart
Een week van te voren een verjaardagskaart besteld met het idee lekker op tijd te zijn, 6 dagen later en de kaart is nog niet binnen. Helaas kan Greetz geen tijdige levering waarborgen, waarmee ze de plank volledig misslaan in deze business.
Daarbij is de factuur niet te downloaden. Geeft melding dat factuuradres moet worden toegevoegd in "mijn adresboek". Vervolgens staat nergens waar je een factuuradres kan toevoegen.
Jammer, want het aanbod is leuk en de website is prima. Alleen valt dit in het niet als de andere zaken niet goed geregeld zijn.Kaart met kado
Slechte service.
Kaarten en kado's kwamen niet aan. Sommigen kaarten kwamen te laat aan.
Een kado kwam beschadigd aan.
En GREETZ reageert nergens op.
Was vroeger een fijne webwinkel.
Tegenwoordig is het BAGGER.Greetz een ballon met kaart
Een paar dagen geleden een ballon met kaart besteld voor mijn ouders wat op valentijnsdag geleverd moest worden. Dus op tijd.
Maar de bestelling is niet geleverd. Ook nog best veel verzendkosten betaald.
Dit is echt de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.Bloemen voor valentijnsdag
Bloemen besteld voor me vrouw.
Ik wilde haar verrasen voor de valentijnsdag en heb nog extra betaald om het voor 16 uur te ontvangen. Een paar keer gesproken met greetz en ze kunnen niks inzien zeggen ze.
Dankjewel greetz dat mijn bestelling er nog steeds niet is 👍
Mijn bestelling hoeft niet bezorgd te worden heeft geen nut meerValentijnscadeau
Bestel nooit iets bij Greetz. Hun bestaansrecht is op tijd bezorgen. Zeker op Valentijnsdag. Hier falen zij volledig in. De klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Ik meld dit hier en op andere publieke sites om teleurstellingen bij anderen te voorkomen
Bloemen valentijnsdag
Waardeloos!!
Op 11/2 bloemen besteld om zeker te zijn van de levering op Valentijnsdag. Bloemen bestemd voor dochter en kleindochter. Gelukkig een track en trace. Op dag van levering 3 keer een ander tijdsblok van levering. Uiteindelijk bericht dat vanwege calamiteit niet bezorgd zou worden. Levering zou een dag later volgen(???)
Voor ons nooit weer Greetz.Kaart plus kado
Waardeloos, veel te laat en geen respons,
Klantenservice een chatter die niets begrijpt, nooit meer. Ook nog eens heel duur.
Niet bestellen daar.Kaart met bezorging op zondag
23035HK23NX
10 euro betaald voor levering op zondag
Geen reactie, geen kaart urenlang in de wacht en een irritante chatbot waardeloos nooit meer greetzdroogbloemen in klein vaasje
Nog steeds bezig (al 2 weken) dit pakketje te laten leveren. Dit is een BRIEVENBUSPAKKET. Dit had ik doorgegeven nog steeds vertrekt de koerier ZONDER het in de brievenbus te doen. Geen fatsoenlijke manier om een nieuwe bezorgafspraak te mkaen
Uiteraard koop ik hier NOOIT meer!!!!!!!
Bloemen me Vaas
Komt 5 dagen na bestellen aan en volgens Greetz is de koerier daar debet aan en kunnen ze daar niets mee
Droogbloemen in vaasje
Helaas zeer slechte levering ik had op een vrijdag besteld echter op maandag daarna nog niet geleverd. Miscommunicatie met Greetz medewerkster. Nog steeds niet geleverd dus mosterd na de maaltijd. Het zou morgen geleverd moeten worden maar... helaas het doel voorbij. Slecht gedaan Greetz!
Chocolade & Kaart
3 bestellingen ( 3 x cadeau incl kaart) in 1 order geplaatst en ook reeds betaald. 3 verschillende leveringsdata. Je gaat er dus van uit dat dat geregeld is/ wordt.
Totdat je erachter komt (zónder melding) dat een van de ontvangers het geschenk én kaart niet heeft ontvangen omdat het artikel was uitverkocht. Jammer, anders had ik zelf wat anders kunnen opsturen.Kaarten
Greetz had een mooi assortiment en enorm veel opties om een kaart te personaliseren denk aan veel stickers, lettertypes, kleurtjes etc. Jaren tevreden klant en grootverbruiker geweest.
Dit is nu enorm afgenomen, veel slechter dan voorheen. De prijzen zijn enorm gestegen en de laatste 2 bestellingen waren te laat en eentje “verloren geraakt”. Zeer teleurstellend. Op deze manier bestel ik volgende keer bij kaartjetogo.nl of hallmark.nlBloemen met vaas en kaart
Koerier heeft geen niet thuiskaartje in de brievenbus gedaan, mijn moeder zit doordeweeks bij de dagopvang en wilde voor haar 80e verjaardag een mooie bus bloemen met vaas en een kaart sturen. Heb afgesproken met greetz dat zij zaterdag kwamen maar helaas, helemaal niemand. Moeders nog steeds haar cadeau niet binnen en ik mjjn geld kwijt. Ik heb geprobeerd om via de chat of het cadeau of mijn geld terug te krijgen, maar ze begonnen over een korting van 10 euro bij een volgende bestelling. Daar trappen we dus niet in. Hoop dat ze alsnog besluiten het geld terug te boeken, maar ik vrees ervoor.
kaarten Greetz
Ik vind dat Greetz een heel mooie collectie heeft. Wat superhandig is dat je ook foto's kan toevoegen. Ik schrijf altijd een bericht met de hand en upload dat als foto, vind ik persoonlijker.
De service is goed. Alleen vind ik sinds de website veranderd is het bestellen zelf echt een crime geworden. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben er steeds veel tijd mee kwijt, ik vind veel dingen gewoon niet logisch. Bijvoorbeeld als je meer kaarten naar meer personen moet sturen, krijg je bij de tweede kaart de vraag '1 of meer adressen'. Ik denk dan: die eerste kaart gaat naar 1 adres. Maar dat ziet de site anders, en met terugwerkende kracht werd de eerste kaart die ik had gestuurd op het tweede adres gezet. Kwam ik bij toeval achter dat ik had moeten kiezen voor 'meer adressen'. Maar zeg dan: meer kaarten op meer adressen'.bloemen met vaas en kaart
Een firma met een goede website maar een zeer slechte bezorging en after-sales. Het interesseert Greetz helemaal niets wat de klant van het niet bezorgen van een bestelling denkt. De verplichte geld-terug-routine wordt aangezet met een standaard briefje erbij.
Anderen bekeken ook


Lees nu ervaringen over dit bedrijf! NederlandReview is een verzamelplek van reviews en beoordelingen over bedrijven en organisaties. Het is goed o...


Ik zou hier niet weer kopen!!!!!!!