Farmaline

5.9

Bestellen

3.3

Service

5.8

Prijs

3.3

Levering

22.9%

Zou hier weer kopen

Farmaline

Wow! Heb jij al gehoord wat anderen zeggen over dit bedrijf? Het idee van de site NederlandReview is om mensen een beoordeling te laten geven over ondernemers en bedrijven om zo anderen te helpen. Met een onafhankelijke beoordeling door echte mensen is het namelijk mogelijk om zo een goed oordeel te vellen over een bedrijf. Je kunt dan beslissen om wel of geen zaken met ze te gaan doen. Het is heerlijk om ook je mening achter te laten over dit bedrijf om anderen juist te helpen. We weten zeker, dat ook jij hier in behulpzaam zult zijn als je dat kunt. Lees eerst meer over dit bedrijf op onze site. 

Over Farmaline

Het bedrijf is een echte Belgische apotheker welke ook een FAGG notifcering heeft. Er zijn meer dan 40.000 producten en voorschriftvrije geneesmiddelen van meer dan 1000 verschillende merken. Onder andere merken van La Roche Posay, Accu Chek, Nutricia en XLS Medical zijn er te vinden. De producten worden vanaf 30 euro gratis geleverd. Er is een 30 dagen bedenktijd en alles wordt discreet en veilig verzonden. Wanneer je vandaag je bestelling plaatst dan krijg je het morgen bezorgd. 

Alle merken zijn gemakkelijk snel en goed te bestellen via de site. Je bestelt het allemaal bij een echte apotheker en krijgt er ook een goed apothekersadvies bij op maat. Je kunt alle dagen van de week en ieder uur van de dag een bestelling plaatsen. Het gebeurt allemaal snel en discreet. Het is trouwens een gebruiksvriendelijke website om gemakkelijk te gebruiken. Wanneer de bestelling en betaling is ontvangen wordt alles verzonden. 

Het is god om de sterke klantenservice te ontdekken en om gebruik te maken van de promoties en kortingen. 
De voordelen op een rij: 

• Breed gamma
• Discretie verzekerd
• Eenvoudig bestellen
• Veilig Betalen
• Snelle levering
• Geweldige klantenservice


Diensten van Farmaline

Er is een ruim aanbod van verschillende producten bij deze apotheker. Het gaat onder andere om: 

•    Schoonheid & Hygiëne
•    Afslanken
•    Geneesmiddelen
•    Vitamines & Voedingssupplementen
•    Welzijn & Gezondheid
•    Zwangerschap & Baby
•    50+
•    Alternatieve geneeskunde
•    Seksualiteit
•    EHBO & Thuiszorg
•    Dierenverzorging

Klachten, tips en complimenten over Farmaline

Ben je ergens ontevreden over? Dan is er in eerste instantie de dertig dagen garantie. Het is verder ook mogelijk om contact met hun op te nemen op de bekende manieren. Natuurlijk goed.  

Heb jij ervaring met Farmaline? 

Kies jij er ook voor om je mening te delen? Durf je dat? Het kan allemaal op NederlandReview. Hier verzamelen we namelijk vele meningen en beoordelingen plUS-Reviews van mensen over bedrijven. Het kan hier! Doe het gewoon!


Wow! Heb jij al gehoord wat anderen zeggen over dit bedrijf? Lees nu ervaringen voordat u besteld, zodat u weet waar u aan begint!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (35)

SMILABELL MONDSPRAY BESTELD OP 29 JAN 2024

Spray systeem defect bij levering op 2 febr 2024 : na klacht volgend antwoord ontvangen : TERUGBETALING GEWEIGERD. FARMALINE negeert de wetgeving op on-line verkoop volledig Publiciteit is belangrijker dan after-sale service

G

Guido

04-02-2024

0

Dure crèmes

Bestellen ging prima. De levering duurde echter lang. Online had ik aangegeven dat als ik niet thuis zou zijn het pakket bij de buren bezorgd kon worden. Echter is het pakket gewoon voor mijn deur gezet, een nacht met -5 buiten gestaan. Resultaat: producten bevroren, verpakking van de producten had vocht getrokken. Contact gehad met Farmaline: ik kon de producten op mijn eigen kosten retourneren. Er werd totaal niet meegedacht naar een goede oplossing, dan wel een gratis retourlabel aangeboden.

11-01-2024

0

Condooms

Bestelling gedaan, echter na 3 wkn nog steeds niets ontvangen. Ook niet na tussentijds contact (konden zien dat er niets was opgestuurd, zou het alsnog binnen 2 dgn ontvangen, nu weer ruim week verder en nog niets ontvangen)

R

Ronnie

10-10-2023

0

Gratis product

Mijn bestelling en de mail over een gratis product kruisten elkaar net. Ik contacteerde onmiddellijk de klantendienst. Glen stuurde een voorgekauwde mail terug en antwoordde niet eens op de enige vraag die in mijn mail stond. Zeer onprofessioneel. Farmaline beloont trouwe klanten helemaal niet. Integendeel, ze sturen ze een standaardmail waarin ze niet eens antwoorden op de vraag. Uiterst dom!

