10

8

9

9

100%

E-Boekhouden

Wanneer je als ondernemer aan het werk bent komt daar altijd een heel stuk financiële administratie bij kijken. Je moet de facturen bijhouden, bonnetjes verwerken, uren schrijven, etc. Het kan dan handig zijn om dit online te kunnen doen, zodat je er overal en altijd bij kunt. Dit biedt E-Boekhouden je aan. Een online oplossing voor het doen van de boekhouding op een manier dat het je minder moeite en tijd kost. Hoe gemakkelijk het werkelijk werkt en of het de investering waard is lees je hier bij NederlandReview.

Over E-Boekhouden

In 2000 werd in Nederland E-Boekhouden door softwarebedrijf SkillSource ontwikkeld. Op dat moment was duidelijk dat veel ondernemers behoefte hadden aan eenvoudige, betaalbare en vooral ook gemakkelijk te begrijpen boekhoudsoftware. Als één van de eerste software ontwikkelaars maakte het bedrijf SkillSource een boekhoudprogramma wat volledig veilig online te gebruiken was. Daarmee hebben zij in de softwarebranche een grote stap gemaakt die mede bijdroeg aan de huidige positie van online boekhouden.

De online boekhoudsoftware van E-Boekhouden is speciaal ontwikkeld voor:

• Startende ondernemers
  • Zzp'ers
  • Mkb'ers
  • Webshophouders
  • Accountants & boekhouders
  • Verenigingen
  • Stichtingen

Met een pakket van E-Boekhouden heb je alles volledig en compleet tot je beschikking, je vindt o.a. de volgende functies in het pakket:

• Boekhouden
  • Factureren
  • Btw-aangifte en ICP-opgaaf
  • Offertemodule
  • Urenregistratie
  • Voorraadadministratie
  • Relatiebeheer
  • Ledenadministratie
  • Mail & Herken en Scan & Herken ( plaats digitale versies van je facturen, bonnetjes en contracten direct in uw boekhouding)

Boekhouden in de cloud

Je kunt met E-Boekhouden 24/7 overal en altijd je financiële situatie beheren en inzien, omdat je boekhouding in de cloud staat.. Er wordt door het programma dagelijks een back-up gemaakt. Je hebt altijd de meest recente versie tot je beschikking, daardoor hoef je nooit updates te kopen of installeren.

E-Boekhouden App

E-Boekhouden heeft een gratis app waarmee je ook altijd toegang tot je gegevens uit je boekhouding hebt met je tablet of smartphone. Dat vergroot je inzicht, ook als je niet in de buurt van je desk- of laptop bent. Met de app plaats je ook nog eens heel simpel een factuur in de administratie, door een foto van de factuur of het bonnetje te maken en deze naar de boekhouding te uploaden.

Koppelingen

E-Boekhouden heeft koppelingen met diverse partijen, o.a.:

• Banken
  • Belastingdienst
  • Webshops
  • Payment Service Providers
  • Rapportagesoftware
  • Etc.

Gratis uitproberen

Wanneer je eerst wilt proberen of het iets voor je is, dat kan, want je kunt E-Boekhouden eerst gratis en vrijblijvend uitproberen. Als je eenmaal een abonnement hebt, dan is de looptijd daarvan één maand, wat betekent dat het maandelijks opzegbaar is.

E-Boekhouden heeft een gratis helpdesk die beschikbaar is bij vragen en problemen. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen is een pagina te vinden met de bijbehorende antwoorden. Zij spannen zich in om evt. storingen zo spoedig mogelijk op te lossen, en zij garanderen een up-time van 99,9% up-time tijdens de looptijd van het abonnement. Onderhoudswerkzaamheden aan het netwerk kondigen zij van tevoren aan met een verwachte tijdsduur.

Heb jij ervaring in het werken met het programma E-Boekhouding?

Laat dan hier ook jouw mening achter over de geboden service en diensten!

Je boekhouding helemaal up to date dankzij het online boekhoudpakket van E-Boekhouden? Of is jouw ervaring dat het gebruik moeilijker was dan gedacht?

10

E-boekhouden

Wat een weelde ten opzichte van Davilex Club. Boekhouden bijhouden op een standalone programma was best te doen totdat Davilex de boekhouding bevroor en ik er niet meer in kon komen zonder 12.50 te betalen. Dat bedrag ben ik ook kwijt bij e-boekhouden maar dan maandelijks - en toch ben ik blij dat ik over ben. + Super goed gesupport + Handige hulp functies en voorbeelden, handige videos + E-book boekhouden - toch weer even doornemen voor kleine ondernemers en startende administrateurs + Altijd bereikbaar + Snelle respons door de helpdesk + Mutaties te wijzigen zonder opnieuw aan te moeten maken, foutjes door inkoop naar verkoop te zetten etcetera direct door te voeren (slechte ervaring met Davilex) + Posten naar believen aan te maken - Veel klikken in menu's en toewijzingen worden niet standaard toegepast

Rene Nieuwenkamp

30-12-2019

Simpel betaalbaar boekhouden

Het is natuurlijk altijd leuk als je voor je zelf kunt beginnen, maar die administratie dat kan nog een heel gedoe opleveren. Voor mijzelf wist ik in het begin niet precies hoe ik dit aan moest pakken. Een collega-starter attendeerde mij op E-boekhouden. Het viel mij op dat dit een eenvoudig en betaalbaar boekhoudpakket is en daarom ben ik er ook zo tevreden mee. Er zijn natuurlijk wel meer manieren om online te kunnen boekhouden, maar die pakketten zijn of heel complex of ze zijn veel te duur. Bij E-boekhouden vind ik precies wat ik nodig heb en dat werkt heel erg prettig. Dankzij E-boekhouden is mijn administratie altijd op orde en betaal ik niet de hoofdprijs voor mijn boekhouding. Startende ondernemers die op zoek zijn naar een boekhoudprogramma: probeer dit pakket zeker eens een keer. Het is absoluut de moeite waard en het bespaart je veel tijd.

Dries H.

07-03-2018