Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek je een origineel cadeau en wil je er een kaart bij versturen? Dan is Veel Liefs wellicht een interessant bedrijf voor jou. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over Veel Liefs bekend zijn. Je leest hier puur en alleen objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.
Via Veel Liefs kunnen allerlei cadeaus en kaarten besteld en verstuurd worden. Het platform is voor iedereen opgericht. Ze willen graag dat alles voor alle mensen zo toegankelijk mogelijk is. Verbinding, liefde en positief zijn staan bij deze organisatie hoog in het vaandel. Een goede verstandhouding tussen personen zorgt dat je gehoord, gezien en gewaardeerd wordt. Een liefdevolle benadering gaat als een rode draad door deze organisatie.
Weet je al wat je wilt bestellen? Via de homepage kun je dan een artikelnaam in de zoekbalk invoeren. De inhoud van een doosje kan vaak naar wens aangepast worden. Zoek je naar een cadeau voor een speciale periode? Kies van de voor de momenten knop op de homepage. Om het bestelproces te doorlopen volg je de stappen die worden aangegeven. Betalingen kunnen op meerdere manieren verricht worden. Een aantal van de betaalmethodes zijn onder andere iDEAL, Visa, Maestro en Mastercard. Er wordt aangegeven dat er veilig betaald kan worden. Heb je geen bevestiging ontvangen en is er geen bedrag afgeschreven? Dan is er iets misgegaan. Er wordt dan geadviseerd om een nieuwe bestelling te plaatsen. Voor alle vragen kan er contact worden opgenomen met de klantenservice.
Alle items worden verstuurd zonder verborgen kosten. De prijzen zijn volgens het bedrijf transparant en klanten komen niet voor verrassingen te staan. Op het doosje van het cadeau wordt niet standaard een afzender vermeld. Het is mogelijk om je naam als boodschapper op de kaart te laten plaatsen. Anders wordt het doosje dus anoniem afgegeven. Alle zendingen worden bezorgd als brievenbuspost. Orders kunnen verstuurd worden naar België, Duitsland en Nederland. Alle zendingen worden geleverd via PostNL. Er kan weleens onverhoopt vertraging ontstaan. Als je een order voor 16:00 uur plaatst, zal deze dezelfde dag aan het transportbedrijf worden overhandigd. Bijna altijd worden deze bestellingen de volgende dag afgeleverd. Er kan een latere verzenddatum worden gekozen.
Ben je onverhoopt toch niet tevreden? Wil je soms een retour in gang zetten? Dit behoort tot de mogelijkheden. Je zal dan contact moeten opnemen met de klantenservice. Zij geven aan vervolgens voor een passende oplossing te zorgen. Ze vinden het erg vervelend als je een klacht hebt. Mocht je deze willen indienen is het verzoek om contact met het bedrijf op te nemen. Ze stellen er altijd samen wel uit te komen. Het e-mailadres voor klachten is klantenservice@veelliefs.nl. Je zal binnen twee weken een inhoudelijke reactie ontvangen. Ben je niet content met de afhandeling van de klacht? Dan ontstaat er een geschil. Geschillen kunnen gedeponeerd worden bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Er zijn ook andere mogelijkheden. Zo kunnen klachten sinds een aantal jaar ingediend worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij Veel Liefs? Heb jij weleens een bestelling gedaan via Veelliefs.nl? Dan zijn we enorm benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je tevreden over de kwaliteit en prijzen? Ga je hier in de toekomst vaker iets bestellen? We stellen het op prijs als je je visie deelt via een review op deze bedrijfspagina! Mede dankzij jou krijgen bezoekers van dit platform een weloverwogen beeld van deze organisatie.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!