E

Els Laureys

27-06-2023

0

Verzorgingsproducten

Ik bestelde op maandag 135 euro aan producten, volgende dag geleverd. Ondertussen was het donderdag geworden en nog steeds niets te zien. Ik bel naar de klantendienst en zij zeiden: u pakket ligt bij de post. Oké ik bel naar de post. De dame aan telefoon zei meteen: farmaline? Altijd problemen mee! Blijkbaar heeft farmaline mijn pakket naar het verkeerde distributiecentrum gestuurd, moet mijn pakket nu eerst weer terug gestuurd worden, dan naar het juiste distributiecentrum en dan naar mij. Geld terug krijgen om ergens anders te bestellen en mijn producten wel te krijgen gaat niet, omdat de levering al onderweg is. 1 keer farmaline, nooit meer.

K

Kirsi

27-04-2023

1

Farmaline

Had een review geschreven over 1 van hun producten die ze verkopen (multivitamine), dat de vitaminen die er inzaten, veel synthetische of slecht-opneembare vormen bevatten. Ook zelfs dat er kleurstoffen inzaten die verboden zijn in veel landen en al lang bekend is hiervoor. Ze hadden natuurlijk mijn review verwijderd/niet toegestaan. Gebruik sindsdien geen Farmaline meer, want ze priotiseren duidelijk geld en het maakt niet uit of hun klanten slechte producten kopen. Heb nu Vitaminstore gevonden die wel moeite doet om alleen gezonde en veilige supplementen enz. te verkopen.

S

Senne

23-03-2023

0

Toleriane teint

Te vage omschrijving, zodat ik het verkeerde product kreeg. Retour sturen kan, maar voor eigen kosten zodat ik in totaal bijna 14 euro kwijt ben aan heen en terug verzendkosten en niet het product heb wat ik nodig heb. Contact is bijna niet mogelijk, reageren niet op mail, chat, dm. Als ik een 0 zou kunnen geven, zou ik dat doen. Willen totaal niet meewerken. Waardeloos bedrijf!

S

Sandra

06-03-2023

0

Zonnecreme, lippenstift, reispillelletjes

Zeer slechte communicatie en onvriendelijke klantservice. Na een week nog geen levering. Ik heb 3 x telefonisch contact opgenomen en 3 keer gingen ze iets laten weten. Dus niet. Ik.moet het stellen dat ze het onderzoeken. Ik moet mijn bestelling hebben en geen onderzoeken.

B

Bert

15-02-2023

0

Champo

Bijna 2 weeken iets besteld bij farmaline en helaas nog steeds niks ontvangen.

R

Rachid

15-01-2023

0

Solgar Calcium Magnesium Plus Zinc 250 tabletten & Solgar Advanced 40+ Acidophilus 120 capsules

If I could give 0 stars to Farmaline's service, I'd do that. Worse experience ever. So here just the fact for everyone to shape their own ideas. Before Christmas, I ordered 1x Solgar Calcium Magnesium Plus Zinc 250 tabletten and 1x Solgar Advanced 40+ Acidophilus 120 capsules. I received my ordered on the 23rd of Dec (on time), but the glass bottle of one of the items arrived broken with all pieces of glasses among the tablets. The bottle was poorly wrapped in a too much of a big box. The value of the purchase is € 25,20. I reported the situation right away to the client service and attached pictures. No answers at all. So on the 28th I call the client service. The person at the phone tells me that a colleague has JUST answered to my mail. She asks me to wait for that email and take it further from there. I do. No email ever arrives to my mail box. So the day after I call again. The person at the phone tells me that in the email it's written that I have to send more pictures (box, label, packaging material, other items in the box) for Farmaline to start an investigation. I think it's slightly too much for a badly packed item that got broken during transportation, but hey, okay, I make and send the new requested pictures. No answer. On the 2nd of Jan, I make use of the chat service to check in about the status of the investigation. Answer: they haven't received my last mail. I send a screenshot and re-send the email. Answer: the person behind the screen cannot check if the new mail has arrived. Confusing: why the first one yes and the second one no? Also upsetting. I call again. Answer: they've received my new email and will process it fast. I tell them I think this situation is not worthy the time I'm wasting and that's really frustrating me. I'd only like a clear answer: shall that also be that Farmaline won't do anything to refund me or send a new item to replace the damaged one. No news. On the 6th I call again. The person at the phone tells me that she is very sorry I haven't received any reactions yet and promises that she'll ask her collegues to get back to me really fast. I tell her that for me this is the last time I look for a contact with the client service of Farmaline. Afterwards I'll consider the situation not professionally handled and close my relationship with them. Today is the 9th and I haven't received any news. I'm not counting on them either. I'm sure that when a company is on the market, the intention is to provide people with the best service possible and on the basis of trust, I'd never post such a review. But the way Farmaline has handled this with me is so unprofessional and disrespectful that I though it has to be shared.

D

Dorotea

09-01-2023

0

Covid-19 zelftests

In januari een voorraad Covid-19 zelftests besteld voor enkele maanden. Nu blijkt de inhoud van 1 testkit niet compleet te zijn. Geen terugbetaling, want volgens Farmaline had ik de inhoud van elke individueel doosje maar moeten controleren bij levering… Jammer.

G

Gregory

15-03-2022

0

NVT

Voor één uur bestellen en een aantal dagen later nog steeds niet ontvangen. Hierover werd ik niet geïnformeerd, vandaar dat ik zelf 2x contact opgenomen had. Nu blijkt dat een van de producten niet meer leverbaar is en hadden ze daarom de hele bestelling laten liggen. Ze waren zeer onvriendelijk, stug en ook totaal niet behulpzaam. NOOIT meer dit bedrijf, zeer klantonvriendelijk en komen afspraken niet na. Er zijn ruim voldoende andere bedrijven welke wel netjes werken, zoals Koopjesdrogisterij.nl/ NewPharma enz. En nu maar afwachten of ik alsnog iets of niets ga ontvangen, ik laat het er nog niet bij zitten, ik heb namelijk al betaald.

A

AN

07-10-2021

0

Avene

Vreselijke webshop en zeer klantonvriendelijk! Geven totaal geen service meer na levering. Zijn er alleen op uit om geld te verdienen en mensen zwaar te duperen. Dit is een bestel onwaardige webshop die zich voordoet als een leugenaar. Dus hier nooit bestellen!

N

Noodee

06-08-2021

0

geneesmiddelen

14 dagen wachten op een bestelling waarvan alle producten in voorraad zijn gevraagd om bestelling te annuleren omdat ik al elders heb gekocht blijkt onmogelijk te zijn, ik moet de bestelling maar weigeren wanneer die thuis wordt aangeboden, maar dat is uiteraard onmogelijk, gezien de koeriers tegenwoordig de pakjes gewoon voor de deur afzetten

T

Tommy

29-06-2021

0

Medicatie

Wat een vreselijke service! Producten komen maar niet aan. De klantendienst helpt je niet verder. Die zeggen dat je het maar ergens anders moet halen als je het nodig hebt zo snel en een sorry kon er ook niet vanaf. Waar men pakket blijft was ook geen antwoord op! KOOP HIER NIET!

L

Louis

11-06-2021

0

tandpasta

heb het verkeerde product geleverd gekregen na dagen mailen en bellen zou ik het terug kunnen sturen moest wel zelf ff 8 euro portokosten betalen en een retour bon regelen. maar ben bang als ik het terug stuur dat ik en het product kwijt ben maar ook naar me geld kan fluiten. servies is nul kom nul en klantvriendelijkheid hebben ze ook nog nooit van gehoord

P

pronk

06-06-2021

0

4 flessen Floradix

Ik heb deze flessen besteld en betaald, maar ze worden niet geleverd "het systeem houdt dat tegen". Ik kreeg geen antwoord op mjn mail, die ik Farmaline.nl stuurde, ondanks de telefonische belofte dat die middag beantwoord zou worden: "beste mensen van farmaline, waar blijft mijn bestelling van 13 februari 2021 "Salus Floradix IJzer-Elixir t.w.v. € 67,48, Ik kan zo 50 stuks bestellen, dus kennelijk ruim op voorraad. Ik verzoek u per omgaande te leveren" Het is nu 2 maart en ik heb nog niets van hen gehoord.

H

Henk Wijga

02-03-2021

0

Supplement

Geen terugbetaling bij annulering / retour Product gekocht maar voor verzending geannuleerd. Bleek overigens niet op voorraad te zijn terwijl dit wel op de website staat. Nu maand laten nog geen geld retour. Meerdere keren contact gehad. Zogenaamd had mevrouw mijn bankrekening nummer niet... Ten eerste heb ik met Ideal betaald dus dat is bekend. Ten tweede waarom wordt dit medegedeeld pas als ik e- mail. Als ik niet had gemaild was dat dus eindeloos doorgegaan en had ik sowieso nooit een terugboeking gehad. Een bedrijf dat zichzelf serieus neemt boekt binnen enkele werkdagen dt bedrag terug. Dit is opzettelijk en beleid om zo lang mogelijk bedragen in kas te houden. 1 druk op de knop en dit is geregeld.

B

Bart

01-10-2020

0

Producten Farmaline

Farmaline belooft een snelle levering. Nog nooit iets op tijd gekregen. Meestal een week, vaak ook langer. De belofte van een snelle levering mogen ze wat mij betreft van hun site afhalen. Dit is de laatste keer geweest dat ik bij Farmaline bestel.

L

Lien

25-06-2019

0

Farmaline.nl goede apotheek

Producten besteld in het weekend. Gekozen voor bezorging via Dpd (goedkoopste optie) Producten werden allemaal op woensdag thuis bezorgd. Gewoon goed, via Dpd kost gewoon paar dagen extra, maar is wel de goedkoopste vervoerder. De producten zijn goed geleverd tegen de laagste prijs. Gewoon GOED, punt.

P

Pjotr

23-05-2019

0